το άλλοθι των δολοφόνων…

Image

Χαμός και χαλασμός! Μέγα θέμα πολιτικό, νομικό, κοινωνικό, ηθικό: Εξαιτίας της πρωτοφανούς σπουδής, με την οποία έγιναν οι συλλήψεις σε βάρος βουλευτών και μελών της Χρυσής Αυγής. Προκειμένου να αποδειχθεί, αν το κόμμα τους είναι εγκληματική οργάνωση. Γεγονός για το οποίο θα αποφανθεί αρμοδίως η λεγόμενη, Δικαιοσύνη.  Αν βέβαια είναι ζωντανή και ανεξάρτητη και όχι εξαρτημένη και αποθαμένη.

Επιτρέψτε όμως σε μας-το φτωχό προλεταριάτο-που δεν γνωρίζουμε τα άρθρα και τους νόμους, αλλά διαθέτουμε το στοιχειώδες κοινό περί δικαίου αίσθημα, να αναρωτηθούμε και να ρωτήσουμε: Τα μνημονιακά κόμματα και οι κυβερνήσεις τους, δεν συνιστούν εγκληματικές οργανώσεις και μάλιστα του χειρίστου είδους;

Ή μήπως, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ δεν δολοφονούν την πατρίδα μας; Και δεν υπονομεύουν τη θρησκεία μας! Και δεν πλαστογραφούν  την ιστορία μας! Και δεν εξευτελίζουν-κατ’ εικόνα και ομοίωσή τους-την παιδεία μας;  Και δεν δολοφονούν μυριοτρόπως τα παιδιά μας! Και παράλληλα την οικογενειακή και οικονομική και ηθική μας υπόσταση. Κάνοντας θεσμικό και νομικό καθεστώς το έγκλημα και την κακουργία. Και κηρύσσοντας απηνή διωγμό ενάντια σε κάθε έννοιας δικαιοσύνης και δικαιωμάτων του λαού!

Αλλά, θα μας αντιτείνουν κάποιοι: Μα, επιτέλους, δεν έχουν κι αυτοί δικαίωμα στα ανθρώπινα λάθη; Το όργιο όμως της κακουργίας τους φωνάζει πως δεν κάνουν κανένα λάθος. Και ότι αυτοί και οι πάτρωνές τους συμμετέχουν σε ένα, μέχρι την παραμικρότερη λεπτομέρεια, προμελετημένο σατανικό σχέδιο, που αποσκοπεί στην πολύτροπη καταστροφή της πατρίδας και εξαθλίωση του λαού μας. Έτσι ώστε η υποδούλωση μας να είναι, όχι μόνο σε πλάτος, αλλά και σε βάθος ολοκληρωτική.

Και προωθούν το δολοφονικό τους σχέδιο, ακάθεκτοι. Χωρίς καθόλου αναστολές. Το 2007 και το 2009 έκαψαν  τη μισή Ελλάδα και θυσίασαν στην πυρά της ιερής τους εξέτασης ένα σωρό αθώους, προκειμένου, όπως φαίνεται, να προωθήσουν το σχέδιό τους. Αλλά και η δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου φαίνεται να υπαγόταν στην ίδια αυτή δολοφονική προοπτική. Όπως και τώρα η δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Που και αυτή δείχνει να εντάσσεται στο ίδιο πρόγραμμα. Αφού το μνημονιακό καθεστώς διερχόταν περίοδο κάμψης. Και είχε ανάγκη απ’ τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης: Σε τρόπον ώστε να ξεχάσουμε τις τέσσερις, περίπου χιλιάδες αυτοκτονίες, που, σε τελική ανάλυση είναι δολοφονίες. Το πογκρόμ των  καταιγιστικών και κανιβαλικών απολύσεων απ’ τα σοκολατόπαιδα του τεμπελχανίου της αμαρτωλής οικογενειοκρατίας. Και όλο το όργιο της επιδρομής εναντίον μας. Και να εστιάσουμε την προσοχή μας στο τηλεοπτικό πηγαινέλα των συλληφθέντων, πέρα από κάθε νομική και ηθική δεοντολογία, χρυσαυγιτών. Και την ακατάσχετη προπαγανδιστική φλυαρία κάποιων εξωνημένων δημοσιοκάφρων…

Αν, λοιπόν, υπήρχε ζωντανή και ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, όλος αυτός ο εσμός των δωσιλόγων θα έπρεπε πρώτοι και καλύτεροι να έχουν συλληφθεί και λογοδοτήσει για τα πρωτοφανή τους εγκλήματα. Και όχι  να φτάσουμε στο κατάντημα να παρουσιάζονται οι άτιμοι ως τιμητές και υπερασπιστές της δημοκρατίας και Ηρακλείς της δικαιοσύνης. Όταν  εκ θεμελίων τις κατεδαφίζουν και τις καταποντίζουν.…

Μα τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα-θα πουν κάποιοι-τη διέπραξε, αποδεδειγμένα, χρυσαυγίτης. Ναι, αλλά ο κοινός νους, σ’ αυτές τις περιπτώσεις, λέει ότι στα τέτοιου είδους εγκλήματα πρέπει να προσέχουμε, πρωταρχικά, όχι στο ποιοι φαίνονται ότι τα διέπραξαν, αλλά στο ποιοι ωφελούνται από αυτά. Και αυτοί, που, προφανέστατα, ωφελήθηκαν είναι η δικομματική συμμορία και οι εντολοδότες τους. Ενώ οι εκπρόσωποι της Χρυσής Αυγής φάνηκαν, όπως ήταν επόμενο, αιφνιδιασμένοι και  πανικόβλητοι. Γεγονός, που δείχνει ότι, όχι μόνο δεν είχαν σκηνοθετήσει το έγκλημα, αλλά τους προέκυψε και ως εφιάλτης και πισώπλατη μαχαιριά.

Ποιοι και πώς το σκηνοθέτησαν; Ο Χίτλερ είχε πει ότι σε κάθε τόπο θα βρούμε κάποια καθάρματα, που θα είναι διατεθειμένα να υπηρετήσουν τους σκοπούς μας. Κι ακόμη πως υπάρχουν πολλοί τρόποι να εξουδετερώνουμε τους αντιπάλους μας. Που σημαίνει ότι οι μαφιόζοι του ντόπιου και του διεθνούς κατεστημένου θα μπορούσαν να επιστρατεύσουν κάποιον απ’ αυτούς τους πολλούς τρόπους, για να φτάνουν στο σκοπό τους. Έτσι ώστε να συνεχιστεί η δολοφονία του λαού. Βγάζοντας την ουρά τους απέξω και δείχνοντας, ως ΑΛΛΟΘΙ τους, κάποιους ως αποδιοπομπαίους.

Ενισχύεται δε η άποψη αυτή από το γεγονός ότι στην αναξιοπιστία των πολιτικών απατεώνων, προστέθηκαν και οι ομοβροντίες κατευθυνόμενης προπαγάνδας των εκ περισσού αναξιόπιστων ΜΜΕ. Που σημαίνει ότι, όσο περισσότερο ξεσαλώνουν όλοι αυτοί οι εξωνημένοι, τόσο περισσότερο πρέπει όλοι μας να υποπτευόμαστε ότι περισσεύει το σκοτάδι της δολοφονικής σκοπιμότητας. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι οι παγκόσμιοι αρχιρατσιστές και αρχισυνωμότες επαναφέρουν την αξίωσή τους να ψηφιστεί ο διαβόητος αντιρατσιστικός νόμος…

Αξιοσημείωτο επίσης είναι και το ότι σ’ όλο αυτό το δολοφονικό ντελίριο έρχεται να προστεθεί και η οξύμωρη  συμπεριφορά κάποιων, λεγόμενων, χριστιανών. Οι οποίοι, ενώ καταδικάζουν τον παγανισμό και τον ρατσισμό του χρυσαυγιτισμού, υποστηρίζουν, το δολοφονικό μνημονιακό καθεστώς. Το οποίο, ως πληρωμένος δολοφόνος, υπηρετεί τον σιωνιστικό σατανισμό και τον ναζιστικό κανιβαλισμό.

