τα απαγορευμένα κηρύγματα: Κυριακή του Ασώτου

Image

Οι φίλοι των αναρτήσεών μου γνωρίζουν ότι τα κηρύγματά μου έχουν απαγορευτεί στους ναούς της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας.
Εναλλακτική λύση, προς το παρόν βρήκα να τα δηομσιεύω σε βίντεο. Τα οποία προς το παρόν είναι ακουστικά. Μπορεί όμως σιγά-σιγά να γίνουν και οπτικοακουστικά.

 

Και αυτό το κάνω,προκειμένου να γίνει αντιληπτό το ΄ποσο τα κηρύγματά μου είναι αιρετικά ή πολιτικά, όπως διατείνονται οι συκοφάντες μου. Και, με λίγα λόγια,  να αποκαλυφθούν έτσι οι πραματικοί λόγοι, για τους οποπιους έγινε η απαγόρευση. Και βέβαια δεν είναι κηρύγματα, που τώρα έχω σχεδιάσει, αλλά από αυτά, που έχουν εκφωνηθεί και επέσυραν την μήνη των πολιτικών και θρησκευόμενων εγκάθετων. Δεδομένου ότι όλα τα έχω μαγνητοφωνημένα και στη διάθεση του οποιουδήποτε. Εκτός, φυσικά εκείνων, που  οι χάκερς της μαφίας φρόντισαν να εξαφανίσουν…
Σαν πρώτο κήρυγμα επιλέχτηκε το κήρυγμα της Κηριακής του Ασώτου. Μια και αυτή την Κυριακή λίγο-πολύ όλοι γιορτάζουμε. Η ηλκτρονκή του διεύθυνση είναι:

 

http://www.youtube.com/watch?v=8460Cyd20tM

 

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι τίμησαν με την ακρόασή τους τις ομιλίες μου στην πλατεία Δημοκρατίας του Αγρινίου. Ο αριθμός των ακροάσεων, που αναγράεται σε κάθε ομιλία δεν είναι ο πραγματικός. Και πάλι οι χάκερς της μνημονιακής μαφίας, φρόντισαν να μπλοκάρουν την αρίθμηση. Έτσι ώστε να φαίνεται φθίνουσα η πορεία των ακροάσεων. Ενώ στην πραγματικότητα συνέβαινε το αντίστροφο.

Βέβαια τα κηρύγματα αυτά και η παρουσίασή τους έχουν πολλές τεχνικές ελλείψεις. Αλλά με τον καιρό και τη βοήθεια του Θεού θα βελτιώσουμε τα μέσα μας.Και γι’ αυτό ζητώ την κατανόησή σας.

και πάλι ευχαριστώ

παπα-Ηλίας

Σχολιάστε

