ευαγγεκική επανάσταση

Το Ευαγγέλιο μιλάει για λύκους, που κατασπαράζουν τα πρόβατα. Για κλέφτες και ληστές, που τ’ αρπάζουν. Και για μισθωτούς, που αδιαφορούν και κοιμούνται. Όταν δεν συνεργάζονται με τους ληστές και τους λύκους. Όπως οι τωρινοί….

Και μιλάει ακόμη για τον καλό τσοπάνη, που θυσιάζει ακόμη και τη ζωή του για τα πρόβατα. Όπως ο Πατροκοσμάς:

Στην αρχή του επέτρεπαν να κηρύττει παντού ελεύθερα. Γιατί πίστεψαν ότι δεν θα ’κανε τίποτε διαφορετικό απ’ τους συνηθισμένους  ιεροκήρυκες, που συντηρούν τα νεκροταφεία των συνειδήσεων. Έτσι ώστε να τρώνε και να παχαίνουν τα νεκροβόρα σκουλήκια της αδικίας. Αλλά διαψεύστηκαν.

Γιατί ο Πατροκοσμάς, αντί να διανθίζει τα κηρύγματά του με υπνοφόρες τιποτολογίες, παιάνισε  το εγερτήριο σάλπισμα του Ευαγγελίου. Τόσο μάλιστα εκκωφαντικά, που ο λαός, που το ενστερνίστηκε,  ξύπνησε και δεν έλεγε να ξαναδώσει νυσταγμό στα βλέφαρά του.

Ιδιαίτερα επαναστάτησε η συνείδησή του Πατροκοσμά, όταν διαπίστωσε αφενός  την αγνότητα των ανθρώπων του λαού και αφετέρου την πονηριά, και την εκμετάλλευση των πλουσίων, των εμπόρων και των κοτζαμπάσηδων.

Γεγονός που τον ανάγκασε να κηρύξει αναφανδόν την κοινωνική δικαιοσύνη. Χτυπούσε την αρχοντική τάξη.  Κεραυνοβολούσε αμείλικτα τις καταχρήσεις, των αρχών, την πονηριά  των πλουσίων την εκμετάλλευση των εμπόρων. Kι ακόμη την υπουλότητα των Εβραίων…

Κλειδί για την απόδραση απ’ την κοινωνική αθλιότητα, για τον Πατροκοσμά,   ήταν η παιδεία. «Καλύτερα αδελφέ μου, έλεγε, να έχεις στο χωριό σου ελληνικό σχολείο, παρά βρύσες και πηγάδια. Καλύτερα τα παιδιά σας να τ’ αφήσετε φτωχά και γραμματισμένα παρά πλούσια και αγράμματα.

Κι έφτανε στο σημείο να συνιστά το γκρέμισμα και εκκλησιών ακόμη, για το χτίσιμο σχολείων. Ενώ έκανε τις γυναίκες να ρίχνουν στα πόδια του ο, τι φορούσαν πολύτιμο. Και με τις πάσης φύσεως συνεισφορές κατόρθωσε το απίστευτο: Να ιδρύσει, μέσα σε τέτοιες συνθήκες εχθρότητας και βαρβαρότητας, περί τα 250 σχολεία, εκ των οποίων 10 σχολαρχεία.. .

Από το άλλο όμως μέρος, όσο ο λόγος του φρονημάτιζε το λαό, τόσο εξόργιζε τους κοτζαμπάσηδες και τους προύχοντες, που τους στηλίτευε. Οι οποίοι μαζί με τους αρχιερείς του Μαμωνά, τους Εβραίους, παρατάχθηκαν σε θέση μάχης.

Και βέβαια, προτού τον δολοφονήσουν βιολογικά, φρόντισαν να τον δολοφονήσουν ηθικά. Αφού τον παρουσίασαν ως «αντεθνικώς δρώντα». Γιατί, λέει, ξεσήκωνε το λαό εναντίον των Τούρκων. Δεδομένου ότι «έθνος» για τους πιστούς του Μαμωνά είναι όποιος τους προσφέρει τη μερίδα του λέοντος. Όπως σήμερα για τους οπαδούς των τα προδοτικά και ληστρικά κόματα ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ.

Και ποια ήταν τα ανήθικα ηθικά στηρίγματα των δολοφόνων; Ποιοι άλλοι; Το δεσποταριό και το βολεμένο στα αστικά κέντρα παπαδαριό. Ολόιδιοι με κάποιους, που σήμερα του ψάλλουν ύμνους και παιάνες και διεκτραγωδούν τα παθήματά του και το μαρτύριό του απ’ τους αλλοτινούς ομοϊδεάτες τους.

Γιατί βέβαια έτσι γίνεται πάντα: Αυτούς, που ζωντανούς το κατεστημένο δολοφονεί με υπουλότητα, νεκρούς τους τιμά με εξαιρετική λαμπρότητα.

Χαρακτηριστικά, στο Αργυρόκαστρο ο Μητροπολίτης μαζί με τους προύχοντες στράφηκε εναντίον του. Στα Γιάννενα ο Μητροπολίτης με τους Εβραίους εμπόδισαν την είσοδό του στην πόλη. Στη Ζάκυνθο ο Μητροπολίτης Κουτούβαλης τον χαρακτήρισε «αιρετικό» και του επέβαλε εκκλησιαστικό επιτίμιο. Και σ’ άλλες μητροπόλεις, Ρωμιοί και Τούρκοι προύχοντες και Εβραίοι συνασπίστηκαν εναντίον του.

Και σαν πρώτο μέτρο του διωγμού εναντίον του ήταν ο αποκλεισμός του από τις πόλεις. Αλλά, ενώ αυτοί τον απέκλειαν από τις πόλεις, ο λαός έτρεχε κατά χιλιάδες ξοπίσω του στην ύπαιθρο και κυριολεκτικά κρεμόταν από τα χείλη του.

Πώς, λοιπόν να αντιμετωπίσουν αυτόν, που ακόμη και  οι κατάσκοποι, που τον παρακολουθούσαν, εύρισκαν ότι είχε  μεγάλη παιδεία και οξύνοια και διέθετε μέγα τάλαντο πειστικότητας; Κι όταν μάλιστα τα λεγόμενά του τα επισφράγιζε με το προφητικό και θαυματουργικό του χάρισμα!

       Κι όσο ο κλοιός εναντίον του γινόταν ασφυκτικότερος, τόσο ο Πατροκοσμάς εξαπόλυε δριμύτερο κατηγορητήριο εναντίον τους.  Κι όσο η καταφορά του εναντίον τους μεγάλωνε την αντίδραση τους, τόσο η συμπάθεια και η αγάπη, που ’δειχνε στον τυραννισμένο λαό, τον ανέβαζε ψηλά στη συνείδησή του.

 Τόσο που οι τελευταίες περιοδείες του είχαν πάρει χαρακτήρα κοινωνικής επανάστασης. Έτσι που ο κήρυκας της ευαγγελικής ηθικής δεν ήταν δυνατόν παρά να αντιμετωπισθεί ως ανατροπέας του κανιβαλικού κοινωνικού συστήματος…

Και βέβαια τη χαριστική βολή η μαφία  του Μαμωνά την άφησε στους, ειδικούς για τις περιπτώσεις αυτές, Εβραίους, οι οποίοι έδωσαν 50 σακούλες άσπρα στον Κουρτ Πασά.  Έτσι ώστε, να δώσει εντολή, μέσα στα πλαίσια της ανεξέλεγκτης ασυδοσίας του, να τον δολοφονήσουν….

Ας έρθουμε όμως τώρα απ’ την ευαγγελική επανάσταση του Πατροκοσμά στην τωρινή εφιαλτική νεοταξική βαρβαρότητα. Όπου μια συμμορία ξενόδουλων ντόπιων τεράτων έχουν επιβάλει στην πατρίδα μας καθεστώς σοδομιτικής παιδείας, αναίσχυντες παρελάσεις ομοφυλοφιλικής υπερηφανείας, δολοφονικά εμβόλια υγειονομικής γενοκτονίας.

Και πάλι οι δεσποτάδες αλληλέγγυοι με το σατανικό νεοταξικό καθεστώς! Έτσι ώστε, όχι μόνο να μην έχουν καμιά σχέση με την Εκκλησία, αλλά να είναι και η  μεγάλη της ντροπή. Και μόνο το γεγονός ότι ανέχονται τον ναζιστικό παραλογισμό της «αναστολής» εργασίας στους χιλιάδες υγειονομικούς και της επιβολής του προστίμου στους άνω των 60 ετών αποτελεί ανεξάλειπτη καταισχύνη. 

Που σημαίνει ότι έχουν κάμει κλοτσοσκούφι το Ευαγγέλιο και το όραμα του Πατροκοσμά με τα πάσης αποχρώσεως  βδελυρά εγκλήματα, της νεοταξικής βαρβαρότητας.  Κι από το άλλο μέρος  ψάλλουν εγκώμια και εκφωνούν υποκριτκότατα πανηγυρικούς για το έργο και το μαρτύριο του Πτροκοσμά!

https://papailiasyfantis.wordpress.com/

One response to this post.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: