το ΟΧΙ και το ΝΑΙ…

Μας έθεσαν, προεκλογικά, τα διλήμματα: «Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε»! «Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα»!

Και οι προεκλογικοί λαοσωτήρες, έγιναν μετεκλογικά, με τις ερπύστριες του ΔΝΤ, εθνοκτόνοι και λαοκτόνοι οδοστρωτήρες. Αφού παραμέρισαν τα διλήμματα και μας μίλησαν για τα τερατώδη χρέη και τα εξωφρενικά ελλείμματα.

Τα χρέη και ελλείμματα, που δεν δημιουργήθηκαν, κατά λάθος. Ούτε, επειδή τα «έφαγε ο λαός μαζί» με την πολιτική και οικονομική ολιγαρχία. Αλλά εσκεμμένα. Για να μας σύρουν, όπως τους μαύρους της Αφρικής, στην ατιμωτική δουλεία και του ΔΝΤ την τοκογλυφία.

Και για να μας σώσουν, τάχα, από τα χρέη και τα ελλείμματα, προχώρησαν στα, από μακρού χρόνου, προμελετημένα τους εγκλήματα:

Έστειλαν χιλιάδες νέους στην ανεργία. Πετσόκοψαν τους μισθούς και τις συντάξεις. Στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα. Φαλκίδευσαν και υπονόμευσαν τα εργασιακά και τα οποιαδήποτε λαϊκά δικαιώματα.

Και δεν το έκαμαν μόνο για να υπονομεύσουν και ευτελίσουν τη ζωή μας. Αλλά κυρίως και προπάντων, για να εξευτελίσουν και τρομοκρατήσουν την ψυχή μας.

Έτσι ώστε να μας σύρουν ταπεινωμένους και τρομοκρατημένους στην παραδοχή της έσχατης και αίσχιστης προδοσίας και της επονείδιστης, στο ΔΝΤ, δουλείας. Για να ξεχάσουμε, μια και καλή, το σοσιαλισμό και να μας βουλιάξουν στη βαρβαρότητα.

Και από την εκχώρηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, να μας περάσουν στην εκποίηση των πλουτοπαραγωγικών πηγών της πατρίδας μας και των προνομιακών δημόσιων επιχειρήσεων και εθνικών καταπιστευμάτων…

Και ήδη προωθείται, αλματωδώς, το ξεπούλημα!

Και τίθεται το ερώτημα:

Θα τους ακολουθήσουμε στον κατήφορο της αχαλίνωτης διαφθοράς, για να ριχτούμε στο απύθμενο βάραθρο της εθνικής συμφοράς; Θα τους αφήσουμε να μας ρυμουλκούν στο κατάντημα της ανίατης διαστροφής, για να καταλήξουμε στον Καιάδα της ανεπίστροφης καταστροφής;

Θα τρίζουν τα κόκαλα του Καραϊσκάκη, του Κολοκοτρώνη, του Μακρυγιάννη, του Πατροκοσμά. Και των τόσων άλλων, που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας.

Και θα είναι ανείπωτη ντροπή, για τον καθένα μας, αν εγκαταλείψουμε και προδώσουμε την Ελευθερία μας. Και τη στείλουμε-όπως λέει ο εθνικός μας ποιητής- και πάλι «πικραμένη, εντροπαλή» στις ερημιές και τις σπηλιές της ατίμωσης.

Τους ντόπιους και διεθνείς οφείλουμε να εγκαταλείψουμε εφιάλτες, που παίζουν το μπιλιάρδο της προδοσίας, στης πατρίδας και τις δικές μας πλάτες.

Να πούμε το ΟΧΙ στον καθένα ουρανοκατέβατο μεσσία. Που επιβάλλεται, άνωθεν και έξωθεν, με τους καλπονοθευτικούς νόμους, για να παίρνει την εξουσία. Και να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ντόπιας ολιγαρχίας και της διεθνούς τοκογλυφίας.

Και να βροντοφωνάξουμε ΝΑΙ στη λαϊκή κυριαρχία και την άμεση δημοκρατία των ανεξάρτητων πολιτών, των ελεύθερων Ελλήνων.

παπα-Ηλίας

http://papailiawyfantis.wordpress.com

Υ.Γ. Ομιλία στη συγκέντρωση Αγρινίου

43 Σχόλια

  1. Αγαπητέ μου παπά-Ηλία,
    Σε συγχαίρω για την εμπνευσμένη ομιλία σου. Άλλωστε, τίποτα λιγότερο δεν θα μπορούσα να περιμένω από σένα.
    Ήμουνα στη διαδήλωση της Αθήνας και σε διαβεβαιώ ότι η παρακάτω περιγραφή (από Antinews)είναι απολύτως ακριβής. Παραθέτω χαρακτηριστικό απόσπασμα:
    Misha είπε:
    23/02/2011 στις 5:29 pm

    «…Η πορεία ήταν με βεβαιότητα μεγαλύτερη , πολύ μεγαλύτερη από αυτή της 5ης Μάη. Ενδεικτικά να σας πώ ότι η πορεία του ΠΑΜΕ ανέβαινε από την Ομόνοια και στους ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΥΣ, Σταδίου και Πανεπιστημιου. για πρώτη φορά στα χρονικά!
    45 λεπτά περνούσαν έξω από τη Βουλή σε πυκνά μπλόκ και ταχύ βήμα…»

    Απάντηση

  2. Posted by Γιώργος Π. on 23 Φεβρουαρίου, 2011 at 9:23 μμ

    Είναι εξαιρετικά θλιβερό αυτό που συμβαίνει…
    Ο μαρασμός στην επαρχία, ή στις αστικές γειτονιές των μεγαλουπόλεων επέρχεται με ραγδαίο ρυθμό και το φάσμα της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού όλο και διευρύνεται.
    Οι ελληνικές μικρο-επιχειρήσεις κλείνουν η μία μετά την άλλη, ο μανάβης, ο κρεοπώλης, ο φούρναρης, βάζουν λουκέτα και την ίδια στιγμή με χαρακτηριστική ευκολία ανοίγουν κινέζικα μαγαζιά, αφρικανικά, αλβανικά κοκ…
    Προς Θεού, δεν τίθεται θέμα ρατσισμού, αντίθετα πιστεύω πως οι μετανάστες είναι τα θύματα αυτής της (περίεργης) ιστορίας και χρησιμοποιούνται για την επίτευξη θρησκευτικών, πολιτικών, οικονομικών, διπλωματικών επιδιώξεων από τους ισχυρούς του κεφαλαιοκρατικού συστήματος.
    Παράλληλα, ωθούν σκοπίμως τον λαό στο ρατσισμό και στη ξενοφοβία, ενώ οι μετανάστες έχουν πέσει έρμαια των εν λόγω αντιπαραθέσεων και ένος καλά αμειβόμενου «ανθρωπισμού» ως -ασπίδα- απέναντι σε δήθεν «πατριώτες».
    Προς αυτή τη κατεύθυνση -της διάρρηξης του κοινωνικού ιστού- συντείνει και η αναιτιολόγητη επιχείρηση συγχώνευσης σχολικών μονάδων, που επιμένω, συνιστούν το κύτταρο της ανθρώπινης & κοινωνικής ανάπτυξης, όταν συχνά-πυκνα ακούμε γύρω μας για φυλακές, για κακούς πολίτες, για διώξεις και αστυνομοκρατία.
    Σοσιαλισμός λοιπόν, ή βαρβαρότητα;
    Και όμως, όσο και αν η απάντηση σε αυτό το ερώτημα φαντάζει προφανής, η αλήθεια είναι πιο αδυσώπητη…
    Αυτή η κυβέρνηση αισθάνεται πως κέρδισε στο πολιτικό παιχνίδι και όχι ότι εξαπάτησε τον λαό.
    Η προσφυγή στο ΔΝΤ, ήταν προέκταση μιας κυνικής αντίληψης (αμερικανικού χαρακτήρα)που υιοθετήθηκε προεκλογικά, σύμφωνα με την οποία ο πολίτης είναι εφάμιλλη φιγούρα με τον καταναλωτή.
    Έτσι και η πολιτική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εφάμιλλη φιγούρα με την αγορά. (βλ. Anthony Downs: «οικονομική θεωρία της δημοκρατίας»)
    Κάτι σαν τα προϊόντα ενός super market…
    Αρκεί ο διαφημιστής να τα πλασάρει ως καλά, να «τσιμπήσουν» στο διαφημιστικό τρικ οι καταναλωτές-πολίτες, και μετά ας πάθουν καρκίνο, αλλεργίες, στομαχικές διαταραχές κοκ…, δεν έχει σημασία!
    Ο στόχος επετεύχθη!
    Τους ανθρώπυς, τους αντιλαμβάνονται απλά ως «μετρήσιμους δείκτες» στη νοσηρή πολιτική τους κατασκευή και όχι ως ανθρώπινες οντότητες, ως πλάσματα Του Θεού.
    Ίσως για αυτό δε κατανοούν τις αντιδράσεις για τη κάρτα του …αλήτη, όπως έχεις πει παπα-Ηλία μου.
    Το ερώτημα λοιπόν, παραμένει:
    Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα;
    Μάλλον, βαρβαρότητα…
    Αρκεί να πλασαριστεί ως σοσιαλισμός!

    Υ.Γ. Η επίσημη εκκλησία, που βρίσκεται αλήθεια;;;

    Απάντηση

  3. […] δυναμικούς και με λόγο σημερινό κι απελευθερωτικό. το ΟΧΙ και το ΝΑΙ… Ομιλία του παπα-Ηλία Υφαντή στη συγκέντρωση […]

    Απάντηση

  4. Φιλήμονα

    Ευχαριστώ για τα καλά σου τα λόγια και την ενημέρωση.

    Σε κάποιες περιπτώσεις διαπιστώνουμε ότι ένα μεράδι της κοινωνίας είναι ερωτευμένο με την πολιτική της διαφθοράς και της διαστροφής.

    Ευτυχώς, που η συντριπτική πλειονότητα δείχνει την αποστροφή της προς τη διαφθορά και τη διαστροφή και τους εκφραστές τους.

    Απάντηση

  5. Γιώργο

    Δυστυχώς η Ελλάδα δέχεται πολυμέτωπη οικονομική και πολιτισμική επίθεση. Την οποία υποβοηθούν και υποθάλπουν οι ντόπιοι εφιάλτες.

    Όσο για την παιδεία μας; Είναι εχθρική απέναντι στα παιδιά και τον πολιτισμό μας. Σύμφωνα με την έσωθεν επιδιωκόμενη υπονόμευση του πολιτισμού και της ιστορίας μας.

    Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

    Απάντηση

  6. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ

    Ευχαριστώ για τα καλά σας τα λόγια και την ανάρτηση της ομιλίας.

    Οφείλουμε ν’ αγωνιστούμε ο καθένας με τον τρόπο του.

    Το οφείλουμε στην ιστορία μας και αυτούς, που έρχονται ύστερα από μας.

    Απάντηση

  7. ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ….
    «Σε αδιέξοδο ο Ρέππας… μάλλον θα σκεφτεί και νέο νομοσχέδιο για τετράποδα ζώα

    ΜΕ ΑΛΟΓΟ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΡΙΟ

    Θα θελα να δω πόσες διμοιρίες ΜΑΤ μπορούν να κρατήσουν όχι 1000, αλλά έστω και 100 άλογα…
    «Στοχασμός-Πολιτική»

    Αναρτήθηκε από sibilla στις Πέμπτη, Φεβρουάριος 24, 2011»

    Απάντηση

  8. Posted by παπα-Ηλίας on 24 Φεβρουαρίου, 2011 at 10:48 μμ

    Φιλήμονα

    Είναι καταπληκτικό!

    Οι συνειδητά ασυνείδητοι όμως δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν τίποτε.

    «Έχουν, λέει τη συναίνεση του λαού και θα συνεχίσουν το έργο τους», μέχρι που να μην αφήσουν τίποτε όρθιο.

    Για να ιδούμε, ως πού θα φτάσει η αναίδειά τους…

    Απάντηση

  9. Το ΟΧΙ και το ΝΑΙ…
    από τον παπα-Ηλία
    Μας έθεσαν, προεκλογικά, τα διλήμματα: «Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε»! «Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα»!Και οι προεκλογικοί λαοσωτήρες, έγιναν μετεκλογικά, με τις ερπύστριες του ΔΝΤ, εθνοκτόνοι και λαοκτόνοι οδοστρωτήρες. Αφού παραμέρισαν τα διλήμματα και μας μίλησαν για τα τερατώδη χρέη και τα εξωφρενικά ελλείμματα.
    Τα χρέη και ελλείμματα, που δεν δημιουργήθηκαν, κατά λάθος. Ούτε, επειδή τα «έφαγε ο λαός μαζί» με την πολιτική και οικονομική ολιγαρχία. Αλλά εσκεμμένα. Για να μας σύρουν, όπως τους… μαύρους της Αφρικής, στην ατιμωτική δουλεία και του ΔΝΤ την τοκογλυφία.
    Και για να μας σώσουν, τάχα, από τα χρέη και τα ελλείμματα, προχώρησαν στα, από μακρού χρόνου, προμελετημένα τους εγκλήματα: —>>>

    Έστειλαν χιλιάδες νέους στην ανεργία. Πετσόκοψαν τους μισθούς και τις συντάξεις. Στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα. Φαλκίδευσαν και υπονόμευσαν τα εργασιακά και τα οποιαδήποτε λαϊκά δικαιώματα.
    Και δεν το έκαμαν μόνο για να υπονομεύσουν και ευτελίσουν τη ζωή μας. Αλλά κυρίως και προπάντων, για να εξευτελίσουν και τρομοκρατήσουν την ψυχή μας.

    Έτσι ώστε να μας σύρουν ταπεινωμένους και τρομοκρατημένους στην παραδοχή της έσχατης και αίσχιστης προδοσίας και της επονείδιστης, στο ΔΝΤ, δουλείας. Για να ξεχάσουμε, μια και καλή, το σοσιαλισμό και να μας βουλιάξουν στη βαρβαρότητα.
    Και από την εκχώρηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, να μας περάσουν στην εκποίηση των πλουτοπαραγωγικών πηγών της πατρίδας μας και των προνομιακών δημόσιων επιχειρήσεων και εθνικών καταπιστευμάτων…
    Και ήδη προωθείται, αλματωδώς, το ξεπούλημα!

    Και τίθεται το ερώτημα:

    Θα τους ακολουθήσουμε στον κατήφορο της αχαλίνωτης διαφθοράς, για να ριχτούμε στο απύθμενο βάραθρο της εθνικής συμφοράς; Θα τους αφήσουμε να μας ρυμουλκούν στο κατάντημα της ανίατης διαστροφής, για να καταλήξουμε στον Καιάδα της ανεπίστροφης καταστροφής;

    Θα τρίζουν τα κόκαλα του Καραϊσκάκη, του Κολοκοτρώνη, του Μακρυγιάννη, του Πατροκοσμά. Και των τόσων άλλων, που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας.
    Και θα είναι ανείπωτη ντροπή, για τον καθένα μας, αν εγκαταλείψουμε και προδώσουμε την Ελευθερία μας. Και τη στείλουμε-όπως λέει ο εθνικός μας ποιητής- και πάλι «πικραμένη, εντροπαλή» στις ερημιές και τις σπηλιές της ατίμωσης.
    Τους ντόπιους και διεθνείς οφείλουμε να εγκαταλείψουμε εφιάλτες, που παίζουν το μπιλιάρδο της προδοσίας, στης πατρίδας και τις δικές μας πλάτες.

    Να πούμε το ΟΧΙ στον καθένα ουρανοκατέβατο μεσσία. Που επιβάλλεται, άνωθεν και έξωθεν, με τους καλπονοθευτικούς νόμους, για να παίρνει την εξουσία. Και να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ντόπιας ολιγαρχίας και της διεθνούς τοκογλυφίας.

    Και να βροντοφωνάξουμε ΝΑΙ στη λαϊκή κυριαρχία και την άμεση δημοκρατία των ανεξάρτητων πολιτών, των ελεύθερων Ελλήνων.

    http://apneagr.blogspot.com/2011/02/blog-post_9836.html#ixzz1Es2ZIBpG
    Αναρτήθηκε από ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ

    Read more: http://edo-provokatoras.blogspot.com/2011/02/blog-post_7665.html#ixzz1EuP9k2Om
    ΠΑΠΑΗΛΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΞΕΠΛΗΞΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    Απάντηση

  10. Το ΟΧΙ και το ΝΑΙ…

    Ποτέ δεν θα μπω στη λογική της γενίκευσης. Όλοι οι πολιτικοί είναι απατεώνες όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες και κάφροι, όλοι οι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι λαμόγια, όλοι οι εκπρόσωποι της εκκλησίας είναι σκοταδιστές, όλοι οι δημοσιογράφοι είναι πουλημένοι.
    Η γενίκευση, είναι φαισμός και ο φασισμός δεν είναι στις ιδεολογικές μου πεποιθησεις.
    Εκτωμώ το γεγονός ότι οι αναγνώστες του blog attikanea, σχολιάζουν τις αναρτήσεις μου με σχόλια που δείχνουν ανθρώπους συνειδητοποιημένους και… ψαγμένους και σας ευχαριστώ γι αυτό.
    Σημαίνει, ότι οι επιλογές των αναρτήσεων, καλύπτουν τις δικές σας αναζητήσεις άσχετα αν διαφωνείτε ή συμφωνείτε μ’ αυτές.οι διαφωνίες σας έχουν επίπεδο και κουλτούρα. Γι αυτό και πολλά από τα σχόλια σας τα αναρτώ ξεχωριστά.
    Ένα τέτοιο σχόλιο μου έστειλε αναγνώστης του attikanea. Είναι από την ομιλία ενός ιερέα blogger, του παπα-Ηλία Υφαντή. Ένας ιερέας που βρίσκεται ουσιαστικά ανάμεσα στο ποίμνιό του και διαδραματίζει τον ρόλο που θα θέλαμε να έχει πραγματικά η Εκκλησία σ’ αυτές τις τραγικές μέρεςξ που περνά η πατρίδα μας και λαός.
    Ευχαριστώ και πάλι τον σχολιαστή για την αποστολή αυτού του σχολίου.
    Πόπη Σουφλή.
    Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας «ΔΝΤ Το μεγάλο μας τσίρκο»:

    Μας έθεσαν, προεκλογικά, τα διλήμματα: «Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε»! «Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα»!

    Και οι προεκλογικοί λαοσωτήρες, έγιναν μετεκλογικά, με τις ερπύστριες του ΔΝΤ, εθνοκτόνοι και λαοκτόνοι οδοστρωτήρες. Αφού παραμέρισαν τα διλήμματα και μας μίλησαν για τα τερατώδη χρέη και τα εξωφρενικά ελλείμματα.

    Τα χρέη και ελλείμματα, που δεν δημιουργήθηκαν, κατά λάθος. Ούτε, επειδή τα «έφαγε ο λαός μαζί» με την πολιτική και οικονομική ολιγαρχία. Αλλά εσκεμμένα. Για να μας σύρουν, όπως τους μαύρους της Αφρικής, στην ατιμωτική δουλεία και του ΔΝΤ την τοκογλυφία.

    Και για να μας σώσουν, τάχα, από τα χρέη και τα ελλείμματα, προχώρησαν στα, από μακρού χρόνου, προμελετημένα τους εγκλήματα:

    Έστειλαν χιλιάδες νέους στην ανεργία. Πετσόκοψαν τους μισθούς και τις συντάξεις. Στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα. Φαλκίδευσαν και υπονόμευσαν τα εργασιακά και τα οποιαδήποτε λαϊκά δικαιώματα.

    Και δεν το έκαμαν μόνο για να υπονομεύσουν και ευτελίσουν τη ζωή μας. Αλλά κυρίως και προπάντων, για να εξευτελίσουν και τρομοκρατήσουν την ψυχή μας.

    Έτσι ώστε να μας σύρουν ταπεινωμένους και τρομοκρατημένους στην παραδοχή της έσχατης και αίσχιστης προδοσίας και της επονείδιστης, στο ΔΝΤ, δουλείας. Για να ξεχάσουμε, μια και καλή, το σοσιαλισμό και να μας βουλιάξουν στη βαρβαρότητα.

    Και από την εκχώρηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, να μας περάσουν στην εκποίηση των πλουτοπαραγωγικών πηγών της πατρίδας μας και των προνομιακών δημόσιων επιχειρήσεων και εθνικών καταπιστευμάτων…

    Και ήδη προωθείται, αλματωδώς, το ξεπούλημα!

    Και τίθεται το ερώτημα:
    Θα τους ακολουθήσουμε στον κατήφορο της αχαλίνωτης διαφθοράς, για να ριχτούμε στο απύθμενο βάραθρο της εθνικής συμφοράς; Θα τους αφήσουμε να μας ρυμουλκούν στο κατάντημα της ανίατης διαστροφής, για να καταλήξουμε στον Καιάδα της ανεπίστροφης καταστροφής;

    Θα τρίζουν τα κόκαλα του Καραϊσκάκη, του Κολοκοτρώνη, του Μακρυγιάννη, του Πατροκοσμά. Και των τόσων άλλων, που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας.

    Και θα είναι ανείπωτη ντροπή, για τον καθένα μας, αν εγκαταλείψουμε και προδώσουμε την Ελευθερία μας. Και τη στείλουμε-όπως λέει ο εθνικός μας ποιητής- και πάλι «πικραμένη, εντροπαλή» στις ερημιές και τις σπηλιές της ατίμωσης.

    Τους ντόπιους και διεθνείς οφείλουμε να εγκαταλείψουμε εφιάλτες, που παίζουν το μπιλιάρδο της προδοσίας, στης πατρίδας και τις δικές μας πλάτες.

    Να πούμε το ΟΧΙ στον καθένα ουρανοκατέβατο μεσσία. Που επιβάλλεται, άνωθεν και έξωθεν, με τους καλπονοθευτικούς νόμους, για να παίρνει την εξουσία. Και να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ντόπιας ολιγαρχίας και της διεθνούς τοκογλυφίας.

    Και να βροντοφωνάξουμε ΝΑΙ στη λαϊκή κυριαρχία και την άμεση δημοκρατία των ανεξάρτητων πολιτών, των ελεύθερων Ελλήνων.
    παπα-Ηλίας

    http://papailiawyfantis.wordpress.com

    Υ.Γ. Ομιλία στη συγκέντρωση Αγρινίου
    Αναρτήθηκε από ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ ATTIKA
    NEA

    Απάντηση

  11. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 11:05 πμ

    Γιώτα, καλημέρα

    Την Τετάρτη, ξυπνώντας, κάτι μου είπε: Γράψε! Και έγραψα το λογύδριο αυτό.

    Και δεν πάω να το εκφωνήσω, σκέφτηκα. Και κατέβηκα στο κέντρο του Αγρινίου. Όπου στη μεγάλη πλατεία είδα λίγο κόσμο και τα σχετικά συμπράγκαλα.

    -Παιδιά, τους είπα, θέλω να μιλήσω!
    -Δεν γίνεται! μου αποκρίθηκαν. Είναι προγραμματισμένες οι ομιλίες.
    -Στην άλλη πλατεία, μου είπε κάποιος, είναι κι άλλη συγκέντρωση.
    Πήγα εκεί. Είχαν κι αυτοί κάποιες επιφυλάξεις, αλλά τελικά μου επέτρεψαν…

    Στενοχωρήθηκα όμως. Γιατί στις δυο πλατείες, που δεν απείχαν μεταξύ τους ούτε σαράντα μέτρα, να γίνουν δυο ολιγάνθρωπες, σχετικά, συγκεντρώσεις.

    Για την ιστορία, αυτοί, που μου αρνήθηκαν, ήταν οι του ΠΑΜΕ.

    Κρίμα, που δεν υπάρχει η κοινή λογική και ο στοιχειώδης πολιτικός ρεαλισμός.

    Σ’ ευχαριστώ για την επικοινωνία και τη διάθεση να μου διαβιβάσεις
    το σχετικό σχόλιο.

    Απάντηση

  12. Θα σταθώ πρώτα σ’ αυτο το σημείο
    Για την ιστορία, αυτοί, που μου αρνήθηκαν, ήταν οι του ΠΑΜΕ.

    Δυστυχώς αγαπημένε μου πάτερ, καποιες φορές οι καταστάσεις γενικεύονται ειτε το θελουμε ειτε οχι, και το να εθελοτυφλουμε δεν ειναι και οτι το καλύτερο.
    Κατα δε τα υπολοιπα, ενα μεγάλο ΟΧΙ θα βροντοφανάξω μαζί σου
    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ στο ξεπουλημα της πατρίδας μας και σε οτι αυτη κουβαλά μαζι της.
    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ

    Απάντηση

  13. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 2:18 μμ

    Ρίκη, καλό μεσημέρι

    Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή το πρωταρχικό είναι ν’ απαλλαγούμε απ’ τους αυταπόδεικτους εφιάλτες.

    Και όχι να μένουμε μαντρωμένοι στις κομματικές μας στρούγκες.Με αποτέλεσμα να γινόμαστε βορά στην αδηφαγία των τοκογλύφων.

    Ευχαριστώ για την επικοινωνία και τη σύμπνοια.

    Απάντηση

  14. Posted by Σωφρόνιος Κάπας on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 8:28 μμ

    Κάποτε μου είχες απαντήσει ότι ΔΕΝ ανήκεις σε κανένα κόμμα.Ψέμματα λες!Αυτά που λες και γράφεις μόνο αυτό δε δείχνουν!Δε μπορώ να πω ότι σε πολλά έχεις δίκιο,αλλά, όπως και πολλοί άλλοι, διακηρύττεις την ανταρσία και το ΧΑΟΣ χωρίς να δείχνεις τη λύση!ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ λοιπόν να φύγουν αυτοί και ΠΟΙΟΙ να έρθουν;Αυτοί, που, όταν είδαν τα σκούρα εγκατέλειψαν την εξουσία άρον-άρον και τώρα παριστάνουν τους κήνσορεες και τιμητές και ετοιμάζονται πάλι να μας σώσουν;
    Τους κομμουνιστές που είδαμε ΠΩΣ έζησαν οι χώρες, που κυριάρχησαν
    και το μετά απ’αυτούς κατάντημά τους; ή μήπως το παντοειδές φασσι-
    σταριό, που έχει ξανασηκώσει κεφάλι και νοσταλγεί το χίτλερ ή υπο-
    στηρίζει τον Καντάφι και προτρέπει τους στρατιωτικούς να κάνουν πρα
    ξικόπημα; Γιατί παπά Ηλία όταν γκρεμίζεις το σπίτι σου έχεις πρό-
    γραμμα να χτίσεις κάτι καλύτερο κι όχι να μείνεις στα ερείπια! Δεν
    υποστηρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ απλά δε θέλω η χώρα μου να μεταβληθεί σε ερείπι-
    α και ΤΟΤΕ να δεις πόσοι θα επωφεληθούν!ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ κι όχι ανέξοδα και ΦΤΗΝΑ κηρύγματα!!

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Π. on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 8:46 μμ

      Διαφωνώ με το σχόλιο, γιατί ο παπα-Ηλίας, φαίνεται πως δεν λειτουργεί κομματικά αφενός, και αφετέρου συμφωνώ ως προς το σχόλιο αυτούσιο.
      Η μόνη πραγματική «αριστερα» κοινοβιακή και ανόθευτη, βρίσκεται στο Άγιον Όρος…
      Με τη δική μου υποκειμενική άποψη, είναι όντως πισωγύρισμα συντηρητικό, η επιστροφή στα αριστερά κόμματα της Ελλάδας, δυστυχώς…
      Η εμπειρία των ανατολικών χωρών της Ευρασίας, είναι ατόφια και κανείς δε μπορεί να αποκρύψει αυτή τη πραγματικότητα.
      Εκτός των άλλων, απεχθάνομαι το χάος.

      Υ.Γ. Ένας Καποδίστριας, που είναι;;;

      Απάντηση

  15. ΕΓΩ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ, ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ, ΤΟΝ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΠΑΠΑ-ΗΛΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ:

    Απάντηση

  16. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 10:39 μμ

    Φίλε Σωφρόνιε

    «Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει»!

    Γιατί, εκτός απ’ την αφεντιά σας, που μου πετάτε τη λάσπη του ψεύτη, υπάρχουν και τόσοι άλλοι, που δε φοράνε κομματικά γυαλιά και δεν αλληθωρίζουν.

    Και καταλαβαίνουν ότι το αντίθετο ισχύει. Κάποιοι φορούνε προσωπεία. Τα οποία έρχεται στιγμή, που η κομματική «φιλοπατρία» τους αναγκάζει να τα βγάλουν και να δείξουν το αληθινό τους πρόσωπο! Διό τους πρόβλημα…

    Για μένα ο δικομματισμός εσκεμμένα έστησε την παγίδα της χρεοκοπίας. Για να παραστήσει ως μονόδρομο την επιλογή της αίσχιστης προδοσίας του μνημονίου και της ατιμωτικής υποδούλωσης στο αδιέξοδο καθεστώς της τοκογλυφίας.

    Έτσι ώστε να παραστήσει, στη συνέχεια, αναγκαίο, επίσης, και το ξεπούλημα της Ελλάδας.

    Θα τρίζουν τα κόκαλα ηρώων και αγίων, που πότισαν με το αίμα τους, σπιθαμή προς σπιθαμή το έδαφος της ελληνικής Γης. Για να ‘ρθουν ανερμάτιστα τσουτσέκια της προδοσίας να την προσφέρουν μποναμά στους εχθρούς μας.

    Τι προτείνω; Μακριά απ’ τα Σόδομα και τα Γόμορρα της διαφθοράς και της διαστροφής. Τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη του μονοκομματικού δικομματισμού. Απ’ τον οποίο δεν έχει κανείς να περιμένει τίποτε καλό.

    Το από κει και πέρα θα το δείξει ο λαός, όταν απαλλαγεί απ’ τις ολέθριες μέχρι τώρα αυταπάτες του…

    Απάντηση

  17. Posted by Γιώργος Π. on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 10:57 μμ

    Το πρόβλημα είναι πως πατριωτικές (όχι στρεβλά εθνικιστικές), αγνές φωνές συνειδητοποιημένες στιγματίζονται όταν λένε την αλήθεια.
    Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, συμφωνώ και εγώ για το δικομματικό αίσχος, αλλά και τον υποκριτικό και κατασκευασμένο μονόδρομο του ΔΝΤ και όχι μόνο.
    Τα οργανωμένα κόμματα δεν με εμπνέουν και ελπίζω, κάποια στιγμή η αριστερά να ορθώσει πύρινο τείχος απέναντι στη σαπίλα, κάτι που μέχρι στιγμής μένει στις διακηρύξεις, γι’ αυτό και μίλησα για το Άγιο Όρος (αναφέρομαι στα γερόντια τα όμορφα στη ψυχή, όπως ήταν ο Παΐσιος, ο Πορφύριος …).
    Πάντως αν και έχω διαφορετική οπτική, από τον παπα-Ηλία, επιμένω πως είναι παλικάρι από τα λίγα και μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι ιερωμένοι, αμετακίνητος στις απόψεις του, ειλικρινής και με εξαιρετική ποιότητα σκέψης.

    Υ.Γ. Στο προηγούμενο σχόλιο, αναφερόμουν στην απογοήτευση από το παράδειγμα της εσσδ, ή της -καπιταλιστικής πλέον- Κίνας, αλλά και στη αμφίσημη στάση που μεταδίδουν προς τα έξω -μέχρι στιγμής τουλάχιστον-, τα ελληνικά κόμματα της αριστερας.
    Καλό βράδυ!

    Απάντηση

  18. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 11:08 μμ

    Φίλε Γιώργο

    Οι ντόπιοι δολοφόνοι και οι διεθνείς ρουφιάνοι δεν αφήνουν να επιτελέσουν το έργο τους, ανιδιοτελείς πολιτικοί σαν τον Καποδίστρια.

    Το ίδιο ισχύει και για το κοινοβιακό καθεστώς των μοναστηριών, που είναι η πραγματική δημοκρατία. Και πολεμιέται από όλες τις δυνάμεις του εσωτερικού και του εξωτερικού μαφιόζικου κατεστημένου.

    Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι, επειδή υπάρχουν εμπόδια, πρέπει να εγκαταλείπεται το όραμα χριστιανικού πολιτεύματος δικαιοσύνης και ανθρωπιάς.

    Για την αριστερά; Δεν γνωρίζω τη ζωή στις χώρες του, λεγόμενου, υπαρκτού σοσιαλισμού. Και δεν είδαμε ποτέ στον τόπο μας να ασκείται εξουσία από αριστερά κόμματα. Και συνεπώς δεν σκοπεύω να αφεθώ σε άσκοπες και ατέρμονες συζητήσεις.

    Πάντως έχω ακούσει από αξιόπιστους ανθρώπους, που έχουν ζήσει στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες, θετικά λόγια. Και ασφαλώς η προπαγάνδα της καπιταλιστικής και τοκογλυφικής κόλασης λέει τα δικά της.

    Αλλά περισσότερα απ’ την προπαγάνδα, λέει η πραγματικότητα. Που κι εμείς τώρα γευόμαστε τους πικρούς καρπούς της. Οι οποίοι προοιωνίζονται θανατηφόροι για το αύριο της πατρίδας μας και του λαού της.

    Και με δυο λόγια: Κανένα άλλο χάος δεν μπορεί να συγκριθεί με το χάος της καπιταλιστικής τοκογλυφίας, που συνθλίβει και εξοντώνει εκατομμύρια ανθρώπων με την καταλήστευση του μόχθου και του πλούτου τους.

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Π. on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 11:23 μμ

      Αυτή είναι μια συνιστώσα που δεν είχα σκεφτεί, ως προσέγγιση και τη σέβομαι απολύτως!
      Έχω κάθε λόγο να πιστεύω αυτά που υποστηρίζεις παπα-Ηλία, απλά εκτιμώ πως χρειάζονται και η τεχνολογική ανάπτυξη, και οι επενδύσεις, αλλά όχι η βάρβαρη-ληστρική καπιταλιστική οργάνωση που επιχειρεί να αφανίσει την ανθρώπινη διάσταση, που όφειλε να έχει απόλυτα πρώτη και κεντρική θέση!
      Ειδικά στη νεο-φιλελεύθερη εκδοχή της.
      Πάντα υποστήριζα πως οι δημόσιες πολιτικές δεν είναι κατώτερα μαθηματικά, αλλά αφορούν (έτσι θα έπρεπε τουλάχιστον) τη κοινωνική ευημερία, μέσω της εργασιακής ειρήνης, της προστασίας της οικογένειας κλπ, που τώρα έχουν μείνει στους τύπους της γραφειοκρατικής τερατογένεσης
      Καληνύχτα παπα-Ηλία μου, είμαι μαζί σου!

      Απάντηση

  19. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Φεβρουαρίου, 2011 at 11:16 μμ

    Φιλήμονα

    Σ’ ευχαριστώ θερμά για το ωραίο τραγούδι του Πάνου Τζαβέλα.

    Μου φάνηκε λίγο παραλλαγμένο και προσαρμοσμένο στις σύγχρονες κοινωνικές συνθήκες. Και καλώς.

    Όλοι μας πρέπει να ζεσταίνουμε τις καρδιές όλων μας. Για ν’ αντέξουμε στο ξεροβόρι της ληστείας και της ακατάσχετης απάτης και προδοσίας….

    Απάντηση

  20. Η συμμορία. (Δεν είναι δυνατόν ούτε να μιλάς με τον οικονομικό δολοφόνο της χώρας σου.)
    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

    «“Η συμμορία των Ντάλτον ήταν διαβόητη εγκληματική ομάδα που έδρασε στην Αμερικανική Δύση από το 1890 μέχρι το 1892. Στο διάστημα αυτό τα μέλη της,μεταξύ των οποίων τα αδέρφια Gratton “Grat” Dalton (γεν. 1861), William (Bill) Dalton (γεν. 1866), Bob Dalton (γεν. 1869) και Emmett Dalton (γεν.1871), διέπραξαν, σε δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ πολλές ληστείες σε τρένα και τράπεζες. Οι Ντάλτονς ήταν αγρότες. “. Κάπως έτσι περιγράφει το WikiPedia τους κυρίους Dalton την πιο γνωστή συμμορία στην δεύτερη πατρίδα του Πρωθυπουργού μας. Και πρέπει να του φρεσκάρισαν λίγο την μνήμη οι φοιτητές της Γερμανίας μετά την σειρά συνθημάτων για “ληστές-Σοσιαλιστές” που του έσυραν. Φυσικά τα κανάλια/εφημερίδες των μεγαλοεργολάβων και εφοπλιστών δεν θα δείξουν ποτέ την ουσία αλλά αρκέστηκαν να ζουμάρουν τον λαοπρόβλητο πρωθυπουργό μας να λέει ότι αν υπάρχει κάποιος επικεφαλής να μιλήσει μαζί του θα το κάνει.
    Φυσικά κάτι που ξέχασε -έχει αυτό το χούι- είναι πως δεν είναι δυνατόν να συνομιλείς με τον οικονομικό δολοφόνο της χώρας σου. Γιατί αγαπητέ μου κύριε Παπανδρέου σου έδωσαν 25 δις τον Μάρτιο του 2010 για τα γραμμάτια δημοσίου (που εσύ ήθελες -λες και είχες- μόνο 3). Αλλά δεν τα πήρες! […]Άρα τι θες από τα νιάτα της χώρας που εσύ και η παρέα σου στείλατε στο εξωτερικό γιατί δεν είστε άξιοι να δημιουργήσετε ένα σοβαρό κράτος και μια αξιοπρεπή εκπαίδευση. Αλλά ξέχασα ! Εσείς την “κοινωνία της πληροφορικής” την εννοείτε χωρίς καθηγητές αλλά μόνο ως “Button Pushers”. Μπράβο σας που τα παιδιά μου θα μάθουν c,perl και python σε κανένα ξένο σχολιό!
    Όμως η ζωή πάει μπροστά. Εσείς (κύριε Παπανδρέου), αργά ή γρήγορα, μετά την καταστροφή που θα έχετε κάνει στον τόπο θα καταλήξετε πιθανά σε κάποιο ευρωπαϊκό ή αμερικανικό “think tank” με τον παχυλό μισθό σας. Αλλά εμείς θα είμαστε εδώ κύριε πρωθυπουργέ να μαζεύουμε τα αποκαΐδια της κυβέρνηση σας. Ούτε το Manhattan θα βλέπουμε, ούτε στον Σηκουάνα θα κάνουμε βόλτα με το ποδήλατο. Εδώ θα είμαστε, στη Βαλκανική μιζέρια μας που φροντίσατε να γίνει μεγαλύτερη. Μπράβο σας νούμερο 2 ! Άξιος!
    Τέλος, κάποτε ένας σοφός είπε “Από την ευτυχία, από την καλοπέραση κι από τη δόξα ποτέ δεν πλάθεται ο Θεός, παρά από την ντροπή, από την πείνα και τα δάκρυα. Σε κάθε κρίσιμη στιγμή, μια παράταξη άνθρωποι ριψοκιντύνευαν μπροστά θεοφόροι και πολεμούσαν, παίρνοντας απάνω τους όλη την ευθύνη της μάχης. ”[…]»

    Aπό http://giorgosvagionis.wordpress.com/

    Απάντηση

  21. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΠΑΗΛΙΑ ΜΟΥ
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΦΙΛΗΜΟΝΑ
    ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΛΕΠΤΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ

    Απάντηση

  22. ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΞΙΣΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

    Απάντηση

    • Καλησπέρα αγαπητή Γιώτα!
      Είχες χαθεί για ένα διάστημα.
      Να λοιπόν που κάναμε άυλους φίλους! Όπως λέει ο οικοδεσπότης μας, « Όλοι μας πρέπει να ζεσταίνουμε τις καρδιές όλων μας. Για ν’ αντέξουμε στο ξεροβόρι της ληστείας και της ακατάσχετης απάτης και προδοσίας….»

      Απάντηση

  23. Posted by παπα-Ηλίας on 26 Φεβρουαρίου, 2011 at 6:28 μμ

    Φίλε Γιώργο

    Δεν έχω να σου πω αξιόλογα πράγματα, δεδομένου ότι συμφωνώ με όλα όσα γράφεις.
    Και ιδιαίτερα με το σημείο, που λες:

    «Χρειάζονται και η τεχνολογική ανάπτυξη, και οι επενδύσεις, αλλά όχι η βάρβαρη-ληστρική καπιταλιστική οργάνωση που επιχειρεί να αφανίσει την ανθρώπινη διάσταση, που όφειλε να έχει απόλυτα πρώτη και κεντρική θέση»!

    Και χαίρομαι, διότι άνθρωποι στην ηλικία σου λέτε τόσο ωραία πράγματα…

    Ευχαριστώ για τη τη συντροφιά και την επικοινανία

    Απάντηση

  24. Posted by παπα-Ηλίας on 26 Φεβρουαρίου, 2011 at 6:44 μμ

    Φιλήμονα

    Όλα δείχνουν ότι το ξεπούλημα της Ελλάδας είχε αποφασιστεί από χρόνια.

    Και μεθοδεύτηκε η χρεοκοπία, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως μοχλός πίεσης, για να γίνει ανεκτή απ’ το λαό η προδοσία.

    Η υπόθεση Μνημόνιο, όχι μόνο δεν οδηγεί σε διέξοδο και σωτηρία της χώρας, αλλά μας βυθίζει σε ολοένα μεγαλύτερα χρέη και αδιέξοδα.

    Που σημαίνει ότι η όλη υπόθεση δεν είναι θέμα ανικανότητας, αλλά παγίδευσης του λαού.

    Και ότι όντως πρόκειται για συνειδητούς δολοφόνους.

    Γι’ αυτό και έκαμαν το νόμο περί ασυλίας της πολιτικής αλητείας. Με χρονικό ορίζοντα το 2013. Για να έχουν καλού-κακού τα νώτα τους προφυλαγμένα.

    Απάντηση

  25. Posted by παπα-Ηλίας on 26 Φεβρουαρίου, 2011 at 7:21 μμ

    Γιώτα

    Ο Καζάκης φαίνεται αξιόλογος άνθρωπος και αρκετά ειδήμων, σχετικά με την οικονομική πραγματικότητα.
    Έχω παρακολουθήσει και άλλες του συνεντεύξεις και διαβάσει άρθρα του.

    Και βεβαίως σ’ ευχαριστώ για τα ενημερωτικά αυτά βίντεο. Που δίνουν διεξόδους κατανόησης του προβλήματος, όσο βέβαια είναι δυνατόν για μας τους αμύητους περί τα οικονομικά.

    Να, λοιπόν, που δε στερέψαμε σε χρυσές εφεδρείες (όπως αυτή του Καζάκη). Και ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλες, που μπορεί να ρθούνε στην επιφάνεια, αν ξεπεράσουμε τη γάγγραινα του δικομματισμού.

    Απάντηση

  26. ΚΑΙ ΟΜΩΣ, «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ»….
    ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ-ΗΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ:

    ……

    “ΜΕΓΑΡΑ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
    Αγαπητοί φίλοι, μισθωτοί και συνταξιούχοι.
    Όλοι εσείς που σας κόψανε τους μισθούς και τις συντάξεις.

    Όλοι οι άλλοι που σας έχουνε ρημάξει στους φόρους.

    Όλοι εσείς που σας αυξήσανε κατά 60% την τιμή στα καύσιμα, κατά 40% την τιμή στα εισιτήρια και άλλο τόσο την τιμή στο ρεύμα.

    Εσείς κι όλοι οι υπόλοιποι που πεταχτήκατε στην ανεργία.

    Ακούσατε – ακούσατε!

    Το κράτος των πολυχρονεμένων μας «κοτσαμπάσηδων, πασάδων και σεβάσμιων δεσποτάδων» αποφάσισε το 2007 να υπογράψει ως εγγυητής για το δάνειο των 95 εκατομμυρίων ευρώ που το Μέγαρο Μουσικής έλαβε από την Εθνική Τράπεζα.

    Υπενθυμίζουμε ότι το Μέγαρο Μουσικής υπάρχει διότι το πληρώνει ο ελληνικός λαός μέσα από τους εκάστοτε κρατικούς προϋπολογισμούς.

    Χτίστηκε πάνω σε δημόσιο χώρο που παραχωρήθηκε στους «μαικήνες» του πολιτισμού από το κράτος.

    Δημιουργήθηκε με τα λεφτά του κράτους, δηλαδή του λαού.

    Επιχορηγείται αδρά από τα ευρωενωσιακά «πακέτα».

    Όλα αυτά είναι πασίγνωστα. Το καινούριο που μας γνωστοποιήθηκε από την κυβέρνηση, κατά την κατάθεση του νέου φορολογικού, αλλά και αυτοπροσώπως από τον υπουργό Οικονομικών στην προχτεσινή του συνέντευξη, είναι ότι έφτασε η ώρα ο λαός να πληρώσει και τα δάνεια του Μεγάρου.

    Ως εκ τούτου:
    «Εγκρίνουμε τη δήμευση πίστωσης ύψους 2.645.851,45 ευρώ προκειμένου να πληρωθεί η απαίτηση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος στις 21.2.2011 προερχόμενη από κατάπτωση εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου σε βάρος της πίστωσης κ.λπ. κ.λπ.»!

    Αυτά αναφέρονται στην «Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης», που δημοσιοποίησε το υπουργείο Οικονομικών την περασμένη Δευτέρα, αναλαμβάνοντας να πληρώσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του Μεγάρου προς την τράπεζα.

    Φυσικά, εκτός από τις τρέχουσες οφειλές των 2,6 εκατομμυρίων, με τον ίδιο τρόπο – με λεφτά του λαού – θα πληρωθούν και όλες οι υπόλοιπες που θα ακολουθήσουν…

    Τουτέστιν:

    Ο ελληνικός λαός εκτός από τα υπόλοιπα χρέη της πλουτοκρατίας, τα «δημόσια χρέη» δηλαδή, τώρα πληρώνει και τα χρέη του Μεγάρου Μουσικής. Που κι αυτά λογίζονται ως «δημόσια χρέη».

    Αλλά όταν πρόκειται για τα χρέη του Μεγάρου, η κυβέρνηση τρέχει να τα ξοφλήσει. Όταν πρόκειται, όμως, για τα χρέη της προς το λαό, τότε η κυβέρνηση των Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου δεν αναγνωρίζει τίποτα.

    Σε αντίθεση με τα Μέγαρα, βλέπετε, ο λαός είναι «τσαμπατζής» και «κοπρίτης».

    Περιττό, φυσικά, να σημειώσουμε ότι ενώ η κυβέρνηση είναι εξαιρετικά γαλαντόμα έναντι του Μεγάρου – και συνακόλουθα έναντι του συγκροτήματος Λαμπράκη – δεν επιδεικνύει την ίδια θέρμη για τη στήριξη άλλων πολιτιστικών φορέων, όπως, π.χ., την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και Θεσσαλονίκης, τη Λυρική, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, θέατρα όπως το Εθνικό και το ΚΘΒΕ, αρχαιολογικούς χώρους κ.λπ.

    Σε μια εποχή, λοιπόν, που πετσοκόβονται μισθοί, συντάξεις, κατεδαφίζονται ασφαλιστικά δικαιώματα, το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την πληρωμή δανείου ενός ιδρύματος, το οποίο, έτσι κι αλλιώς, από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα χρηματοδοτείται πλουσιοπάροχα από το ελληνικό κράτος.

    Τι έχει να πει για όλα αυτά ο κ. Παπακωνσταντίνου;

    Απολαύστε την απάντησή του στο σχετικό ερώτημα που του τέθηκε από τον «Ριζοσπάστη»:

    «Όσον αφορά στο επιμέρους ζήτημα το οποίο θέσατε, για το δάνειο στο Μέγαρο Μουσικής, να θυμίσω ότι ανέκαθεν το Δημόσιο ήταν εγγυητής αυτού του δανείου. Το Μέγαρο Μουσικής – πρόσθεσε – είναι δημόσια περιουσία, είναι μέρος της Γενικής Κυβέρνησης, και αν δεν μπορεί να αποπληρώσει το χρέος του, πέφτει πάνω στο Ελληνικό Δημόσιο».

    Είδατε με τι θέρμη μοιράζουν λεφτά για το Μέγαρο αυτοί που κόβουν τα δώρα του Πάσχα και των Χριστουγέννων στους μισθωτούς;

    Είδατε με τι «πατριωτικό» φρόνημα περιφρουρούν το Μέγαρο που συνιστά «δημόσια περιουσία» αυτοί που θέλουν να ξεπουλήσουν ολάκερη τη δημόσια περιουσία και ολάκερη τη χώρα έναντι 50 δισ. ευρώ;

    Είδατε πόσο έτοιμοι είναι να αποδεχτούν ότι τα χρέη του Μεγάρου πέφτουν πάνω στο Δημόσιο αυτοί που ως Δημόσιο αφήνουν απλήρωτα τα χρέη (τους) στο ΙΚΑ, στον ΟΑΕΔ, στις αστικές συγκοινωνίες, στα νοσοκομεία;

    Είδατε, τελικά, τι καταπληκτική και συγκινητική σύμπνοια και αλληλοβοήθεια επικρατεί μεταξύ Μεγάρων Μαξίμου και Μουσικής;
    Του Ν. Μπογιόπουλου
    Από Ιστολόγιο Αριστερά στη Μυτιλήνη

    Σημείωση του blog: Τα ανωτέρω μην περιμένετε να τα δείτε γραμμένα ή να τα καταγγέλλουν οι γνωστοί δημοσιογράφοι που κάθε βράδυ αναλαμβάνουν την «ενημέρωσή» μας. Άλλωστε οι άνθρωποι τη δουλειά τους κάνουνε και δουλειά τους είναι να υπηρετούν τα συμφέροντα των αφεντικών τους που τυχαία έχουν και τα Μέγαρα Μουσικής…”

    Απάντηση

  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΠΑΗΛΙΑ ΜΟΥ.
    ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΑΚΡΑΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ.ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ.

    Απάντηση

  28. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΠΑΗΛΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
    ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΙΩΞΗ ΤΟΥ Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

    Σήμερα 33ή μέρα της απεργίας πείνας των μεταναστών στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία αλληλεγγύης στους 300 απεργούς πείνας είχε αποφασίσει να παραβρεθεί στην προγραμματισμένη εκδήλωση-αφιέρωμα στο έργο του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά στην Fondation Héllenique (Ελληνική φοιτητική εστία στο Παρίσι).

    Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε ομιλία του σκηνοθέτη και προβολή της πρόσφατης ταινίας του «Παράδεισος στη Δύση» με θέμα την «παράνομη» μετανάστευση. Θεωρήσαμε καθήκον μας να συμμετάσχουμε στην εκδήλωση ενημερώνοντας Γάλλους και Έλληνες παρευρισκόμενους για την κατάσταση των απεργών πείνας καθώς και για την ανάλγητη και ανυποχώρητη στάση της κυβέρνησης.

    Μια ώρα πριν την εκδήλωση, συγκεντρωθήκαμε στο χώρο, αναρτήσαμε πανό στην είσοδο της εστίας και μοιράσαμε το κείμενο αλληλεγγύης στους παρευρισκόμενους. Στη συνέχεια και με την άδεια των διοργανωτών της εκδήλωσης , εισήλθαμε στην αίθουσα προκειμένου να παρακολουθήσουμε τόσο την ομιλία του σκηνοθέτη, όσο και το έργο.
    Προς μεγάλη μας έκπληξη, λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης, εισήλθε στην αίθουσα ο αντιπρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος. Αυθόρμητα, πήραμε το λόγο ζητώντας την αποχώρησή του από την εκδήλωση. Θεωρήσαμε προκλητική τη σημερινή παρουσία του, την ώρα που αρκετοί από τους 300 έχουν ήδη υποστεί ανεπανόρθωτες βλάβες στην υγεία τους και δύο μόλις μέρες μετά τη μεγαλειώδη γενική απεργία στην Ελλάδα.
    Προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε το κοινό για το λόγο της αγανάκτησης μας, τη στιγμή που η διεύθυνση της εστίας επιχειρούσε να παρεμποδίσει την παρέμβασή μας. Φωνάξαμε συνθήματα, τόσο σε αλληλεγγύη με τον αγώνα των μεταναστών στην Ελλάδα, όσο και ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας.

    Ο Θ. Πάγκαλος μας κάλεσε σε ραντεβού την επόμενη μέρα. Την ώρα που η κυβέρνηση αρνείται να ακούσει την ελληνική κοινωνία (άρα και τους μετανάστες) θεωρούμε οποιαδήποτε πρόσκληση σε φιλική κουβέντα-‘’διάλογο’’ ως εμπαιγμό, υπεκφυγή και τέχνασμα.
    Μετά από αρκετή ώρα κι ενώ αρνήθηκε επανειλημμένα να απαντήσει στις ερωτήσεις που αφορούσαν τη στάση της κυβέρνησης σε σχέση με την αντιμετώπιση της απεργών πείνας, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης αποχώρησε λέγοντας «ακυρώστε το» και βρίζοντας οποιονδήποτε τον αποδοκίμαζε.

    Οι παρευρισκόμενοι αντιμετώπισαν θετικά την παρέμβασή μας και παρέμειναν στη θέση τους ζητώντας τη συνέχιση της εκδήλωσης. Ωστόσο, η διεύθυνση πραξικοπηματικά την ακύρωσε ακολουθώντας πιστά την επιθυμία του. Η σημερινή εκδίωξη του Θεόδωρου Πάγκαλου από την ελληνική εστία στο Παρίσι έχει ιδιαίτερη πολιτική σημασία.
    Τη στιγμή που στα νερά του Αιγαίου πνίγονται μετανάστες, που στον Έβρο χτίζονται τείχη, που 300 άνθρωποι κινδυνεύουν να χάσουν τη ζωή τους και την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση συνεχίζει την αντεργατική επίθεση ενάντια στην ελληνική κοινωνία, τα μέλη της κυβέρνησης δε νομιμοποιούνται ούτε πολιτικά, ούτε και ως φυσική παρουσία.

    ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ-ΑΠΕΛΑΣΤΕ ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    Πρωτοβουλία αλληλεγγύης στους 300 μετανάστες απεργούς πείνας

    Πρωτοβουλία ελλήνων εργαζομένων και φοιτητών στο Παρίσι

    Απάντηση

  29. Αγαπητέ μου παπά-Ηλία, σου στέλνω την πρώτη παράγραφο από το σημερινό «ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΜΟΝΙΟ» της Λ.Κ. Λέει πολλά, με λίγα λόγια…

    «Ο Κων/νος Καντάφης είναι Ελληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας…» (!!!)
    Αυτό το υπέροχο συνθετικό πόνημα, με τη μορφή μάλιστα «ορισμού», ανήκει σε σύγχρονο μαθητή γυμνασίου στην Ελλάδα του 2011 και γεφυρώνει υπέροχα το πολιτισμικό παρελθόν, το ζοφερό παρόν και το τηλεοπτικό μέλλον αυτού του τόπου, που λάμπει ως μαργαριτάρι στη βρωμερή Μεσόγειο, γεμάτη απόβλητα, δικτατορίσκους και τεράστιες στρατιωτικές και πετρελαϊκές λερές κηλίδες. Η αναλυτική αμοιβάδα της κυρίαρχης πολιτικής έχει καταπιεί αλφάβητα, αετώματα, πυραμίδες, ετρούσκικα λιοντάρια, μύθους, ιδέες, παγκόσμιες κληρονομιές, ναυτοσύνη, όλα τα παιδιά, χιλιάδες χρόνια τώρα, που μετρούσαν τ’ άστρα και τώρα υπολογίζουν τα δωρεάν sms.

    Απάντηση

  30. Posted by Σωφρόνιος Κάπας on 27 Φεβρουαρίου, 2011 at 6:33 μμ

    Λυπάμαι έστω και καθυστερημένα για την απάντησή σου παπά Ηλία! Φαίνεται ότι η αλήθεια, που πρεσβεύεις ΕΣΥ και το προσωπείο, που φοράς ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ όταν σε «θίγουν»! Όσο για μένα κάνεις μέγα λά-
    θος ότι τάχα είμαι «πατριώτης» με κομματικό προσωπείο! Μπορώ να στο αποδείξω, όποτε θέλεις ότι όχι μόνο δεν είμαι κομματόσκυλο ΚΑΝΕ
    ΝΟΣ, αλλά ούτε υπήρξα ΠΟΤΕ!Σαν εκλογέας έχω τις προτιμήσεις μου, που είναι κατα περίπτωση κι όχι μόνιμες! Σε ότι αφορά το δικομματι-
    σμό θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά, αν ..θυμάσαι, και στην Αθηναϊκή δημοκρατία αυτό το σύστημα υπήρχε! Δημοκρατικοί-ολιγαρχικοί! Αλλά και σήμερα σε όλα σχεδόν τα κράτη αυτό ισχύει!
    Και τέλος μου λες για το λαό! Ποιο λαό; Αυτόν που έχει συσσωρευμέ-
    να πάνω του ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ της γης;! Να μην καθίσω και τα αναφέρω τα ξέρεις άλλωστε κάλλιον εμού!Τέλος ΙΣΩΣ ξέρεις ότι ΟΛΟΣ ο λαός ενδια
    φέρεται μόνο να ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ!Και τέλος έχει τους άρχον-
    τες, που του ΑΞΙΖΟΥΝ! Ξέρεις το περίφημο Παυλικό:»Τοιούτος ΗΜΊΝ έπρεπεν αρχιερεύς…»!!Αλλά από την ΑΝΑΠΟΔΗ!! Αλήθεια βλέπεις αυ-
    τούς (ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΊΣ) πως ετοιμάζονται να πάρουν το καριοφύλλι, για να διασώσουν τον κορβανά τους;!
    Εγώ ακόμη κι αν γίνει η πλατεία Συντάγματος Ταχρίρ, ΔΕΝ ελπίζω ότι θα αλλάξει κάτι ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΩΤΑ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ! Αλλά βλέπο-
    ντας και τις νεώτερες ημών γενιές ΔΕΝ το βλέπω ούτε το ΕΛΠΙΖΩ ..!!

    Απάντηση

  31. Posted by παπα-Ηλίας on 28 Φεβρουαρίου, 2011 at 6:43 μμ

    Φιλήμονα, καλησπέρα

    Σαφώς και «υπάρχουν λεφτά» για ο, τι και για όποιον θελήσουν αυτοί. Και δεν πρέπει ν’ απορούμε γι’ αυτό. Άλλωστε, άλλο ο λαός και άλλο το συγκρότημα Λαμπράκη. Και τόσους και τόσα άλλα….

    Και σαφώς δεν υπάρχουν για το διεφθαρμένο λαό της «διεφθαρμένης χώρας»….

    Απάντηση

  32. Posted by παπα-Ηλίας on 28 Φεβρουαρίου, 2011 at 7:10 μμ

    Γιώτα, καλησπέρα

    Γιουχάισμα συστηματικό τους χρειάζεται, όπου βρεθούν κι όπου σταθούν.
    Και βέβαια ήταν πολύ ευγενική η συμπεριφορά των διαμαρτυρομένων, σε σύγκριση με τη δική τους βάρβαρη και προδοτική συμπεριφορά.

    Ευχαριστώ

    Απάντηση

  33. Posted by παπα-Ηλίας on 28 Φεβρουαρίου, 2011 at 7:15 μμ

    Φίλε Σωφρόνιε

    Όταν ο Πάγκαλος μιλούσε ελληνικά οι διαμαρτυρόμενοι του απαντούσαν ελληνικά. Όταν μιλούσε γαλλικά, του απαντούσαν γαλλικά. Στον καθένα απαντούμε, ανάλογα, με τη γλώσσα, που μας μιλάει.

    Ευχαριστώ

    Απάντηση

  34. Posted by Γιώργος Π. on 1 Μαρτίου, 2011 at 12:12 πμ

    Στη cosmote, πετάξαν τους εργαζόμενους στο δρόμο, όταν η εν λόγω εταιρεία είχε να παρουσιάσει ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ!!!!
    Τι απληστία και αυτή…
    Είδες παπα-Ηλία, που λέγαμε για βάρβαρη-ληστρική καπιταλιστική οργάνωση που επιχειρεί να αφανίσει την ανθρώπινη διάσταση;
    Μετά σου λένε πως είναι κομματικό το θέμα…
    Αν αυτό δεν είναι αλητεία, τότε τι είναι;;;
    Μετά φωνές σαν τις δικές σου παπα-Ηλία, φαντάζουν ως γραφικές ίσως, γιατί δεν έμαθαν να συμβιβάζονται κατά τη παγιωμένη λογική μιας στρεβλής παπαδοκρατίας.
    Γι αυτό, όσο και αν κάπου διαφωνώ, δε γίνεται να μη σέβομαι και εκτιμώ ιερείς σαν εσένα παπα-Ηλία!

    Απάντηση

  35. Posted by Σωφρόνιος Κάπας on 1 Μαρτίου, 2011 at 12:21 πμ

    Πενέστατη απάντηση στο σχόλιό μου! Τώρα ή συμφωνείς μ’ αυτά, που λέ
    ω,οπότε ΔΕΝ τα σχολιάζεις ή με περιφρονείς, ώστε να σταματήσω να ε-
    νοχλώ! ΙΣΩΣ σου κάμω τη χάρη! Πάντως ένα θα σου πω από λόγια ΧΟΡΤΑ-
    ΣΑΜΕ από έργα έχουμε ανάγκη! Και κάτι ακόμη, αν δν ήσουν συνταξιού-
    χος, αλλά κάτω από την εξουσία του δεσπότη, όπως παλιότερα θα έγρα-
    φες και εκφωνούσες λογίδρια ΠΟΛΙΤΙΚΆ;!!Ξέρεις οι έλληνες έχουν αυ-
    τό το κουσούρι (μαζί με πολλά άλλα…) να κάνουν τους επαναστάτες ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ!!

    Απάντηση

  36. Posted by Philemon on 1 Μαρτίου, 2011 at 5:53 πμ

    Καλημέρα αγαπητέ μου παπά-Ηλία. Δύσκολοι καιροί για ελεύθερους Έλληνες. Αλλά ας μη χάνουμε και το χιούμορ μας, αυτό που φοβίζει το φόβο…..

    Απάντηση

  37. Posted by παπα-Ηλίας on 1 Μαρτίου, 2011 at 7:21 μμ

    Φιλήμονα, καλησπέρα

    Σ’ ευχαριστώ για την αντιτρομοκρατική πανδαισία.

    Γιουχάισμα χρειάζονται, όπου βρεθούν κι όπου σταθούν.

    Απάντηση

  38. Posted by παπα-Ηλίας on 1 Μαρτίου, 2011 at 7:34 μμ

    Γιώργο

    Ποτέ η αλήθεια δεν είναι γραφική. Είναι σεβαστή ακόμη κι απ’ τους αντιφρονούντες.

    Αρκεί να υπενθυμίσω ότι το παρακράτος της ηλεκτρονικής δολιοφθοράς μου έχει καταργήσει, μέχρι τώρα δύο πλογκς και δύο ιμέηλ.

    Κι όσο για την cosmote; Ο Μαμωνάς δεν έχει ούτε πατρίδα ούτε ηθική ούτε φιλότιμο.

    Οι φυσιολογικοί άνθρωποι αρκούνται σε όσα είναι απαραίτητα για την επιβίωσή τους.

    Ο Μαμωνάς εκτρέφει τη διαστροφή και παράγει τέρατα. Όπως οι τοκογλύφοι και οι πάσης φύσεως κοσμοτέδες…

    Απάντηση

  39. Posted by παπα-Ηλίας on 1 Μαρτίου, 2011 at 7:44 μμ

    Φίλε Σωφρόνιε

    Ουκ εν τω πολλώ το ευ, αλλ’ εν τω ευ το πολύ!

    Κι όσο για το αν γράφω εκ του ασφαλούς; Στη δεξιά πλευρά του μπλογκ μου, υπάρχουν δύο μπλγκς: ο «αντιδεσποτικός» και ο «ξυπόλυτος δάσκαλος».

    Αν δεν σου κάνει κόπο, κάνε μια επίσκεψη στον «αντιδεσποτικό», που γράφτηκε όχι με λόγια, αλλά με πράξεις. Και μάλιστα απ’ την αρχή της ιερατικής μου σταδιοδρομίας.

    Και θα καταλάβεις ότι για μια ακόμη φορά μου πετάς λάσπη.

    Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

    Απάντηση

Σχολιάστε