α, τους τυμβωρύχους!…

Σύλησαν και καπηλεύτηκαν τη μνήμη ενός έντιμου δημοκράτη και πατριώτη, του Παύλου Μπακογιάννη, για να προσποριστούν κομματικά οφέλη. Οι αδίστακτοι!

Και θυμήθηκαν οι εφιάλτες ακόμη και τη 17η Νοέμβρη, προκειμένου ν’ ασκήσουν τη βρώμικη προπαγάνδα τους, σε βάρος των κομματικών αντιπάλων τους.

Σάμπως να υπάρχει μεγαλύτερη τρομοκρατική οργάνωση απ’ τη συμμορία του δικομματισμού.

Η οποία μέχρι τώρα έχει στο τρομοκρατικό ενεργητικό της πάνω από 2000 θύματα, που με την οικονομική τρομοκρατία εξωθήθηκαν στην αυτοκτονία. Που ουσιαστικά πρόκειται για δολοφονίες εκ μέρους των μνημονιακών τρομοκρατών.

Ή μήπως τα θύματα αυτά δεν έχουν στις φλέβες τους αίμα, αλλά λαχανόζουμο;

Ή μήπως, πέραν αυτών, δεν έχει ως θύματά της η ληστρική δικομματική μαφία τη συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων, τους οποίους ενταφιάζουν ζωντανούς;

Αλλά και την ίδια την Ελλάδα, την οποία δολοφονούν και ξεπουλάνε!

Αλλά και τώρα τι άλλο κάνουν, παρά να ασκούν τη μαύρη και σκοτεινή τρομοκρατία και προπαγάνδα τους, σε βάρος του λαού, προκειμένου να μας αναγκάσουν να σκύψουμε κάτω απ’ το ζυγό της προδοσίας του δικομματισμού.

Έτσι ώστε να μας οδηγήσουν οι ξεδιάντροποι σε «νέες μέρες δόξας λαμπρές»…

Με τα προδοτικά μνημόνια και τις ατιμωτικές δανειακές συμβάσεις. «Βελτιωμένα και επαυξημένα» Πάντα σε βάρος του λαού. Και πάντα υπέρ των πατρώνων τους των τοκογλύφων.

Αντί να ντρέπονται και να κρύβονται.

Για τις αθλιότητες, που κάνουν εδώ και 38 χρόνια τώρα. Και ιδιαίτερα για τα κακουργήματα και τις βαρβαρότητες, που έχουν διαπράξει τα τελευταία χρόνια.

Που έχουν κάμει τη συντριπτική πλειονότητα του λαού να αισθάνεται αποτροπιασμό και φρίκη ακούγοντας και βλέποντας τις αποκρουστικές τους φάτσες και φωνές.

Εκτός βέβαια απ’ τους βολεμένους ή βλαμμένους εραστές και θιασώτες της προδοσίας και της τοκογλυφίας γερμανοτσολιάδες τους…

παπα-Ηλίας

15 Σχόλια

  1. Posted by papailias on 30 Μαΐου, 2012 at 6:27 μμ

    ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΣΜΥΡΝΑΚΗ:

    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ! ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΟΥΝ…

    ΑΝΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΑΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ.

    Απάντηση

  2. Posted by dikaiopolis07 on 30 Μαΐου, 2012 at 10:52 μμ

    Εφόσον έφτασαν στο σημείο να ξεπουλήσουν τη χώρα, ενδεχομένως να έχουν ήδη πωλήσει και την ψυχή τους στον Μαμωνά.

    Ασχέτως αν διαφωνούμε σε ορισμένα θέματα, σας ευχαριστώ για το θάρρος της γνώμης σας. Να ξέρετε ότι το παράδειγμά σας μας δίνει δύναμη. Ο Κύριος να σας φωτίζει!

    Ως προς το σχόλιο του Θεόδωρου Μπρατσιώτη σε προηγούμενη παρέμβασή μου, Έχω απλώς να επισημάνω ότι το σχόλιο μου αφορά την κοσμική πολιτική εξουσία πρωτίστως και δεν εκτείνεται άμεσα στην εξουσία του πνευματικού Ποιμένος Ιησου Χριστού.

    Έμμεσα βέβαια το σχόλιο μου ενδεχομένως να αφορά και την πνευματική υπόσταση της κοσμικής εξουσίας, στο μέτρο που η πολιτική εξουσία έχει, όπως φαίνεται, απωλέσει κάθε γνήσιο δεσμό με την παράδοση και το πνεύμα της Αγίας μας Εκκλησίας.
    Αυτή είναι ίσως και η βαθύτερη αιτία της σημερινής κρίσης, όπως διαχρονικά παρατηρεί η χριστιανική παράδοση (π.χ. σχετικά πρόσφατα και ο αγιος Νικόλοας Βελιμίροβιτς). Χωρίς της διασύνδεση της πολιτικής εξουσίας με το πνεύμα της Εκκλησίας εν μετανοία και ταπείνωση, δεν μπορούμε κατά τη γνώμη μου, να περιμένουμε βελτίωση και αλλαγή νοοτροπίας στο πολιτικό σκηνικό της χώρας, είτε αυτό αναληφθεί στις επικείμενες εκλογές από τον ΣΎΡΙΖΑ, τη ΝΔ ή οποιονδήποτε άλλον.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on 30 Μαΐου, 2012 at 11:19 μμ

      «Ασχέτως αν διαφωνούμε σε ορισμένα θέματα, σας ευχαριστώ για το θάρρος της γνώμης σας. Να ξέρετε ότι το παράδειγμά σας μας δίνει δύναμη. Ο Κύριος να σας φωτίζει!»

      Είναι τελικά αυτό ακριβώς!
      Και από τη δική μου πλευρά, όσο και αν διαφωνώ σε αρκετά σημεία με την άποψη του παπα-Ηλία, δεν παύω να παραδέχομαι την αυθεντικότητα και την γνησιότητα των απόψεών του.

      Απάντηση

      • Posted by papailias on 31 Μαΐου, 2012 at 5:27 μμ

        Γιώργο

        Όπως διαφέρουμε στα σωματικά μας χαρακτηριστιά, ανάλογα διαφέρουμε και στις θέσεις και τις αποψεις μας.

        Χωρίς αυτό να αποκλείει ότι υπάρχει και το αντικειμενικά σωστό. Το οποίο και δεν προσεγγίζουμε ο καθένας μας για διαφορετικούς λόγους.

    • Posted by papailias on 31 Μαΐου, 2012 at 5:24 μμ

      @ Δικαιόπολη

      Συμφωνώ ότι «Εφόσον έφτασαν στο σημείο να ξεπουλήσουν τη χώρα, ενδεχομένως να έχουν ήδη πωλήσει και την ψυχή τους στον Μαμωνά».

      Και ασφαλώς υπάρχει θεμελιακή σχέση ανάμεσα στη λειτουργία της πολιτείας και το πνεύμα της Εκκλησίας.

      Και αυτό είναι ένα από τα ζητούμενα της εποχής μας. Για το οποποίο όμως τεράστια ευθύνη έχει και η ίδια η Εκκλησία.

      Απάντηση

  3. […] papailiasyfantis.wordpress.com 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Αναλαμπή του δικομματισμού… […]

    Απάντηση

  4. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on 31 Μαΐου, 2012 at 9:50 πμ

    @δικαιοπολις Πολύ πριν τα σχόλιά σας,7:44 & 4:43,είχα «αναλάβει την υποχρέωση» να αναρτήσω το κατά Ιωάννη κεφ 10 Οπότε τα αποσπάσματα των σχολιων σας που παρέθεσα αποτέλεσαν μια αφορμή και όχι αιτία για την ανάρτησή του. Κατά κανένα, δε,τρόπο δεν το αντιπαραθέτω στα σχόλιά σας
    Γενικότερα, και άσχετα με «τις εξηγήσεις», στη βάση, υπάρχει ένα -κατά το κοινώς λεγόμενο – «ψώνιο», το οποίο εύκολα διακρίνεται . Η έννοιά του, αποδίδεται ακριβώς, ,με την «δήλωση» του μπλόγκερ, «μπαίνοντας δεξιά» στην ιστοσελίδα : Παπα – Ηλίας Υφαντής :
    Συνιστώσες της σκέψης μου: το Ευαγγέλιο και η πραγματικότητα.
    Σε σχέση με την δήλωση, οι αναφορές ,σε «ρήσεις»,του Ευαγγελίου, μου φάνηκαν λίγες, και επί πλέον ασθενείς (χαλαρές) οι συνδέσεις, αυτών,(των αναφορών), με την «πραγματικότητα». Έτσι μου «πέρασε η ιδέα», – «αξιοποιώντας» και το ψώνιο μου,- να συμβάλω με τον τρόπο μου στη «βελτίωση» και συμπλήρωση τους . Πάντοτε ,βέβαια , υπό κάποιο πρίσμα ή κάποια οπτική γωνία, η κριτική της οποίας είναι ευπρόσδεκτη, και αναμενόμενη με μεγάλο ενδιαφέρον
    Οι, φανεροί, εχθροί της Διδασκαλίας του Ιησού, εμφανίζονται με
    μανδύα ακαδημαϊκού «διδάκτορος»,ασκούντες «υψηλή κριτική»
    με περισπούδαστες διατριβές Σ’ αυτούς Παρήγγειλε :

    [Μτ Κγ-10 μη δὲ κληθῆτε καθηγηταί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ
    καθηγητής, ὁ Χριστός, ὁ δὲ μείζων ὑμῶν ἔσται ὑμῶν διάκονος]

    Αλλά υπάρχουν και οι κρυφοί, που με ύπουλη απλοϊκότητα
    προσπαθούν να την υπονομευόσουν, υποτιμώντας ευθέως το
    Πρόσωπό Του ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΝΤΑΣ
    ΤΗΝ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΛΙΚΑΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ
    αποκαλώντας τον, χλευαστικά καρπαζοεισπράκτορα,
    εΙς ΑΠΑΝΤΗΣΗ τους λοιπον :

    (Μτ 21,10) εἰσελθόντος αὐτοῦ εἰς ῾Ιεροσόλυμα
    *ἐσείσθη πᾶσα ἡ πόλις λέγουσα* *τίς ἐστιν οὗτος;*
    (Ιω Β-14)… εὗρεν ἐν τῷ ἱερῷ τοὺς πωλοῦντας … καὶ τοὺς
    *κερματιστὰς* … ποιήσας *φραγέλλιον* ἐκ σχοινίων…
    πάντας ἐξέβαλεν ἐκ τοῦ ἱεροῦ,…
    *ἐξέχεε τὸ κέρμα* * καὶ τὰς …*τραπέζας* ἀνέστρεψε,
    εἶπεν· ἄρατε ταῦτα ἐντεῦθεν·
    μὴ ποιεῖτε τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου οἶκον ἐμπορίου.
    ἐμνήσθησαν δὲ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ὅτι γεγραμμένον ἐστίν,
    ὁ ζῆλος τοῦ οἴκου σου καταφάγεταί με.

    Απάντηση

    • Posted by papailias on 31 Μαΐου, 2012 at 5:49 μμ

      Θοδωρή

      Το Ευαγγέλιο και η πραγματικότητα είναι αλληλένδετα. Διαχρονικά και όχι μόνο επικαιρικά.

      Το να μιλάς-σε κάθε εποχή-για την πραγματικότητα, ερήμην του Ευαγγελίου, σημαίνει ότι δεν κατάλαβες την πραγματικότητα.

      Και το να μιλάς για το Ευαγγέλιο, ερήμν της πραγματικότητας, σημαίνει ότι δεν κατάλαβες το Ευαγγέλιο.

      Κατά τη γνώμη μου, οι αναφορές μας στο Ευαγγέλιο, πρέπει να γίνονται με μέτρο. Και μέτρο του γράφοντος ή του λέγοντος είναι ο αναγνώστης ή ο ακροατής.

      Γιατί ένα παραφορτωμένο με τσιτάτα, έστω και του Ευαγγελίου, κείμενο γίνεται κουραστικό και βαρετό. Όπως και ένα αμάσητο φαγητό γίνεται νοχλητικό για το στομάχι μας.

      Κερδίζουμε, όταν ασχολούμαστε με τους φίλους του Ευαγγελίου. Η ενασχόλησή μας με τους εχθρούς του, είναι, συνήθως, χαμένος χρόνος.

      Δεδομένου ότι το Ευαγγέλιο το κατανοούμε με την καρδιά μας και όχι με τη «σοφία» μας ή την πονηριά μας.

      Απάντηση

      • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on 1 Ιουνίου, 2012 at 2:41 πμ

        Δεν μπορούσα να το πιστέψω
        Έτριβα τα μάτια μου διαβάζοντας την κατακλείδα της απαντήσεως
        σας : «Το Ευαγγέλιο το κατανοούμε με την καρδιά μας και όχι με τη
        “σοφία” μας, ή ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΜΑΣ » (!;!;)
        Δεν μπορούσα να καταλάβω εάν είχε εμένα αποδέκτη ,και αν ΝΑΙ ,
        αναρωτιέμαι, ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΕΤΕ(την πονηρία);

        Μέχρι την ανάρτηση του σχολίου 30.5/5:20 δεν μου επιτρέψατε να
        υποθέσω ότι είχατε σχηματίσει τέτοια εικόνα για το περιεχόμενο των
        σχολίων μου. Η βαριά σκιά ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, σε ποιο σχόλιο πέφτει ;
        Διότι ανεπιφύλακτα και με ενθουσιασμό απαντάτε (ΓΙΑ το 30.5/5:20)
        ΜΕ το 30.5/6:55 ως εξής :
        «Οι θέσεις αμφοτέρων είναι σεβαστές και σε μεγάλο βαθμό
        αποδεκτές εκ μέρους μου. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τα αναφερόμενα εκ μέρους
        του Θοδωρή στην παραβολή του “Καλού Ποιμένα”».
        ΜΕ το 28.5/1:35
        Πιστεύω ότι έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε πολλά σε πολλούς
        ΜΕ το 26.5/11:20
        Οπωσδήποτε χαίρομαι, που με τόσο ενδιαφέρον και ευστοχία
        κινείστε μέσα στο χώρο του Ευαγγελίου. Και χαίρομαι, γιατί εγώ
        βρίσκομαι πια στην έξοδο απ’ τη ζωή. Και είναι πολύ σημαντικό
        να βλέπεις ότι υπάρχουν κάποιοι, οι οποίοι θα δώσουν συνέχεια
        στην όποια προσπάθεια.
        ΜΕ το 28.5/7:45
        Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, προκειμένου να εκθέτετε εδώ τις
        θέσεις σας…… Προσφέροντας στούς άλλους από τον πλούτο
        της γνώσης σου και της σκέψης, που φαίνεται ότι διαθέτεις.

        Όλα, τα παραπανω, ξαφνικά έγιναν,: «κείμενα παραφορτωμένα με
        ‘τσιτάτα’… του Ευαγγελίου …κουραστικά και βαρετά;;» Μάλιστα
        σαν «ένα αμάσητο φαγητό ενοχλητικό για το στομάχι ΜΑΣ ;;».
        (Για το στομάχι πολλών άλλων θα μπορούσα να το καταλάβω,…
        αλλά για το στομάχι ΣΑΣ;…Περίεργο !!
        Εμφανίζεστε να προεξοφλείτε την γνώμη κάποιων και να ομιλείτε
        για λογαριασμό τους πριν εκείνοι αρθρώσουν λόγο καταγγελίας
        Συνιστάτε, δε, να ασχολούμαστε «με τους ΦΙΛΟΥΣ του Ευαγγελίου»
        Ποιους ;; Αυτούς που θεωρούν το Ευαγγέλιο «κουραστικό ,βαρετό;;»
        και «φαγητό ενοχλητικό για το στομάχι;;»
        Με εκμαυλίζετε, μάλιστα, υποσχόμενος ότι θα έχω ΚΕΡΔΟΣ απ’αυτό;;

        Συνέβη κάτι εν τω μεταξύ;; Υπάρχει κάποιο παρασκήνιο;
        Οι ανωτέρω διατυπωμένες σκέψεις σας ενόχλησαν κάποιον;;
        Δεχθήκατε κάποια ΕΠΙΠΛΗΞΗ ή έστω κάποια παρατήρηση;;
        και αποφασίσατε να ανασκευάσετε «ανακρούοντας πρύμναν» ;

        Σε συμμόρφωση με τας υποδείξεις σας απέφυγα να ταλαιπωρήσω το
        Στομάχια σας με τσιτάτα του Ευαγγελίου

  5. […] πηγή Share this:TwitterFacebookEmailMorePrintDiggLinkedInRedditStumbleUponTumblrPinterestLike this:LikeBe the first to like this post. By Στειριώτης • Posted in Αναδημοσίευση από ΥΠΕΡΒΑΣΗ 0 […]

    Απάντηση

  6. Θοδωρή

    Είδα, που άργησες να απαντήσεις και κατάλαβα ότι κάτι απ’ τα γραφόμενά μου παρεξήγησες.
    Όλες σου οι παρεξηγήσεις δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα.
    Συνηθίζω να μιλάω, όσο μπορώ, με ευθύτητα. Και όχι πλαγίως.
    Αυτός είναι ο τρόπος γραφής μου. Με βάση την εμπειρία και αυτά, που πιστεύω.

    Και στηνπερίπτωση αυτή ο Γλεροντας Παΐσιος θα μας έλεγε πως:

    Κι αν ακόμη κάποιος καταφανώς στρέφεται εναντίον μας, να έχουμε καλούς λογισμούς. Και να μην αφηνόμαστε στη δίνη των αμφιβολιών μας.

    Εγώ επιμένω να διατηρώ για σένα τους καλούς λογισμούς, που έχω απ’ αρχής. Και ξεχνώ τελείως τις παρεξηγήσεις, που είναι ανθρώπινο, κάποτε, να συμβαίνουν.

    Απάντηση

    • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on 2 Ιουνίου, 2012 at 12:22 μμ

      @ 1.6/6:44 …..Εγώ επιμένω να διατηρώ για σένα τους καλούς
      λογισμούς, που έχω απ’ αρχής.

      θ Μ…. Ευχαριστώ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ «ΠΟΣΤΑΡΕ» αυτά τα λόγια

      1.6/6:44….Και να μην αφηνόμαστε στη δίνη των αμφιβολιών μας.

      θΜ ….Αλλά αμφιβάλω ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΗΥ. Διότι το
      ΠΟΣΤ δεν έχει την φωτογραφία του… αλλά το εικονίδιο ενός
      σχολιαστή Αμφιβάλω διοτι, ο ΠΗΥ δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί
      του, και τουλάχιστον θ’ αναφερόταν αν δεν έδινε καθαρές
      απαντήσεις στις ερωτήσεις στο

      1.6 /2:41 Συνέβη κάτι εν τω μεταξύ; Υπάρχει κάποιο παρασκήνιο;
      Οι ανωτέρω διατυπωμένες σκέψεις σας ενόχλησαν κάποιον;
      Δεχθήκατε κάποια ΕΠΙΠΛΗΞΗ ή έστω κάποια παρατήρηση;

      Ο ΠΗΥ θα είχε απαντήσει με την παρρησία που τον διακρίνει:

      Δεν δέχομαι παρατηρήσεις πολλώ δε μάλλον ΕΠΙΠΛΗΞΕΙΣ
      από κανεναν

      Απάντηση

  7. Θοδωρή

    Πώς να μιλησω με αγανάκτηση σ’ έναν άνθρωπο, που ολοφάνερα έχει κάμει λάθος και έχει παρεξηγήσει τα γραφόμενά μου.

    Λάθη (γκάφες) κάνω και ο ίδιος πολύ συχνά. Μόλις προχθές ετοιμαζόμουνα να εξαπολύσω μύδρους εναντίον κάποιου.

    Και την τελευταί στιγμή είπα: Ας διασταυρώσω αυτά, που διαβάζω, μήπως τυχόν έχω κάμει λάθος. Και όντως είχα κάμει λάθος.

    Γιατί βέβαια δεν είμαι πάπας, αλλά παπάς!

    Πάνε πολλά χρόνια από τότε, που μου έκαναν επιπλήξεις και παρατηρήσεις. Από ένα σημείο και μετά, κατάλαβαν ότι έχαναν τα λόγια τους.

    Τη σκληρή γλώσσα τη χρησιμοποιώ μόνο γι’ αυτούς οι οποίοι ασκούν εξουσία σκληρή σε βάρος του λαού. Και όχι σε κάποιους, οι οποίοι από άγνοια ή από λάθος στρέφονται εναντίον μου. Όπως προανέφερα…

    Μόνο, αν στα λεγόμενά τους διακρίνω πρόθεση, τους απαντώ ανάλογα.

    Θεώρησε το πράγμα λήξαν και, αν θέλεις, συνέχισε το διάλογό μας.

    Το να μεγαλοποιούμε ανυπόστατες αμφιβολίες δεν έχει νόημα.

    Είμαι αγράμματος, σχετικά με τα ιντερνετικά, για να σου πω τι έγινε αναφορικά με τη φωτογραφία. Μπορεί και να μου την κατάργησαν.

    Εδώ η ηλεκτρονική διαβολοκυβέρνηση, μου έχει καταργήσει δύο μπλογκς και δύο ιμέηλ.

    Απάντηση

  8. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on 3 Ιουνίου, 2012 at 1:20 πμ

    Αν περιμένετε από εμένα να δώσω κάποια ερμηνεία στην απάλειψη
    της φωτογραφίας, σας πληροφορώ ότι- ακόμη χειρότερα,- είμαι
    αναλφάβητος περί τα ιντερνετικά . Ωστόσο έχω μια μικρή πείρα
    από τις αντιδράσεις άλλων μπλόγκερς, σε σχόλια μου, που, χωρίς
    να θέλουν , αποκάλυψαν κάποιες «επεμβασούλες» του wordpress
    Χωρίς διάθεση υποδείξεως ,ας υποβάλετε ένα ερώτημα ως μέλος.
    Να δούμε τι θα σας απαντήσουν
    Έχω πολλές ιδιορρυθμίες οι οποίες, είναι η αλήθεια, καταντούν
    ενοχλητικές ,Μια απ’ αυτές είναι προσήλωση μου, όχι στην κοινή,
    αλλά στη ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ λογική Δια τούτο έκανα μια συγκριτική
    διερεύνηση ακολουθώντας βήμα-βήμα τις απαντήσεις σας
    31.5- 5:24 μμ (θέμα Τυμβ) απάντηση σε δικαιόπολι ΕΧΕΙ ΦΩΤΟ
    31.5- 5::27μμ ‘’ ‘’ ‘’ ‘’ Γιώργο ‘’ ‘’
    31.5- 5:49 μμ ‘’ ‘’ ‘’ ‘’ θοδωρή ‘’ ‘’
    31.5-10:03 μμ ‘’ Βαβέλ ‘’ ‘’ Γιώργο ‘’ ‘’
    Ακολουθεί
    1.6- 2: 41πμ το σχόλιο μου με τις υποψιασμένες ερωτήσεις το
    οποίο, μάλλον, είναι Η Αιτία ,(αν δεν δοθούν εξηγήσεις από WP)
    Αφού στην αμέσως επόμενη απάντηση σας- το περιεχόμενο της
    οποίας δεν ήταν δυνατόν να προεγνώριζαν ,άρα δεν είναι Αιτία …
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΦΩΤΟ(ίσως σαν ένα είδος προειδοποίησης;)
    για πρώτη φορά στις 1.6- 6:44 (απαντητικής της 1.6-2:41)
    Με την παρούσα θα φάνει το πράγμα

    Απάντηση

  9. Posted by papailias on 5 Ιουνίου, 2012 at 9:49 πμ

    Θοδωρή

    Νομίζω ότι κράτησε πολύ μια υποθεση, που προέκυψε εκ του μηδενός. Παρακαλώ ν’ αλλάξουμε σελίδα…

    Απάντηση

Σχολιάστε