της ρουφιανοκρατίας…

Σεβασμιώτατε Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά

Πηγαίνω σε διάφορες ενορίες και μιλάω, γιορτές και Κυριακές.

Πάντα με βάση το Ευαγγέλιο και την παράδοση της Εκκλησίας.

Έτσι ώστε να μη δίνονται λαβές για παρεξηγήσεις.

Και μάλιστα, επειδή, μπορεί να ελλοχεύουν στο ακροατήριο και κάποιοι γραμματείς και φαρισαίοι, μαγνητοφωνώ τα λεγόμενά μου.

Στη διακονία μου αυτή με ενθαρρύνει, αφ’ ενός η καθολική φιλοξενία των ιερέων, αλλά και η ποικιλότροπα εκδηλούμενη αγάπη του χριστεπωνύμου πληρώματος.

Το οποίο δέχεται τα λεγόμενά μου σαν δροσιά παρηγοριάς για τις δύσκολες στιγμές, τις οποίες διέρχεται.
Γεγονός, που δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν οι πάσης αποχρώσεως βολεμένοι χρυσοκάνθαροι…

Όμως…

Συνέβη πρόσφατα, τόσο οι ιερείς της Αγίας Τριάδας, όσο και του Αγίου Χριστοφόρου Αγρινίου να μου δηλώσουν ότι δυσκολεύονται να με δεχθούν στις ενορίες τους.

Γιατί, λέει, κάποιοι ενορίτες διαμαρτύρονται και τους απειλούν ότι θα τους καταγγείλουν στη Μητρόπολη. Επειδή οι ομιλίες μου είναι πολιτικού περιεχομένου.

Με την όλη υπόθεση δεν θ’ ασχολούμουν ιδιαίτερα, αν δε προέκυπταν σχετικά κάποιοι σοβαροί ηθικοί και πνευματικοί προβληματισμοί.

Όπως:

Γιατί, για παράδειγμα, ενώ τις ίδιες ομιλίες έκανα και κατά την προηγούμενη χρονική περίοδο, η ενόχληση ανέκυψε τώρα;

Και πιο συγκεκριμένα, αφότου την εξουσία στη δύσμοιρη πατρίδα μας ανέλαβε μετά το προδοτικό και ληστρικό καθεστώς του κ. Παπανδρεόυ, το επίσης δολοφονικό και ληστρικό καθεστώς του κ. Σαμαρά!

Μήπως ο κ. Σαμαράς, όπως και ο κ. Παπανδρέου δεν είναι εκλεκτοί της ίδιας σιωνιστικής και σατανικής λέσχης Μπίλντεμπεργκ!

Και γιατί λαμβάνονται υπόψη οι αξιώσεις και οι αιτιάσεις κάποιων μεμονωμένων ή και ελαχίστων προσώπων και δεν λαμβάνεται υπόψη η συντριπτική πλειονότητα του εκκλησιάσματος της κάθε ενορίας;

Δεν είναι η Εκκλησία, στην κοινωνική της διάσταση, δημοκρατία; Ή μήπως είναι κομματοκρατία και ρουφιανοκρατία!

Έπειτα, ποιες είναι αυτές οι αυθεντίες, που αποφαίνονται για το ποια ομιλία είναι πολιτικού και ποια εκκλησιαστικού περιεχομένου!

Οι βασικοί άξονες του εκκλησιαστικού λόγου δεν είναι το Ευαγγέλιο και η πραγματικότητα;

Για την οποία αποκρουστική πραγματικότητα δεν φταίνε εκείνοι, που μιλούν, αλλά εκείνοι, που τη διαμορφώνουν, ποδοπατώντας το Ευαγγέλιο.

Συνέβη προ ημερών να ακούσω ομιλία του αδελφού σας, του παπα-Χρήστου.

Η οποία κινήθηκε στα ίδια, περίπου πλαίσια με τις δικές μου ομιλίες. Δεδομένου ότι αναφέρθηκε σε Πηλιογούσηδες, κλπ…

Άλλωστε, επανειλημμένα μιλάει σε ενορίες του Αγρινίου ο κ. Νίκος Σωτηρόπουλος. Του οποίου ο λόγος είναι πολύ δριμύτερος και σκληρότερος.

Στις περιπτώσεις αυτές ο λόγος δεν είναι πολιτικός, αλλά πατριωτικός.

Σε αντίθεση με τα προδοτικά και δολοφονικά μέτρα του πολιτικού κατεστημένου, που είναι ανθελληνικά και αντιχριστιανικά. Όπως και τα κριτήρια των ενοχλούμενων κομματανθρώπων…

Κατόπιν όλων αυτών, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι δικές μου ομιλίες είναι πολιτικού, ενώ των άλλων, που λένε τα ίδια, είναι εκκλησιαστικού περιεχομένου;

Υπάρχει μήπως κάποιος ιδιαίτερος λόγος και σκοπιμότητα για την εξειδίκευση των κριτηρίων;…

Όπως συνέβαινε, δυστυχώς, στο παρελθόν. Οπότε το καθεστώς της ρουφιανοκρατίας εκτόπισε απ’ την Αιτ/νία δεκάδες παπάδων!…

Σεβασμιώτατε, σας παρακαλώ να πάρετε θέση. Με μέτρο τη δικαιοσύνη και την αγάπη για το λαό.

Και όχι τις καταχθόνιες και υποχθόνιες σκοπιμότητες των εγκάθετων ρουφιάνων και κομματανθρώπων…

Που επιδιώκουν να κομματικοποιήσουν την εκκλησία και να επιβάλουν καθεστώς ρουφιανοκρατίας…

παπα-Ηλίας Υφαντής

https://papailiasyfantis.wordpress.com

Advertisements

17 Σχόλια

  1. Ποιοι αποφαίνονται για το ποια ομιλία είναι πολιτικού και ποια εκκλησιαστικού περιεχομένου ;

    Απάντηση

  2. Posted by Ιωάννης εξ Αγρινίου on Νοέμβριος 13, 2012 at 4:06 μμ

    Πες τα Χρυσόστομε (μιας και τιμάται σήμερα)! Συγνωμη ζούμε σε εποχή δημοκρατίας ή σε εποχή λογοκρισίας? Ποια ειναι τα κριτήρια προσδιορισμού της φύσεως του κηρύγματος? Μήπως πάτερ οι ενορίες τις οποίες προστρεξατε για λόγο εποικοδομητικό και πνευματικό αφυπνιστικο βρίσκονται σε πνευματικό λήθαργο ή δυστυχώς το ιερατείο του πρεσβεύει διαφορετικές ιδεοληψίες? Το σίγουρο ειναι ότι ελέγχονται γιατί ο λόγος σας ειναι μεστος αιωνίων νοημάτων και γεμάτος αφύπνιση για την διατήρηση της εθνικής και θρησκευτικής μας ταυτότητας. Όσον αφορά τον κ. Σωτηροπούλο, δεν ενοχλεί γιατί ίσως ειναι των ημετέρων. Έχετε αποδείξει μέσα από την ζωή σας ότι δεν εντασεσθε σε κλίκες και κομπλοτα. Μάλλον τους ενοχλεί η ελευθερία του λόγου…. Τον Χριστό τον ενοχλεί? Και ποιοι ειναι αυτοί που έχουν το δικαίωμα να ελέγχουν ένα λευκαμενο ιερέα, δοσμένο στην διακονία του Ευαγγελίου χωρίς να επιδιώκει συμφέροντα, προαγωγές και οφικια? Λίγος σεβασμός και αξιοπρέπεια δεν βλάπτουν, αλλά δυστυχώς πάτερ λείπουν από κλήρο και λαό. Μην σας αγγίζουν τέτοιου είδους συμπεριφορές πάτερ Ηλία, αυτά δυστυχώς χαρακτηρίζουν την αδύναμη και ασθενή πλευρά της Εκκλησίας…..

    Απάντηση

    • Ιωάννη

      Εγώ τι να προσθέσω στα όσα θαυμάσια διατυπώνεις!

      Πολύ σ’ ευχαριστώ για την επικοινωνία και το κουράγιο, που μου δίνεις.

      Και βέβαια θυμήθηκα το Χρυσόστομο, αλλά δεν θέλησα να συγκρίνω την περίπτωσή μου

      με τις ασύγκριτες θυσίες του μεγαλοφυούς αυτού αγίου.

      Απάντηση

  3. Posted by παπα-Κώστας on Νοέμβριος 13, 2012 at 8:10 μμ

    Τώρα να πω ότι μου κάνει έκπληξη το γεγονός…Εκκλησία και δημοκρατία έχουν χωρίσει προ πολλού.Και είναι απορίας άξιο τι θα έλεγαν οι Απόστολοι βλέποντας αυτό το κατάντημα.Ο εκκλησιαστικός λόγος ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι και πολιτικός(βλ.Χρυσόστομο).Κομματικός όμως όχι.Δεν παρασημοφορείς,ας πούμε τον πρωθυπουργό και δεν εκθειάζεις τον τέως βασιλιά επειδή πήγε και προσκύνησε την εικόνα του Άξιον Εστί!Πώς μου ήρθε τώρα τέτοιο παράδειγμα…

    Απάντηση

    • Ακριβώς, παπα-Κώστα μου

      Λέγεται πως εδώ από τους εκκλησιαστικούς κύκλους δόθηκε γραμμή μα ψηφιστεί απ’ τους επιβλαβέστατους «ευλαβέστατους» ο αρχιαπατεώνας Σαμαράς.

      Και τα κομματόσκυλα κληρικά και λαϊκά έχουν λυσσάξει…

      Απάντηση

  4. Από το Μανώλη Σμυρνάκη:

    ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΨΑΛΕΙΣ ΟΠΟΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ

    ΑΛΩΣΤΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    Ο ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ

    ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ

    ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΛΟΥΜΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ

    Απάντηση

  5. Μανώλη μου

    Σ’ ευχαριστώ για το κουράγιο, που μου δίνεις!

    Απάντηση

  6. Posted by Γιώργος Μεσ. on Νοέμβριος 13, 2012 at 10:08 μμ

    Η συνείδηση είναι μεγάλη υπόθεση για κάθε άνθρωπο.

    Ο Θεός όντας Δημιουργός και πατέρας που αγαπάει τα παιδιά του, όπως είναι φυσιολογικό, δεν ανέχθηκε κανέναν κουτοπόνηρο να τα μαστιγώνει ασύστολα.

    Όπως ένας οικογενειάρχης, που μεγαλώνει σαν το σπόρο ένα μικρό παιδάκι και το βλέπει να ενηλικιώνεται, το ζει και το γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλον, όταν παρασύρεται δεν το μαστιγώνει, αλλά το ισιώνει και το σηκώνει από το λάκο.

    Παπα-Ηλία, σε αντίθεση με πολλούς άλλους, που υιοθέτησαν τη λογική «όλοι μαζί τα φάγαμε», «ζούσαμε σ΄ένα ψέμα, καλά να πάθουμε τώρα», επέλεξες το δρόμο του Ευαγγελίου και όχι να μετατραπείς σε τμήμα ενός όχλου ρωμαϊκής αρένας, που αναμένει με το δάχτυλο προς τα κάτω να θανατωθεί ο …αμαρτωλός έλληνας.

    Μιλάς με κριτήριο ότι είσαι βιοπαλαιστής, παπάς, δάσκαλος μα πάνω απ’ όλα άνθρωπος και αυτό ενοχλεί είναι η αλήθεια.

    Τη συνείδησή σου την έχεις καθαρή εν προκειμένω και μάλλον όπου ακούγονται βροντές και αστραπές σύγχυσης, εκεί υπάρχει η αγωνία μη τυχόν και θιχτούν οι υποκαθιστώντες επί της γης τον Θεό, κομματαρχαίοι, που «λύνουν και δένουν», έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι,όπως συνηθίζουμε να λέμε.

    Για όλους μας υπάρχει ο δρόμος της μετανοιας και της αποφυγής της σύγχυσης, αλλά όσο είμαστε προσκολλημένοι στους επικυρίαρχους Γκρούεζες, πάντα θα υπάρχει συσκότιση.

    Μια φορά, έστω και αν σαν άνθρωποι μπορεί να έχουμε ενίοτε διαφορετικές απόψεις, εσύ πατέρα Ηλία κάνεις το καθήκον σου έντιμα και δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

    Καλή συνέχεια στο εμπνευσμένο έργο, που έχουμε πάρα πολλοί αναγνώστες σχολιαστές και μη, ανάγκη, ως ελπίδα, ως τροφή για προβληματισμό, ως παρηγοριά, κοκ…

    Απάντηση

  7. Elladios Graikos:

    Πάτερ, δεν με εκπλήσει η συμπεριφορά του »αγίου» ακαρνανίας απεναντί σας.

    Οπως γνωρίζεις και πολύ καλά δεν θα εγίνετο μητροπολίτης εάν συγκέντρωνε στον εαυτό του τα χαρακτηριστικά των Αγίων του Θεού.

    Το Άγιο πνεύμα έχει πολύ καιρό, χρόνια πολλά, που είναι σε διακοπές και δεν συμμετέχει σε χειροτονίες δεσποτάδων.

    Είναι κατ εικόνα των λοιπών αδελφών του δεσποτάδων κι αυτός γι αυτό και ενοχλείται από το αληθινό κήρυγμά σου.

    Όμως θα το βρεί η τάβλα το καρφί της. Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    Απάντηση

  8. Posted by Χρήστος Δημάρης on Νοέμβριος 14, 2012 at 1:47 πμ

    ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ:

    «…Παραλείποντας το κύριο συμπέρασμα της κουβέντας μας θα σας πω μονάχα μια περιεργότατη παρατήρηση που έκανε κάπως, ξαφνικά αυτός ο ανθρωπάκος, σαν να του ξέφυγε.

    Εμείς, είπε αυτός, ουσιαστικά δε φοβόμαστε και τόσο πολύ όλους αυτούς τους σοσιαλιστές-αναρχικούς, τους άθεους και τους επαναστάτες.

    Τους παρακολουθούμε και ξέρουμε το κάθετι γιαυτούς.

    Όμως ανάμεσα σ’ αυτούς υπάρχουν και μερικοί, όχι πολλοί, εξαιρετικά ιδιόρρυθμοι άνθρωποι.

    Αυτοί πιστεύουν σε Θεό, είναι χριστιανοί και ταυτόχρονα είναι και σοσιαλιστές. Αυτούς φοβόμαστε περισσότερο, αυτοί είναι τρομεροί!

    Ο σοσιαλιστής-χριστιανός είναι φοβερότερος απ το σοσιαλιστή-άθεο.

    Και τότε ακόμα απόρησα μ’ αυτά τα λόγια, μα τώρα, κύριοι μου, τα ξαναθυμήθηκα…»

    ( Αδελφοί Καραμάζοβ ,εκδόσεις Γκόβοστη , σελ 130, μτφ Άρη Αλεξάνδρου)

    Πηγή:
    http://misha.pblogs.gr/2012/10/aytoys-toys-hristianoys-sosialistes-foboyntai-perissotero.html

    Απάντηση

    • Χρήστο, καλησπέρα

      Καταπληκτικό και άκρως διεισδυτικό το ντοστογιέφσκειο κείμενο. Θερμά ευχαριστώ.

      Και χαίρομαι ανακαλύπτοντας ότι είσαι τρομερό λαγωνικό. Που προϋποθέτει ότι είσαι πολύ διαβασμένος.

      Απάντηση

  9. Posted by Χρήστος Δημάρης on Νοέμβριος 14, 2012 at 1:55 πμ

    ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ:

    « Η εφαρμογή της όντως υψηλής διδασκαλίας της κοινοκτημοσύνης δεν είναι ανέφικτος ως εσφαλμένως τινές διατείνονται, αλλά τουναντίον εξόχως εφικτή, αρκεί οι χριστιανοί να προέλθωσιν εις την ηρωικήν απόφασιν να μεταστώσιν εκ του στρατοπέδου των κατ’ όνομα χριστιανών εις το στρατόπεδον των αληθών χριστιανών.

    Την ανωτέρω άποψιν επιρρωνύει και η ίδρυσις εν έτει 1608 υπό των Ιησουιτών εν Παραγουάη χριστιανικού Κράτους, τελείως κομμουνιστικού, διαρκέσαντος μέχρι του 1787.

    Το υπό των Ιησουιτών ιδρυθέν χριστιανικόν κομμουνιστικόν τούτο Κράτος υπήρξεν η τελειοτέρα εν τη πραγματική ζωή εφαρμογή των κομμουνιστικών αρχών.

    Οι δε Ινδοί Γουαράνοι ενεθυμούντο την θεοκρατίαν των Ιησουιτών ως τον χρυσούν αιώνα της ιστορίας των.»

    (Mητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης π.Αντώνιος , περ. Εκκλησία, Τεύχος 15-16, σ. 442)

    Πηγή: http://misha.pblogs.gr/2012/10/hristianiko-kratos-teleiws-kommoynistiko.html

    Απάντηση

    • Κι αυτό του Αντωνίου καταπληκτικό.

      Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε ποιοι

      και γιατί υπονόμευσαν και το κατάργησαν το κράτος αυτό…

      Απάντηση

  10. Posted by Χρήστος Δημάρης on Νοέμβριος 14, 2012 at 2:04 πμ

    Αν δώσω φαΐ στον φτωχό με λένε Άγιο. Αν ρωτήσω γιατί πεινάει με λένε κομμουνιστή.

    Πηγή: http://misha.pblogs.gr/2012/11/an-dwsw-fa-ston-ftwho-me-lene-agio-an-rwthsw-giati-peinaei.html

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: