Μακαριώτατε

Έχει ειπωθεί ότι:«Χείλη ιερέως ου ψεύδονται»!Πόσο μάλλον αρχιερέως!

Κι όμως εσείς φαίνεται ότι, σχετικά με το θανάσιμο εναγκαλισμό της δολοφονικής, για την πατρίδα μας και το λαό μας, χρεοκρατίας δεν βρήκατε το κουράγιο να πείτε την αλήθεια.

Αφού, όπως ειπώθηκε, υποστηρίξατε, σε άρθρο σας στην Καθημερινή,ότι:

«Εφόσον, λιγότερο ή περισσότερο, υπήρξαμε όλοι μέρος της κρίσεως, μπορούμε να γίνουμε μέρος και της αλλαγής».

Επαναλαμβάνοντας, περίπου το διαβόητο παγκάλειο απόφθεγμα, σύμφωνα με το οποίο «όλοι μαζί τα φάγαμε»!
Και, όπως τον κ. Πάγκαλο τον διαψεύδουν-prima vista-τα κιλά του, έτσι κι εσάς σας διαψεύδει η αδυσώπητη πραγματικότητα. Την οποία και οι πέτρες ακόμη φωνάζουν.
Κι αν κάποιοι υποκρίνονται πως δεν ακούνε τη φωνή της, η συνέχεια και η συνέπεια θα είναι να σηκωθούν οι πέτρες και να τους χτυπήσουν κατακέφαλα.

Γεγονός, που προφήτευσε ακόμη και ο εξοχότατος Πρωθυπουργός μας, όταν έλεγε πως, αν γίνονταν, τα όσα σήμερα γίνονται, «ο λαός θα μας πάρει με τις πέτρες»!
Κι ας μην υπάρχουν αυταπάτες, επειδή ο λαός, διατηρώντας ακόμη τα τελευταία υπολείμματα υπομονής και ευγένειας, αρκείται, κατά κανόνα, προς το παρόν, σε μερικά γιαουρτώματα….

Δεν λέτε, λοιπόν, την αλήθεια, Μακαριώτατε!

Γιατί η αλήθεια λέει ότι δεν «υπήρξαμε όλοι μέρος της κρίσεως». Αλλά την κρίση τη δημιούργησε η οικονομική και πολιτική ολιγαρχία. Ή μάλλον πιο σωστά τη μεθόδευε εδώ και χρόνια.

Και το γεγονός ότι η προδοσία και το ξεπούλημα της πατρίδας μεθοδευόταν από μακρού χρόνου φαίνεται απ’ το εξής πασίγνωστο, αλλά και εύγλωττο περιστατικό:
Όταν η κ. Άννα Ψαρούδα Μπενάκη, ως Πρόεδρος της Βουλής, είχε ανακοινώσει στον κ. Παπούλια την εκλογή του, ως Προέδρου της Δημοκρατίας, του προανήγγειλε ορθά-κοφτά ότι:

«Κατά τη διάρκεια της προεδρίας σας ενδέχεται «να περιοριστούν τα εθνικά μας σύνορα, τα κυριαρχικά μας δικαιώματα ως λαού και τα δικαιώματα των πολιτών ως ατόμων».

Ήταν μήπως προφήτισσα η κ. Μπενάκη; Ή, όπως τα λεγόμενά της δείχνουν, κάτι ήξερε για την εκκολαπτόμενη προδοσία;

Αυτό και άλλα γεγονότα δείχνουν ότι οι έχοντες και κατέχοντες, αλληλοδιαδόχως, την εξουσία και οι μαζί τους διαπλεκόμενοι είχαν, προ πολλού σχεδιάσει την παγίδευση και δολοφονία της πατρίδας μας.
Και δεν μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι «όλοι μας υπήρξαμε μέρος της κρίσεως». Εξισώνοντας τα θύματα με τους θύτες. Και αμνηστεύοντας την ολοφάνερη σε βάρος της πατρίδας μας δολιότητα και προδοσία.

Και αυτό, πριν απ’ όλους, δεν μπορεί να το κάμει η Εκκλησία. Και μάλιστα ο Αρχιεπίσκοπός της.

Όπως, δυστυχώς, φαίνεται ότι συνέβη και με τη λεγόμενη κάρτα του πολίτη:
Όπου, όπως έχει γραφτεί, έγινε συμβιβασμός με το καθεστώς της ρουφιανοκρατίας: Αποδοχή, δηλαδή, της ηλεκτρονικής χαφιεδόκαρτας. Με την οποία ο κάθε ντόπιος ή διεθνής αλήτης θα μπορεί να παρακολουθεί ακόμη και την παραμικρή μας κίνησή.
Έτσι ώστε η χαφιεδόκαρτα αυτή μάλλον του…αλήτη και όχι του πολίτη θα πρέπει να λέγεται.

«Μέρος της αλλαγής», Μακαριώτατε, δεν θα γίνουμε με τα ψέματα. Υιοθετώντας το καθεστώς της πολιτικής απάτης και διαστροφής. Και αποκοιμίζοντας, έτσι με το όπιο του συμβιβασμού και της υποταγής τη συνείδηση του λαού. Με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στον Καιάδα της ανεπίστροφης καταστροφής. Και να δεχτεί, ως τετελεσμένο γεγονός, την ταφόπλακα της μακροχρόνιας χρεοκρατίας.
Για να επιβεβαιώσουμε, κατ’ αυτόν τον τρόπο, το ρόλο, στον οποίο το κατεστημένο μας έχει περιορίσει. Το ρόλο, δηλαδή, του πεθαμενατζή. Που ασχολείται με τις κηδείες και τα μνημόσυνα. Και όχι με τα προβλήματα των ζωντανών ανθρώπων. Αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο δράσεως στους κλέφτες και απατεώνες της πολιτικής και οικονομικής ολιγαρχίας. Για να λεηλατούν και να ρημάζουν το λαό.

«Μέρος της αλλαγής», Μακαριώτατε, θα γίνουμε με την επιστροφή στο Ευαγγέλιο. Τον υπέρτατο κώδικα των ανθρωπίνων ελευθεριών και δικαιωμάτων.
Που οι μισάνθρωποι αγωνίζονται, με νύχια και με δόντια να ξεριζώσουν απ’ τις καρδιές των ανθρώπων. Για να μπορούν, έτσι, χωρίς αντίλογο, να θυσιάζουν άτομα και λαούς στο βωμό του αντίχριστού Μαμωνά…
Το Ευαγγέλιο! Που αγκαλιάζει όλα τα ανθρώπινα προβλήματα. Και που ψυχή και καρδιά του, στην κοινωνική του διάσταση, είναι η δικαιοσύνη. Που την έκαμαν κλοτσοσκούφι και την ποδοπάτησαν τα μεταλλαγμένα παχύδερμα της ντόπιας εξουσίας και της διεθνούς τοκογλυφίας.

Η δικαιοσύνη! Στη νομική και στην οικονομική και την κοινωνική της διάσταση.
Με ένα νέο σύνταγμα, που δεν θα χωρίζει τους Έλληνες σε προνομιούχους και παρίες. Με τα οικονομικά ρετιρέ και τους οικονομικούς Καιάδες. Με τις υπουργικές ανευθυνότητες και τις βουλευτικές ασυλίες. Και τις πάσης φύσεως άλλες αλητείες…
Με την εθνική αντιπροσωπεία, που θα εκλέγεται απευθείας από το λαό. Και δεν θα περνά απ’ την παμπόνηρη κρησάρα του καθενός αρχικοπρίτη και κομματόσκυλου. Σύμφωνα με τα μέτρα και τα σταθμά που επιβάλλουν οι ανθέλληνες πάτρωνές τους.

Έτσι ώστε,
να έχουμε αληθινή και ζωντανή δημοκρατία. Και κοινωνική δικαιοσύνη, σύμφωνη με το πνεύμα των «Πράξεων των Αποστόλων». Όπου ο καθένας να προσφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του και να παίρνει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Γεφυρώνοντας τα χαώδη χάσματα, που μεθόδευσε και χάλκευσε η ακόρεστη απληστία της ντόπιας οικονομικής και πολιτικής ολιγαρχίας και της διεθνούς τοκογλυφίας.
Με τις ευλογίες και της Εκκλησίας όλων, δυστυχώς, των δογματικών αποχρώσεων…
Η οποία γοητευμένη απ’ τον θανάσιμο εναγκαλισμό του σιωνιστικού σατανισμού, βιάζεται, όπως φαίνεται, ν’ αυτοκτονήσει….

παπα-Ηλίας

https://papailiasyfantis.wordpress.com

12 Σχόλια

  1. Posted by Ιπτάμενος Ολλανδος on 9 Ιουνίου, 2011 at 11:24 πμ

    Καλημέρα παπά – Ηλία,
    δεν είναι μόνο ψεύτες είναι και ανίκανοι που έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι ικανοί…
    Πνευματική κρίση όπου και αν κοιτάξεις.

    Απάντηση

  2. Posted by papailias on 9 Ιουνίου, 2011 at 12:29 μμ

    Ιπτάμενε

    Χαίρομαι, που, ύστερα από πολύν καιρό, επικοινωνώ μαζί σου.

    Μετά την κατάργηση δύο μπλογκ και δύο ιμέηλ απ’ τη χούντα της διαβολοκυβέρνησης, με δεδομένη την έλλειψη τεχνογνωσίας, έχασα την επικοινωνία μαζί σου.

    Στείλε μου σε παρακαλώ το ιμέηλ σου, έστω κι εδώ. Γιατί επιτέλους ανακάλυψα το μυστικό του κρυφού ιμέηλ, ώστε να μη σου δημιουργώ τα σχετικά προβλήματα.

    Οι πολιτικοί και οι αρχιερείς και προπάντων οι αρχιεπίσκοποι επιλέγονται, κατά κανόνα, βάσει των προδιαγραφών των Αμερικανών και λοιπών δολοφόνων των λαών.

    Που σημαίνει ότι πρέπει είναι κατάλληλοι για το σκοπό, που επιλέγονται….

    Απάντηση

  3. Posted by papailias on 9 Ιουνίου, 2011 at 1:14 μμ

    Ευχαριστώ για το ιμέηλ.
    Δεν έχω πια πολλά περιθώρια για μεγάλωμα.
    Εκτός του ότι φοβούμαι και το…σάπισμα..

    Απάντηση

  4. Η τελευταία περάγραφος του «Που πάμε» λέει επι λέξει:

    «Θα αποτελεί μοιραίο λάθος να παρακολουθούμε παθητικά αυτή τη διεργασία σχηματισμού του νέου τοπίου. Εφ’ όσον, λιγότερο ή περισσότερο, υπήρξαμε όλοι μέρος της κρίσεως, μπορούμε να γίνουμε μέρος της αλλαγής. Εχουμε και τη δυνατότητα και το καθήκον να συμβάλουμε στη διαμόρφωση της υγιέστερης κοινωνίας που όλοι επιθυμούμε και οραματιζόμαστε. Μόνο που για το έργο αυτό χρειαζόμαστε τον κατάλληλο πνευματικό εξοπλισμό».
    (βλ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_200_05/06/2011_444730)

    Η προσεκτική διατύπωση με έβαλε σε σκέψεις.
    Να εννοεί τη φαυλοκρατία; Μα δεν είναι όλοι φαύλοι…
    Να εννοεί ότι το σύστημα ευνόησε τέτοιες συμπεριφορές; Μα και πάλι, ΟΛΟΙ, τις υιοθέτησαν;
    Να εννοεί ότι διαμορφώθηκε μια συλλογική νοοτροπία; Μα και πάλι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις εξαιρέσεις…
    Να εννοεί ότι αποδομήσαμε την πνευματική παράδοση μας, χάριν μιας ψεύτικης ευμάρειας; Με δεδομένο ότι το άρθρο περιέχει αρκετά παραδείγματα εκ της πατερικής παραδόσεως ίσως να ισχύει. Δεν ξεκαθαρίζεται όμως πλήρως.

    Συνεπώς; Να ενοχοποιεί την κοινωνία; Μη γένοιτο!
    Αν φτάσαμε στο σημείο αυτό, τότε -λυπάμαι που το λέω-είμαστε στο σημείο μηδέν…

    Απάντηση

  5. Τα σέβη μου για μια ακόμα φορά…

    Απάντηση

  6. Posted by papailias on 9 Ιουνίου, 2011 at 5:48 μμ

    @ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ

    Κατ’ αρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω, γιατί μου δώσατε τη δυνατότητα να ιδώ ολόκληρο το άρθρο.
    Είχα προσπαθήσει, αλλά δεν είχα καταφέρει να το βρω.Απλά συνάντησα το μεμονωμένο αυτό τμήμα, πάνω στο οποίο εστίασα το κείμενό μου.

    Αλλά και πάλι αυτοί, που επέλεξαν το συγκεκριμένο τμήμα, δεν λάθεψαν στην επιλογή τους.
    Γιατί, παρά τα όσα άλλα λέει και παραθέτει ο Αρχιεπίσκοπος, το χωρίο αυτό δικαιολογεί τα όσα έγραψα.
    Ο Αρχιεπίσκοπος θα μπορούσε, αν ήθελε, να μη γράψει ένα τέτοιο κείμενο. Αλλά, εφόσον το έγραψε όφειλε να είναι συγκεκριμένος και όχι συγκεχυμένος.

    Ώστε να προκαλεί αντίστοιχη σύγχυση και στο λαό.

    Απάντηση

  7. Posted by papailias on 9 Ιουνίου, 2011 at 6:33 μμ

    απ’ τους «ενωμένους μπλόγκερς:

    Ο/Η marianaonice είπε…

    @Πατέρα Ηλία
    απλά υποκλίνομαι στο θάρρος και την παρρησία σας!!

    9 Ιουνίου 2011 11:16 π.μ.

    Blogger Ο/Η Μαζεστίξ είπε…

    Θα συμφωνήσω κι εγώ με την ανάλυση της δήλωσης του Ιερώνυμου από τον Παπα-Ηλία.
    Πολύ έξυπνη ανάλυση που βλέπει «πίσω απ τις γραμμές» των αυτονόητων.

    9 Ιουνίου 2011 5:23 μ.μ.

    Απάντηση

  8. Posted by Philemon on 9 Ιουνίου, 2011 at 7:09 μμ

    «…το ρόλο, στον οποίο το κατεστημένο μας έχει περιορίσει. Το ρόλο, δηλαδή, του πεθαμενατζή. Που ασχολείται με τις κηδείες και τα μνημόσυνα. Και όχι με τα προβλήματα των ζωντανών ανθρώπων»
    Μα νομίζω ότι το είχε πει ο Σκανδαλίδης δημοσίως: Οι ιερείς να περιοριστούν στα καθήκοντά τους, όπως τα εννοούσε αυτός…
    Κατά τα άλλα, με τί να ασχοληθεί κοντζάμ αρχιερεύς; Με την ανεργία των παιδιών μας;

    Απάντηση

  9. Posted by papailias on 9 Ιουνίου, 2011 at 9:19 μμ

    Το κακό είναι ότι η επιλογή αυτή δεν είναι μόνο των πολιτικών, αλλά είναι και των κληρικών.

    Για να βρίσκουν άλλοθι για την αδιαφορία τους και την αναισθησία τους σχετικά με τις ανάγκες και τα προβλήματα του λαού.

    Μοίρασαν τα οικόπεδα. Για το κοινό τους συμφέρον. Σε βάρος των δικαιωμάτων του λαού και των υποχρεώσεων έναντι του λαού, που προϋποθέτει το Ευαγγέλιο.

    Και βέβαια το Ευαγγέλιο το έβγαλαν κοινή συνεναίσει από τη μέση. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις και του σιωνισμού…

    Απάντηση

  10. Posted by Fanis A. Tsapikounis on 11 Ιουνίου, 2011 at 7:10 μμ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΗΜΑΙΗΛ ΜΟΥ.
    tsapif@otenet.gr

    με εκτίμηση

    Φάνης Α. Τσαπικούνης
    Συγγραφέας
    Δρ Πανεπιστημίου Πατρών

    Απάντηση

  11. Posted by παπα-Ηλίας on 14 Ιουνίου, 2011 at 5:46 πμ

    Tsologiannis Odisseas προς Εμένα

    προβολή λεπτομερειών 11 Ιουν (Πριν από2 ημέρες)

    Παπά – Ηλία Υφαντή.

    Εν Κυρίω Χαίρε.

    Παίρνοντας αφορμή από το άρθρο σου που εφιλοξένησε ο αγαπητός κ. Τσολογιάννης στις 9/6/2011 με τίτλο Μακαριώτατε «χείλη Ιερέως ού ψεύδονται» θα ήθελα να σου πώ, εσύ ώς παλιά καραβάνα που είσαι στην Εκκλησία, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ TOΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Σε ότι αφορά τά υπολείμματα υπομονής του λαού που γράφεις ότι έχει, έ και αυτός ο λαός δεν άμοιρος ευθυνών όταν έπαιρνε σωρηδόν εορτοδάνεια και διακοποδάνεια. Η υποκρισία έχει και τα όριά της. Και στην τελική δεν φταίει ο Αρχιεπίσκοπος, για ότι συμβαίνει σήμερα στη χώρα, που έχει 3 χρόνια περίπου στον Θρόνο των Αθηνών. Η αλήθεια να λέγεται…

    Ο Πολιτικός Άρχοντας Παπαλιά είναι ταγμένος από το Θεό, να φροντίζει για το καλό των πολιτών του και για την περιφρούρηση τους από τo κακό, οπλισμένος μάλιστα προς τούτο με «Μάχαιραν (=δικαστική και εκτελεστική Εξουσία). Συνεπώς, ο πολιτικός Άρχοντας είναι ο μόνος εκπρόσωπος του Θεού επί της γης, όχι μόνον για το καλό των πολιτών, αλλά και για την πάταξη του κακού, μέχρι και τον θάνατον ακόμη. (Ρωμ, 13,1-7).

    Κατόπιν τούτου Ερωτάσθε: Με πιό δικαίωμα και γιατί, οι Ταγοί και το Ιερατείο της Εκκλησίας Εκείνου, αλλά και οι πιστοί, θα ορθώσουν ανάστημα και θα εναντιωθούν κατά του άνωθεν τεταγμένου Πολιτικού Άρχοντα και τις ανώτερες Εξουσίες του; Θα αντισταθούν, δηλαδή, στην ρητή και κατηγορηματική αυτή Εντολή του Ζώντος Θεού; Άρα, στην ανταρσία αυτή που καλεί, ο επιπόλαιος, ως φαίνεται, και εκτός Ορθοδόξου θεολογίας Επισκόπου Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος, το Ιερατείο της Επαρχίας του και τους πιστούς της Χώρας εναντίον του Άρχοντα, ουσιαστικά στρέφεται ευθέως κατά του θελήματος του Θεού, γεγονός που σημαίνει, ότι η παράτολμη αυτή κίνηση του απέχει παρασάγγας από την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη και τη Θεολογία της Αγάπης, και ανάγεται στην ξενόφερτη επαναστατική θεολογία του Δυτικού Χριστιανισμού, απόβλητης βεβαίως από την Ορθοδοξία – Όρθοπραξία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Και είναι απόβλητη η επαναστατική αυτή θεολογία από την Ορθόδοξη Εκκλησία, διότι:

    1/ Εισάγει νέες αρχές και τρόπους θεώρησης της Θεόσδοτης Κρατικής Εξουσίας, και τη λήψη απαράδεκτων θέσεων και διαθέσεων από τους Ταγούς της Εκκλησίας, το Ιερατείον, και τους πιστούς έναντι των Κοινωνικών προβλημάτων.

    2/ Προσβάλλει βάναυσα τον θεάνθρωπο Ιησού Χριστό και την ουράνια διδασκαλία Του με το να καλούνται, Ιερατείο και πιστοί, να εγκαταλείψουν την ειρηνική τους σχέση με τον Άρχοντα και την δράση τους γενικώς εντός του κόσμου, και να στραφούν εναντίον του σε επαναστατικές ενέργειες και μεθόδους, και τούτο ακριβώς είναι εκείνο που προσβάλλει βάναυσα τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό και την Διδασκαλία Του. γιατί Εκείνος «Λοιδορούμενος ουκ αντελοιδόρει, πάσχων ουκ ηπείλει, παρεδίδου δε τω κρίνοντι δικαίως, και όταν του ζητούσαν να φύγει, έφευγε χωρίς καμιάν απολύτως αντίδραση» (Α’ Πέτρ. 2,22-23 – Ματθ. 8,34 – Μάρκ. 5,17- Λουκ. 8,37 ),

    3/Είναι επίσης απόβλητη η επαναστατική θεολογία, γιατί συνοδεύει την «θεολογία του θανάτου του Θεού». Δηλαδή, ο Θεός που πιστεύω απουσιάζει, γιατί δεν μπορεί να με βοηθήσει και αφού ο Θεός είναι απών επιχειρείται, από την επαναστατική θεολογία, να αναστήσει τον νεκρό ή ανίσχυρο θεό με την ανάληψη δυναμικών δραστηριοτήτων κατά του Άρχοντα από το Ιερατείο και τους Χριστιανούς.

    Τέτοιες όμως αντιλήψεις και πρακτικές περί του «Ζώντος Θεού» και του τρόπου βίωσης της παρουσίας Του εντός του κόσμου δεν έχουν ουδεμίαν απολύτως στήριξη από την Ορθόδοξη Γραφοκανονική Παράδοση της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, και ο εν πολλοίς απρόσεκτος σε Δογματικά, Κανονικά και Εκκλησιολογική θέματα Επίσκοπος Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος, με τα όσα εκτός της Χριστιανικής διδασκαλίας διδάσκει και προτρέπει, «γυμνή τη κεφαλή», (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ 1/6/2011), καλώντας σε ανταρσία κλήρο και λαό, όπως και εσύ Παπαλιά με το κείμενό σου κινείστε εκτός Γραφής και Ορθοδόξου Κανονικής Έκκλησιολογίας και Ιεράς Παραδόσεως, και ουσιαστικά αντιστρατεύεστε το θέλημα του Θεού, διό και καταγγέλλεστε ως ΥΠΟΠΤΟΙ ελλειμματικού ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ. Εκκλησιαστικό παράπτωμα που απάδει σε Ορθόδοξο Επίσκοπο και Πρεσβύτερο, και τον θέτει εκτός Εκκλησίας του θεανθρώπου Σωτήρος μας Ιησού Χριστού.

    Αλλά και όλοι εκείνοι που θα αποτολμήσουν να κατέβουν στους δρόμους και να κουνήσουν το δάκτυλό τους στον Άρχοντα – Κράτος, για να προστατέψουν δήθεν τον Θεό, εκείνο που θα κατορθώσουν μόνον είναι, να εναντιωθούν στην Διαταγή του Θεού, και προσέτι να παρουσιάσουν ένα Θεό ανήμπορα και κακομοίρη, (τον δικό τους βέβαια Θεό), και να αποδείξουν έτσι περίτρανα, ότι δεν ανήκουν στον Άγιο Χώρο της Ορθόδοξης Γραφοκανονικής Παράδοσης, ότι δηλαδή είναι έξω και παρασάγγας πέρα της Μάνδρας της «Μιάς Αγίας. Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας» της Εκκλησίας Εκείνου «ην περιεποιήσατο δια του αίματος του ιδίου». (Πρξ. 20,28).

    Οι Ταγοί, το Ιερατείον και οι πιστοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας μόνον σε μια περίπτωση θα ορθώσουν υποχρεωτικά ανάστημα και θα κουνήσουν το δάκτυλο τους στον Άρχοντα, όταν τους πειράξει την Πίστη τους στον Τριαδικό Θεό. Όταν δηλαδή ο Άρχοντας θα υπερβεί την δοσμένη από το Θεό εξουσία του, και θα ασχοληθεί «με τα Θεία». Στην περίπτωση αυτή υποχρεούνται να εναντιωθούν στον Αρχοντα και με στεντόρεια φωνή να του βροντοφωνάξουν κατάμουτρα, «πειθαρχείν δει θεώ μάλλον ή ανθρώποις» (Πρξ. 5,29). Αλλά μέχρι τότε οφείλουν, είναι υποχρεωμένοι, να υποτάσσονται στον υπό του Θεού τεταγμένον Άρχοντα και τις Υπηρεσίες του.

    Και εν προκειμένω το Άρθρον του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ στην ημερήσια εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής 5 Ιουνίου 2011». εμπεριστατωμένο από Γραφοπατερικές τοποθετήσεις είναι το « όπερ έδει δείξαι» για το Ιερατείο και τον πιστό λαό στην δύσκολη και αλλοπρόσαλλη εποχή και τις δύσκολες στιγμές που διέρχεται η ένδοξη και Ορθόδοξη Χώρα μας.

    Ταύτα λαλών σε Παπαλιά και ο Θεός μεθ’ υμών.

    Για την Ομάδα Διαχείρισης του Πυρσού Αλήθειας

    Απάντηση

Σχολιάστε