το δηλητηριασμένο «παστίτσιο»…

Κατά πάσα πιθανότητα, θα έχετε ακούσει για τον περίφημο κ. «Παστίτσιο».

Τον 27χρονο, δηλαδή, νέο, ο οποίος, όπως φαίνεται, ανέλαβε εργολαβικά-με την παρέα του- να σπιλώσουν και εξευτελίσουν τη μνήμη του Γέροντα Παΐσιου.

Παραλλάσσοντάς το όνομά του από Παΐσιο σε «Παστίσιο»! Και γράφοντας, με το πρόσχημα της κριτικής, πολλά και διάφορα κακοήθη και διεστραμμένα.

Για να φθάσουν ακόμη και στο αναίσχυντο κατάντημα να δίνουν ρεσιτάλ αλητείας σε βάρος της μνήμης του. Με αθλιότατες παρωδίες λιτανείας ομοϊδεατών τους στα Εξάρχεια:

-Τι έχεις να πεις, μου είπε κάποιος, σχετικά με το φαινόμενο του «Παστίτσιου»;

-Τα ίδια νομίζω με αυτά, που θα είχα να πω και σχετικά με τη «γυναίκα του Διάκου» ή με τον «ερμαφροδιτισμό του Κολοκοτρώνη»….

-Ναι, αλλά ο «ερμαφροδιτισμός του Κολοκοτρώνη» ή ο «συνωστισμός της Σμύρνης» ανέδειξαν και βουλευτές…

-Μην ανησυχείς και η «γυναίκα του Διάκου» και ο «Παστίτσιος» κυοφορούν και άλλους παρόμοιους βουλιαχτές.

Γιατί οι διεθνείς μαφιόζοι δεν αφήνουν ανεξόφλητα τα χρέη τους.

-Φοβούμαι ότι το πηγαίνεις πολύ μακριά…

Δεν το πάω εγώ, από μόνο του πηγαίνει.

-Δεν σε πολυκαταλαβαίνω.

-Εσύ δεν έχεις δυο χέρια;

-Όπως κι εσύ…

-Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τη διεθνή μαφία. Έχει κι αυτή το «δεξιό’ και το «αριστερό» της χέρι. Και, όπως λέει η παροιμία, «το ’να χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο το πρόσωπο»!

Της μαφίας, δηλαδή, το πρόσωπο…

-Και πάλι δεν καταλαβαίνω.

-Η μαφία με το «δεξιό» της χέρι δίνει τα χτυπήματα στο οικονομικό επίπεδο, ενώ με το «αριστερό» στο πολιτισμικό.

-Και στη δική μας περίπτωση;

-Είναι αυτό, ακριβώς, που κάνουν τη στιγμή οι ναζιστές και οι σιωνιστές τοκογλύφοι. Οι οποίοι φροντίζουν να μας δολοφονήσουν σε όλα τα επίπεδα:

Με τη χούντα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ μας εξαθλιώνουν οικονομικά, ενώ με τη, λεγόμενη, αριστερά μας υπονομεύουν πολιτισμικά.

Οι μεν «το παίζουν» θρήσκοι και γδέρνουν το λαό και οι δε «το παίζουν» φωτισμένοι και τον τυφλώνουν και τον παραπλανούν:

Και αγωνίζονται να γκρεμίσουν πετραδάκι-πετραδάκι τα πνευματικά και ηθικά μας ερείσματα.

-Και πιστεύεις ότι μπορούν να γκρεμίσουν το Διάκο, τον Πατροκοσμά, τον Κολοκοτρώνη, το Γέροντα Παΐσιο; Και τόσους άλλους!…

-Ασφαλώς οι ήρωες και οι άγιοι βρίσκονται πολύ ψηλά, για να τους φτάσει το σάλιο των δωσίλογων του ναζισμού και του σιωνισμού.

Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν τον εθνοκτόνο και λαοκτόνο ρόλο των πουλημένων ΜΜΕ (=μέσων μαζικής εξαχρείωσης και εξαπάτησης). Τα οποία, όχι μόνο παρακολουθούν, αλλά και ακολουθούν πολλοί, «ως πρόβατα επί σφαγήν».

-Καλά και οι, λεγόμενοι, χριστιανοί τι κάνουν;

-Και τι να κάνουν; Να τους πάρουν με τα ξύλα και τις πέτρες; Ή να κάψουν τους απίστους;

-Τίποτε απ’ όλα αυτά! Και μόνο το γεγονός ότι συνελήφθη και ασκήθηκε εναντίον του αξιότιμου «Παστίτσιου» ποινική δίωξη είναι αντιδεοντολογικό με βάση το Ευαγγέλιο.

Άλλωστε είναι μεγάλο λάθος να ηρωοποιείται η κακοήθεια και η αλητεία.

Γιατί δίνει το δικαίωμα να παρουσιάζονται ως υπερασπιστές της κακοήθειας και της αλητείας κάποιοι εκπρόσωποι του πολιτικού υπόκοσμου.

Πάντα στο όνομα της ελευθερίας των πανανθρώπινων κακουργημάτων. Τα οποία όμως αυτοί τα εννοούν ως δικαιώματα…

Το ελάχιστο, που θα μπορούσαν να κάμουν οι χριστιανοί, θα ήταν να σταματήσουν να αιωρούνται ανάμεσα στο «δεξιό» και τον «αριστερό» σιωνισμό και σατανισμό.

Γιατί είναι το λιγότερο ντροπή να διατείνονται ότι πιστεύουν στο Χριστό και με το βίο και την πολιτεία τους να ψάλλουν το ωσαννά στους εφιάλτες και τοκογλύφους του Σατανά.

παπα-Ηλίας

Advertisements

35 Σχόλια

  1. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 3, 2012 at 11:45 πμ

    «Άλλωστε είναι μεγάλο λάθος να ηρωοποιείται η κακοήθεια και η αλητεία.

    Γιατί δίνει το δικαίωμα να παρουσιάζονται ως υπερασπιστές της κακοήθειας και της αλητείας κάποιοι εκπρόσωποι του πολιτικού υπόκοσμου. »

    (…)

    Καλημέρα παπα-Ηλία!

    Απάντηση

  2. Γιώργο, καλο μεσημέρι

    Και βέβαια οφείλω να σου ζητήσω συγνώμη, για τη φαινομενική ασυνέπειά μου.

    Έπρεπε, στην περίπτωση αυτή να δοθεί μια απάντηση, που θα χτυπούσε στην καρδιά του προβλήματος.

    Το κουράγιο μου δεν μου επέτρεπε να επεξεργαστώ το αξιόλογο κείμενο, που μου έστειλες.

    Γιατί, δυστυχώς η επεξεργασία με κουράζει πολύ περισσότερο από το να γράψω ένα κείμενο απ’ την αρχή.

    Και πάλι συγνώμη. Κι ευχαριστώ για την κατανόηση.

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 3, 2012 at 2:15 μμ

      Τι είναι αυτά που λέτε πατέρα Ηλία;

      Εδώ είμαστε όλοι φίλοι και η κατανόηση είναι αυτονόητη!

      Αυτό έλειπε!

      Υ.Γ
      Επί του θέματος πάντως έχω συνειδητοποιήσει ότι ουσιαστικά διεξάγεται ένας βαθύτερος «πόλεμος» ανάμεσα σε -τιμωρούς/ηθικιστές- που με το πρόσχημα της δημοσιονομικής εξυγίανσης επιχειρούν σύγχρονες γενοκτονίες (δημογραφικό πρόβλημα, λαθρομετανάστευση, ανεργία) χωρίς καμιά δυνατότητα ανάταξης του κοινωνικού ιστού ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ αφού δεν υπάρχει προσωρινό έστω οικονομικό υποστήλωμα να υποστηριχτούν οι μεταρρυθμίσεις, και από την άλλη όσων εκτιμούν ότι οι παθογένειες δεν αλλάζουν αν δεν υπάρξει το κατάλληλο πεδίο που θα διασφαλίσει την ανθρώπινη επιβίωση.
      Που θεωρούν το αυτονόητο!
      Πως με κοινωνίες ρημαγμένες από την διαβολική ηθική των νόμων του μαμμωνά, της μονεταριστικής εξισορρόπησης, δεν υπάρχει καμιά προοπτική ανάταξης, μια και παρά τη -λοβέρδεια ρήση -οι άνθρωποι πεθαίνουν κιόλας.

      Κάπου στη μέση υπάρχουν και οι κουτοπόνηροι που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα προς τη σωστή κατεύθυνση σε αυτό το τόπο εκμεταλλεύονται τον πόνο των ελλήνων, ώστε με το πρόσχημα του «αντιμνημονιακού» να λειτουργούν ως τελάληδες για λογαριασμό άλλων στην εξουσία και αλλότριων σκοπών και να περνάνε διαφόρων ειδών δηλητήρια : της συκοφάντησης της πίστης μας, της εθνοαποδόμησης, της κατάρρευσης της εθνικής συνείδησης -που είναι συνείδηση κοινωνίας- της ιστορικής μνήμης, και παράλληλα εξ αντιθέτου τη δημιουργία του ακραίου μιλιταρισμού, και της δημιουργίας εμφυλιακών καταστάσεων που ευνοούν ορισμένους που επιθυμούν να διαβάλλουν τα μέλη μιας κοινωνίας για πολλούς και διάφορους λόγους…

      Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 3, 2012 at 2:36 μμ

      Υ.Γ 2. Συντηρητική εφημερίδα, σήμερα σε πρωτοσέλιδό της διατυπώνει την άποψη, ότι για την ανεργία ευθύνεται το εργασιακό πλαίσιο!

      πρωτότυπη σκέψη πραγματικά….

      Το εργατικό δίκαιο ενοχλεί καθώς διασφαλίζει στους εργαζόμενους, ότι παράλληλα με την εργασιακή ιδιότητά τους δεν θα απωλέσουν και την ιδιότητα του ανθρώπου.

      Αντί δηλαδή να μιλάμε γιατί δεν γίνονται σε αυτή τη χώρα προσπάθειες να κωδικοποιηθεί η νομοθεσία, ώστε να μην υπάρχουν γραφειοκρατικά εμπόδια, να υπάρξει διαύγεια στη δημόσια διοίκηση και ευκαιρίες επένδυσης για όσους το επιθυμούν με ανοιχτά χαρτιά, προοπτική ανάτπυξης εγχώριας αγοράς αξιοποιώντας τις ευκαιρίες στον πρωτογενή ή στον δευτερογενή τομέα, μας φταίει ότι υπάρχουν κανόνες εργασίας ώστε να μην καθίστανται οι εργαζόμενοι δουλοπάροικοι!

      Τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη ζωή τελικά;;;

      Απάντηση

  3. Με εκφράζετε …απόλυτα…δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα..
    …την ευχή σας…

    Απάντηση

  4. Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 3, 2012 at 3:59 μμ

    Για πολλές δεκαετίες ο λαός μας στήριξε τις ελπίδες του είτε δεξιά είτε αριστερά αλλά επί της ουσίας στο Μαμωνά θυσιάζοντας τις αξίες του για την καλοπέραση(Οτσαλάν,Ίμια,Σερβία).Τώρα ήρθε η ώρα να θερίσουμε αυτά που σπείραμε.Χρειάζεται νινευίτικη μετάνοια πλέον.Όσο για την νοοτροπία μεγάλου μέρους των εκκλησιαζόμενων θα αναφέρω το εξής:κύριος της Εκκλησίας,όπως λέμε,εκθείαζε τη Χούντα επειδή κράταγε κλειστά τα καφενεία την Κυριακή μέχρι να τελειώσει η λειτουργία αναγκάζοντας έτσι τον κόσμο να εκκλησιάζεται.Αν αυτό λέγεται εκκλησιασμός.

    Απάντηση

    • παπα-Κώστα

      Άλλοτε οι προδότες πρόδιδαν τους ξένους. Κι εμείς αδιφορούσαμε. Κι έτσι-όπως σωστά λες-«ήρθε η ώρα μας».

      Το πρωταρχικό πρόβλημα, στον κοινωνικό τομέα είναι, αν οι χριστιανοί βρίσκονται εντός ή εκτός της δικαιοσύνης….

      Απάντηση

  5. Posted by Ιωάννης εξ Αγρινίου on Οκτώβριος 3, 2012 at 6:12 μμ

    Ειναι συγκλονιστικό να σπιλωνετε η μνήμη ηρώων και αγίων που έχυσαν το αίμα τους για το Χριστό και την πατρίδα. Δυστυχώς αλλά το θέμα δεν ξεκινά με το καλό μας «φίλο» που αναφέρετε στον γέροντα Παισιο. Έχει πάρει ήδη τρομακτικές διαστάσεις όταν παραχαρασσουν την ιστορία μας,και σήμερα στα σχολεία προσφέρονται βιβλία ιστορίας και θρησκευτικών αλλοιωμενα. Από την μια αφορούν τον Πατροκοσμα από την ιστορία

    Απάντηση

    • Posted by Ιωάννης εξ Αγρινίου on Οκτώβριος 3, 2012 at 6:29 μμ

      (συνέχεια μηνύματος) Από την μια αφαιρούν τον Πατροκοσμα από την ιστορία και από την άλλη προσπαθούν να μετατρέψουν το μάθημα των θρησκευτικών σε μάθημα Θρησκειολογία. Αυτό δεν ειναι ένα «πολιτισμικό» έγκλημα; Ειναι αδίστακτοι μπροστά στο να μην θίγουν τα συμφέροντα τους. Ηθελα να ρωτήσω αν αυτό γίνεται σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, δηλ. να αλλοιώνεται ή να αμαυρωνεται η ιστορία στη δημόσια εκπαίδευση τους? Με αυτά τα δεδομένα όχι μόνο για Παστισιο θα διαβάσουμε και αλλά χειρότερα. Η Εκκλησία όμως τι κάνει για όλα αυτά, τι θέση παίρνουν οι άγιοι δεσποτάδες και τι άλλο κάνουν από το να ενδιαφέρονται μόνο μην πέσει το ποίμνιο τους σε κανένα ηθικό παράπτωμα; Τι κάνει η ηγεσία της Εκκλησίας μπροστά σε αυτή την υπονομευση της αλήθειας, από το να νοιάζεται μόνο για τον εαυτό της? Πρέπει να προσέχουμε κιόλας γιατί ίσως το ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ σκανδαλιζει ….ορισμένους εκκλησιαστικούς ταγούς.

      Απάντηση

    • Posted by Ιωάννης εξ Αγρινίου on Οκτώβριος 3, 2012 at 7:04 μμ

      (συνέχεια μηνύματος) από την μια αφαιρούν τον Πατροκοσμα από την ιστορία και από την άλλη θέλουν να μετατρέψουν το μάθημα θρησκευτικών σε μάθημα ΘρησκειολογίαΣ. Τι κάνει η ηγεσία της Εκκλησίας για όλα αυτά? Υπάρχει άλλη ευρωπαϊκή χωρα που να υπονομεύει το εκπαιδευτικό σύστημα της το μάθημα της ιστορίας της?

      Απάντηση

      • Ιωάννη

        Οι δεσποτάδες δεν είναι η Εκκλησία. Ίσως να μην έχουν καμιά σχέση με την Εκκλησία.

        Και γι’ αυτό το ενδιαφέρον τους για τα ουσιαστικά προβλήματα είναι μηδαμινό έως ανύπαρκτο….

  6. Posted by Χρήστος Δημάρης on Οκτώβριος 3, 2012 at 8:51 μμ

    ΧΑΔΙΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ: Αναφέρω δύο περιστατικά γιά τον γέροντα Παΐσιο που μου έκαναν τεράστια εντύπωση. Κάποτε τον επισκέφθηκε ένα παληκάρι και του είπε ότι όλην την ημέρα κοιμάται. Ξέρετε τι του απάντησε ο γέροντας Παΐσιος; Δεν πειράζει παιδί μου. Όταν κοιμάσαι δεν αμαρτάνεις! Στο δεύτερο περιστατικό δεν θυμάμαι τι ακριβώς του είπε ο επισκέπτης του. Θυμάμαι όμως πως αυτός ο επισκέπτης ήταν πιστός και μίλησε με ελαφρότητα για τον Θεό. Είπε κάτι σαν κι αυτό: Ο Θεός για να περάσει την ώρα του κλπ. Ο γέροντας Παΐσιος τον χαστούκισε και ο επισκέπτης κατάλαβε το λάθος του και συνήλθε! Κάπως έτσι νομίζω πως είναι και η αγάπη του Θεού μας. Κάποτε μας χαϊδεύει και κάποτε μας χαστουκίζει. Πάντα όμως μας αγκαλιάζει!

    Απάντηση

  7. Posted by Πυθία on Οκτώβριος 3, 2012 at 9:06 μμ

    Είναι απογοητευτικό να ασχολείται τόσος κόσμος – που έχει τόσα άλλα σημαντικά προβλήματα – με ένα ΝΟΥΜΕΡΟ!
    Στην παράλογη εποχή μας αισθάνεται υπερήφανος ακόμα κι αν του δίνουν το Βραβείο Ανοησίας.

    Απάντηση

    • Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 3, 2012 at 9:13 μμ

      Τέσσερις γραμμές,όλη η πραγματικότητα.

      Απάντηση

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Οκτώβριος 3, 2012 at 9:38 μμ

        Πατέρα Κωνσταντίνε και Πυθία εγώ θα διαφωνήσω. Πρέπει με τον λόγο μας να αντιδρούμε σε τέτοιες περιπτώσεις. Θυμίζω πως ο «κύριος» αυτός έβρισε και την Παναγία αφού την παρουσίαζε με το κεφάλι Της σαν μακαρονάδα. Έβρισε και τον Χριστό αφού Τον παρουσίαζε να έχει κεφάλι γαϊδάρου. Επίσης πρόκειται να παιχθεί ένα «θεατρικό έργο» το Κόρπους Κρίστι όπου ο Χριστός και οι μαθητές Του είναι μια παρέα ομοφυλοφίλων. Δεν είναι δυνατόν να μην αντιδρούμε σε τέτοιους μεθοδευμένους μηδενισμούς. Η κρίση άλωστε είναι πνευματική και όχι οικονομική.

    • Πυθία

      Κάποτε τα κάστρα πέφτουν, επειδή κάποιοι αφαίρεσαν κάποια φαινομενικά ασήμαντα πετραδάκια.

      Που με τον καιρό κατέληξαν σε επικίνδυνα ρήγματα.

      Άλλωστε η Κων/πολη έπεσε, πέραν των άλλων, και απ’ την ασήμαντη Κερκόπορτα.

      Απάντηση

  8. Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 3, 2012 at 9:53 μμ

    Και πάλι νούμερο παραμένει.Κανείς δεν τον ήξερε πριν τον πιάσουν.Τώρα βγήκαν άλλη τόση χαζοί και κομπλεξικοί και κάνουν τρισχειρότερα.Συγχώρεση και ματυρία και όχι δικαστήρια.Αυτός είναι ο τρόπος.Άλλωστε ως ράκος αποκαθημένης πάσα η δικαιοσύνη ημών ενώπιόν Σου.Το γ.Παϊσιο πρώτοι τον γελοιοποιήσαν αυτοί που διέδιδαν ένα σωρό «προφητείες» και «θαύματα».Πνευματική αφύπνιση χρειάζεται κι όχι υπερβολές.

    Απάντηση

    • Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 3, 2012 at 9:53 μμ

      άλλοι τόσοι*

      Απάντηση

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Οκτώβριος 3, 2012 at 10:39 μμ

        ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ: Συμφωνώ απολύτως πατέρα Κωνσταντίνε. Να σημειώσω όμως πως πριν την Χρυσή Αυγή είχαν διαμαρτυρηθεί και άλλοι αλλά κανείς δεν λογάριασε τις φωνές τους. Γιατί οι φωνές των απλών πολιτών δεν έχουν την ίδια βαρύτητα με τις φωνές των πολιτικών κομμάτων μας; Συμφωνώ επίσης πως δεν πρέπει να φυλακιστεί ο «κύριος» αυτός. Όχι όμως να καταγηρθούν και οι νόμοι οι σχετικοί με την βλασφημία όπως ζήτησαν μερικοί προοδευτικάριοι (και όχι προοδευτικοί). Θέλω να πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο αθώα όσο φαίνονται σε αυτήν την περίπτωση. Και τέλος αναρωτιέμαι και γω: Ποιά ακριβώς είναι τα σοβαρά προβλήματα με τα οποία πρέπει να ασχοληθούμε; Όλες μας οι διεκδικήσεις θα πρέπει να έχουν και το πνευματικό τους περιεχόμενο για να έχουν νόημα. Στην αντίδραση μας για το κόψιμο των μισθών και των συντάξεων πρέπει να προσθέσουμε και την αντίδραση μας για το κόψιμο της παράδοσης μας.

      • παπα-Κώστα

        Το γεγονός ότι κάποιοι στα λεγόμενα ή τα δρώμενα του Γέροντα Παϊσίου πρόσθεταν και κάποιο πιπεράλατο υπερβολών δεν αναιρεί το γεγονός ότι είχε το χάρισμα της προφητείας και της θαυματουργίας…..

        Δεν τον γνώριζα προσωπικά. Γνώρισα όμως το Γέροντα Πορφύριο, ο οποίος έβλεπε ο, τι συνέβαινε στο σώμα σου ή την ψυχή σου, όπως εμείς βλέπουμε τα όσα γίνονται σε μια σπιθαμή καθαρού νερού.

        Αλλά και σε απόσταση χώρου και χρόνου. Και μπορούσε να επεμβαίνει με έναν μυστηριώδη τρόπο….

  9. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 3, 2012 at 10:01 μμ

    Αυτό που λέει ο παπα-Κώστας έχει μεγάλη σημασία για τον π. Παΐσιο.

    Δεν μας φτάνει, που μέσα σε αυτή τη ζούγκλα, βρέθηκε κάποτε ένα Παΐσιος -και ενδεχομένως κάποιοι άλλοι μέχρι και σήμερα-, να προσεύχεται για τον πόνο των συνανθρώπων του και να ασχολείται με το πρόβλημα του καθενός υπονομεύοντας την υγεία του;

    Θέλαμε να τον κάνουμε και προφήτη για κάθε είδους πολεμοχαρή βλακεία που διαβάζαμε και όχι μόνο…;

    Απάντηση

    • Επαναλαμβάνω τα όσα είπα και παραπάνω.

      Ναι, ήταν προφήτης και θαυματουργός.

      Και το γεγονός αυτό δεν αναιρείται από το ότι κάποιοι πρόσθεσαν κάποιες υπερβολές.

      Όπως συμβαίνει με όλους εκείνους που περνάνε στην περιοχή του θρύλου.

      Απάντηση

  10. Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 3, 2012 at 11:09 μμ

    O γ.Παϊσιος ήταν ένας αββάς βγαλμένος από το γεροντικό της Ερήμου,οι διδαχές του πατερικότατες αλλά δε μας έφτανε.Έπρεπε να τον μετατρέψουμε σε ένα ορθόδοξο Χορταρέα.Ας διορθωθούμε εμείς και μετά διορθώνουμε τους άλλους.

    Απάντηση

  11. Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 3, 2012 at 11:14 μμ

    Φίλε Χρήστο,θα πω αυτό που έλεγε ο γ.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:δε ζούμε σε χριστιανικό κράτος αλλά σε παγανιστικό.

    Απάντηση

    • Απ’ τους «ενωμένους Μπλόκερς»:

      @ Marianonice:

      Όταν απεικονίζεις την Παναγία σαν εξωγήινο τέρας και τον Χριστό στην αγκαλιά της με κεφάλι γαϊδάρου, γιατί αυτό απεικονιζόταν στη σελίδα του νέου «ήρωα» της ανακυκλωμένης αριστεράντζας, η ελευθερία σου στην έκφραση βρομάει σαν σάπιο ψάρι.

      Ας πάει ο λεβέντης, τον οποίον υπερασπίζονται, να απεικονίσει σε ισλαμική χώρα τον Μωάμεθ ή τον Αλλάχ με κεφάλι γαϊδάρου ή απλά να τον απεικονίσει ως γελοιογραφία.
      Θα τον περιποιηθούν δεόντως οι μερακλήδες πιστοί του Προφήτη και θα καταλάβει πόσο τυχερός είναι που ζει στην ορθόδοξη Ελλάδα.

      3 Οκτωβρίου 2012 6:33 μ.μ.

      Blogger Ο/Η marianaonice είπε…

      Δυστυχώς πλέον θα πρέπει να παλεύουμε και για τα αυτονόητα. Θα μας κάνουν οι αριστεροί της δεξιάς τσέπης να πιστέψουμε ότι το γάλα είναι μαύρο! μπερδεύουν την ελευθερία της έκφρασης του λόγου με τις προστυχιές ενός αριστεροχαμένου στο διάστημα!!

      Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Οκτώβριος 4, 2012 at 12:01 πμ

      Πατέρα Κωνσταντίνε πολύ συχνά και πολύ σωστά μας υπεθυμίζεις πως πρέπει να αλλάξουμε τους εαυτούς μας. Αυτή η κρίση λοιπόν είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να κάνουμε τον κόσμο μας Χριστιανικό. Διαφορετικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Καλό βραδυ σε όλους!

      Απάντηση

      • Posted by Παπα-Κώστας on Οκτώβριος 4, 2012 at 3:09 μμ

        Το υπενθυμίζω αλλά δεν το πράττω!Δυστυχώς.Όσο κι αν προσβάλει κάποιος τη πίστη μας δεν αντιδρούμε παρά με προσευχή και μετάνοια.Εκτός κι αν μας κατηγορούν επί αιρέσι ή προσθέτουν αιρετικές διδασκαλίες στη πίστη μας.Άφες αυτοίς,ου γαρ οίδασι τι ποιούσι.Είναι πάρα πολύ δύσκολο αυτό που μας ζήτησε ο Χριστός αλλά κανείς δεν είπε ότι ο χριστιανισμός είναι εύκολη υπόθεση.Και οι Προφήτες και οι Απόστολοι και οι όσιοι ένα όπλο χρησιμοποίησαν,το λόγο.

  12. Γιάννης Ζαβιτσανάκης:

    Κάποιος πρέπει να εξηγήσει σε κάποιους «προοδευτικούς», πως αυτό που πρεσβεύουν είναι ακριβώς ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
    Η άρνηση στο συνάνθρωπο του δικαιώματος να έχει τη γνώμη του και την πίστη του – όχι το δικαίωμα ύβρεως που οι ίδιοι διεκδικούν για τον εαυτό τους – δίχως να διώκεται γι αυτή.
    Κατά τη γνώμη τους, εμείς, δεν έχουμε το δικαίωμα να πιστεύουμε ό, τι θέλουμε χωρίς να ακούμε ύβρεις και χυδαιότητες, για εμάς και την πίστη μας.
    «Αυτοί», έχουν το δικαίωμα να βρίζουν εμάς και την πίστη μας, χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς.
    Αλλιώς, καταπατώνται τα δικαιώματά τους και οι ελευθερίες τους….

    Περίεργη αντίληψη της ελευθερίας και της δικαιοσύνης έχουν κάποιοι άνθρωποι, που θέλουν να αναλάβουν – ως προοδευτικοί και νέα γενιά – τα ηνία της κοινωνίας και να την αναμορφώσουν….

    Οι αρνητές του «Χριστιανικού σκοταδισμού»…και θαυμαστές του «φωτός της λογικής, που φώτισε τον κόσμο με την Ευρωπαϊκή Αναγέννηση»……

    Για τις αξίες του σεβασμού στην ανθρώπινη προσωπικότητα, στις αρχές και αξίες του συνανθρώπου, στο δικαίωμα να έχεις την άποψή σου ……δεν τους μίλησε κανείς, φαίνεται.
    Σε τούτο τον τόπο, ζούμε πια πάλι μέρες διωγμών.
    Αν τολμήσεις να πεις πως είσαι Χριστιανός, είσαι σκοταδιστής.
    Αν τολμήσεις να πεις πως είσαι Έλληνας, είσαι εθνικιστής.
    Αν τολμήσεις να πεις πως είσαι άντρας, είσαι σωβινιστής.
    Aυτός ο ΑΚΡΑΙΟΣ ρατσισμός, κανέναν «φωτισμένο προοδευτικό» δεν ενοχλεί………

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Οκτώβριος 4, 2012 at 3:48 μμ

      Φίλε Γιάννη, έχουν σπουδάσει το «επάγγελμα» είναι ψυχροί και λειτουργούν με χειρουργική ακρίβεια.

      Πίσω από τη βιτρίνα με τις αντιρατσιστικές, ανθρωπιστικές, προοδευτικές μεγαλοστομίες κρύβονται πολλών ειδών συμφέροντα.

      Υλικά και πνευματικά.

      Θέλουν το πνευματικό στήριγμα ενός λαού να καταρρεύσει ώστε η επικοινωνιακή αποβλάκωση να είναι πιο εμφυτεύσιμη στις συνειδήσεις μας και να αποκτηνωθούμε για τα καλά.
      Άλλωστε ο νόμος των λεγόμενων «αγορών» τείνει να υποκαταστήσει τα πάντα και κάποιοι συνεχίζουν να βυθίζονται στον αμύθητο πλούτο όταν στους φτωχοδιαβόλους πετάνε κανά ξεροκόμματο, ώστε κάποιος για να εργάζεται θα πρέπει να γίνεται σαν τα μούτρα τους, ή να υπονομεύεται σε αυτή τη ζούγκλα που στήνουν.

      Περισσότερο για λύπηση είναι ωστόσο τα λαδωμένα τσιράκια τους που αληχτάνε γιατί θεωρούνται τα αγαπημένα τους μαντρόσκυλα, μόνο που δεν γνωρίζουν πως τα αφεντικά τους όταν πετύχουν τους σκοπούς τους, θα τα εγκαταλείψουν.

      ‘Αλλωστε όλα γίνονται προς όφελος κάποιων λίγων παλαβών -όπως έλεγε ο γέροντας Παΐσιος- που κατέχουν σχεδόν το σύνολο του παγκόσμιου πλούτου και μας διοικούν επί της ουσίας, έστω μέσα από τις μαριονέτες που ορίζουν.

      Απάντηση

  13. Posted by Χρήστος Δημάρης on Οκτώβριος 4, 2012 at 8:38 μμ

    ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ:

    – Γέροντα, όταν μιλούν κατά τής Εκκλησίας ή κατά τού Μοναχισμού κ.λπ., τί πρέπει νά κάνη κανείς;

    – Κατ’ αρχάς, άν κάποιος μιλάει άσχημα λ.χ. γιά σένα ως άτομο, δέν πειράζει. Νά σκεφθείς: «Τόν Χριστό, πού ήταν Χριστός, Τόν έβριζαν, καί δέν μιλούσε, εμένα πού είμαι αμαρτωλός τί μου αξίζει;». Άν έρχονταν νά βρίσουν εμένα ως άτομο, δέν θά μέ πείραζε καθόλου. Άλλα, όταν μέ βρίζουν ως μοναχό, βρίζουν καί όλο τόν θεσμό τού Μοναχισμού, γιατί ως μοναχός δέν είμαι ανεξάρτητος, καί πρέπει νά μιλήσω. Σέ τέτοιες περιπτώσεις πρέπει κανείς νά τούς αφήσει λίγο νά ξεσπάσουν καί ύστερα νά τούς πεί δύο κουβέντες…

    Αναλυτικώτερα: http://emprosdrama.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3676.html?m=1

    Απάντηση

  14. Μανώλης Σμυρνάκης:

    ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ.

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑΠΛΩΣ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΥΜΗΣΗ ΜΑΣ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΑΝ ΟΙ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΟΥ

    ΤΟ: «ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ ΟΥ ΓΑΡ ΕΙΔΑΣΕΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ»…

    Απάντηση

  15. Από τους «Ενωμένους Μπλόκερ»:

    Ανώνυμος είπε…

    Απιστευτα ‘συντηρητικο’ αρθρο και μαλιστα υποτιθεται πως υποστηριζατε την ‘ελευθερια του λογου’ στο διαδικτυο.
    Τεραστιο χασμα κυριες και κυριοι. Κριμα.

    http://atheofobos2.blogspot.gr/2012/09/blog-post_29.html

    Απάντηση

    • Ο/Η παπαηλιας-υφαντης είπε…

      Κύριε Ανώνυμε

      Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;

      Για να ικαταλάβουμε κι εμείς ποιο είναι το συντηρητικό και πού βρίσκεται το ρεσιτάλ αλητείας και η ασυδοσίας…

      Η συντηρητικότητα ή η προοδευτικότητα δεν βρίσκεται στις ταμπέλες, που εφευρίσκει ο πολιτικαντισμός, αλλά σ’ αυτά που αποκαλύπτει η πραγματικότητα.

      Και η πραγματικότητα φωνάζει ότι αυτοί, που χλευάζουν την ψυχή και την καρδιά της Ελλάδας (Πατροκοσμά, Κολοκοτώνη, Διάκο, κλπ) είναι ανθέλληνες.

      Και μάλιστα εγκάθετοι…

      Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: