ο παράνομος…

ανάγωγοι αρχισυνάγωγοι2

Κάποιο Σάββατο σε κάποια εβραϊκή συναγωγή ο Χριστός, λέει το Ευαγγέλιο (Λουκά: ΙΓ, 10-17), θεράπευσε μια γυναίκα.

Και ο αρχισυνάγωγος, ως εκπρόσωπος της νομιμομότητας, καταδίκασε την πράξη αυτή. Γιατί, κατά τη γνώμη του, ο Χριστός και όσοι θεραπεύονταν το Σάββατο ενεργούσαν παράνομα:

-«Δεν σας φτάνουν, είπε, οι έξι μέρες της βδομάδας για τις θεραπείες; Είναι ανάγκη να καταστρατηγείτε και την αργία του Σαββάτου»!

Και μπαίνει το ερώτημα:

Εμείς πώς θα αντιδρούσαμε απέναντι στη συμπεριφορά αυτή του νομιμόφρονα αρχισυνάγωγου;

Ή μάλλον τι κάνουμε εδώ και τώρα, μπροστά στις ανάλογες συμπεριφορές κάποιων ανάγωγων, πλην νομιμοφρόνων, αρχισυνάγωγων;

Όπως αυτών, που κατακρεουργούν τους μισθούς και τις συντάξεις και πολλαπλασιάζουν τους φόρους, για χάρη των τοκογλύφων.

Ενώ παράλληλα αφήνουν ασύδοτους τους μαυραγορίτες των πολυεθνικών σούπερ-μάρκετ να κερδοσκοπούν ασύστολα. Με προφανή σκοπό τη γενοκτονία του ελληνικού λαού…

Τι κάνουμε;

Τους χειροκροτούμε! Ή στην καλύτερη περίπτωση, σιωπούμε.
Γιατί σκεφτόμαστε πως, όσοι τόλμησαν να αντισταθούν στη νομιμότητα της μαφίας του κατεστημένου, δεν είχαν καλά ξεμπερδέματα.

Με πρώτο βέβαια και καλύτερο τον «παράνομο» Χριστό.

Και το στρουθοκαμηλισμό μας αυτό δε διστάζομε να τον ντύνουμε με τον τρίβωνα της «χριστιανικής (τάχα) φρονιμάδας»:

-Εμείς, λέμε, κοιτάμε την ψυχούλα μας. Και τα υπόλοιπα τ’ αφήνουμε στο Θεό…

Ενώ στην πραγματικότητα δεν κοιτάμε, παρά μόνο το ραχάτι μας και γενικότερα τη βόλεψή μας. Και γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας και το Θεό και την ψυχή μας.
Ξεχνώντας ότι, εκτός από την ψυχή μας, θα ’ρθει-αργά ή γρήγορα- και η ώρα, που θα χάσουμε και την δυνατότητα επιβίωσή μας.…

Τι έκαμε ο Χριστός;

Δεν περιορίστηκε μόνο να θεραπεύσει τη γυναίκα. Θέλησε ακόμη πιο πέρα να θεραπεύσει και τη συγκύπτουσα (=καμπουριασμένη), απ’ τις διαστροφές κάποιων θεσμών, κοινωνία, που την κρατούν δέσμια και δεν την αφήνουν να σηκώσει κεφάλι:

-«Υποκριτή, είπε στον αρχισυνάγωγο, ενοχλήθηκες, επειδή το Σάββατο θεραπεύτηκε μια γυναίκα του λαού, που υπέφερε 18 χρόνια! Κι όμως εσύ πηγαίνεις το Σάββατο το βόδι σου και το γάιδαρό σου και τα ποτίζεις»!

Που σημαίνει ότι τα ζωντανά του αρχισυνάγωγου ήταν υπεράνω της νομιμότητας και ασφαλώς πολύ ανώτερα από μια γυναίκα του λαού.
Και, συνεπώς, το πότισμά τους το Σάββατο ήταν νόμιμο και δίκαιο. Ενώ η θεραπεία της γυναίκας, που υπέφερε απ’ τη χρόνια βασανιστική αρρώστια ήταν άδικη και παράνομη…

Όπως, καλή ώρα, συμβαίνει, τώρα, και με τους ανεντιμότατους πολιτικούς μας.

Που απ’ το αίμα του εξαθλιωμένου λαού προσφέρουν δισεκατομμύρια στους λήσταρχους τραπεζίτες. Για να πολλαπλασιάζουν με όλο μαζί το σκυλολόι του κατεστημένου τα πλούτη τους και τις βίλλες τους.

Και ν’ αντιπροσφέρουν, χωρίς ίχνος ντροπής και φιλότιμου, στο λαό τις κατασχέσεις και το ξεσπίτωμα. Πετώντας τους στο δρόμο….

Ενώ όλων αυτών των καθαρμάτων, όχι μόνο τα καλοθρεμμένα παιδάκια, αλλά ακόμη και τα περιούσια σκυλάκια και γατάκια τους αξίζουν ασφαλώς μεγαλύτερη φροντίδα απ’ τους εξαθλιωμένους γέροντες και τα παιδάκια της φτωχολογιάς.

Που, ως γνωστόν έχουν οδηγηθεί στο κατάντημα να ψάχνουν στους κάδους σκουπιδιών, για να βρούνε κάτι απ’ τα πεταμένα, για να ξεγελάσουν την πείνα τους.

Ή τους άλλους, που από απελπισία ή και φιλότιμο αυτοκτονούν, γιατί δεν αντέχουν τη δοκιμασία της υπεράνθρωπης αυτής τραγωδίας και κτηνωδίας ….

Και όλα αυτά συμβαίνουν, γιατί οι ανεντιμότατοι πολιτικοί ψηφίζουν, με απίστευτη κυνικότητα, νόμους σκληρούς και απάνθρωπους, σε βάρος του λαού.

Ενώ για τους εαυτούς τους και τα ημέτερα λαμόγια εξασφαλίζουν πλουσιοπάροχες, αλλά και αφορολόγητες αποδοχές.
Και παράλληλα, επειδή η νόμιμη αδικία δεν τους φτάνει, έχουν κατοχυρώσει νομοθετικά και συνταγματικά και το καθεστώς της ασυλίας για το όργιο πάσης παρανομίας ….

Για τους ανάγωγους, λοιπόν, τότε, αρχισυνάγωγους και τους ανεντιμότατους, τώρα, πολιτικούς, τα γεροντάκια και τα παιδάκια, που πεθαίνουν απ’ την έλλειψη τροφών και υγειονομικής περίθαλψης, στο όνομα της δικής τους χλιδής και ασωτίας, είναι υλικό για καταστροφή.

Ενώ για το Χριστό απόλυτη προτεραιότητα έναντι της οποιασδήποτε νομικής διάταξης έχει ο καθένας άνθρωπος. Και ιδιαίτερα ο άνθρωπος της ανάγκης…

Και συνεπώς ο, τι γίνεται για το καλό του ανθρώπου και ιδιαίτερα του πάσχοντος ανθρώπου, είναι, σε κάθε περίπτωση νόμιμο.

Ενώ το κακό, που γίνεται σε βάρος του ανθρώπου, δεν μπορεί να είναι ποτέ νόμιμο. Οποτεδήποτε κι απ’ οποιονδήποτε κι αν γίνεται.

Με πρόφαση την οποιαδήποτε κοσμική ή θρησκευτική νομιμότητα.

Γιατί, όπως λέει ο Χριστός, σε άλλη περίπτωση, «δεν έγινε ο άνθρωπος για το Σάββατο αλλά το Σάββατο για τον άνθρωπο».
Δηλαδή, δεν έγινε ο άνθρωπος για τους νόμους, αλλά οι νόμοι για τον άνθρωπο.

Βέβαια το τι έπαθε ο παράνομος Χριστός, που έλεγε και έκανε τέτοια πράγματα, είναι γνωστό…

Γεγονός, που επαναλαμβάνεται και σχετικά με όλους εκείνους, που τολμούν να τα βάζουν με τα βόδια και τα γαϊδούρια των πάσης φύσεως ανάγωγων αρχισυνάγωγων….

Παπα-Ηλίας

Advertisements

8 Σχόλια

  1. Σταύρος Οικονομίδης:

    Καλά τα λες παπα-Ηλία, όμως γιατί καταφεύγεις στους Εβραίους;

    Απάντηση

  2. Σταύρο

    Ο φιλόσοφος και μάρτυρας Ιουστίνος έχει πει:

    «Όσα ουν παρά πάσι καλώς είρηται ημών των

    χριστιανών εστί».

    Και των Ελλήνων! θα πρόσθετα εγώ.

    Οι Έλληνες είχαν την ικανότητα να αφομοιώνουν αυτά, που έπαιρναν από τους άλλους και να τους δίνουν τη δική τους δημιουργική πνοή.

    Δεν ήταν μονόχνωτοι και μονόπλευρα αγκυλωμένοι…

    Απάντηση

  3. Μανώλης Σμυρνάκης:

    ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΟΥΣ.

    ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ.

    ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ

    Απάντηση

  4. Μανώλη σ’ ευχαριστώ για το ωραίο σου σχόλιο.

    Απάντηση

  5. Posted by παπα-Κώστας on Δεκέμβριος 10, 2012 at 12:24 πμ

    • Πιότερο αξίζει με τους ταπεινούς να είσαι ταπεινός παρά με τους περήφανους
    λάφυρα να μοιράζεσαι.
    • Όποιος τα αυτιά του κλείνει στου φτωχού την κραυγή, δεν θα λαμβάνει απάντηση
    και ο ίδιος σαν φωνάζει.
    • Όποιος σπέρνει αδικία θα θερίσει συμφορά, η τυραννία του πάνω στους άλλους
    θα τελειώσει.
    • Δυο πράγματα γυρεύω από σένα Θεέ μου, προτού πεθάνω μην μου τα αρνηθείς.
    Φύλαξέ με απ΄ το να χρησιμοποιήσω δόλο ή ψευτιά, φτώχεια να μη μου δώσεις
    μα ούτε και πλούτο. Δίνε μου μόνο το απαραίτητο ψωμί, μήπως παραχορτάσω και
    σε αρνηθώ και πω «Ποιος είναι ο Κύριος» ή πάλι μήπως μες στη φτώχεια κλέψω
    και δυσφυμήσω το Θεό μου.
    Παροιμίες Σολομώντα.Καλό είναι να διαβάσουμε λίγο περισσότερο Π.Διαθήκη.Πολιτική,Ποιμενάρχες(κυρίως),ποιμένες και λαός.

    Απάντηση

  6. Posted by παπα-Κώστας on Δεκέμβριος 10, 2012 at 12:25 πμ

    Πολιτικοί βεβαίως.Η πολιτική ως γνωστόν δεν διαβάζει!

    Απάντηση

  7. Posted by Ιωάννης εξ Αγρινίου on Δεκέμβριος 10, 2012 at 10:39 πμ

    Πολύ εύστοχα τοποθετείστε Π. ΗλίΑ, σχετικά με την συμπεριφορά μας έναντι των συμβαινοντων στο πολιτικό και κοινωνικο παρασκήνιο. Το γεγονός οτι μερικοί βαυκαλιζονται στα βουλευτικά έδρανα φταίμε και εμείς, γιατί τρέχουμε από πίσω τους σαν προβατάκια, κοιτάζοντας ο καθένας την βολή του. Αυτοί βέβαια δεν διστάζουν να μας θυσιάσουν μπροστά στο βωμό της αισχροκέρδειας και των διεθνών τοκογλύφων. Δυστυχώς κοιτάζουμε τον πολιτικό τύπο, τίτλους, αξιώματα και εξουσίες και όχι την ουσία των πολιτικών πραγμάτων. Βλέπουμε την διαπλοκή και όχι μόνο δεν την κατακρίνουμε ποικιλοτρόπως, απεναντίας γινόμαστε και εμείς μέρος της όταν καλυπτουμε όλα αυτά τα αίσχη που διαπράττονται σε βάρος του λαού. Ιδιαίτερα αυτό συμβαίνει από τους βολεμένους που έχουν μια θέση στο δημόσιο και σιωπούν έναντι όλων αυτών των ραδιουργηματων. Για να μην επεκταθώ στην ιεραρχία και στα υπατα αξιώματα της εκκλησίας. Όπως θεοσοφα ο ευαγγελικος λόγος τόνισε κοιτάζουμε τον τύπο, για να τα έχουμε καλά με τους πολιτικούς φαρισαιους και γενικά με τους αρχισυναγωγους της πολιτικής σκηνήΣ και αφήνουμε παράμερα την ουσία. Δεν κάνουμε την υπέρβαση να δούμε τα πράγματα πιο ουσιαστικά και έτσι να τα αξιολογήσουμε έχοντας οδηγούς την αγάπη, την δικαιοσύνη και τον σεβασμό σε κάθε αυθυπαρκτη οντότητα. Μένουμε σε μια εικονική πραγματικότητα δανείων, μνημονίων και κερδών και δεν παραδεχόμαστε την φτώχεια μας και την αδυναμία μας να γίνουμε μια γροθιά για παταξουμε την διαφθορά. Ας αναρωτηθούμε ποιος σώθηκε ο νομιμοφρων αρχισυναγωγος ή η επί δεκαοκτώ χρΟΝΙΑ ταλαιπωρημενη συγκυπτουσα; Σώζεται ο υποκριτή που μέσα του έχει φανατισθει και δεν βλέπει ουσία ή η απλή γυναίκα που ειναι άδολη και ούτε καν ζητά την θεραπεία της αλλά την υπομένει αγόγγυστΑ; Ας προβληματιστούμε…..

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: