η ομορφιά της ασχήμιας

Εικόνα

 

Όπως σας έχω πει ο Σ/τος Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας μου έχει απαγορεύσει το κήρυγμα. Με την ευκαιρία του εορτασμού του Πολιούχου του Αγρινίου Αγίου Χριστοφόρου δημοσιεύω βίντεο με σχετικό μου κήρυγμα.

Για να διαπιστώσετε ότι  κι απ’ το κήρυγμα αυτό ούτε οι μνημονιακές κυβερνήσεις, ούτε οι  διαχρονικοί «ευεργέτες μας», οι Γερμανοί και οι τοκογλύφοι διατρέχουν κάποιον κίνδυνο.

Και ασφαλώς εύχομαι τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  στους  συντοπίτες μου Αγρινιώτες, αλλά και στους πανταχού εορτάζοντες.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση του βίντεο είναι:

http://youtu.be/kXlwfW6sT14

Ευχαριστώ όσους θα έχουν την υπομονή ν’ ακούσουν τα λεγόμενά μου, ώστε να διαπιστώσουν του λόγου το αληθές…

 

παπα-Ηλίας

https://papailiasyfantis.wordpress.com

e mail:yfantis.ilias@gmail.com

 

Σχολιάστε