 

παπα-Ηλίας

 

http://papaililiasyfantis.wordpress.com

yfantis.ilias@gmail.com

Advertisements

25 Σχόλια

  1. Aris Niavis:

    Kalimera pater!!Prosoxi min dosoume tin entiposi,pos I fasistes einai antro ithikis ke patriotismou!!!Giati an tous doume stin exousia tha klacoume ke alous antifronountais!!oso Gia Ton kubernitiko sunaspismo aspazome olla osa anaferate!!!

    Απάντηση

  2. παπα-Ηλίας:

    Αυτό, που λες είναι σωστό. Για όσους δεν γνωρίζουν ότι το Ευαγγέλιο είναι το μεγαλύτερο όπλο του αντιρατσισμού. Και όχι βέβαια ο αντιρατσιστικός νόμος, που ο σιωνιστής Σαμαράς υποσχέθηκε στους αρχιρατσιστές Εβραίους, προκειμένου να δολοφονήσει την ελευθερία μας.

    Τη δολοφονία του Φύσσα φαίνεται να τη μεθόδευσαν η συγκυβέρνηση και οι σιωνιστές πάτρωνές τους.

    Αφενός μεν να μας αποπροσανατολίσουν απ’ τα κακουργήματα του ναζιστικού καθεστώτος Παπανδρέου-Σαμαρά-Βενιζέλου και των συνοδοιπόρων τους.

    Και αφετέρου να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα, για να μας φορέσουν, όπως φόρεσαν στους χρυσαυγίτες, σε όλους τους Έλληνες τις χειροπέδες του αντιρατσιστικού νόμου, που χάλκευσαν για μας οι καταχθόνιοι εχθροί μας, οι Εβραίοι.

    Για να μας κλείσουν το στόμα και να καταργήσουν και τα ψίχουλα ακόμη της ελευθερίας, που μας απέμειναν, Έτσι ώστε να μπορούν ανενόχλητοι να αλωνίζουν σε βάρος μας…

    Απάντηση

  3. Aristidis Papanastasiou:

    ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΙΕΡΕΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΙΕΡΕΑΣ Η ΤΡΟΛ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.

    Απάντηση

  4. Maria Veremi: προς Aristidis Papanastasiou:

    Τηρουμενων των αναλογιων φυσικα, λεω να αφορισουμε και τον Αγιο Ιωαννη το Χρυσοστομο. Ελεγκτικος ήταν ο λογος του προς την αυτοκρατειρα. Αμ ο Αγιος Ιωαννης ο Προδρομος, δεν ελεγχε και αυτος με το λογο του; Οποιος συγκαλυπτει την αδικια και το εγκλημα,σιωπωντας, δεν νομιζω να τηρει το λογο του Θεου. Ενας λογος παραπανω , οι ιερωμενοι εχουν υποχρεωση να φωναζουν για την αδικια που υφιστανται οι αδυναμοι.

    Απάντηση

  5. παπα-Ηλίας:

    Καλώς τον Αριστείδη μας! Αυτά που γράφω, Αριστείδη μου, προσπαθώ να τα τεκμηριώσω. Εσύ όμως δεν κάνεις το ίδιο. Που είδες, για παράδειγμα, ότι επικροτώ το μίσος; Για να καταλάβουμε για ποιο πράγμα μιλάς. Περιμένω τις διευκρινίσεις σου…

    Απάντηση

  6. Aristidis Papanastasiou:

    ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΣ ΤΟ ΜΙΣΟΣ? ΑΙΣΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΡΑΣΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΣ?
    3 ώρες πριν · Μου αρέσει!
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΠΟΥ ΒΑΣΑΝΙΖΑΝ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΦΥΛΗΣ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΙΔΑΞΕ ΑΘΛΙΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ

    Απάντηση

  7. Ευάγγελος Σωτηριάδης:

    Κύριε Aristidis Papanastasiou διατυπώστε την αποψή σας με ευγένεια, για να μπορει να υπαρξει αντιλογος και διαλογος. Συμφωνω παντως οτι καθε δολοφονια ειναι εναντια στο νόμο του Θεού και των ανθρωπων… Ειμαι ομως και σιγουρος οτι η ΧΑ δεν αντιμετωπιζετε τιμια απο τους δημοσιογραφους, σκεπτομενος το παραδειγμα που ενω χαστουκισε την Κανελη ολοι οι δημοσιογραφοι λενε οτι την γρονθοκοπησε…

    Απάντηση

  8. Οδυσσεύς Πάτσης:

    Είναι η πρώτη φορά, παπά, που θα συμφωνήσω σε κάτι μαζί σου

    Απάντηση

  9. Κάτι είναι κι αυτό Οδυσσέα μου! «Μάζευε κι ας είναι και ρώγες», λέει ο λαός

    Απάντηση

  10. ΚΡΙΤΩΝ ΜΑΝΟΣ:

    Παπά Ηλία νάσαι πάντα καλά…… άλλο ένα υπέροχο άρθρο!

    Απάντηση

  11. Κρίτων

    Ευχαριστώ για το κουράγιο, που μου δίνεις. Γιατί ακούω απ’ τους μνημονιακούς τα σχολιανά μου

    Απάντηση

  12. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 8, 2013 at 11:51 μμ

    Καλησπέρα παπα-Ηλία
    Η δολοφονία του παιδιού πλήγωσε πρώτα και κύρια την οικογένεια του, τους καλούς του φίλους και φυσικά στη συνέχεια λύπησε κάθε νουνεχή άνθρωπο.
    Όποιοι εμπλέκονται ας πάρουν τη τιμωρία που τους αξίζει.
    Από την άλλη, αυτή ακριβώς η δολοφονία, αποτέλεσε το έναυσμα για εκμετάλλευση από το αδίστακτο κομματικό σύστημα, αλλά και σπάνια ευκαιρία οι θύτες πολιτικάντηδες να μετατραπούν σε θύματα, διαρηγνύοντας τα ιμάτιά τους ως γνήσιοι φαρισαίοι που είναι. Έτσι προέκυψε και η αδιάλειπτη τρομοκρατική προπαγάνδα του δεξιού τους χεριού των ΜΜΕ, που έφτασαν στο σημείο να μουγκρίζουν ασταμάτητα επί μέρες, μήνες όσο χρειαστεί, αντί να μιλάνε.
    Όποιοι δεν το βλέπουν αυτό -ή προσποιούνται ότι δεν το βλέπουν- υποκρίνονται και το ξέρουν…

    Απάντηση

  13. Γιώργο

    Ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιό σου. Με το οποίο ασφαλώς συμφωνώ πέρα για πέρα.

    Απάντηση

  14. Επειδή τα πράγματα είναι τεταμένα και πολλές φορές ακροβατούμε στον γραπτό λόγο ανάλογα με τις λέξεις που χρησιμοποιούμε, καλό είναι να γίνονται διευκρινήσεις προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

    Θεωρώ ότι η ΧΑ καλώς συνελήφθη. Ασφαλώς και είναι εγκληματική οργάνωση, δεν είναι τυχαίο που όλοι τους λίγο πού έχουν ποινικό μητρώο ή εκκρεμή ποινικά δικαστήρια. Μπράβοι, φουσκωτοί, τραμπούκοι και θιασώτες του Χίτλερ, και οι πράξεις τους ασφαλώς είναι ανάλογες. Απλά, όσο μαχαίρωναν αφγανούς και πακιστανούς, ο μέσος Έλληνας δεν ενδιαφερόταν. Ίσως γιατί πίστεψε ότι είναι εθνικιστές και όχι ναζί (υπάρχει μεγάλη διαφορά, όποιος θέλει ας το ψάξει).

    Θεωρώ επίσης ότι ναι, είναι συγκυριακά όλα αυτά τα γεγονότα. Η ΧΑ λειτουργεί (ηθελημένα ή μη) ως προκάλυμμα της κυβέρνησης. Όλοι ασχολούνται με την δολοφονία Φύσσα την στιγμή που η κυβέρνηση περνά μέτρα που θα οδηγήσουν την μισή Ελλάδα στην αυτοκτονία. Όλα τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης κάνουν τις περθένες, λένε «δεν ξέραμε την ΧΑ, δεν υποψιαζόμασταν που μπορούν να φτάσουν» με ύφος σαν να ανακάλυψαν την χαμένη Ατλαντίδα! Αφού βρίσκουν χαζό κόσμο, καλά κάνουν.

    Η ΧΑ έπρεπε από πολύ νωρίτερα να εξαρθρωθεί. Η κυβέρνηση την εξάρθρωσε τώρα, απλούστατα γιατί τώρα την βόλευε. Οι φάκελοι υπήρχαν, τα στοιχεία υπήρχαν, απλά περίμεναν την σωστή στιγμή για να βγουν στην επιφάνεια.

    ΥΓ. Θλίβομαι βλέποντας ιερείς να παραβλέπουν ηθελημένα το παγανιστικό/ ειδωλολατρικό υπόβαθρο της ΧΑ και να πέφτουν στην παγίδα της πατριδοφροσύνης. Οι τύποι δεν είναι ούτε χριστιανοί ούτε πατριώτες, οι ναζί δεν μπορούν να είναι πατριώτες.

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 10, 2013 at 5:08 μμ

      Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;
      Αν αυτό το πολιτικό σύστημα από την δεξιά μέχρι την αριστερά, δεν περιφρονούσε την κοινωνία και εξασφάλιζε το δικαίωμα στην ειρήνη, στην ασφάλεια των πολιτών, εξασφάλιζε ισονομία και δικαιοσύνη για τα λαϊκότερα στρώματα του λαού τους οποίους οι ομάδες του καλού (υπο-)κόσμου αποκαλούσαν «ρατσιστές» θα υπήρχαν αυτοί οι νεοναζί φουσκωτοί κύριοι;
      Γιατί προσποιούμαστε ότι δεν βλέπουμε πως πρώτα υπονομεύθηκε η ίδια η κοινωνία από τις ελίτ και κατόπιν αυτή η οργάνωση απέκτησε θεσμική υπόσταση;
      Και εν τέλει γιατί το πολιτικό σύστημα εξακολουθεί να είναι αμετανόητο;
      Γιατί δεν αντιμετωπίζει τις αιτίες που εξέθρεψαν αυτή την επικίνδυνη οργάνωση, αλλά στήνει αυτό το επικοινωνιακό σόου για να αποπροσανατολίσει τη κοινή γνώμη;
      Ποιοι εξέθρεψαν τη χ.α;
      Οι πολίτες ή το κράτος;
      Ο …τάχα κρυπτοφασισμός της ελληνικής κοινωνίας, όπως αρέσκονται να λένε οι καθεστωτικές ελίτ, ή η αβελτηρία ενός αδίστακτου κομματικού συστήματος;
      Ποιοι καλλιέργησαν την ξενοφοβία και τον ρατσισμό, όταν έκαναν την Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι;
      Ο έλληνας της προσφυγιάς, της πρόσφατης υπερατλαντικής μετανάστευσης ή οι πολιτικάντηδες με την ανεπάρκεια και τη δολιότητά τους;
      Οι χρυσαυγίτες εκμεταλλεύτηκαν το κενό και έδρασαν ως -τρόπον τινά- πολιτικοί τοκογλύφοι, για να περάσουν παράλληλα τη νοσηρή ιδεολογία τους και απέκτησαν το μονοπώλιο της ασφάλειας των πολιτών.
      Ποιοι άφησαν το κενό;
      Αν όντως τους ψήφιζε η κοινωνία επειδή …είναι παγανιστές και νεοναζί, γιατί να μην συνέβαινε αυτό το νωρίτερα, αλλά εκδηλώθηκε πρόσφατα;
      Όταν ένας γονέας αφήσει το παιδί του στους δρόμους αδιαφορώντας και εμφανιστεί κάποιος πονηράκιας και το πατρωνάρει, θα φταίει το παιδί για όπου καταλήξει;
      Το σύστημα διακυβέρνησης δεν υποτίθεται ότι είναι η κεφαλή κάθε κοινωνικού σώματος;
      Δεν υπέχει ευθύνη που άφησε το περιθώριο να έρπονται στα σωθικά της κοινωνίας χρυσές αυγές;

      Και μια και μιλάμε για χριστιανισμό;
      Τελικά ο Χριστός τι θα έκανε;
      Θα ακολουθούσε την λογική Παγκάλου, Κουβέλη και λοιπών φαρισαίων, θα καταριόταν την …αμαρτωλή νεοπαγανιστική κοινωνία στήνοντας σόου ηθικού κρετινισμού, αποκαλώντας …»φασίστες», «δολοφόνους» τους ψηφοφόρους;
      Ή θα μιλούσε με όρους αγάπης και θα έδινε λύση στο πρόβλημα με όρους ανθρωπιάς και όχι «ανθρωπισμού», πολλές φορές επιτηδευμένου και χρησιμοθηρικού;;;

      Απάντηση

  15. Παπα μου Ηλία μην ακούς κανέναν από τους δήθεν χριστιανούς που ναι μεν δεν προωθούν το μίσος αλλά την ειρήνη με εκφράσεις τύπου «άθλιο ανθρωπάκι της δεκάρας». Πραγματίκα πιστεύω πως εαν είχαμε ιεράρχες σαν κι εσένα θα ζούσαμε σε μια άλλη Ελλάδα. Την Ελλάδα που όλοι οι υγιείς τουλαχιστον ονειρευόμαστε. Συνέχισε τον πολύτιμο για το έθνος αγώνα σου.

    Απάντηση

  16. Posted by Ηλίας Υφαντης on Οκτώβριος 10, 2013 at 7:17 μμ

    Κατ’ αρχήν θέλω να ευχαριστήσω το Γιώργο και το Στέλιο για τα ωραία και ντοκουμενταρισμένα τους σχόλια.

    Και να πω στον DESO ότι δεν παραβλέπω τον παγανισμό και τον ρατσισμό της ΧΑ, απ’ την οποία με χωρίζει το Ευαγγέλιο. Και βέβαια δεν πέφτω σε καμιά παγίδα πατριδοφροσύνης.

    Όσοι παρακολουθούν τα γραφόμενά μου ξέρουν ότι καταδικάζω, σε κάθε περίπτωση την πατριδοκαπηλία της, λεγόμενης, δεξιάς η οποία στο όνομα του τρίπτυχου: πατρίς- θρησκεία-οικογένεια, έστησε τον εμφύλιο, για να καταστρέψει την Ελλάδα και στη συνέχεια τη Χούντα, για να καταστρέψει την Κύπρο.

    Αν κάποιοι θέλουν να θλίβονται, ας θλίβονται για όσους ακολουθούν και ψηφίζουν ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τον σατανικό σιωνισμό και τον κανιβαλικό ναζισμό του ΓΑΠ και του Σαμαρά και της υπόλοιπης εφιαλτοπαρέας. Στο όνομα του οποίων καταστρέφουν τη χώρα και δολοφονούν το λαό μας. Χρησιμοποιώντας τη ΧΑ ως άλλοθι…

    Απάντηση

  17. Κάποιες διευκρινήσεις επί των ανωτέρω:

    1) Παπα-Ηλία, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η μπηχτή προς ιερωμένους ασφαλώς δεν αφορούσε εσένα (διαβάζω αρκετό καιρό το blog και σε έχω ακούσει αρκετές φορές από τον άμβωνα στην ενορία μου, ώστε να καταλαβαίνω τι λες και ποιες είναι οι απόψεις σου). Μιλάω για «ανωτέρους τη τάξει» ιερωμένους, φιλικά προσκείμενους στην ΧΑ, που λίγο πολύ όλοι τους ξέρουμε. Φταίνε και αυτοί για την διόγκωση της ΧΑ.

    2) Φίλε Γιώργο από Μεσσηνία,
    συμφωνώ σε όλα όσα λες, μόνο που παρερμήνευσες κάποια πράγματα. Η ΧΑ διογκώθηκε από αγανακτισμένους πρώην ΝΔκράτες/Πασόκους που περνούν «πολιτική εφηβεία» και από ανθρώπους που δυστυχώς στράφηκαν στην ΧΑ ελλείψει αστυνομίας και προστασίας. Ούτε είναι παγανιστές όσοι ψηφίζουν ΧΑ, ούτε είναι φασίστες, τα στελέχη όμως της ΧΑ είναι. Το ότι αποφασίζει κάποιος να ψηφίσει ΧΑ δεν τον κάνει παγανιστή ή ναζί, μάλλον ηλίθιο τον κάνει.
    Από κει και πέρα, τι θα έκανε ο Χριστός δεν μπορώ να το γνωρίζω, ωστόσο βάσει των όσων έκανε και είπε στην εποχή του, μάλλον αναρχικό θα Τον έλεγα (με την καλή έννοια σαφώς, όχι μπαχαλάκια).

    Απάντηση

  18. @ DESO

    Ευχαριστώ, που επανήλθες. Και βέβαια για τις διευκρινίσεις.

    Είναι ο Χριστός αναρχικός; Είναι, με την καλή, όπως λες, έννοια. Με την έννοια ότι αμφισβητεί τις κοσμικές αρχές και εξουσίες. Που καταληστεύουν και καταπιέζουν το λαό.
    Και εισάγει την αρχή της διακονίας, της υπηρεσίας, δηλαδή, προς το λαό.

    Αναρχικές, με την κακή έννοια, είναι οι αρχές και εξουσίες, οι οποίες ποδοπατούν όλες συλλήβδην τις ηθικές και πνευματικές αρχές. Γι’ αυτό και εγώ μιλάω, συχνά για άρχουσα αναρχία.

    Αλήθεια ποιες αρχές έχουν οι εφιάλτες των μνημονιακών κυβερνήσεων;

    Απάντηση

  19. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 10, 2013 at 9:25 μμ

    @Deso
    Καλησπέρα
    Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις

    Απάντηση

  20. Ανώνυμος (από Αττικά Νέα)

    Πάτερ, κάντε και εσείς μια προσπάθεια και συνδέστε το αρχαίο ελληνικό πνεύμα με τους λόγους του Χριστού γιατί εκεί βρίσκεται η λύση που ψάχνουν οι λαοί όλου του κόσμου.
    Για να είναι αδύνατη η συσχέτιση των δύο κόσμων, από την μια μεριά τοποθέτησαν άθεους, μασόνους και διάφορους άλλους μυστικιστές ‘περίεργους’ να καπηλευτούν την αρχαία ελληνική γνώση. ‘Περίεργους’ που η πλειοψηφία των Ελλήνων τους σιχαίνεται και που την αποτρέπουν για περαιτέρω ενασχόληση με την αρχαία γνώση. Από την άλλη μεριά τοποθέτησαν τους μητροπολίτες όπου τους ενδιαφέρει περισσότερο η ύλη και τα κεκτημένα τους και καθόλου αν στενάζει το ποίμνιό τους. Πραγματικοί δέσποτες και μητροπολίτες και σε καμία περίπτωση ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ. Αυτοί οι δύο ‘τσακώνονται’ μεταξύ τους για να βγάλουν το ψωμί τους. Αυτή την εκκλησία ζήτησε ο Χριστός από τους Ιερείς; Μισούσαν τόσο τους Έλληνες που έφτασαν στο σημείο να εορτάζεται, από την Ορθόδοξη Εκκλησία ,την 1η Αυγούστου, ως άγιοι οι επτά Μακκαβαίοι ( οκταήμερη εορτή των εβραίων Χανουκά ). Η ιουδαϊκή εορτή Χανουκά, κατά την οποία οι εβραίοι σύμφωνα με το βιβλίο των Μακκαβαίων, νίκησαν τα στρατεύματα του Επίγονου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Αντίοχου του Επιφανούς , το 168 πχ και κατάσφαξαν τους Έλληνες που κατοικούσαν στην Παλαιστίνη. Οι Ιουδαίοι που αργότερα σταύρωσαν τον Χριστό. Στην οκταήμερη εορτή Χανουκά βρίζουν και καταριούνται στους Έλληνες. Υπάρχει λογική τι αγιοποιεί και τι γιορτάζει η Εκκλησία; Συνάδει με τις διδαχές του Χριστού;

    Απάντηση

  21. Posted by παπα-Κώστας on Οκτώβριος 13, 2013 at 8:49 μμ

    Παπα-Ηλία καλησπέρα!Να καλησπερίσω και όλους τους σχολιαστές.Έχουμε δυο δεδομένα.Η Χ.Α. είναι ένα άθλιο συνοθύλευμα εγκληματιών και καλώς εξαρθρώθηκε.Αυτό όμως δεν μπορεί να μας ρίξει στάχτη στα μάτια μπροστά σε αυτό που γίνεται εδώ και τόσα χρόνια στη χώρα μας,ούτε να ξεχάσουμε τους πραγματικούς υπεύθυνους.Οι οποίοι ευθύνονται και για την άνοδο της ΧΑ.

    Απάντηση

  22. παπα-Κώστα

    Κάποια μέρα κάποιοι μου ζήτησαν επιμόνως να πω τη γνώμη μου για τη Χ.Α. Τη χρυσή αυγή τους είπα δεν την ξέρω. Όπως δεν ξέρω και όλα τα υπόλοιπα κόμματα, που ακόμη δεν ασκήσει εξουσία…

    Αλλά η πραγματικότητα φωνάζει ότι χειρότεροι απ’ αυτούς, που τώρα λεηλατούν τη χώρα ούτε υπήρξαν ποτέ, αλλά ούτε και θα υπάρξουν. Τι άλλο χειρότερο απ’ την έσχατη προδοσία σε βάρος της πατρίδας και της γενοκτονίας σε βάρος του λαού…

    Απάντηση

  23. Posted by παπα-Κώστας on Οκτώβριος 15, 2013 at 1:45 μμ

    Αυτό το «δεν θα είναι χειρότεροι» έφερε στην εξουσία διαδοχικά Μητσοτάκη,Σημίτη,Καραμανλή,Γ.Παπανδρέου.Ο ένας χειρότερος από τον άλλο.Επειδή γνώριζα αρκετούς της ΧΑ από τότε πού τα ποσοστά της έφταναν το 0,001,καλό θα είναι να μη φτάσουμε να δούμε και αυτούς στην εξουσία….Γιατί πράγματι θα μάθουμε τι σημαίνει χειρότερο.

    Απάντηση

  24. Posted by Ηλίας Υφαντης on Οκτώβριος 15, 2013 at 5:57 μμ

    Μπορεί να έχεις δίκιο. Αλλά φοβούμαι ότι αυτοί εδώ δεν θ’ αφήσουν τίποτε, για να καταστρέψουν οι οποιοιδήποτε άλλοι….

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: