ο σατανάς στην ανεργία…

Αξιότιμη κυρία Ελένη Κιτσοπούλου

Κάποιος, αυτές τις μέρες , μου είπε:
-Παπά, τα ’μαθες τα νέα;.
-«Ουδέν νεώτερον από το δυτικόν μέτωπον»! του αποκρίθηκα. Τα νέα μας είναι, καθημερινά, σταθερά και απαράλλακτα. Πηγαίνουμε διαρκώς από το κακό στο χειρότερο. Ή μήπως έχεις κάτι το τρισχειρότερο;
-Το τρισχειρότερο είναι, μου είπε, ότι ο Διάβολος μπήκε στην ανεργία.

-Κι αυτό τι σημαίνει;

-Σημαίνει ότι εμείς οι άνθρωποι γίναμε ασύγκριτα πανουργότεροι απ’ αυτόν. Και ούτε πολύ ούτε λίγο του πήραμε όλες τις δουλειές. Και τον αφήσαμε με τα χέρια σταυρωμένα.

-Αυτό είναι αδύνατον! είπα.

-Για πάρε και διάβασε εδώ, μου είπε, να ιδείς και να καταλάβεις…

Και διάβασα:

«Ο Ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζεί στην Αθήνα του 2012, μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω.
Δουλεύει σε μια ψησταριά στου Ψυρρή. Σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες…Κούρδους λαθρομετανάστες.
Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει, όταν γυρίζει σπίτι.
Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη, με τον Κούρδο λαθρομετανάστη, παραγιό του.
Ο κερατάς ο Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια»!

-Καταπληκτικό! του είπα. Όντως ο διάβολος δεν θα μπορούσε να έχει τέτοια «φαεινή» έμπνευση.

Αλλά ποιος είναι αυτός, που θέλησε να υπεξαιρέσει τις αρμοδιότητες του Διαβόλου;

-Η αξιότιμη κ. Ελένη Κιτσοπούλου, θεατρική συγγραφέας και σκηνοθέτρια.

-Και ποιος χρηματοδότησε το διανοητικό αυτό τερατούργημα;

-Μα ο ελληνικός λαός, που πένεται και υποφέρει! Ποιος άλλος; Με τις ευλογίες της «εθνοσωτήριας» κυβέρνησής του. Μέσα στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών…

-Το ρώτησα, είπα, γιατί υπάρχουν κι άλλοι, οι οποίοι χρηματοδοτούν τέτοιου είδους «αριστουργήματα».

Οι σιωνιστές και οι Αμερικάνοι, για παράδειγμα. Και άλλοι ομοϊδεάτες τους, που μισούν θανάσιμα την Ελλάδα και την ιστορία της.

Είναι οι ίδιοι οι αρχιτέκτονες της οικονομικής χρεοκοπίας. Οι οποίοι επιδιώκουν να πετύχουν ταυτόχρονα με την οικονομική και την ηθική και πνευματική και εθνική μας διάλυση και αποσύνθεση.

Έχουν, κυριολεκτικά λυσσάξει και εργάζονται εργολαβικά για την απαξίωση και προσβολή παντός γεγονότος ή προσώπου, που έχει σχέση με την πίστη μας και την πατρίδα μας.

Στρατολογούν διάφορες μετριότητες, που είναι διατεθειμένες να ξεπουλήσουν, όχι μόνο τη συνείδησή τους, αλλά και την ίδια τους τη μάνα, έναντι οικονομικών ανταλλαγμάτων ή διαφόρων κάλπικων τίτλων (καθηγητών Πανεπιστημίου, κλπ), που τους προσφέρουν…

Τους εκπαιδεύουν, δίκην γενιτσάρων, και ύστερα τους ξαμολάνε, για να ασκήσουν στους αδαείς τη φθοροποιό προπαγάνδα τους.

Με διάφορα βιβλία ή άρθρα σε εφημερίδες, αφού έχουν, όπως λέγεται, υπό τον έλεγχό τους το 95% του παγκόσμιου τύπου. Ή με θεατρικά και τηλεοπτικά και κινηματογραφικά έργα, όπως θα μπορούσε να συμβαίνει και στην προκειμένη περίπτωση…

Αυτά, πάνω-κάτω, κ. Κιτσοπούλου, είπαμε με το συνομιλητή μου.

Αλλά, επειδή το γεγονός μου φαινόταν απίστευτο, πήγα να ιδώ και να διαβάσω, με τα ίδια μου τα μάτια, ο, τι σχετικό έχει γραφτεί και ειπωθεί.

Γιατί σκεφτόμουνα πως μπορεί κάποιος να γράψει κατ’ ιδίαν τις πιο περίεργες ανοησίες και παλιανθρωπιές. Αλλά μου φαινόταν αδιανόητο και αδύνατο να βρεθούν άνθρωποι, που θα μπορούσαν να δώσουν θεατρικές παραστάσεις με ένα τέτοιο αισχρούργημα.

Και δεν είχα πέσει έξω. Γιατί κάποια κριτικός λέει χαρακτηριστικά πως οι ηθοποιοί υπέφεραν, προκειμένου να αποδώσουν το χυδαίο σενάριο.

Αλλά, πέραν αυτών, άκουσα και είδα και τη δική σας συνέντευξη. Στην οποία λέτε άρρητα ρήματα, με τα οποία ματαιοπονείτε να δικαιολογήσετε το ανοσιούργημα σας:

Ο Αθανάσιος Διάκος, κ. Κιτσοπούλου, δεν μπορεί να έχει καμιά σχέση με το «σήμερα». Με το σήμερα έχουν σχέση κάποιοι τωρινοί, ανεπανάληπτοι, ανθέλληνες και οι εφιάλτες.

Ο Αθανάσιος Διάκος έχει σχέση με τη δική του εποχή, τη μαρτυρική και ηρωική. Και το «καρδιογράφημα» της ψυχής του δεν είχε τις ταλαντώσεις της δουλοπρέπειας και της προδοσίας. Αλλά την αδιάπτωτη ευθεία της ελευθερίας ή του θανάτου.

Όπως και το καρδιογράφημα του Λεωνίδα. Που λίγο παρακεί έγραψε την παραπλήσια ηρωική και απαράμιλλη ιστορία του.

Οι οποίοι, όπως και τόσοι άλλοι, που έδωσαν παρόμοια δείγματα αυτοθυσίας, είναι η ψυχή και η καρδιά της Ελλάδας. Που μάταια αγωνίζονται να δολοφονήσουν όλοι οι μικροί και τυχάρπαστοι.

Γιατί ο Διάκος και οι όμοιοί του βρίσκονται πολύ ψηλότερα απ’ όσο μπορεί να φτάσει ο φθόνος και η μοχθηρία τους.

Που σημαίνει ότι ο Αθανάσιος Διάκος, σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι «αυτό, που είμαστε εμείς», ώστε να μας περιποιεί το δικαίωμα να τον μεταβάλουμε σε πατσαβούρα του αμοραλισμού μας.

Αν θέλατε να κάμετε το παιχνίδι του «σήμερα» ενδιαφέρον, θα μπορούσατε ν’ ασχοληθείτε με τους αντιπροσωπευτικούς τύπους της εποχής μας.

Με τους οποίους, όπως φαίνεται, κινείστε στο ίδιο μήκος κύματος. Και είναι πάμπολλοι…

Και, βέβαια, αποφαίνεστε, αρμοδίως, και περί τέχνης.

Και λέτε ότι το «αριστούργημά» σας «δεν οδεύει προς κάποια λύτρωση»; Όταν, χωρίς λύτρωση, δεν υπάρχει κανενός είδους τέχνη. Παρά μόνο κακοτεχνία…

Πιστεύω πως, αν ζούσε ο αείμνηστος Στέλιος Καζαντζίδης, σε καμιά περίπτωση, δεν θα σας επέτρεπε να επενδύσετε-όπως κάματε-το κακοτέχνημά σας με τα τραγούδια του!…

παπα-Ηλίας

Advertisements

21 Σχόλια

  1. Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 21, 2012 at 7:02 μμ

    ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ: Το βίντεο που βάζω έχει δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είχε γραφτεί πριν από πολλά χρόνια αλλά είναι διαχρονικό. Μπορούμε να δούμε με ποιό τρόπο μπήκε το ΠΑΣΟΚ στην συγκυβέρνηση. Στο δεύτερο μέρος μπορούμε να ακούσουμε πως είχε απαντήσει ο Καραϊσκάκης όταν είχαν πει και γι αυτόν κάποια πράγματα σαν κι αυτά που έγραψε η κυρία Κιτσοπούλου. Πατέρα Ηλία ο Καραϊσκάκης δεν ήταν και τόσο ευγενικός στις εκφράσεις του. Ειδικά όταν μίλαγε για τους Τούρκους και τους προσκυνημένους. Αν το σχόλιο μου δημιουργεί προβλήματα σβήσε το. Ο ΝΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΠΠΕΙΣ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ: http://www.youtube.com/watch?v=kQ8kEStvt7M&feature=youtube_gdata_player

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 21, 2012 at 8:52 μμ

      Είχε απηυδήσει ο Καραϊσκάκης με τη νοσηρότητα, ενδεικτική είναι άλλωστε φίλε Χρήστο, η διάθεση του φίλου του, Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, να βάλει στην άκρη τους προσκυνημένους, τους οποίους φοβόταν σε αντίθεση με τον Αιγυπτιακό στρατό, ή τους οθωμανούς κατακτητές και τους οποίους διέσυρε στο πεδίο της μάχης.

      Απάντηση

  2. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 21, 2012 at 7:24 μμ

    «Πιστεύω πως, αν ζούσε ο αείμνηστος Στέλιος Καζαντζίδης, σε καμιά περίπτωση, δεν θα σας επέτρεπε να επενδύσετε-όπως κάματε-το κακοτέχνημά σας με τα τραγούδια του!…»

    Μα είναι γνωστό παπα-Ηλία, πως ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν θολοκουλτουριάρης και επιτηδευμένος,καθόλου απλός και λαϊκός άνθρωπος.
    Θα είχε σίγουρα επενδύσει μουσικά αυτο το τερατούργημα, εννοούσα αυτή την εξαίσια δημιουργία.

    Νομίζω πως ο τίτλος του παρακάτω τραγουδιού άλλωστε ταιριάζει γάντι στη κυρία αυτή:

    Υ.Γ Ας το ρίξουμε και λίγο στο χιούμορ, γιατί με τα μπερδέματα και τις πολλές αναλύσεις, απέναντι σε όλα αυτά που μας περιστοιχίζουν και μας επηρεάζουν, κινδυνεύουμε να γίνουμε αχταρμάς.
    Και βέβαια μπορεί ο διάβολος να είναι στην ανεργία, αλλά όχι όλα του τα ποδάρια, μιας και μπορεί ενίοτε να προκαλεί σύγχυση, να αποπροσανατολίζει και να κατευθύνει σκέψεις, ιδέες, συναισθήματα με πρωτοφανή χειρουργική ακρίβεια, σπέρνοντας «κουτσουλιές» και σπίθες εδώ και εκεί.

    Απάντηση

  3. Χρήστο, καλησπέρα

    Το πρώτο μέρος είναι ενδιαφέρον και εύστοχο και για το περιεχόμενό του, αλλά και γιατί το παρουσιάζει ο Χάρυ Κλυν.

    Το δεύτερο μέρος είναι πασίγνωστο. Άλλωστε τη γλώσσα αυτή δικαιούται να τη χρησιμοποιεί ο Καραϊσκάκης, που πολέμησε και θυσιάστηκε για τη λευτεριά.

    Αλλά όχι τα οποιαδήποτε ανυπόστατα τσουτσέκια σε βάρος των ηρώων. Και μάλιστα σαν τον αθανάσιο Διάκο.

    Απάντηση

  4. Κι όμως θα επιμείνω πως ο Καζαντζίδης ποτέ δεν θα συναινούσε σε μια τέτοια διαστροφή.

    Και βέβαια σ’ ευχαριστώ για το τραγουδάκι.

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 21, 2012 at 8:07 μμ

      «Κι όμως θα επιμείνω πως ο Καζαντζίδης ποτέ δεν θα συναινούσε σε μια τέτοια διαστροφή.»

      Εννοείται, έκανα χιούμορ, ο Στέλιος ήταν και απλός και αυθεντικός άνθρωπος!

      Απάντηση

  5. χρηστος ντοβας:

    Μέχρι που μπορεί να φτάσει η απάθεια ενός λαού όμως?

    Μέχρι πότε θα ανέχεται να του βρίζουν το θεό την ιστορία την ζωή του όλοι…

    .Ή μήπως τελικά αυτό ήταν πάντα?

    Απάντηση

  6. Posted by Παπα-Κώστας on Αύγουστος 21, 2012 at 10:23 μμ

    Και η κατηφόρα μας συνεχίζεται.Όχι μόνο οικονομικά αλλά σε όλους τους τομείς.Και φυσικά στόχος αυτή τη φορά,ένας από τους ήρωες της επανάστασης την οποία οφείλουμε να εξευτελίσουμε ώστε να προοδεύσουμε.Και φυσικά για το αριστούργημα αυτό λεφτά υπάρχουν!Προσεύχομαι ο Θεός να μας στείλει τους ηγέτες αυτούς που θα καθαρίσουν όλο αυτό το χάλι.Και να ντύσουμε μουσικά αυτό το καθάρισμα και με Καζαντζίδη και με Μπιθηκώτση!

    Απάντηση

  7. παπα-Κώστα, καλησπέρα

    Συμφωνούμε απόλυτα. Ασφαλώς και Μπιθικώτση.

    Να’ναι καλά οι συνθέτες, που μας έδωσαν ωραιότα τραγούδια, αλλά και οι τραγουδιστές, που τα απέδωσαν θαυμάσια.

    Δυστυχώς, στην τωρινή συγκυρία, ζολυμε από κάθε άποψη σε εποχή ολόπλευρης παρακμής.

    Απάντηση

  8. Posted by Παπα-Κώστας on Αύγουστος 21, 2012 at 11:17 μμ

    Πάτερ μου,το σχόλιο του Χρήστου Ντόβα παραπάνω είναι μια κραυγή αγανάκτησης που συμμερίζομαι απόλυτα.Ως πότε θα κοιμόμαστε;Μήπως τελικά αυτοί είμαστε και απλώς το κάλυπτε αυτή η πλαστή ευμάρεια τόσα χρόνια;Έχουμε τόσο ξεπέσει;Θυμίζει τα λόγια του Ιερεμία «η χώρα είναι γεμάτη από μοιχούς,προσπάθειά τους είναι το κακό και δύναμή τους η κακία».Απαραίτητη η καταστροφή και η εκρίζωση του αμαρτωλού κόσμου και η φύτευση και ανοικοδόμηση του πνευματικού κόσμου.Με μουσική ή χωρίς.Ποιος και πώς όμως θα το κάνει;

    Απάντηση

  9. […] παπα-Ηλίας Υφαντής Share this:TwitterFacebookPrintLike this:LikeBe the first to like this. […]

    Απάντηση

  10. […] παπα-Ηλίας Μοιραστείτε τοRedditDiggStumbleUponTwitterPrintEmailFacebookLinkedInTumblrLike this:LikeBe the first to like this. […]

    Απάντηση

  11. […] παπα-Ηλίας Διαδώστε τοFacebookEmailPrintTwitterLike this:LikeBe the first to like this. By Greekx • Posted in Home 0 […]

    Απάντηση

  12. TheNewsGr, καλή σας μέρα

    Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία και την ανάρτηση.

    Απάντηση

  13. […] παπα-Ηλίας 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Υποταγή, μοιρολατρία, καταστροφή […]

    Απάντηση

  14. Ανωνύμου από το αιέν αριστεύειν:

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΙΨΑΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ .

    ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ .

    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ .

    Απάντηση

  15. Ζούμε σε καιρούς ζοφερούς, παπά μου. Αλλά και ζοφεροί να μην ήταν οι καιροί, κάθε σύζυγος χασάπη, σουβλατζή, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του “πολιτισμένου” μας κόσμου, δικαιούται να έχει ερωμένο τον παραγιό, έστω κι αν εκείνος είναι μαυριδερός κι ανασφάλιστος. Έστω και που με τη γλώσσα του υπηρετεί τους οργασμούς της κυρίας του, αντί της σωστής εκφοράς του ελληνικού λόγου… Ποιητική αδεία, φυσικά…

    Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές κι οι ρόλοι είναι αντεστραμμένοι…

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: