άφρονες και παράφρονες…

Πριν είκοσι μέρες, στις 28 Οκτωβρίου, τιμήσαμε τους ήρωες του έπους του ’40.
Και θυμηθήκαμε και τους παράφρονες, που κατέστρεψαν λαούς και χώρες.

Για να τελειώσουν τη ζωή τους, ο ένας (ο Μουσολίνι) κρεμασμένος ανάποδα και ο άλλος (ο Χίτλερ) αυτοκτονώντας με υδροκυάνιο.

Που άμποτε να επαναληφθεί και για τους τωρινούς παράφρονες, που δολοφονούν τους λαούς της Γης και την πατρίδα μας…

Την Κυριακή, που μας έρχεται (18-11-12) γιορτάζουν εκτός από τους παράφρονες και οι άφρονες.

Και λέω γιορτάζουν, γιατί έναν τέτοιο χαρακτηριστικό «τύπο» μας παρουσιάζει η ευαγγελική περικοπή της ημέρας.

Πρόκειται για κάποιον, που περνάει ώρες έντονης αγωνίας.

Θα μπορούσε, με τα σημερινά δεδομένα να είναι κάποιος άνεργος, κάποιος πολύτεκνος, κάποιος υπερήλικας άρρωστος και εγκαταλελειμμένος….

Όμως τίποτε απ’ αυτά δεν συμβαίνει. Αντίθετα μάλιστα: Είναι πλούσιος τσιφλικάς.

«Πόθεν έσχε» τα πλούτη και τα τσιφλίκια του;

Με αδικίες, κλοπές, ληστείες, τοκογλυφίες. Όπως, συνήθως, συμβαίνει…

Κι εδώ βρίσκεται το πρώτο σκαλοπάτι της αφροσύνης των πλουσίων: Μαζεύουν τροφές και ενδύματα για δεκάδες και εκατοντάδες και χιλιάδες ανθρώπους.

Αλλά, δυστυχώς γι’ αυτούς, δεν έχουν δεκάδες και εκατοντάδες και χιλιάδες σώματα να ντύσουν και στομάχια να χορτάσουν. Παρά μόνο ένα σώμα και ένα στομάχι.

Και σκεφθείτε το μέγεθος της βλακείας ενός Ρότσιλντ, για παράδειγμα, ή ενός Ροκφέλερ, που όπως λέγεται κατέχουν τα μεγαλύτερα πλούτη του κόσμου.

Και, για να επανέλθουμε στον πλούσιο της παραβολής, ας δούμε ποιο ήταν το πρόβλημά του:

Ήτανε, λέει, το ότι η παραγωγή του τσιφλικιού του ήταν πολύ μεγαλύτερη απ’ τη συνηθισμένη. Και δεν ήξερε τι να κάμει τα περισσεύματα.

Θα μπορούσε βέβαια να τα διαθέσει σε κάποιους, που δεν είχαν.

Αλλά τέτοιου είδους ευαισθησίες δεν απασχόλησαν ποτέ την καρδιά και τη σκέψη του.

Κι αφού, όπως φαίνεται, επί ώρες και μέρες βασάνισε το μυαλό του, βρήκε επιτέλους την πολυπόθητη λύση:
Να τι θα κάμω, είπε: Θα γκρεμίσω τις αποθήκες μου και θα χτίσω άλλες μεγαλύτερες. Για να συγκεντρώσω εκεί όλα τα γεννήματα και τ’ αγαθά μου….

Κι εδώ βρίσκεται ένα άλλο σκαλοπάτι της βλακείας του.

Γιατί, αν κάθε επόμενη χρονιά η παραγωγή του τσιφλικιού του ήταν μεγαλύτερη απ’ την προηγούμενη, θα γκρέμιζε κάθε χρονιά και θα ξανάχτιζε τις αποθήκες του;

Και, προχωρώντας πιο πέρα, αποτείνεται στην ψυχή του και της λέει:

Ψυχή μου έχεις πολλά αγαθά, που θα επαρκέσουν για πολλά χρόνια. Αναπαύσου, λοιπόν, φάγε, πιες, γλεντοκόπα!

Σάμπως η ψυχή να μπορεί να χορτάσει με τα φαγητά και τα ποτά. Και ν’ αναπαυθεί με τα γλεντοκόπια, όπως συνήθως πιστεύεται…

Αλλά εκεί, που βρίσκεται στο μεσουράνημα των μεγαλεπήβολων σχεδίων του, μια περίεργη φωνή έρχεται να ταράξει τη ναρκισσιστική του ευδαιμονία:

Άφρον, του λέει η φωνή, τα πράγματα δεν τα υπολόγισες σωστά:

Μπορεί τα γεννήματά σου και τ’ αγαθά σου να είναι πολλά. Αλλά ποιος σου είπε ότι θα είναι και τα χρόνια σου πολλά;

Δεν μπόρεσες να καταλάβεις ότι το πιο σίγουρο γεγονός στη ζωή του ανθρώπου είναι ο θάνατος! Ο οποίος μάλιστα έρχεται τη στιγμή, που δεν τον περιμένουν οι άνθρωποι…

Κι ακόμη ποιος σου είπε ότι η ψυχή σού ανήκει! Δεν την πούλησες στους διαβόλους, για να δημιουργήσεις τα τσιφλίκια και τα πλούτη σου;

Ε, λοιπόν, όχι ύστερα από μέρες και μήνες και χρόνια πολλά, αλλά αυτήν κιόλας τη νύχτα θα ‘ρθουν οι διάβολοι, για να πάρουν την ψυχή σου. Αφού τους την έδωσες αντιπαροχή για τα πλούτη και τα τσιφλίκια, που σου πρόσφεραν.

Αλλά, για να καταλάβεις πόσο απέραντη είναι η αφροσύνη σου, μπορείς να μου πεις τι θα γίνουν όλα αυτά, που δημιούργησες με τα μεγαλεπήβολα σχέδιά σου;

Βέβαια εμείς μπορεί να διερωτηθούμε και να πούμε:

Ποια σχέση μπορεί να έχει με μας η παραβολή του άφρονα πλουσίου; Εμείς κινούμαστε, λίγο-πολύ, μέσα στα πλαίσια της επιβίωσης. Και δεν έχουμε καμιά σχέση με τα πλούτη και με τα τσιφλίκια.

Και όμως έχουμε!

Και μάλιστα είμαστε άπειρες φορές πιο άφρονες από τον άφρονα πλούσιο.

Γιατί, ενώ δεν είμαστε πλούσιοι, εντούτοις υποστηρίζουμε τους άφρονες πλουσίους και τους παράφρονες πολεμοκάπηλους.

Καταστρέφοντας και δολοφονώντας, όχι μόνο τους συνανθρώπους μας, αλλά και τους ίδιους τους εαυτούς μας!…

παπα-Ηλίας

https://papailiasyfantis.wordpress.com

Advertisements

20 Σχόλια

  1. Η ΣΙΩΠΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΟΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΦΡΟΝΕΣ ΠΑΡΑΦΡΟΝΕΣ. ΚΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΟΠΡΟΛΑΟΣ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΟΠΡΙΕΣ ΤΟΥ.

    Απάντηση

  2. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Νοέμβριος 16, 2012 at 3:43 μμ

    @ Χρήστος Δημάρης on Νοεμβρίου 16, 2012 at 2:41 πμ

    Απευθύνομαι σε εσένα επειδή θεώρησα ότι το ανωτέρω ποστάρισα
    είχε, εμμέσως, αποδέκτη εμένα, παρά το ότι αυτό δεν έγινε ευθέως.
    Μπορώ, μόνο να υποθέσω, ότι θα υπάρχει, κάποιος ΑΛΛΟΣ λόγος,
    με δεδομένο ότι δεν «απάντησα» στο on Νοεμ 15, 2012 at 1:46 πμ

    Γράφεις::
    (ΣΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ) «Ο καθένας να προσφέρει σύμφωνα με τις
    δυνάμεις του και να αμείβεται σύμφωνα με τις ανάγκες του».
    Ώστε
    «ερμηνεύοντας» το, να καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι «ΑΥΤΟ» που
    περιγράφεται στις «Πράξεις» μπορεί ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ σοσιαλισμός
    ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ, και αδιαφορώντας -ΠΏΣ- το ΟΝΟΜΑΖΕΙ «ΑΥΤΟ»,
    Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ,
    Σε πληροφορώ, λοιπόν ότι,το ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    Τον συσχετισμό του, δε με ΑΥΤΗΝ, την θεωρεί ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ
    ΑΥΤΗ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ:
    «…να δημιουργηθεί, μεταξύ των χριστιανών και σοσιαλιστών
    ένα βαθύτατο ρήγμα αμοιβαίας δυσπιστίας και αποστροφής …»
    και ΟΧΙ…. ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ … από ‘κάποιο λάθος’

    «… ο άθεος σοσιαλισμός δεν έχει μεταφυσικό περιεχόμενο…»

    ΤΟ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ περιεχόμενο (απ το: «…ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ»)
    της Βασιλείας, οι Χριστιανοί ΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ
    ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ περιεχόμενο (με το : ΕΛΘΕΤΩ …ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ )
    ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της Βασιλείας ταξικό ή αταξικό θα
    μεταφερθεί με την ΤΑΞΙΚΟΤΗΤΑ ή ΑΤΑΞΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ,
    Και
    ΑΝ είναι ΑΤΑΞΙΚΟ θα «κουμπώσει» στην ΑΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
    που θα’χει δημιουργηθεί από την διδασκαλία του Χριστού ΣΤΗ ΓΗ
    Αν είναι
    ΤΑΞΙΚΟ θα «κουμπώσει» στην ΤΑΞΙΚΗ συνείδηση του σοσιαλισμού
    με αποτέλεσμα να ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ …ΚΑΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ
    ΠΟΥ ΘΑ’ΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗ ΓΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ΚΑΙ
    Ο ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ
    Ευχαριστώ για την προσοχή σας
    ΥΓ το μετέφερα εδώ προς διευκόλυνση παρακολουθήσεως

    Απάντηση

  3. Posted by Χρήστος Δημάρης on Νοέμβριος 16, 2012 at 4:36 μμ

    ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ: Η παράδοση των Χριστιανών είναι κοινοβιακή-ασκητική. Οι Χριστιανοί πρέπει να ζουν σαν πτωχοί. Τα πλούτη να τα έχουν οι άθεοι και, αν μπορούν, να τα χαίρονται. Ο Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς λέει πως όταν μιλάμε για ισότητα τότε δεν υπάρχει δικαιοσύνη ενώ όταν μιλάμε για δικαιοσύνη τότε δεν υπάρχει Αγάπη. Τελειώνω το σχόλιο μου με τα εξής λόγια του Σάββα Αγουρίδη: «..Το να μη ζει κανείς στον κόσμο σαν «πτωχός» όσο υπάρχουν σε αυτόν «πτωχοί», αυτό από βιβλική άποψη σημαίνει καταδίκη. Όποιος βγάλει έξω από τον εαυτό του την αλήθεια για τη «δυστυχία» του κόσμου, αυτός δεν μπορεί να δοκιμάσει την αλήθεια ενός ευτυχισμένου κόσμου…»

    Απάντηση

  4. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΜΥΡΝΑΚΗΣ:

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗ

    ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ!

    ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ! ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ

    ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ

    ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ

    Απάντηση

  5. Amalia Handrinou

    ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑ ΗΛΙΑ

    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ

    ΟΝΤΩΣ ΑΦΡΟΝΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ.

    Απάντηση

  6. Υφαντής παπα-Ηλίας Υφαντής:

    Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας τα λόγια και το κουράγιο, που μου δίνετε;

    Απάντηση

  7. Θοδωρή

    Καλωσόρισες και πάλι στο χωριό μας.

    Η ελαχιστότητά μου, βλέπω απέναντί μου τους Γολιάθ του ναζισμού και του σιωνισμού, που κάποτε ήταν αλληλοσφαχτάρια και τώρα είναι κολλητάρια…

    Προκειμένου οι υποχθόνιοι και καταχθόνιοι κακούργοι να διαλύσουν την Ελλαδίτσα μας…

    Και προσπαθώ-πρώτα- να πετάξω κάποιο χαλικάκι με τη σφεντόνα μου, προτού καταβροχθίσουν εμάς και την πατρίδα μας.

    Κι ύστερα να ιδώ τα σχόλια, που κάνουν κάποιοι άλλοι για τα γραφόμενά μου.

    Που σημαίνει ότι την τωρινή ανάρτησή μου την έκανα, πριν ιδώ τα τελευταία σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης…

    Κι όσο για το περιεχόμενο του σχολίου σου, έχω να πω ότι ξεκινάμε από δύο διαφορετικές αφετηρίας, κοσμοθεωριακές και βιοθεωριακές.

    Με αποτέλεσμα να υπάρχει ασυμβατότητα στα λεγόμενά μας.

    Ευχαριστώ δε θερμά το Χρήστο, που δίνει για λογαριασμό της εδώ παρέα μας τις τόσο εύστοχες και ντοκουμενταρισμένες απαντήσεις.

    Απάντηση

    • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Νοέμβριος 17, 2012 at 10:34 μμ

      Κάθε φορά που πρόκειται να σας γράψω προβληματίζομαι
      σοβαρά αν πράττω σωστά η όχι. Έτσι έγινε και τώρα. Όμως
      τελικά επικράτησε ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ και
      η αίσθηση ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ

      Διότι ΟΥΔΟΛΩΣ με ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ποια είναι Η ΚΟΣΜΟ-
      ΒΙΟ- ΘΕΩΡΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΆ– Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ–

      Από λεπτότητα αναφερθήκατε σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΣΜΟ-
      ΒΙΟ-ΘΕΩΡΙΤΙΚΕΣ αφετηρίες ενώ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ότι οι
      ΔΙΑΦΟΡΕΣ και οι αφετηρίες ΕΙΝΑΙ—ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ—

      Αντιλαμβάνομαι ότι το κάνατε για να μην βρεθεί κάποιος
      στη δυσχέρεια να επιλέξει ΘΕΣΗ στη διαμετρική διάσταση και
      το εκλαμβάνω ως προστατευτική ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ κίνηση,
      για την οποία, καθ όσο με αφορά, ευχαριστώ θερμά

      Απάντηση

      • Θοδωρή

        Οι δικές μου πνευματικές αφετηρίες φαίνονται μέσα από τα πάμπολλα κείμενα, που εδώ πέρα δημοσιεύονται.

        Αλλά και οι δικές σου-όπως προσωπικά πιστεύω-αποκαλύπτονται έστω και μέσα απ’ τα σχόλιά σου.

        Και το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ανάμεσά μας υπάρχει-όπως λέω και στο προηγούμενο σχόλιό μου-πνευματική ασυμβατότητα.

        Που σημαίνει ότι, για να γίνει ένας διάλογος γόνιμος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι ειλικρινής και να γίνεται με ανοιχτά χαρτιά…

      • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Νοέμβριος 20, 2012 at 6:09 μμ

        Προσέρχομαι με τον προσήκοντα σεβασμό και
        Ταπεινότητα με αίτημα το οποίο αν γίνει δεκτό
        Να συνεχίσω
        Εάν το απορρίψετε δεν συνεχίζω
        Ευχαριστώ για την υπομονή σας

      • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Νοέμβριος 21, 2012 at 2:30 πμ

        Χωρίς διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης, κατ αρχάς
        οφείλω , χάριν της προτροπής σας(11:38)ο διάλογος
        να είναι ειλικρινής και να γίνεται με ανοιχτά χαρτιά

        οφείλω να επισημάνω ότι υπάρχει ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ
        αλλά μεταξύ του
        (8:10)[διαφορετικές αφετηρίες, κοσμο(βιο)θεωριακές](ΠΗΥ)
        και του
        (11:38) [πνευματική ασυμβατότητα.(αφετηριών)] (ΠΗΥ)

        ενώ μεταξύ του(11:38) [πνευματική ασυμβατότητα ] (ΠΗΥ)
        και του(10:34)[οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ είναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ](θ)
        υπάρχει ΣΥΜΦΩΝΙΑ και όχι ασυμβατότητα

        Αυτά όσον αφορά το τυπικό μέρος

  8. […] Καταστρέφοντας και δολοφονώντας, όχι μόνο τους συνανθρώπους μας, αλλά και τους ίδιους τους εαυτούς μας!… παπα-Ηλίας […]

    Απάντηση

  9. Posted by Ιωάννης εξ Αγρινίου on Νοέμβριος 17, 2012 at 10:44 πμ

    Η ύπαρξη πλουσίων αφρονων ειναι μεγάλη και ιδιαίτερα ανθρώπων που γνώρισαν τον πλούτο ξαφνικά και δεν εκτίμησαν προηγούμενες καταστάσεις. Δεν ειναι λίγοι εκείνοι που έφαγαν με χρυσά κουτάλια σε εποχές ευρωπαϊκών κονδυλίων και επιδοτήσεων, με αποτέλεσμα τώρα να αναπολούν παλιές δόξες. Ειναι κατάντημα του καθενός να γίνει υποχείριο της ύλης και πιστεύοντας μόνο σε εφήμερα και πρόσκαιρα πράγματα. Εάν ρωτήσεις έναν πλούσιο για το εάν ειναι ευχαριστημένος, θα σου αποφανθεί αρνητικά γιατί τον έχει κυριεύσει το πάθος της απληστίας και της πλεονεξία. Οι περισσότεροι από αυτούς ειναι αχόρταγοι ως προς την εκμετάλλευση του πλούτου. Και αγαθοεργια να κάνουν για τα μάτια του κόσμου θα γίνει. Περισσότερο για προβολή της εναρετης πράξης του και συμμετοχής του στα δημόσια δρώμενα, παρά για ανακούφιση και παρηγοριά του πάσχοντος αδελφού. Εάν τώρα δούμε και το τέλος των περισσότερων πλουσίων, θα παρατηρήσουμε ότι όχι μόνο άδοξο αλλά και βάναυσο ειναι (αυτοκτονιες, ναρκωτικά, φόνοι κ.τ.λ). Και μετά σου λέει χρήματα, δόξες και σαχλαμάρες! Και οδηγούνται τα πράγματα εκεί γιατί σε αυτούς τους υπάρχει η κενότητα, μέσα τους ειναι άδειοι, χωρίς ελπίδα, χαρά και πραγματική ευτυχία. Όμως γιατί τους χριστιανούς τους αγωνιζουμενους αυτή η κενότητα αναπληρώνεται από την εν Χριστώ αγάπη, ειρήνη και ευτυχία. Ο απόστολος των εθνών πολύ εμφαντικά λέγει οι χριστιανοι πρέπει να ειναι «αεί χαιροντες». Ο αφρων πλούσιος της παραβολής δεν μπορεί να κατανοήσει αυτού του είδους την χριστιανική χαρά γιατί όλα τα έχει αντικαταστήσει με ότι έχει σχέση με την απόκτηση περισσότερου πλούτο, που για αυτόν σημαίνει και απόκτηση ευτυχίας. Βέβαια πολύ ωραία Π. Ηλία λέτε ότι πολλές φορές και εμείς γινόμαστε κενοδοξία μέσα από τα μικρά και μάταια του κόσμου τούτου, μην υπολογίζοντας την ώρα και την στιγμή του τέλους μας. Ας σκεπτόμεθα και προσέχουμε την κάθε ημέρα σαν να ειναι η τελευταία της ζωής μας, έτσι ώστε ο άγγελος κύριος να μην μας βρει σε πνευματικό λήθαργο, αλλά σε πνευματική εγρήγορση. Γένοιτο!

    Απάντηση

  10. Γιάννη

    Ευχαριστώ για την επικοινωνία και το ωραίο σου σχόλιο.

    Ούτε πλούτος ούτε φτώχεια. Τα ουσιώδη και απαραίτητα…

    «Μέτρον άριστον», έλεγαν οι αρχαίοι…

    Απάντηση

  11. Ευχαριστούμε πατερ – Ηλία. Αυτό το άρθρο σας ήρθε στην ώρα που σκεφτόμουνα τη δήλωση κάποιου άφρονα ότι δε φοβάται να πεθάνει. Μάλλον πιστεύει πως δεν υπάρχει Θεός και δε φοβάται.

    Απάντηση

  12. Πυθία

    Σ’ ευχαριστώ για την επικοινωνία και για το κουράγιο, που μου δίνεις!

    Απάντηση

  13. Θοδωρή

    Αυτός εδώ ο χώρος είναι χώρος ελευθερίας.

    Γι’ αυτό άλλωστε πολεμήθηκε και πολεμιέται διαρκώς από εκείνους, που μισούν και υπονομεύουν την ελεύθερη έκφραση.

    Και, επειδή ακριβώς η επιχειρηματολογία τους είναι ισχνή και ανίσχυρη, επιστρατεύουν την δολοφονική τους τεχνογνωσία…

    Που σημαίνει ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζει τις θέσεις του.

    Κι αν κάποιες από κάποιους θεωρούνται γόνιμες, προκειμένου να συζητηθούν, εγώ δεν έχω το δικαίωμα να εμποδίσω το διάλογο.

    Άλλωστε ο διάλογος είναι το κόσκινο της αλήθειας για τους Έλληνες από καταβολής του ελληνισμού.

    Απάντηση

    • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Νοέμβριος 21, 2012 at 2:28 πμ

      Διότι υπάρχει και ένα σοβαρό(κατά την ταπεινή μου γνώμη)
      σημείο, και όπως εκτιμώ, μάλλον, διέφυγε της προσοχής σας
      στο 10:44 (Ιωάννης) το όποιο αναφέρει

      [Εάν τώρα δούμε και το τέλος των περισσότερων ΠΛΟΥΣΙΩΝ
      θα παρατηρήσουμε ότι όχι μόνο άδοξο(αλλά) και βάναυσο είναι…
      …..(1)αυτοκτονίες,(;!) (2)ναρκωτικά,(;!) (3) φόνοι(;!) …]

      Δεν ξέρω αν μπορείτε να ‘το δείτε με την πρώτη ματιά ’ αλλά
      δεν θα ‘άνοιγα διάλογο’ αν δεν υπήρχε η ‘επιδοκιμασία’ σας.
      Με το 11:15 (ΠΗΥ) Γιάννη
      Ευχαριστώ για την επικοινωνία και…το ωραίο!! σου σχόλιο.
      Κυριολεκτικά… ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΗΘΗΚΑ…

      (1)….ωραίο…. ένα σχόλιο που παρουσιάζει 3.000 ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ
      ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ απελπισμένων ΑΝΕΡΓΩΝ μεροκαματιάρηδων που
      χάσανε την τελευταία ελπίδα στοιχειωδώς αξιοπρεπούς διαβίωσης
      ΣΑΝ ΝΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ σε …πλήξη… λόγω αβάσταχτου… πλούτου;;

      (2) ….ωραίο …ένα σχόλιο που παρουσιάζει ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΗΝ
      ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΩΝ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΜΑΖΩΝ
      ΤΑΧΑ Σαν «ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΠΤΩΣΗ»ΤΩΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ ΤΩΝ
      ΠΛΟΥΣΙΩΝ ;;

      (3) …. Ωραίο… ένα σχόλιο που εμφανίζει ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ
      ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ -ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ – ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
      (ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ
      ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟ)
      ΣΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ
      ΣΕ ΙΣΧΥΡΑ ΦΥΛΑΣΣΟΜΕΝΕΣ , ΣΙΔΗΡΟΦΡΑΚΤΕΣ ΕΠΑΥΛΕΙΣ ;;

      Επανέρχομαι στο ότι αυτό οφείλεται στην αμβλυμμένη προσοχή σας
      ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΩ
      Στην «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ» μας

      Δεχτείτε παρακαλώ την διαβεβαίωση μου ότι η πρόθεση μου δεν
      ήταν ‘να σας ελέγξω’ αλλά για να μην περάσει στο κόσμο που σας
      επισκέπτεστε από απροσεξία τέτοια μηνύματα

      Απάντηση

  14. Θοδωρή

    Ξανακοίταξα το σχόλιο του Ιωάννη. Και νομίζω ότι το παρεξήγησες.

    Δεν αναφέρεται στους φτωχούς αυτόχειρες, ναρκομανείς, θύματα εγκληματικότητας. Αλλά στους πλούσιους…

    Απάντηση

  15. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Νοέμβριος 21, 2012 at 6:40 μμ

    @ΠΗΥ [Δεν αναφέρεται στους φτωχούς αυτόχειρες, ναρκομανείς,
    θύματα εγκληματικότητας. Αλλά στους πλούσιους…]

    ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό λέω= ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ
    ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ …..ΑΛΛΆ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΥΣ
    ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ (αλλά ο μη
    υποκριτικός) ΚΑΙ ΟΧΙ (στο όνομα , μάλιστα της υπεράσπισης του
    σοσιαλισμού) ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ …ΤΟΝ δήθεν ΑΒΑΣΤΑΧΤΟ ΠΟΝΟ
    ΚΑΙ ΤΗΝ…. δήθεν ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ
    ΥΠΟΘΕΤΩ ΔΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ

    1)ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ σε ελαχιστότατες αυτοκτονίες …ΠΛΟΥΣΙΩΝ
    και όχι στον τεράστιο και πρωτοφανή αριθμό (3.000)
    αυτοκτονιών των ΠΤΩΧΩΝ, σαν αυτές να μην έχουν σημασία,
    ενώ έχουν σημασία οι αυτοκτονίες των πλούσιων και ΣΤΡΕΦΕΙ
    την προσοχή του αναγνώστη σ αυτές, ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ με
    την αποφυγή αναφοράς στις ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ
    με αποτέλεσμα ΤΗΝ ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ (ΠΗΥ….ωραίο σχόλιο)
    ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΥΨΕΩΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    Αν σ’αυτό, δεν αποδώσουμε πρόθεση ΤΟΤΕ είναι σοβαρό λάθος
    Όπως σοβαρό λάθος είναι και το να επαινείται

    2) ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ στις ελάχιστες περιπτώσεις ΝΑΡΚΟΜΑΝΩΝ
    ΠΛΟΥΣΙΩΝ (με δυνατότητες απεξάρτησης και ελαχιστοποίησης
    των δυσμενών αποτελεσμάτων στο άτομο,και στο οικογενειακό του
    περιβάλλον, με δεδομένη την οικονομική ευχέρεια αντιμετώπισης)..
    ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ την προσοχή σ’ αυτές τις περιπτώσεις, ΑΠΟΚΡΥΠ-
    ΤΕΙ [‘στρατευμένος’ ΤΑΧΑ στην υπόθεση του… σοσιαλισμού (;!;!)]
    ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΙΣ ΕΞΑΠΛΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ
    ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΕΣ ΜΑΖΕΣ (μάλλον -επειδή δεν υπάρχει σήμερα
    κανένας που να μην το βλέπει αυτό- …ήθελε να …πρωτοτυπήσει)
    Αν σ’ αυτό, δεν αποδώσουμε πρόθεση ΤΟΤΕ είναι σοβαρό λάθος
    Όπως σοβαρό λάθος είναι και το να επαινείται

    3) ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ στις ελάχιστες περιπτώσεις ΠΛΟΥΣΙΩΝ «θυμάτων» εγκληματικότητας λόγω υπάρξεως παραγόντων ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ όπως
    ΑΚΡΙΒΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ιδιωτικοί στρατοί)) και ΣΤΡΕΦΕΙ
    (με σοσιαλιστική συνέπεια) την προσοχή του αναγνώστη σ’ αυτές
    ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ (δι αποφυγής αναφοράς)ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ
    ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ -ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ – ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    (ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ
    ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟ)
    Αν σ’ αυτό, δεν αποδώσουμε πρόθεση ΤΟΤΕ είναι σοβαρό λάθος
    Όπως σοβαρό λάθος είναι και το να επαινείται

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΕΣ «ΔΙΑΦΟΡΕΣ»
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: