η ουρά της Μέρκελ….

Όπως έκαμαν τα χείριστα, λένε και τα πλέον ξεδιάντροπα!

Ένα παράδειγμα: Είναι, λένε, ο Καμένος, ουρά του ΣΥΡΙΖΑ!

Ισχύει αυτό στην πραγματικότητα; Σε καμιά περίπτωση!

Είναι σαφέστατα και οι μεν και οι δε εναντίον των δοσίλογων και των τοκογλύφων. Αλλά ασφαλώς έχουν και κάποιες άλλες-καθόλου αμελητέες- διαφορές.

Οι οποίες όμως μπορούν και πρέπει να υπερβαθούν για το καλό και τη σωτηρία της πατρίδας απ’ την καταστροφή.

Στην οποία μας έχουν οδηγήσει οι άσωτοι σωτήρες του δικομματισμού με τα απάνθρωπα, σε βάρος του λαού, μέτρα τους και την πρωτοφανή σε βάρος της πατρίδας προδοσία τους.

Και με την περί «ουράς», κατά του Καμένου, μομφή τους, προσπαθούν να κρύψουν το γεγονός ότι οι ίδιοι είναι ουρά της Μέρκελ και των τοκογλύφων.

Και πρωταγωνιστές της προδοσίας και του ξεπουλήματος της πατρίδας.

Και, αντί να ντρέπονται και να κρύβονται, έχουν το απύθμενο θράσος να κατηγορούν αυτούς, που αρνούνται να τους ακολουθήσουν στο προδοτικό τους κατρακύλισμα…

Τόση διαστροφή!

Κι ακόμη: Επισκέφτηκε, λέει, ο Καμένος τους σχισματικούς της Μονής Εσφιγμένου!…

Κι αυτό ήταν «μέγα πολιτικό σφάλμα»! Όπως λένε κάποια εξωνημένα και καλολαδωμένα ΜΜΕ προφανώς της ασφάλτου! Και όχι βέβαια αγιορείτες!…

Τα οποία ΜΜΕ κόπτονται συν τοις άλλοις και για τη νομιμότητα.

Στην οποία τόσα χρόνια πρόσφεραν ασυλία. Όπως κι η νομιμότητα προσέφερε την ασυλία της στην πολιτική αλητεία, προκειμένου να κλέβει και να ληστεύει. Και συλλήβδην να εξαθλιώνει το λαό και να ξεπουλάει την πατρίδα.

Γεγονότα και πραγματικότητες, που καθόλου δεν τις έβλεπαν τα νομιμόφρονα ΜΜΕ, που ακομπανιάρουν, τώρα, το όργιο της τρομοκρατίας σε βάρος του λαού.

Και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να τον υποχρεώσουν να σκύψει κάτω απ’ το ληστρικό και ατιμωτικό καθεστώς. Το δικό τους και των τοκογλύφων…

Και ψάχνουν να βρουν κάποιες σκόνες στα μάτια του Καμένου ή του Τσίπρα και δεν βλέπουν τα δοκάρια, που είναι μπηγμένα σα μάτια τα δικά τους και των απατεώνων πολιτικάντηδων.

Και πιστεύουν ότι ο Πατριάρχης θ’ ασχοληθεί με τι δικές τους κουτοπονηριές και στενοκεφαλιές, στις οποίες προσπαθούν να παγιδεύσουν αυτόν και ένα μέρος του λαού.

Και πέρα απ’ όλα αυτά έχουν κυκλοφορήσει κι ένα ξεδιάντροπο σποτάκι:

Με κάποιον, που πάει σε εστιατόριο με την παρέα του. Κι αφού καταβροχθίζει τον αγλέορα, ύστερα αρνείται να πληρώσει. Με αποτέλεσμα οι μπράβοι του εστιατορίου να τον βγάλουν σηκωτό απ’ το εστιατόριο.

Και δεν καταλαβαίνουν οι ανεγκέφαλοι ότι το σποτάκι αυτό «τους πάει γάντι».

Γιατί ποιοι άλλοι, εκτός απ’ αυτούς, τους τεμπέληδες και χαραμοφάηδες, κατέφαγαν το καταπέτασμα του λαού!

Που, όχι μόνο δεν πληρώνουν για το τσιμπούσι της αλητείας τους, αλλά υποχρεώνουν με τη βάρβαρη και ληστρική νομιμότητά τους το λαό να πληρώσει τα σπασμένα.

Έχει, λοιπόν, ή δεν έχει ο λαός ιερό καθήκον να τους πετάξει στον Καιάδα της λεηλασίας και της μυριαπόδεικτης απάτης τους;

Κι όχι βέβαια σηκωτούς ,αλλά κλοτσηδόν!

Και με την ευκαιρία: Είδαμε τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος κάποιον αρχιμανδρίτη να υποδέχεται τον κ. Σαμαρά στην είσοδο της Αγίας Τριάδας της Κηφισιάς.

Για ποιο λόγο άραγε;

Έκαμε ο άγιος αρχιμανδρίτης το ίδιο και για όλους τους άλλους, που εκείνη τη μέρα εκκλησιάστηκαν στο ναό της ενορίας του;

Ασφαλέστατα όχι!

Γιατί, λοιπόν, τόση, κατά τον άγιο Ιάκωβο, προσωποληψία!

Για να θαυμάσει ο λαός τη θρησκευτικότητα ενός διαπρεπούς εκπροσώπου της Μπίλντεμπεργκ;

Ή για να δείξει ο άγιος αρχιμανδρίτης πόσο ευπειθέστατος είναι σε κάποιον εκπρόσωπο της «δεξιάς» του Μαμωνά!

παπα-Ηλίας

Advertisements

22 Σχόλια

  1. Posted by papailias on Ιουνίου 11, 2012 at 2:50 μμ

    Από το «Ας μιλήσουμε επιτέλους»:

    Ανώνυμος11 Ιουνίου 2012 1:18 μ.μ.

    Ego den mporo na katalavo oti ginontai ,leei,ksana ekloges dioti oi proigoumenes den anedeiksan nikiti.To 70% pou psifise kata ton mnimonion kai tis litotitas ti itan? Poso axyro exoun mesa sto kefali tous oi simerines politikes igesies tis xoras mas?

    Απάντηση

  2. Posted by θέοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουνίου 11, 2012 at 4:31 μμ

    Επιτρέψτε μου να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την εκδήλωση ΑΓΑΠΗΣ εκ μέρους σας, προς το πρόσωπο μου, που περιέχει η προσφώνησή σας (11.6/6:12 πμ) παράλληλα, δε, και δευτερευόντως, εκτίμησή σας .(η «εκτίμηση» ,μερικές φόρες
    έχει «αρνητικό πρόσημο», ενώ η αγάπη ποτέ) Η σεβασμιότητά σας στέκεται αξιοπρεπώς αλλά και με αγνότητα προαιρέσεως, καθαρή καρδιά, και τιμιότητα..
    Δια τούτο επιτρέψτε μου την ερώτηση:
    Όταν, κατά το κοινώς λεγόμενο, «βάζετε, ευλογημένη»,(..η βασιλεία του Πατρός…)
    αρχίζετε, προσφωνώντας τον Πατέρα, Κύριο και Θεό μας, ΑΓΙΟ (Άγιος ο Θεός…)
    επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε τον ΙΔΙΟ ΤΙΤΛΟ για οποιονδήποτε ιεράρχη;;
    Ίσως κάποιοι σπεύσουν να παρατηρήσουν πως, αντιστοίχως , είναι ίδιος και ο τίτλος προσφώνησης ενός απλού πολίτη («κύριε») με τον τίτλο που χρησιμοποιούμε απευθυνόμενοι στον Θεό μας (Κύριε ελέησον…) Εδώ οφείλω να πω, [παρά την αγάπη και τον θαυμασμό που τρέφω για την μητρική μου γλώσσα ] πως
    συγκριτικά υστερούμε (σ’ αυτό το σημείο) από άλλες γλώσσες
    Πχ ο Κύριος αγγλιστί αποκαλείται Λόρντ ενώ ο «κύριος» μίστερ
    Καθώς και η ΤΙΜΗ , όνορ …ενώ η τιμή (προϊόντος) πρα’ι’ς
    Ίσως πρέπει να αναλάβουν την υπόθεση οι Γλωσσολόγοι μας

    Απάντηση

    • Posted by papailias on Ιουνίου 11, 2012 at 6:06 μμ

      Θοδωρή

      Δεν επιμένω στα ακριβοζυγιάσματα των εκάστοτε προσφωνήσεων. Και ανάλογα, κάθε φορά, χρησιμοποιώ τη μία ή την άλλη ή κάποια τρίτη κοκ…

      Τα περί αγιότητας και πατρότητας είναι, όπως τα λες. Ο εκκλησιαστικός ιστορικός Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Στεφανίδης λέει πως, όταν οικληρικοί έχασαν την ουσία, πολλαπλασίασαν τους τίτλους.

      Γιατί δεν μιλούμε απλά γι’ αγίους, αλλά και παναγιώτατους, και πάμπολλες άλλες ασνοησίες.

      Απάντηση

  3. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουνίου 11, 2012 at 4:49 μμ

    Ό, τι και να λέμε η πραγματικότητα είναι ατόφια και δεν μπορεί να παραγνωρίζεται πως Σαμαράς-Βενιζέλος δεσμεύονται από τις υπογραφές τους.
    Κακά τα ψέματα, όταν η Ισπανία παίρνει δάνειο με ευνοϊκούς όρους, η Ιρλανδία ανταπαντά άμεσα διεκδικώντας το ανάλογο, όταν προηγήθηκε η Ισλανδία που το αρνήθηκε, ε τότε κάτι δεν πάει καλά με τους εγχώριους πολιτικούς.
    Φυσικά οι Ισπανοί δεν πήραν ευνοϊκό δάνειο επειδή τους αγαπάνε οι αγορές, αλλά επειδή και μόνο η λέξη «μνημόνιο» συνεργασίας με το ΔΝΤ, πρέπει να περάσει όσο πιο αναίμακτα στις συνειδήσεις των Ισπανών για μην τα κάνουν λαμπόγυαλο.
    Που τελικά η ουρά του δράκου αυτού ακουμπάει σύσσωμη την Ευρώπη, επομένως και κάποιοι πολιτικοί των χωρών αυτών λειτουργούν ως …καλοθελητές.
    Σαν ένας από τους πολίτες αυτής της χώρας, σίγουρα δεν χαίρομαι που επικρατεί η επιλογή (σε επίπεδο διακυβέρνησης) των μονόφθαλμων ανέμεσα σε στραβούς. Ωστόσο σίγουρα δεν είναι δυνατόν εκείνοι που ουσιαστικά αλλά και τυπικά μας έσυραν σε μια διαδικασία χωρίς καμιά προοπτική με τρομακτική ανεργία, διάλυση στοιχειωδών δομών όπως υγείας, παιδείας, ασφάλειας, πρόκληση αυτοκτονιών, φοροληστρικές επιδρομές, καταδρομικές επιχειρήσεις φτωχοποίησης και εξαθλίωσης των νοικοκυριών, ενώ το πάρτι για τους εκλεκτούς συνεχιζόταν, με λίγα λόγια ενώ μας οδηγούν σε κρυφή γενοκτονία, να έχουν την απαίτηση να ξαναψηφιστούν.
    Με ένα συναίσθημα χαρμολύπης, εκτιμώ ότι ο σύριζα προηγείται με μεγάλη διαφορά αλλά επικρατεί η αισιοδοξία για το γεγονός πως θα έχει τον έλεγχο από το κόμμα του Καμμένου (που πάλι δεν έχω την καλύτερη άποψη) σε εθνικά θέματα και έτσι κάπως θα ισορροπίσει η κατάσταση.
    Πάντως είναι θετικότατη η αδυναμία σχηματισμού μονοκομματικών κυβερνήσεων, αλλά και η καταψήφιση άβουλων πολιτικών που αντιμετώπισαν το μνημόνιο ως ιερή αγελάδα απέναντι στην κοινωνία και την εξαθλίωσή της, αλλά ως μισητό εχθρό όταν επρόκειτο να αγγίξει πτυχές της κομματοκρατίας και του δυναστικού τους κράτους, που λέει ο Κοντογιώργης.
    Δεν δικαιούνται τελικά να τρομοκρατούν το λαό με διλλήματα τρόμου, στα οποία αυτοί ως γνωστόν τον έφεραν…

    Απάντηση

    • Posted by papailias on Ιουνίου 11, 2012 at 6:15 μμ

      Γιώργο

      Συμφωνούμε, σχεδόν, εξ ολοκλήρου.

      Οι άνθρωποι του μνημονίου δεν έκαμαν λάθος.

      Σχεδίασαν και αποφάσισαν την καταστροφή της Ελλάδας

      και τον όλεθρο των Ελλήνων.

      Αν ο λαός συνειδητοποιούσε τι ακριβώς έκαμαν, όχι απλά θα έπρεπε

      να τους καταψηφίσει, αλλά και να τους καταδικάσει

      ανάλογα με τα βαρύτατα εγκλήματά τους.

      Απάντηση

      • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουνίου 11, 2012 at 6:52 μμ

        Δεν θέλω καν να σκέφτομαι παπα-Ηλία ότι υπάρχει περίπτωση να μην δικαστούν οι υπαίτιοι αυτής της συντονισμένης τραγωδίας στην οποία έφτασαν τον τόπο αυτό!
        Εδώ δεν υπάρχει δεξιά, αριστερά…
        Οφείλουν να τα βρουν και να απαγγείλουν κατηγορίες για εσχάτη προδοσία…
        Έφτασαν στο σημείο να χρησιμοποιούν τα αποθεματικά των ταμείων, ακόμη και τις συντάξεις, τις κρατήσεις των εργαζομένων που περίμεναν να πάρουν όταν εβγαιναν στη σύνταξη, για να πληρώνουν τους «προστάτες»!

  4. Πάτερ μου καλησπέρα.Στο πλάι δεξιά όπως βλέπω εγώ, γιατί μάλλον εσύ θα βλέπεις αριστερά εκεί ως συνιστώσες σου μας λες ότι έχεις το Ευαγγέλιο και την πραγματικότητα. Για το Ευαγγέλιο δεν μπορώ να σου πω γιατί είναι θέμα αφ’ ενός μεν ερμηνείας και αφ’ ετέρου έξωθεν κατά το παρελθόν επεμβάσεων (γνώμη μου). Για την πραγματικότητα όμως θέλω να σου πω ότι μάλλον δεν έχεις επαφή επηρεαζόμενος ίσως από την πατρική κληρονομιά, την αγάπη προς την φιλοσοφία ενώ δεν σε διακρίνει και η δικαιοσύνη (κληρονομιά εκ της μητρός) επειδή αποπνέεις έναν αέρα αυθεντίας ειδικά για τα πολιτικά ζητήματα του τόπου. Για τα θρησκευτικά όμως; Δεν θα ‘πρεπε να σε απασχολούν περισσότερο; Παράδειγμα το μάθημα των θρησκευτικών και πώς θέλουν να το προσαρμόσουν στην ρεπουσοτσιπραίικη πολιτική; Δεν θα έπρεπε να μας πεις πως βλέπεις το θέμα; Δεν είμαι παλαιός αναγνώστης σου αλλά αν έχεις κάπου αναφερθεί σε παρακαλώ δώσε μου το λινκ. Μετά αναφέρεσαι συνεχώς στον ελληνικό λαό. Πώς μπορεί να ενδιαφέρεται για το συμφέρον του Έλληνα ένας που ονομάζεται אליאס και στα ελληνικά Ηλίας; Δεν θα μπορούσες να ονομάζεσαι Αλέξανδρος, Σωκράτης, Ευριπίδης, Σοφοκλής και τόσα άλλα ωραία αρχαιοελληνικά ονόματα που φέρουν άγιοι της Ορθοδοξίας ή που φρόντισε, ορθά, η Εκκλησία να αγιοποιήσει; Έπειτα εκείνο το «εις κόλπους Αβραάμ αναπαύσαι»…. Είναι δυνατόν Έλληνες να αναπαυθούν αιωνίως στους «κόλπους» του βρωμερού Αβραάμ (μήπως αγιοποιήθηκε και αυτός και αμαρτάνω!) Τόσες και τόσες επεμβάσεις έχουν γίνει στα ιερά κείμενα. Δεν θα μπορούσες πχ να με στέλνεις, μετά θάνατον βέβαια, γενικά στους κόλπους του ίδιου του Θεού αντί σ’ αυτόν τον μοιχό και γεννήτορα του μίσους στην περιοχή της Μ. Ανατολής. Πάντως για την πολιτική το ‘χω παράπονο. Οδυσσεύς

    Απάντηση

    • Posted by papailias on Ιουνίου 11, 2012 at 7:10 μμ

      Οδυσσέα

      Σχετικά με τα θρησκευτικά έπιασες το σφυγμό μου. Πολλές φορές έχω γράψει, αλλά δεν θα θμάμαι πού ακριβώς. Ένα, κάπως, σχετικό κείμενό μου είναι το «πετραδάκι-πετραδάκι». Λινγκ δεν θυμάμαι

      Και ασφαλώς διαφωνώ. Κι από την επόμενη των εκλογών, αν βγούν, θα τους κηρύξω, γιατο σχετικό θέμα, τον πόλεμο.

      Αλλά, τώρα, τρέμω μήπως επανεκλεγούν οι προδότες και λήσταρχοι του δικομματισμού. Και δυστυχώς δεν έχω άλλη επιλογή….

      Όσο για το όνομα, όπως ξέρεις και καταλαβαίνεις, όταν με βάφτιζαν, δεν μερωτήσανε.

      Πάντως οι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης είναι πολύ ενδιαφέρουσες προσωπικότητες.

      Αν ζούσαν πριν, περίπου εβδομήντα χρόνια στην Ελλάδα, σίγουρα θα τους είχαν στείλει οι σουπερεθνικόφρονες στο εκτελεστικό απόσμπασμα.

      Απάντηση

    • Posted by θέοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουνίου 11, 2012 at 10:30 μμ

      @ Οδυσσεύς
      Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να δηλώσω εκ προοιμίου, ότι η «γνώμη» μου, για το ρεπουσοτσιπραίικο, πόρρω απέχει από (το να είναι) «καλή» Τα εισαγωγικά διότι, «την δίνω» χωρίς να μου ζητηθεί (συγχωρήσατέ το μου, χάριν του διαλόγου) Όμως
      Το ζήτημα της «διδασκαλίας των θρησκευτικών» νομίζω ότι δεν είναι καν «Θρησκευτικό Ζήτημα» (με την έννοια του όρου ) και εν κατακλείδι, αυτό που, συνήθως λέμε «θρησκευτικό» δεν είναι καν «ζήτημα».Πρόκειται μάλλον για μια απολύτως υποκειμενική
      υπόθεση. Αφορά στην (υποτιθέμενη, για τον τρίτο) επικοινωνία
      του ΥΠΟκειμένου με την ΥΠΕΡκείμενη Οντότητα. Ίσως, αν ρωτούσαμε έναν αρχαίο Έλληνα ,να μας το περιέγραφε σαν
      Ελληνικό Έρωτα, δεδομένου ότι στους αρχαίους έλληνες δεν υπήρχαν όροι, όπως, θρησκεία, θρησκευτικός, θρησκευόμενος [Αυτό φαίνεται καθαρά στην πασίγνωστη «ομιλία» του αποστόλου Παύλου στον Άρειο πάγο «….τῶν Ἐπικουρείων καὶ Στωϊκῶν φιλοσόφων (λεγοντων για τον Π) Ξένων δαιμονίων δοκεῖ καταγγελεὺς εἶναι» (και ερωτώντων αυτόν) Δυνάμεθα γνῶναι τίς ἡ καινὴ αὕτη ἡ ὑπὸ σοῦ λαλουμένη διδαχή; ]
      Οσον αφορα ,στο… «του βρωμερού Αβραάμ», ο Ιησούς λέει
      Μρ Ιβ-….οὐκ ἀνέγνωτε ἐν τῇ βίβλῳ Μωῡσέως, ἐπὶ τοῦ βάτου πῶς εἶπεν αὐτῷ ὁ Θεὸς λέγων, ἐγὼ ὁ Θεὸς ᾿Αβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ισαὰκ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ιακώβ, 27 οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς νεκρῶν, ἀ λ λ ὰ ζ ώ ν τ ω ν·
      Αν ΔΕΝ το θεωρείς και αυτό αποτέλεσμα «επεμβάσεως» τότε πρέπει να απορρίπτεις, πως και ο Ιησούς ΔΕΝ είναι ΖΩΝ και ΔΕΝ είναι Υιός Του ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ και ο οποίος αποκαλεί ζώντα τον Αβραάμ (τον βρομερό)
      Βλέπεις, αυτά «πάνε πακέτο» Ή το δέχεσαι ή το απορρίπτεις
      Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, «πάει περίπατο» Η ΔΙΔΑΧΗ και
      μένει μόνο ο ελληνοχριστιαν-ισμός των ελληνοχριστιαν-ιστών.

      Όσο για το όνομα, ΗΛΙΑΣ, αν κρίνω από την απάντηση του, («όπως ξέρεις και καταλαβαίνεις, όταν με βάφτιζαν, δεν με ρωτήσανε.»), σε συνδυασμό με την απάντηση του σε μένα περι αγιότητος ,δεν θα μου φανεί καθόλου παράξενο να διαχωριζει
      την ονοματοδοσία από τον «βαπτισμό», καθώς και να έχει σοβαρές επιφυλάξεις για τον νηπιοβαπτισμό ( Ζητώ συγγνώμη από την ιεροσύνη του για την προεξόφληση των απόψεών του)

      Απάντηση

  5. […] πηγή Share this:TwitterFacebookEmailMorePrintDiggLinkedInRedditStumbleUponTumblrPinterestLike this:LikeBe the first to like this post. […]

    Απάντηση

  6. Posted by papailias on Ιουνίου 11, 2012 at 7:16 μμ

    Γιώργο

    Πάντως η επιδίωξη του δικομματισμού , μέχρι τώρα, ήταν να μην δικαστούν οι πρωταθλητές της ρεμούλας.

    Τι θα γίνει στη συνέχεια απομένει να το ιδούμε.

    Μόνο τις συντάξεις κατεδάφισαν; Τίποτε δεν άφησαν όρθιο!

    Κι όμως υπάρχουν ακόμη Έλληνες, που πίνουν νερό στ’ όνομα των δολοφόνων αυτών!…

    Απάντηση

  7. […] παπα-Ηλίας 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Μια ανάσα πριν το κραχ η Ελλάδα […]

    Απάντηση

  8. Posted by Κάπας Σ. on Ιουνίου 12, 2012 at 10:49 πμ

    π.Ηλία,καλημέρα,όσο μπορεί να είναι αυτή…!!Έχω μια απόρία με το φτωχό μυαλό,που
    διαθέτω.Ακούω για κρίση ΜΟΝΟ στις νότιες μεσογειακές χώρες,που πρέπει να πάρουν
    μέτρα κατά των λαών τους-ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΒΡΑΚΏΣΟΥΝ(με το συμπάθειο)!!Και καλά να
    θεωρήσω ότι οι δικοί μας πολιτικοί με όσα τους σέρνουν μας έριξαν στην καταστροφή,
    αλλά το ίδιο έκαναν και οι άλλοι;ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΊΤΑΙ:Η Ιταλία πολύ μεγαλύτερη από μας
    και με βαριά βιομηχανία,που ΔΕΝ έχει ούτε 1cm2,που μπορεί να αξιοποιηθεί, ακαλλιέρ-
    γητο είναι χρεωμένη;!!Και μιλάω μόνο γιαυτήν,γιατί προ έτους την επισκέφθηκα και εί-
    δα ΤΙ γίνεται!Το κατούρημα μόνο το χρεώνουν από 0,30€ως και 1,50€Βενετία)!Τουρι-
    σμό πληθώρα κ.λπ!Αν μπορείς συ ή άλλος τις να μου το εξηγήσει θα του ήμουν βαθιά
    υποχρεωμένος!!!!!!

    Απάντηση

  9. Posted by papailias on Ιουνίου 12, 2012 at 1:22 μμ

    @ Κάπας

    Δεν μπορώ να μιλήσω για τα συμβαίνοντα στην εσπερία. Δεν τα γνωρίζω. Τα δικά μας, που τα ζώ, εδώ και πολλά χρόνια, προσπαθώ να τα αποδώσω, όσο μπορώ καλύτερα…

    Απάντηση

  10. Αγαπητέ κ. Μπρατσιώτη τα είπατε όλα ή μάλλον σχεδόν όλα. Το σχεδόν αφορά τον Αβραάμ (αλήθεια θα πρέπει να είναι ενδιαφέρων σταθμός για την εβραϊκή θρησκεία αλλά και τον λαό και μάλλον σηματοδοτεί μεγάλη αλλαγή η μετονομασία του Αβράμ σε Αβραάμ) αλλά συμβαίνει το εξής. Ο Αβραάμ, καθ’ ότι μοιχός και γενάρχης και των Παλαιστινίων και άρα του μίσους των δύο άσπονδων εχθρών Εβραίων και Παλαιστινίων, δεν πρέπει στην ουσία να ήταν άξιος του Θεού με βάση την αιώνια θέλησή Του στο υλικό επίπεδο, την «ου μοιχεύσης». Γιατί και στο πνευματικό επίπεδο αν εξετάσουμε την αιώνια εντολή, κάπου είχε αναμιχθεί σε κάποια αίρεση. Οδυσσεύς

    Απάντηση

  11. Posted by papailias on Ιουνίου 12, 2012 at 5:29 μμ

    Οδυσσέα και Θοδωρή

    Διαπιστώνω ότι μιλάτε περίπου την ίδια…γλώσσα. Την οποία είναι δικαίωμά σας να χρησιμοποιείτε.

    Κάποια όμως απ’ τα δικά μου γραφόμενα δεν είναι εύκολο να μεταφράζονται στη γλώσσα αυτή.

    Γι’ αυτό οι οποιεσδήποτε υποκειμενικές ερμηνείες-έστω και με τη «συγνώμη»- μπορεί να δημιουργούν εσφαλμένη εικόνα σε κάποιους τρίτους σχετικά με το τι εγώ θέλω να πω.

    Απάντηση

    • Posted by θέοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουνίου 12, 2012 at 8:46 μμ

      «ποστάρω» το τελευταίο και αποχωρώ διακριτικά ευχαριστώντας που με ανεχτήκατε και με φιλοξενήσατε.ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
      Φίλτατε κ. Οδυσσέα Κατ αρχάς να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε ασχολούμενος, με την απόπειρα προσεγγίσεως , ενός θέματος, που στα μάτια μου, φαίνεται σοβαρό. Δεν διαθέτω καμιά πρόσβαση σε εβραϊκά κείμενα ούτε είμαι γνώστης της εβραϊκής γλώσσης [όπως εσείς, αν κρίνω από την χρήση του εβραϊκού τύπου אליאס ,ό εστί μεθερμηνευόμενο (;- ίσως-) Ηλίας ] Εκ των ελαχίστων που μπορώ να θυμάμαι από το «μάθημα των θρησκευτικών»- στο πάλε ποτέ «οκτατάξιο» γυμνάσιο- η μετονομασία του Άβραμ, σε Αβραάμ έγινε από τον Ίδιο Τον Θεό του και σηματοδοτούσε την υπόσχεση Του να τον «καταστήσει γενάρχη πολλών εθνών»[μεταξύ των οποίων και των Ισμαηλιτών μέσω της δούλης (Άγαρ) της συζύγου του Σάρ(ρ)ας, συναινούσης .] Επί πλέον στερούμαι και γνώσεων ιστορικής κοινωνιολογίας για να μπορώ να χαρακτηρίσω , μοιχεία, μια συνεύρεση, με συναίνεση της συζύγου, και μάλιστα, σε περίοδο που επικρατούσε πολυγαμία, ένα, «διαρθρωτικό» φαινόμενο που μάλλον ΔΕΝ είχε «ηθικό» υπόβαθρο («εποχή» περισσότερο από 1,5 χιλιετία, πΧ) Η εποχή του «ου μοιχεύσης » ως Θεια εντολή εδόθη πολλές γενεές αργότερα.Όσο για το μίσος μεταξύ απογόνων ΔΕΝ αποτέλεσε, η μοιχεία , τον λόγο της σφαγής του Άβελ από τον Κάιν .Όλα αυτά ασφαλώς υπό την προϋπόθεση ότι μιλάμε με «βιβλικούς όρους» που αποτελούν την «κοινή μας γλώσσα» και για μην μπλέξουμε με «περίεργα συμπλέγματα» μοιχείας-πορνείας Επανέρχομαι στην εισαγωγή στο «θέμα που μου φαίνεται σοβαρό» Θέλοντας να αποφύγω την «όξυνση των πνευμάτων» δεν χρησιμοποίησα χαρακτηρισμούς, αν και υπήρχαν, υπαινικτικά μέσα στον «όρο» ελληνο-χριστιαν-ιστές , προερχόμενο από το βασικό συνθετικό «χριστιαν-ισμός» (ελληνο-) Όπως υποδηλώνει και η κατάληξη –ισμος ,ο χριστιανισμός , δεν είναι παρά μια ιδεοκατασκευή όπως όλοι οι -ισμοι . Ως τέτοια ελαχίστη και μόνο επιφανειακή είναι η σχέση της με την ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ του ΙΗΣΟΥ. Μια διδασκαλία που έκανε τα πρώτα της βήματα σαν «αίρεση» στους κόλπους του εβραϊσμού που «πέρασε τα σύνορα» λογω διασποράς της φυλής για να συνεχιστεί στις συναγωγές «του εξωτερικού». Το αποστολικό έργο αρχικά απέβλεπε την διάδοση του ευαγγελίου, στους, της διασποράς, μέσα από τους χώρους των συναγωγών για να πειστούν ότι αυτός ήταν ο προφητευμένος μεσσίας [Μτ Ι-5 Τούτους τοὺς δώδεκα ἀπέστειλεν ὁ ᾿Ιησοῦς παραγγείλας αὐτοῖς λέγων· εἰς ὁδὸν ἐθνῶν μὴ ἀπέλθητε καὶ εἰς πόλιν Σαμαρειτῶν μὴ εἰσέλθητε -6 πορεύεσθε δὲ μᾶλλον πρὸς τὰ πρόβατα τὰ ἀπολωλότα οἴκου ᾿Ισραήλ.] δια τουτο οι αποστολοι επισκεπτοντο τις συναγωγες και εστελναν τις επιστολες προς τις συναγωγές των πόλεων Θεσσαλονίκη στους εβραιους πολιτογραφημένους Θεσσαλονικείς κ.ο.κ ,Κόρινθος, Έφεσος, Ρώμη Ακομη και ΑΘΗΝΑ
      ΠΡΑΞ. ΙΖ´ 16 – 3416 Ἐν δὲ ταῖς Ἀθήναις …… 17 διελέγετο μὲν οὖν ἐν τῇ συναγωγῇ *τοῖς Ἰουδαίοις* καὶ *τοῖς σεβομένοις* Δηλαδή στους ιουδαίους και στους ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΘΕΝΤΕΣ Έλληνες. Σ’ αυτους που ειχαν απαρνηθει ηδη το δωδεκαθεο για τον ΙΕΧΩΒΑ. Αυτοι αποτελεσαν την Πυλη εισοδου Νομιζω πως από δω και περα ευκολα αντιλαμβανετε καποιος την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
      Του ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

      Απάντηση

  12. Posted by papailias on Ιουνίου 12, 2012 at 10:27 μμ

    Θοδωρή

    Δεν έχω κανένα πρόβλημα απ’ την εδώ παρουσία σου. Όπως δεν είχα ποτέ με κανένα άλλον.

    Αντίθετα μάλιστα έδωσες ένα νέο ύφος, που εμένα προσωπικά με έβγαλε απ’ τη ρουτίνα της μονοτονίας.

    Το πρόβλημά μου είναι, όταν γίνονται αναφορές στα λεγόμενά μου, με υποκειμενικά κριτήρια, σε συζήτηση με τρίτους.

    Γεγονός, που μπορεί, λόγω της ιδιότητάς μου, να δημιουργήσει παρεξηγήσεις.

    .

    Απάντηση

    • Posted by θέοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουνίου 12, 2012 at 11:20 μμ

      Ελπίζω να υπάρχει η δυνατότητα ,τεχνικά, να απαλείψετε την επιλήψιμη, τελευταία παράγραφο από 11.6/10:30. Είμαι πολύ λυπημένος διότι σας έφερα, από απρονοησία ,σε δύσκολη θέση . Υπόσχομαι στο μέλλον να είμαι προσεκτικότερος και θα φροντίσω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας, διότι
      Απαρχής πίστεψα πως έπρεπε να υπάρξει ένα είδος «υπομοχλίου» για να λειτουργήσει ο ΜΟΧΛΟΣ (ο ΚΗΙΧ)ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΑΚΤΟΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ
      ΗΣΑΙΑΣ ΚΕΦ ΙΑ
      1 ΚΑΙ ἐξελεύσεται *ράβδος* ἐκ τῆς ρίζης Ἰεσσαί, καὶ ἄνθος ἐκ τῆς ρίζης ἀναβήσεται. 2 καὶ ἀναπαύσεται ἐπ᾿ αὐτὸν πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, πνεῦμα σοφίας καὶ συνέσεως, πνεῦμα βουλῆς καὶ ἰσχύος, πνεῦμα γνώσεως καὶ εὐσεβείας· 3 ἐμπλήσει αὐτὸν πνεῦμα φόβου Θεοῦ. οὐ κατὰ τὴν δόξαν κρινεῖ οὐδὲ κατὰ τὴν λαλιὰν ἐλέγξει, 4 ἀλλὰ κρινεῖ ταπεινῷ κρίσιν καὶ ἐλέγξει τοὺς ταπεινοὺς τῆς γῆς· καὶ πατάξει γῆν τῷ λόγῳ τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ ἐν πνεύματι διὰ χειλέων ἀνελεῖ ἀσεβῆ· 5 καὶ ἔσται δικαιοσύνῃ ἐζωσμένος τὴν ὀσφὺν αὐτοῦ καὶ ἀληθείᾳ εἰλημένος τὰς πλευράς.
      ΖΑΧ ΚΕΦ Δ 6 οὐκ ἐν δυνάμει μεγάλῃ οὐδὲ ἐν ἰσχύϊ, ἀλλ᾿ ἢ ἐν πνεύματί μου, λέγει Κύριος

      Απάντηση

  13. Επειδή εγώ δεν είμαι σαν τον Θεόδωρο αποχωρώ και σε αφήνω στην ψευδαίσθηση ότι κάτι κάνεις, δηλ. μια τρύπα στο νερό. Και βέβαια θα σχολιάζεσαι με υποκειμενικά κριτήρια και αυτός είναι ο ρόλος του σχολιασμού. Πάντως θα προτιμούσα να ασχοληθείς περισσότερο με την άλλη σου δουλειά, του ιερέα, γιατί δουλειά καταντήσατε εσείς οι προβατόσχημοι την ιερωσύνη , ερευνώντας τας γραφάς και όχι το πολιτικό πρόγραμμα του ΤΣΥΡΙΖΑ ή ΣΦΥΡΙΖΑ ή …. Αντίο, Οδυσσεύς

    Απάντηση

  14. Posted by papailias on Ιουνίου 13, 2012 at 11:30 πμ

    Οδυσσέα

    Το σχόλιό σου είναι η ακτινογραφία σου και η σπαχνογραφία σου!

    Και δεν χρειάζεται κανείς να είναι προφήτης, για να αποκρυπτογραφήσει το, ηλίου φαεινότερον, καταφανές.

    Κι όσο για το ότι «προτιμούσες να ασχοληθώ περισσότερο με την άλλη μου δουλειά, του ιερέα», επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Ότι, δηλαδή, μιλάς μια πολύ διαφορετική γλώσσα, που αρχίζει μ’αλλον από άλεφ και όχι από άλφα….

    Κι ακόμη επιβεβαιώνει και το ποιος είναι «προβατόσχημος». Ανεξαρτήτως αν είναι ιερέας ή φαρισαίος….

    Απάντηση

  15. Posted by papailias on Ιουνίου 13, 2012 at 11:59 πμ

    Θοδωρή

    Ποτέ δε σταματάω σε λεπτομέρειες. Και πιστεύω ότι θα έχουμε μια περαιτέρω καλή συμπόρευση.

    Απ’ την οποία θα έχω νε κερδίσω, πέραν όλων των άλλων, το ότι θα με φέρνεις σε επικοινωνία με κείμενα, στα οποία, λόγω ηλικίας, δυσκολεύομαι να προσφεύγω.

    Ευχαριστώ.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: