Άγιοι Πάντες

 

 

Το κήρυγμα, του οποίου το βίντεο τώρα δημοσιεύω έγινε στο μοναστήρι της Παναγίας Λιγοβιτσίου Ξηρομέρου. Πήγαμε με μια παρέα φίλων (τον Αλέξη και την Παρασκευή).

Ζήτησα απ’ τον Ιερέα την άδεια να μιλήσω κι εκείνος με παρέπεμψε στην Ηγουμένη. Η οποία μου είπε ότι αυτό δεν ήταν δυνατό, γιατί, σύμφωνα με την πάγια τακτική, που επικρατούσε στο μοναστήρι, το κήρυγμα το έκανε, σε παρακείμενη αίθουσα η ίδια -δεδομένου ότι είναι θεολόγος- μετά το πέρας της λειτουργίας. Της είπα ότι θα έλεγα διαφορετικά πράγματα απ’ αυτά, που θα  ΄λεγε εκείνη. Και,  παρότι φάνηκε διστακτική, τελικά μου επέτρεψε.

Η γενική εντύπωση ήταν ότι το απλό επτάλεπτο κηρυγματάκι άρεσε στο εκκλησίασμα και στην ίδια την Ηγουμένη, η οποία έκαμε στη συνέχεια ένα ενδιαφέρον κήρυγμα, που όπως είχα προβλέψει κινήθηκε σε διαφορετική κατεύθυνση.

Δεν έχω το κήρυγμα της αγίας Ηγουμένης. Το δικό μου σύντομο κήρυγμα, όποιος επιθυμεί μπορεί να το βρει στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 

https://www.youtube.com/watch?v=l_kww4s6cHg

 

Ευχαριστώ

    παπα-Ηλίας

 

Υ.Γ. Θέλω να προσθέσω ότι η εταιρία των μνημονιακών δολοφόνων (σιωνιστών, ναζί και ντόπιων εφιαλτών, θρησκευόμενων και μη) μου παρεμβάλλει διαρκώς εμπόδια, με αποτέλεσμα οι αναρτήσεις μου να είναι πλημμελείς. Στην προκειμένη περίπτωση μου έχουν αφαιρέσει τη δυνατότητα να αναρτώ σχετική με το κείμενο φωτογραφία. Γι’ αυτό και οι δύο τελευταίες αναρτήσεις στο μπλοκ μου (ΥΠΕΡΒΑΣΗ) είναι «τυφλές»…
Αλλά το μόνο, που καταφέρνουν, προς το παρόν, είναι να αποδεικνύουν τη μωρία τους και τη δολιότητά τους.

παπα-Ηλίας

Σχολιάστε

