ανθελληνικό παραλήρημα….

Στην Αθήνα, πριν μερικά χρόνια, σε κάποιο αστικό λεωφορείο:

Καθόταν απέναντί μου ένας μετανάστης. Και μπαίνει, στο μεταξύ, μια γυναίκα. Η οποία, με τρόπο βίαιο, σηκώνει το μετανάστη, για να καθίσει η ίδια.

Ύστερα στρέφεται σε μένα και με ρωτάει:

-Δεν έκαμα καλά, πάτερ;
-Όχι, της αποκρίνομαι, δεν έκαμες καθόλου καλά!
Γιατί η συμπεριφορά σου αυτή δεν ταιριάζει καθόλου με τα ήθη της πατρίδας μας. Τα παλιότερα και τα τωρινά. Κι, ακόμη, γιατί μπορεί κι εσύ κάποια στιγμή να αναγκαστείς να μεταναστεύσεις. Και θα σε πικράνει πολύ μια ανάλογη συμπεριφορά εκ μέρους κάποιων ξένων σε βάρος σου!

Κι εξάλλου θυμούμαι που στο πανεπιστήμιο αποκαλούσαμε τους μαύρους συμφοιτητές μας, χιουμοριστικά, «κανίβαλους».

Κι εκείνοι. με την ίδια χιουμοριστική διάθεση, μας απαντούσαν εύστοχα:

«Εμείς τρώμε τους ανθρώπους, επειδή πεινάμε. Ενώ εσείς οι λευκοί τους σκοτώνετε, όχι από ανάγκη, αλλά από διαστροφή»!…

Η ρατσιστική συμπεριφορά της γυναίκας, στο πρώτο παράδειγμα, αποτελεί. για τα δεδομένα του τόπου μας, μια κακοήθη εξαίρεση.

Ενώ το, φαινομενικά, χονδροκομμένο αστείο, στο δεύτερο παράδειγμα, παρά τη φαινομενική του σκληρότητα, όχι μόνο δεν δημιουργούσε ρατσιστικές αποστασιοποιήσεις, αλλά προκαλούσε και φιλικότερες προσεγγίσεις.

Και ας έρθουμε τώρα στο διαβόητο «απόφθεγμα» της Βούλας Παπαχρήστου.

Που, σκόπιμα, κατά τη γνώμη μου, μεγιστοποιήθηκε, προκειμένου να την «κάψουν», ως αθλήτρια, στην πυρά της «ιερής» τους εξέτασης. Και όχι μόνο…

Τι λέει, λοιπόν, το απόφθεγμα;

«Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα, τουλάχιστο τα κουνούπια του Δυτικού Νείλου θα τρώνε σιτικό φαγητό»»!…

Πρόκειται για ένα τελείως ανώδυνο αστείο. Που ωστόσο μεγιστοποιήθηκε παμπόνηρα από εκείνους, που σκόπιμα το δημιούργησαν και το προώθησαν στην αθλήτρια, για να την παγιδεύσουν.….

Γιατί απώτερος σκοπός τους δεν ήταν να πλήξουν και να δυσφημήσουν μόνο την αθλήτρια, αλλά, σε τελική ανάλυση, την ίδια την Ελλάδα.

Και αναρωτιέται κανείς, αν κάποιες περίεργες υποθέσεις ντοπαρίσματος Ελλήνων αθλητών, δεν είναι στημένες.

Εκ μέρους των κέντρων εκείνων, που με τη μετάλλαξη τροφίμων και φαρμάκων μεθοδεύουν την ρατσιστική επιλογή και τον αποδεκατισμό του ανθρωπίνου γένους.

Έτσι ώστε για μια ακόμη φορά, με την ευκαιρία των ολυμπιακών αγώνων, να μας διασύρουν παγκοσμίως. Όπως έχουν κάμει αλλεπάλληλες φορές τα τελευταία χρόνια.

Οι ίδιοι, ακριβώς, που, παράλληλα, με την οικονομική και τη μεταναστευτική, έχουν στήσει εναντίον μας και την επικοινωνιακή αγχόνη.

Δεδομένου ότι ελέγχουν, όχι μόνο την οικονομία, αλλά και τη συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ, παγκοσμίως.

Και ταυτόχρονα υποκινούν και συντηρούν πολεμικά μέτωπα σε βάρος διαφόρων χωρών (Αφγανιστάν, Ιράκ, Σερβία, Β. Αφρική, Συρία, κλπ).

Προκαλώντας, με το καταστροφικό τους όργιο και το ακατάσχετο μεταναστευτικό κύμα των εξαθλιωμένων λαών.

Τους οποίους αφήνουν να εισρέουν, δήθεν τυχαία, στην πατρίδα μας, χωρίς όμως να τους επιτρέπουν την περαιτέρω προώθηση.
Με αντικειμενικό τους σκοπό να μεταβάλουν την πατρίδα μας σε ένα γκέτο ραγδαία διογκούμενης εγκληματικότητας. Και προϊόντος του χρόνου να δημιουργήσουν ένα ανθελληνικό εσωτερικό μέτωπο απελπισμένων αλλόφυλων και αλλόθρησκων.

Και έχουν το απύθμενο θράσος να μας κατηγορούν από πάνω και για ρατσισμό!

Οι «σούπερ-ρατσιστές» και κανίβαλοι, που καταληστεύουν και νέμονται τον πλούτο των λαών ολάκερης της Γης. Και καταδικάζουν εκατομμύρια ανθρώπων σε θάνατο.
Και μας κατηγορούν, προκειμένου να μας κλείνουν το στόμα, για να μην τολμούμε να καταγγέλλουμε το δικό τους βάρβαρο και κανιβαλικό ρατσισμό.

Καθώς τους ακομπανιάρουν, δυστυχώς, και τα δικά μας φασιστο-κόμματα και τα πληρωμένα φαστιστο-κάναλα και οι ορδές των ασυνείδητων φασιστο-δημοσιογράφων.

Που φωνάζουν για τον, δήθεν, φασισμό και ρατσισμό των Ελλήνων και των αθλητών μας, οι ξεδιάντροποι.

Ακολουθώντας το εφιαλτικό παράδειγμα του «λεφτά υπάρχουν» ή του «μαζί τα φάγαμε». Που χαρακτήριζαν τους Έλληνες «διεφθαρμένους», «κοπρίτες», κλπ.

Ενώ ταυτόχρονα κουκουλώνουν το ρεσιτάλ φασισμού και ρατσισμού, που δίνουν, ανελλιπώς και ανηλεώς. σε βάρος των Ελλήνων, οι δολοφόνοι της τρόικας του εσωτερικού και του εξωτερικού.

Καθώς αυτή τη στιγμή, κυριολεκτικά, καταληστεύουν και κατεδαφίζουν τα νοικοκυριά μας και την πατρίδα μας.
Προκειμένου να πετύχουν την εξαθλίωσή μας και τον εξολοθρεμό μας.…

Οι ελληνόφωνοι ανθέλληνες!….

παπα-Ηλίας

Advertisements

70 Σχόλια

  1. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 28, 2012 at 8:03 πμ

    Σας καλημερίζω, παπα-Ηλία και μαζί όλους τους υπερβατικούς συν-σχολιαστές…

    Κατ’ αρχήν αυτό το κείμενο με εκφράζει στο ακέραιο και μάλιστα είναι από αυτά που θα πρέπει να προωθηθούν, κυρίως για λόγους παιδευτικής αντίληψης και αναδιάταξης της έννοιας του ρατσισμού αλλά κυρίως της φιλαδέλφειας.

    Αν θα μπορούσα να προσθέσω μια γνώμη, αυτή δεν είναι άλλη, από το γεγονός πως ακόμα και οι πιο ακραίες καταστάσεις, τα πιο δεινά και στυγνά εγκλήματα, οι πιο προφανείς συνθήκες καταπάτησης των ανθρώπινων αξιών, μπορούν -υπό πρϋποθέσεις- να προβληθούν ως υγιή φαινόμενα και μάλιστα στοιχειώδη και απαραιτήτως αποδεκτά.
    Πως;;;
    Μα με την συστηματική καλλιέργεια ενοχικών συνδρόμων, με την μεγιστοποίηση της μισής αλήθειας, με την εκφορά των καταστάσεων αυτών υπό το ετυμολογικό κουκούλωμα της χρήσης συνθημάτων, όπως «ανθρωπισμός», «δικαιώματα», «ισότητα» και πάει λέγοντας…
    Και πάντα υπό το πρίσμα ενός καλά στημένου επικοινωνιακού δικτύου, που θα καταφέρνει να περάσει στη συνείδηση των πολιτών, την ανοχή στο δουλεμπόριο και την παράλληλη αξιοποίησή του προς όφελος πονηρών επιδιώξεων και πολιτικών σκοπιμοτήτων, ως «προσφυγιά», ως «μετανάστευση», ως κάτι αγαθό εν τέλει.
    Και το οποίο παράλληλα, θα έχει επιφέρει ένα κρίσιμο πλήγμα στην έννοια της αυτοδιάθεσης ενός λαού με κοινές αξίες, παραδόσεις, αναφορές, υπό το πρίσμα της …πολυ-πολιτισμικότητας.

    Το ερώτημα τώρα, είναι: «μα ποιος μπορεί να τα επιτύχει όλα αυτά»;;;

    Μα φυσικά κάποιοι που έχουν ψυχρό αίμα, που η συνείδησή τους υπαγορεύεται από χαμερπή πάθη, που έχουν μάθει να είναι στυγνοί και υποκριτές, που φυσικά λειτουργούν όπως οι χειρουργικής ακρίβειας εγκληματίες, και που έχουν αναπτύξει άριστα την ψευδο-ευγένεια ως κοινωνική βιτρίνα, τον κανιβαλικό ευπρεπισμό και τη νοσηρή νηφαλιότητα συνοδευόμενη με ένα χαλαρό και κυνικό χαμόγελο.

    Και δεν πρόκειται για μια περιγραφική κατάσταση που συνάδει με την προσπάθειά μου να αποδώσω ποιητικό τόνο στο σχολιασμό, αλλά για μια παρατήρηση που έχω κάνει και έτσι ακριβώς αντικρίζω την κατάσταση.

    Δεν είναι τυχαίο, πως όλο αυτό το δίκτυο, εκπροσωπείται στο δημόσιο πεδίο από ανθρώπους(;) που υποστηρίζουν «τέρατα», που είναι εμφανές ότι χρησιμοποιούν την ιδιότητά τους, τα ιδεολογικά φληναφήματά τους, προσαρμόζοντάς τα στο να επιφέρουν ένα καίριο πληγμα στην εθνική υπόσταση, υποστηρίζοντας (κρυφά) αλλότριες καταστάσεις, και δεν έχουν κανένα πρόβλημα, είναι «στεγανοί».
    Σαν σε σταθερή προσίλωση σε έναν προγραμματισμένο στόχο.
    Ως ψυχροί επαγγελματίες….

    Και σκόπιμα δεν αναφέρομαι στον πυρήνα του θέματος, για το αν πρόκειται για «ρατσισμό», τι είναι «ρατσισμός», αν όλα γίνονται -όλως τυχαίως- λίγο πριν τη διεξαγωγή των «ολυμπιακών» αγώνων…
    Καθώς εκτός του ότι τα ανέπτυξε αρτιότατα ο παπα-Ηλίας, βάζοντας τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, το θεωρώ και ιδιαίτερα εξαντλητικό να ξαναλέω τα ίδια και τα ίδια, αφού η ιστορία εκφεύγει μακράν της αντιπαράθεσης επιχειρημάτων, μιας και αντιμετωπίζουμε επι της ουσίας τον σχεδιασμό κάποιων, των οποίων έτσι και αλλιώς το αυτί δεν ιδρώνει.
    Ξέρουν πολύ καλά αν έχουν δίκιο, γωρίζουν άριστα τι κάνουν και η επιχειρηματολογία τους, δεν είναι παρά ένα όχημα-καθρέφτης του ψυχισμού τους.

    Μία είναι όμως η κρίσιμη παρατήρηση για τους «αριστερούς» (άλλο πάλι και τούτο), που προεκτεινοντας την κυνική ρητορεία Παγκάλου, θεωρούν πως η ακροδεξιά εισήλθε ενισχυμένη στη Βουλή, απλά μωρέ….
    επειδή την ψήφισαν, άμυαλοι και κρυφο-φανερο ρατσιστές πολίτες, χαμηλού επιπέδου τάχα οπαδοί του ναζισμού και μόνο…
    Προφανώς το 0,00000…κάτι επί της % που ελάμβανε μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν απλά μια σύμπτωση.
    Σε αυτούς τους ανάλγητους -πραγματικά- πολιτικούς ταιριάζει ένα βιντεάκι που θα παραθέσω σε επόμενο «σχόλιο» και ελπίζω να δημοσιευτεί.
    Αφορά στα λόγια του Στ. Λυγερού, που αρμόζουν στην περίσταση.

    Υ.Γ Φυσικά δεν επιθυμώ να πειστούν οι ψυχροί κύριοι και τα δίκτυά τους, αλλά να αποτυπωθεί η εκδοχή της καθημερινής πραγματικότητας με έναν πιο παραστατικό τόνο.
    Υ.Γ 2. Διαφωνώ με τον πομπώδη τίτλο του βίντεο και κάποια κομματικής εμπνέυσεως σχόλια, αλλά μένω στην ουσία των λεγομένων του κ. Λυγερού.

    Απάντηση

  2. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 28, 2012 at 8:03 πμ

  3. Γιώργο

    Θερμότατα ευχαριστώ και για τον υπέροχο σχολιασμό και για το βίντεο. Ο καθένας μας συνεισφέρει με τον τρόπο του στον κοινό αγώνα.

    Έτσι ώστε να παρηγορούμαστε, τουλάχιστο, με την ικανοποίηση ότι , ως ένα βαθμό συνειδητοποιούμε τη ζούγκλα, μέσα στην οποία ζούμε…

    Απάντηση

  4. Από το FACE BOOK:

    Ioannis K. Nakos:

    Πολύ καλό κείμενο, εξαιρετικό σκεπτικό όπως πάντα…

    ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΜΥΡΝΑΚΗΣ:

    ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ.

    ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.

    ΟΤΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΔΙΑ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ

    Απάντηση

  5. Posted by Χρήστος Δημάρης on Ιουλίου 28, 2012 at 2:43 μμ

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΙ; ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΙΔΕΩΔΗ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ; Όταν κάποιος τιμωρείται χωρίς να απολογηθεί τότε αυτό λέγεται φασισμός. Και οι κύριοι και οι κυρίες που μας λεν ότι είναι αριστεροί πρέπει πρώτα από όλα να μας πουν τι είναι αριστερά. Και οι κύριοι και οι κυρίες που μας μιλούν για δεξιά πρέπει πρώτα από όλα να μας πουν τι είναι δεξιά. Και οι κύριοι και οι κυρίες (εκ δεξιών και εξ αριστερών) που μας μιλούν για αξίες, για αρχές και Ολυμπιακά ιδεώδη πρέπει επιτέλους να μας πουν για ποιές αξίες, για ποιές αρχές και για ποιά ιδεώδη μας μιλούν. Τα προβλήματα συνεχώς θα πολλαπλασιάζονται και λύση δεν θα υπάρξει ποτέ εκτός εάν κανόνας μας γίνουν οι αξίες και οι αρχές του Ευαγγελίου μας και της Ορθοδοξίας μας. Και είναι πραγματικά θλιβερό το φαινόμενο των βουλευτών που παριστάνουν τους θρησκευόμενους για να εξασφαλίσουν τα ψηφαλάκια τους. Για να προκόψουμε δεν χρειαζόμαστε ούτε την δεξιά και ούτε την αριστερά. Η πολιτική μας τοποθέτηση δεν βρίσκεται πάνω από την πίστη μας. Ας συμπεριφερθούμε σαν κι αυτό που παριστάνουμε ότι είμαστε: Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι!

    Απάντηση

  6. Χρήστο, καλησπέρα

    Πανέμορφο το σχόλιό σου. Κανεί δεν μπορεί να του προσθέσει ή να του αφαιρέσει τίποτε!

    Απάντηση

  7. Απ’ τους «Ενωμένους Μπλόκερς»:

    3 Σχόλια:

    Blogger Ο/Η Ενδελέχεια είπε…

    Έτσι ακριβώς είναι. Δεν είναι τυχαίο ότι αμέσως μόλις οι εγχώριοι καραγκιόζηδες μεγιστοποίησαν το θέμα Παπαχρήστου, εμφανίστηκε το ντοπατισμένο δείγμα του Χονδροκούκη, σαν να δόθηκε ένα αόρατο σύνθημα. Πρόθεση; Με την ευκαιρία των Ολυμπιακών όπου η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της θετικής προσοχής, να πλήξουν με το χειρότερο τρόπο την εικόνα της – εδώ ο ΣΕΓΑΣ βγήκε και δήλωσε πως η Ελλάδα είναι το σταυροδρόμι της ντόπας!! Δηλαδή, ούτε εχθροί μας να ήταν! Η Ελλάδα των δυο μεταλλίων σταυροδρόμι ντόπας, ενώ ΗΠΑ, Κίνα κτλ που σαρώνουν τα μετάλλια, χωρίς ελέγχους ντόπινγκ είναι αθώες περιστερές.

    Ονειρεύομαι τη στιγμή που ένας αληθινός Έλληνας ηγέτης πάψει να δίνει την ιερή μας φλόγα σ’ αυτούς που εξευτελίζουν την Ελλάδα και μετατρέπουν την ιερή φλόγα σε αναπτήρα τσιγάρων!

    Όσο για την κυρία και το μετανάστη, δυστυχώς, η καλοσύνη που δείξαμε, αποθράσυνε τους μετανάστες και μας έκανε μετανάστες στον τόπο μας. Βλέπετε, στη Γερμανία όπου συμπεριφορές σαν της κυρίας είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, η εγκληματικότητα των μεταναστών είναι ελάχιστη. Αλλά εμείς φοβηθήκαμε μη μας πουν »ρατσιστές» – προτιμούμε να μας πουν εξαφανισμένους…

    Blogger Ο/Η marianaonice είπε…

    Πόσο σωστά τα λέτε πάλι πατέρα Ηλία!
    Έτσι είναι. Κάποτε η Ελλάδα λάτρευε τον Ξένιο Δία και ήταν παροιμιώδης η ανθρωπιά και η καλωσύνη των ανθρώπων της. Όμως τελικά μας κατάντησαν μισάνθρωπους και φοβισμένους «μετανάστες» στον ίδιο μας τον τόπο! και όπως λέει κι η Ενδελέχεια αυτό αποθράσυνε κάθε τυχάρπαστο και τυχοδιώκτη εγκληματία αλλοδαπό να παρανομεί σε βάρος μας βλάπτονας ακόμη και τους νοικοκυραίους και νόμιμους ομοεθνείς του, που ξέρουν να τιμούν τη χώρα που τους φιλοξενεί και τους ανθρώπους που τους δέχονται. Γιατί υπάρχουν και τέτοιοι κι ας μη το ξεχνάμε.

    Blogger Ο/Η marianaonice είπε…

    Εγώ άλλωστε δεν βλέπω καν ρατσισμό στο εν λόγω σχόλιο! χιούμορ βλέπω καθαρό όπως τα αστεία με τους Πόντιους. Το αν ένα αφρικανικό κουνούπι έφθασε στην Ελλάδα και απειλεί Έλληνες και αλλοδαπούς αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Το ότι η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει μεγάλο αριθμό Αφρικανών μεταναστών κι αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Επομένως που είναι το υποτιμητικό;
    Αν ένα κουνούπι της Ελλάδας εμφανιζόταν σε χώρα όπως η Αυστραλία όπου οι Έλληνες κυριαρχούν σε τι θα έβλαπτε αν κάποιος έλεγε ότι το ελληνικό κουνούπι θα έβρισκε Έλληνες να «τρώει» στην Αυστραλία;;
    Που βγαίνει τέλος πάντων το υποτιμητικό για τον Αφρικανό, τον Έλληνα, τον Αλβανό κ.ο.κ. με το κουνούπι;; ΜΗ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!!

    Απάντηση

  8. Ο Χρήστος θα έλεγε: «η τρέλα είναι μια άλλη μορφή συνείδησης»
    Πάντως αν κάποιος θέλει να πουλήσει τρέλα δεν μπορεί να τον
    σταματήσει κανείς;, γιαυτο «έχουμε και λέμε»:

    Πας μη έλλην βάρβαρος;; ή, Πας μη βάρβαρος , έλλην ;;
    Αν ο αφελληνισμός αποκαλύπτει την βαρβαρότητα του Ανθρώπου
    Τότε ο εξελληνισμός επικαλύπτει την βαρβαρότητα του Ανθρώπου
    Αφού ο αποβαρβαρισμός του Ανθρώπου δεν καθιστά αυτόν έλληνα
    Τότε ο εκβαρβαρισμός του έλληνα δεν καθιστά αυτόν Άνθρωπο, και
    η βαρβαρότητα είναι ΜΟΙΡΑ του Ανθρώπου, ώστε οι έλληνες να τα
    «μαζεύουν» για τον υπερπλανήτη των υπερανθρώπων (τον Σειριο ;;)
    Από εκεί δεν ήρθαν;; Να πάνε από εκεί που ήρθαν, και να αφήσουν
    εμάς τους βαρβάρους να βράζουμε στη(ρατσιστική)βαρβαρότητά μας
    Εκτός αν δεν μπορούν χωρίς βαρβάρους ,γιατί (παραφράζοντας τον
    Καβάφη)«χωρίς βαρβάρους τι θα γίνουνε, ΕΙΝΑΙ μια κάποια λύση»

    [Είναι μια πρόφαση για διαρκή κατανάλωση σάπωνος προς λεύκανση
    Αν έλεγε κάποιος στη βάρβαρη γιαγιά μου(την κυρά Βαρβάρα) πως
    είναι ρατσίστρια γιατί έλεγε «αραπλή αν πλένεις το σαπούνι σου χαλάς»
    και πως έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη γι αυτό, θα τον μπουγέλωνε με
    τα μπουγαδόνερα επειδή η γυναίκα δεν είχε υποστεί το στραπάτσο των
    σημερινών γυναικών (από τις διαφημίσεις με στόχο το ΚΑΤΑΛΕΥΚΟ)
    Της ήταν αδιανόητο πως κάποιος θα τις απέδιδε πρόθεση προσβολής
    του «εγχρώμου» (σικ – όχι του αράπη) γιατί θεωρούσε αυτονόητο το
    πλύσιμό του για καθαριότητα , ΑΛΛΑ ,φυσικα, όχι για ΛΕΥΚΑΝΣΗ
    και ακριβώς αυτό υποδήλωνε «η παροιμία» ]

    Το πρόβλημα δεν είναι οι αριστεροί ούτε οι δεξιοί. Είναι οι έλληνες
    Αυτοί με τις ΙΔΕΕΣ τους μπέρδεψαν τον κόσμο λέγοντες, εμείς που
    Είμαστε Υπεράνω Όλων Είμαστε και κατά του ρατσισμού που
    στρέφεται εναντίων μας και επ ευκαιρία πουλάμε «προστασία» στους
    υπανθρώπους πως τους υπερασπιζόμαστε και από εμάς τους ίδιους
    (μαφιόζικα κόλπα που θα έλεγε και ο Γιωργος) Είναι τυχαίο που τα
    ελληνικά σύμβολα είναι και των σατανιστών (παγανιστών) με των
    ένα ή τον ΄άλλο τρόπο;;
    Ποιος είναι ρατσιστής και ποιος δεν είναι θα το αποφασίσει ο έλληνας
    Γιατί αυτός θα αποφασίσει ποιος είναι έλληνας και ποιος δεν είναι και
    Ότι ο έλληνας ξέρει πως υπάρχουν βάρβαροι( ;;) που δεν ξέρουν ότι
    είναι έλληνες καθώς και έλληνες (;;) που δεν ξέρουν ότι είναι βάρβαροι
    Καταραμένε έλληνα που θαλεγε κι ο Κίσινγκερ όλα εσύ τα ξέρεις;;

    Οχι τίποτε άλλο, αλλά εδώ δεν μας βοηθάει και το ευαγγέλιο
    “Ος ουκ έστι καθ’ ημών, υπέρ ημών εστιν [Μαρκ. θ’40];
    «Ο μη ων μετ’ εμού κατ’ εμού εστι (Λουκ11,23).
    Λέτε να είναι ελληνικός δάκτυλος;;

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 28, 2012 at 9:05 μμ

      Καλησπέρα Θοδωρή.

      Η υποκειμενική οπτική μου, δεν αντιπαραβάλλεται ανάμεσα στην ελληνικότητα ή στη βαρβαρικότητα, αλλά στο πως η ανθρώπινη ανάγκη για επιβίωση και δημιουργικότητα, έχει χτιστεί στα στεγανά της συνθηματολογίας, που αντλείται από κέντρα και παράκεντρα.

      Εκείνα που επιδιώκουν, αφού προκαλέσουν την ασύστολη διακίνηση κεφαλαίων, να καταργήσουν την αυτοδιάθεση των λαών, να μην υφίστανται έθνη-κράτη αλλά πλωτά σκάφη φέροντα τον παράλογο καταναλωτισμό και να έχουν σημαία Παναμά.
      Μια σημαία πίσω από την οποία η κατάργηση ηθικών αξιών, ιδαιτεροτήτων, πολιτισμών και διαφορετικότητας στην ανθρώπινη ανάπτυξη, ευνοεί απροκάλυπτα τον ασύδοτο πλουτισμό, απαλλαγμένο από ενοχλητικές χρυσόμυγες.

      Όπως ήταν ενοχλητικός ο Ιωάννης ο Πρόδρομος και αποκεφαλίστηκε με συνοπτικές διαδικασίες, προς τέρψη της διαστροφικής ευδαιμονίας και της νοσηρής απόλαυσης ενός ανθρώπινου είδους εν πτώσει…

      Οι άνθρωποι είμαστε ίσοι, είμαστε ίδιοι αλλά και διαφορετικοί!
      Έτσι γυρνάει ο τροχός της ανθρώπινης εξέλιξης και δημιουργούνται συνθήκες συνεργασίας.

      Οι ασύδοτοι, απλά επιθυμούν ανθρώπους ρομποτάκια, κοινωνίες ομοιόμορφες, βίαια σμιλεμένες, στην υπηρεσία που προσφέρουν οι είλωτες που τραβάνε το κουπί της διαστροφικής «ελευθερίας» των λίγων.
      Οι οποίοι έχουν και «αριστερούς» δούρειους ίππους στα κράτη, ισχυρό μιλιταριστικό αποτύπωμα και επικοινωνιακούς συσχετισμούς τέτοιους, ικανούς να μεταλάσσουν την αλήθεια σε ψέμα.

      Την πολιτισμική κομποστοποίηση και ισοπέδωση των ανθρώπων, την ανάγουν σε πολυ-πολιτισμικότητα, την ισοπέδωση της διαφορετικότητάς τους, σε μειονοτικά δικαιώματα, που όλο και παύουν να γίνονται «μεονοτικά» ώστε βαθμηδόν να οδηγούμαστε σε συνθήκες Συρίας!

      Μέσα σε όλα. τουλάχιστον είπε και κάτι σωστό ο αρχιεπίσκοπος: «δεν είμαστε αποικία».
      Θα έλεγα, δεν είμαστε αποικία …πλουτισμού και κεφαλαίων!
      Για να μην ξεχνάμε τον στοιχειώδη νόμο των νεοφιλελεύθερων οικονομικών, όπου η συμπίεση του εργατικού κόστους επιβάλλεται με εισαγόμενα -και πάντα εξαθλιωμένα εργατικά χέρια-.
      Και ειδικότερα, μια κοινωνία -πολιτισμικός αχταρμάς- διευκολύνει της ασυδοσία της μάσας και της αρπαχτής, της διεστραμμένης ευδαιμονίας, αφού δεν διαθέτει ηθική συνοχή.
      Την οποία καλλωπίζουμε επικοινωνιακά με ιδεολογικά τσιτάτα και φαιδρά συνθήματα.

      Οι πολιτισμοί που σέβονται πραγματικά τις ανθρώπινες αξίες, αποτελούν παράδειγμα.
      Αποτυπώνουν το στίγμα τους με υγιή τρόπο και πάνω από όλα με ανυπόκριτη ανθρωπιά και όχι με …ανθρωπισμό!
      Αποτελούν «μαγνήτη» για ανθρωπινες υπάρξεις και παράδειγμα προς μίμηση.
      Με ντομπροσύνη και όχι με κάθε είδους τεχνητό -ισμό.
      Και ένα τέτοιο καλό παράδειγμα αποτυπώθηκε στο Ευαγγέλιο!
      Δεν χρειάζονταν ούτε σταυροφορίες, ούτε βίαοι «εκπολιτισμοί» και πολύ περισσότερο, δεν χρειάζεται η άκριτη εισβολή προσφύγων και μεταναστών στα ερείπια μιας χώρας, ώστε να καλυφθεί η ενοχή φονικών πολιτικών τύπου Μπους και όχι μόνο!

      Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Ιουλίου 28, 2012 at 9:46 μμ

      Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΣ ΜΑΣ: Καλησπέρα κύριε Θεόδωρε. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι να καταλάβω τα σχόλια σας. Όπως δεν κατάλαβα αυτό που λέτε ότι θα έλεγα: «Η τρέλλα είναι μια άλλη μορφή συνείδησης». Για τους ορθοδόξους το κέντρο της αυτοσυνειδησίας των ανθρώπων είναι η καρδιά. Σε επόμενο σχόλιο μου βάζω ένα άρθρο του παπά Γιώργη του Μεταλληνού. Επίσης το μεγαλείο ενός έθνους είναι να έχει πνευματική ζωή, καλά ήθη και βεβαίως να είναι φιλειρηνικό. Και τέλος κανένας ορθόδοξος δεν θεωρεί ότι το έθνος στο οποίο ανήκει είναι ανώτερο από κανένα άλλο έθνος.

      Απάντηση

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Ιουλίου 28, 2012 at 9:47 μμ

        ΠΑΠΑ ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ: Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ: «… Ακόμη κατά την πατερική διδασκαλία, δεν είναι ο εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα το κέντρο της αυτοσυνειδησίας μας, αλλά η καρδιά…» Αναλυτικότερα: http://ahdoni.blogspot.gr/2012/06/blog-post_3348.html?m=1

      • @ κύριε Χρήστο καλημέρα . Ζητώ συγγνώμη γιατί παρασύρθηκα από
        μια παλιά αναφορά σας στον Ιονέσκο και έστω και καθ υπόθεση, σας
        απέδωσα την επίμαχη φράση Εξ άλλου όλοι οι συνδαιτυμόνες είστε
        αγαθής προαιρέσεως Άνθρωποι , προεξάρχοντος του Παπά Ηλία
        Μπορεί κάποιος Άνθρωπος να είναι πολλά πράγματα ταυτόχρονα
        Όμως την διαφορά την κάνει Η ΠΡΟΤΑΞΗ

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Ιουλίου 29, 2012 at 6:10 μμ

        Καλησπέρα κύριε Θεόδωρε!

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 28, 2012 at 9:47 μμ

      Είναι επίσης ενδεικτικό της υποκρισίας, το γεγονός πως οι υποστηρικτές της κοσμοθεώρησης-πανάκειας που εισήγαγε η νεωτερικότητα, ενδεδυμένοι τον μανδύα των συνεχιστών του διαφωτισμού, εισηγούνται λογικές δουλοπαροικίας για το ανθρώπινο είδος προς οφελος των λεγόμενων «επενδύσεων».
      (Ενώ την ίδια στιγμή, πάλι μεταμφιεσμένοι, εγκαλούν το ιστορικό παράδειγμα του δεσποτικού φονταμενταλισμού, όντας οι ίδιοι φαρισαϊκά σκεπτόμενοι, πάλι με τσιτάτα και συνθήματα!!!)
      Ώστε να χτιστούν οι σύγχρονες -οικονομικές- αυτοκρατορίες…

      Μια λογική στην οποία ταίριαξε απόλυτα ο Γ. Α. Παπανδρέου, που η συνταγή του ήταν ο απόλυτος συνδυασμός της καταστροφής.
      Ασύδοτη φιλελευθεροποίηση της οικονομίας και παράλληλη εισαγωγή ανθρώπινης εξαθλίωσης, πλούσια σε επιχειρήματα και εξιδανικεύσεις ή αφορισμούς.

      Επιπλέον θεωρώ πως θα πρέπει να αποτελεσει κοινό αίτημα, η λογοδοσία των κ.κ Παπανδρέου Παπακωνσατντίνου στην ελληνική δικαιοσύνη, ανεξάρτητα αν θα διακιβθούν ή όχι, καθώς, όπως θα έλεγε και ο Αριστοτέλης, όντας πολιτικοί, ,ε τις πράξεις τους έπληξαν πολλούς.
      Και ειδικά αυτό το τελευταίο είναι αδιαμφισβήτητο, μιας και μεταβλήθηκε δραματικά και με τραγικές συνέπειες η ζωή εκατομυρίων συνανθρώπων μας.

      Απάντηση

      • @ Γιώργο καλημέρα Άμα δεν γνωρίζουμε τα «όπλα» (τον τρόπο σκέψης)
        του εχθρού το πιθανότερο είναι να ηττηθούμε. Ασφαλώς σε γενικές
        γραμμές είναι γνωστή η μέθοδος της 5ης φάλαγγας που προετοίμαζε την
        κατάσταση πίσω απ τις γραμμές πύρος προσπαθώντας να δημιουργήσει
        κλίμα ηττοπάθειας και διάλυσης της «εθνικής» συνοχής .Τα γνωρίζουν
        πολύ καλά όπως και την τάση συσπείρωσης (κεντρομόλους δυνάμεις)
        που δημιουργεί ο φυγοκεντρισμός των διαλυτικών προσπαθειών τους
        Στην προσπάθεια να διαλύσουν τη κεντρική συσπείρωση, αναφύετο το
        πρόβλημα της διασποράς ασθενεστέρων, συσπειρώσεων , μεν,
        δύσκολα εντοπίσημων, δε . Ήταν σαν να είχαν να λύσουν μια εξίσωση
        με δυο αγνώστους. Κατάλαβαν ότι με την «διάσπαση του συνόλου» δεν
        γινόταν τίποτε και τότε έβαλαν σε εφαρμογή «Τη διάσπαση του ατόμου»
        Αντί να διχάζουν τις ομάδες δίχαζαν κατ ευθείαν το άτομο, διέλυαν την
        προσωπικότητα του μάλιστα με διαλυτικό στοιχείο,- το ίδιο, το αντίπαλο
        στοιχείο, τον εθνικισμό, που λειτουργούσε σαν συνεκτικός ιστός στην
        εθνική συνοχή Αυτό, που ήταν ελιξίριο για το σύνολο ήταν δηλητήριο για
        το άτομο. Αυτό , τους το δίδαξε ο ουροβόρος όφις με τον συμβολισμό του
        Συγγνώμη για την υπεραπλούστευση αλλα είναι ένα απλο διαδικτιακο
        σχολιο

      • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 29, 2012 at 12:30 μμ

        «Συγγνώμη για την υπεραπλούστευση αλλα είναι ένα απλο διαδικτιακο
        σχολιο»

        Θοδωρή φίλε μου, δεν πρόκειται για υπεραπλούστευση, αλλά για φιλοσοφικό λαβύρινθο.
        Έχεις σπουδαία πράγματα να πεις, σχολιαστές είμαστε, ας τα λέμε απλά και φιλικά.
        Το περιεχόμενο όσων λες είναι σημαντικό, αλλά αισθάνομαι ότι παίζουμε με τις λέξεις και τις αναλύσεις.
        Επί της ουσίας, αυτός ο εθνικισμός, καθίσταται αρνητικός, όταν εμπεριέχει στοιχεία και λογικές αρειανισμού, αλλά υπάρχουν φορές που καθίσταται απαραίτητος, ως ανάχωμα στη λαίλαπα του ισοπεδωτισμού.
        Η αλήθεια πάντως είναι, πως αν δεν καταφέρουν να πλήξουν την ιδιοπροσωπεία του έθνους, του πολιτισμού μας, τουλάχιστον σκοπεύουν να αμολήσουν το δηλητήριο του ρατσισμού, φεύγοντας ηττημένοι.
        Αυτή είναι η πικρή αλήθεια…

        Υ.Γ Άτυπες διεργασίες, γίνονται για συνένωση πασοκ-δημαρ!
        Τα μαγαζάκια αυτά πρέπει να ενωθούν μετά τη λαϊκή αποδοκιμασία που υπέστησαν, αλλά και την ακόμη μεγαλύτερη που τα περιμένει, οπότε:
        Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι!

    • Θοδωρή

      Κάθε λαός έχει το δικό του διαφορετικό ηθικό και πνευματικό DNA. Και έχει τις ανοδικές ή και τις καθοδικές του διαδρομές.

      Είναι παγκοίνως παραδεκτό πως οι Έλληνες διέγραψαν μια θαυμάσια τροχιά στο χώρο της φιλοσοφίας, της τέχνης, του θεάτρου και της επιστήμης, κατά την αρχαιότητα.

      Όπως ακριβώς και οι Εβραίοι στο χώρο της θρησκείας.

      Στους μετέπειτα αιώνες οι Έλληνες μπιολιάζονται με το μπόλι του χριστιανισμού. Και αυτό τους δίνει ένα προβάδισμα έναντι των Εβραίων. Οι οποίοι φαίνονται να οπισθοδρομούν, θρησκευτικά κατά έναν περίεργο τρόπο.

      Αφού στις μέρες μας φαίνονται να αντιγράφουν τα τόσο ολέθρια γι’ αυτούς πρότυπα των Ναζί. Με την καθιέρωση των πολλαπλών, κλπ, αντιποίνων.

      Ενώ παίρνουν ένα σημαντικό προβάδισμα στο χώρο της επιστήμης και της φιλοσοφίας. Όπως με το Σπινόζα, το Φρόυντ, το Μαρξ, τον Αϊνστάϊν, κλπ.

      Το «πας μη Έλλην βάρβαρος» αφορά στην αρχαιότητα, η οποία ασφαλώς και ήταν ρατσιστική. Πράγμα, που ισχύει και για τον περιούσιο λαό των Εβραίων.

      Στις μέρες μας δεν νομίζω ότι υπάρχουν κάποιοι, που πιστεύουν σοβαρά είτε το ένα είτε το άλλο.

      Κι αν υπάρχουν κάποιοι, που τα λένε , μάλλον το κάνουν από αντίδραση.

      Πάντως σε κάθε περίπτωση ο κάθε λαός ‘εχει τη διαφορετικότητά του. Την οποία δύσκολα θα μπορέσουν να αντιγράψουν κάποιοι άλλλοι.

      Γιατί, όσο κι αν προσέξουν στην αντιγραφή τους, κάποιες λεπτομέρειες προδίδουν την προέλευσή τους.

      Απάντηση

      • Η αλήθεια είναι ότι εισήλθα ως ταύρος εν υαλοπωλείο
        παρασυρόμενος από τον τίτλο του άρθρου ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ
        ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ που ταιριάζει γάντι στο σχόλιο μου
        Να επαναλάβω για πολλοστή φορά ότι σας θεωρώ Ανθρώπους
        Αγαθής προαιρέσεως Εσάς προσωπικά, και τους συνδαιτυμόνες
        ΑΛΛΑ
        Κατ αρχάς δεν γνωρίζω αν υπάρχει πνευματικόDΝΑ,δεν γνωρίζω
        αν υπάρχει ηθικό DΝΑ, και δεν γνωρίζω αν ένας ΛΑΟΣ έχει ΕΝΑ
        DΝΑ (με μεγάλη δυσκολία, θα μπορούσα να υποθέσω, πάντοτε,
        χωρίς να γνωρίζω, ότι το έχει, ΙΣΩΣ ,ένα ΕΘΝΟΣ χωρίς επιμιξία)
        Εκείνο που ξέρω είναι ότι μπορούν να γίνουν κάποιες
        ταυτοποιήσεις σε ΑΤΟΜΑ και αυτό με πιθανότητες έστω και
        υψηλές(πιστοποίηση πατρότητας,εγκληματολογικά ευρήματα,κλπ)

        Επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι οι (αρχαίοι) έλληνες δεν
        διέγραψαν απλώς μια τροχιά σ έναν προϋπάρχοντα χώρο (της
        φιλοσοφίας του θεάτρου και της επιστήμης) αλλά τον δημιούργησαν
        εκεί που δεν υπήρχε καν (ειδικά το χώρο του θεάτρου) Όπως το
        «σύμπαν» διαστελλόμενο, δεν καταλαμβάνει προϋπάρχοντα χώρο,
        αλλά τον «δημιουργεί διαστελλόμενο»(θεωρία της μεγάλης έκρηξης)

    • Όλο το σχόλιο είναι ενδιαφέρον. Αλλά η παράγραφος, που έχω επιλέξει, για να την επισυνάψω εδώ φαίνεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Να η παράγραφος:

      «Το πρόβλημα δεν είναι οι αριστεροί ούτε οι δεξιοί. Είναι οι έλληνες
      Αυτοί με τις ΙΔΕΕΣ τους μπέρδεψαν τον κόσμο λέγοντες, εμείς που
      Είμαστε Υπεράνω Όλων Είμαστε και κατά του ρατσισμού που
      στρέφεται εναντίων μας και επ ευκαιρία πουλάμε «προστασία» στους
      υπανθρώπους πως τους υπερασπιζόμαστε και από εμάς τους ίδιους
      (μαφιόζικα κόλπα που θα έλεγε και ο Γιωργος).

      Θα έλεγα ότι αυτό ισχύει με καταπληκτική ακρίβεια για τους Εβραίους. Οι οποίοι-πιστεύω-είναι ο κατεξοχήν ρατσιστής λαός, σήμερα. Κι όχι μόνο στη θεωρία, αλλά κυρίως στην πράξη.

      Οι οποίοι προκειμένου να κάνουν άνω κάτω τον κόσμο, δεν χρησιμοποιούν ιδέες, τις οποίες δεν τους χρειάζονται άλλωστε, αλλά το μαμωνά:

      Με τον οποίο επιχειρούν να υποτάξουν τους λαούς, Χρεώνοντας και υπερχρεώνοντας και διαφθείροντας κράτη και νοικοκυριά.

      Άγουν και φέρουν τα ΜΜΕ, τα οποία εξαναγκάζουν ναλένε κάθε είδους αρλούμπα, για να εξαπατούν τους λαούς.

      Προκαλούν καταστροφικούς πολέμους και μεταναστευτικά κύματα, για ν’ αλλοιώνουν τη σύνθεση και τη συνείδηση των λαών.

      Και προκειμένου να μην τους κατονομάζει κανείς και προσδιορίζει το στίγμα, απ’ όπου ξεκινούν οι πανανθρώπινες συμφορές, παρουσιάζονται ως οικατεξοχήν αντιρατσιστές και βαφτίζουν ρατσιστές οποιουσδήποτε τολμήσουν να πουν και την παραμικρότερη αλήθεια εναντίοον τους.

      Και μάλιστα εκπονούν και νομοθετικά διατάγματα, τα οποία με τους εφιάλτες, που διαθέτουν στις διάφορες χώρες, επιβάλλουν στους λαούς, για να τους φιμώνουν.

      Όπως στην περίπτωσή μας συνέβη με το νόμο περί «εχθροπάθειας».

      Και επίσης δεν μπορώ να καταλάβω και το σημείο του σχολίου, που λέει:

      » Είναι τυχαίο που τα ελληνικά σύμβολα είναι και των σατανιστών (παγανιστών) με των
      ένα ή τον άλλο τρόπο;;».

      Ποια είναι αυτά τα σύμβολα;

      Απάντηση

      • Posted by θεοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουλίου 30, 2012 at 10:17 πμ

        Ευλογείτε
        Η απάντηση για την παράγραφο περιέχεται στο @Γιώργο
        σήμερα
        Μου κάνει εντύπωση. Θεωρείτε τους εβραίους, ανθρώπους;;
        Περιμένατε κάτι άλλο απ αυτούς και απογοητευτήκατε ;;
        Μα ,αυτοί βρίσκονται πίσω από ΟΛΟΥΣ , των ελλήνων
        συμπεριλαμβανόμενων κατ εξοχήν (οι λόγοι στο@ Γιώργος)
        Συμφωνω απολύτως ότι ο ρατσισμός (του αντιρατσισμού
        συνεπικουρούντος ) είναι μια «φάμπρικα» για ΦΙΜΩΣΗ
        Όμως όχι των λαών,- τους οποίους μπορούν να χειραγωγήσουν
        (οι εβραιοι) δια του «ελληνικού τρόπου σκέψης» (βλεπε @
        Γιώργος) αλλά των Ελευθέρων Φωνών Ανθρώπων με Κριτική
        Σκέψη (υποτιμάτε τις ικανότητες του διάβολου να Παραπλανά
        εμφανιζόμενος ως αφελής βοηθός των αντιπάλων του )
        Όσο για τα σύμβολα μην μου πείτε ότι διέλαθε της προσοχής
        Σας το σύμβολο που χρησιμοποίει η χρυσή αυγή;;
        Είπαμε η αφέλεια είναι όργανο του διαβόλου. Συμφωνείτε ;;

  9. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 28, 2012 at 9:07 μμ

    Φυσικά δεν πρόκειται για αθλιότητες, αλλά για την αληθινή προέκταση των πραγμάτων, που ενοχλεί.
    Αξίζει να το δούμε αυτό το βίντεο!

    Απάντηση

  10. […] παπα-Ηλίας 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Και οι μελλομπατίρηδες σε χαιρετούν […]

    Απάντηση

  11. @Γιώργος
    Α [«Επί της ουσίας, αυτός ο εθνικισμός, καθίσταται αρνητικός,
    όταν εμπεριέχει στοιχεία και λογικές αρειανισμού,»]

    Β [«αλλά υπάρχουν φορές που καθίσταται απαραίτητος, ως
    ανάχωμα στη λαίλαπα του ισοπεδωτισμού» ]

    Φίλε Γιώργο
    Με φέρνεις στην ιδία θέση που μου γράφεις ότι σ έφερα

    [«αισθάνομαι ότι παίζουμε με τις λέξεις και τις αναλύσεις.».]

    Α) Ο εθνικισμός ΔΕΝ «καθίσταται» (δλδ δεν είναι θέσει)
    Αρνητικός , με «στοιχεία και λογικές αρειανισμού* » Διότι η
    θεώρηση, από τον εθνικιστή, της ανωτερότητας της φυλής του
    αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του εθνικισμού. Άρα με αυτό
    το στοιχείο αναγκαστικά «εμπεριεχόμενο» δεν «καθίσταται»
    (θέσει) αλλά ΕΙΝΑΙ, (φύσει), αρνητικός

    Β) Εάν λοιπόν ο αρνητικός (φύσει), ο , και «καθιστάμενος» ,
    «καθίσταται» ΚΑΙ Απαραίτητος, -δήλον ότι – ,μετά της
    συμφυούς αρνητικότητάς του . Βλέπεις, αυτά «πάνε πακέτο»

    Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι τι παθαίνει αυτός που έχει
    καταπιεί ένα τέτοιο μίγμα

    «την ιδιοπροσωπία του έθνους» ως στοιχείο συνεκτικότητας
    του δεν χρειάζεται να την πλήξουν αφού έχουν ΔΙΧΑΣΕΙ
    ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ των ΑΤΟΜΩΝ που το αποτελούν

    Μια Παράφραση ενός γνωστού κομματιού:
    Ένας βάρβαρος κοιμήθηκε και ονειρεύτηκε ότι ήταν έλληνας,
    που κοιμήθηκε και ονειρεύτηκε ότι ήταν βάρβαρος Όταν
    ΞΥΠΝΗΣΕ δεν ήξερε αν ήταν έλληνας ή αν ήταν βάρβαρος
    Εκείνο που, και πριν κοιμηθεί , ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ, ήταν και είναι ,
    ΑΝ ΥΠΗΡΞΕ κάποτε ΑΝΘΡΩΠΟΣ

    (* την ανωτερότητα της αρείας φυλής. Η διευκρίνιση για να μην
    μπερδευτεί κάποιος, ο οποίος ενδεχομένως μας διαβάζει, με τη
    χρήση του όρου Αρειανισμός προερχόμενη από την αίρεση του
    Αρείου που μου προσήψε ο ΠΗΥ )

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 29, 2012 at 7:50 μμ

      Θοδωρή καλησπέρα!

      Τώρα είδα το σχόλιό σου.

      Ιστορικά οι εκδοχές εθνικισμού είναι διαφορετικές, με αντίστοιχη αφετηρία και αντίστοιχο πρόσιμο.

      Η ευρέως διαδεδομένη, από τον καθημερινό ή τον δημοσιογραφικό λόγο και την κοινή γνώση, είναι εκείνη που του προσδίδει περιεχόμενο τερατώδες.
      Αφορά στην ιστορική περίπτωση του αντιδραστικού -επιθετικού εθνικισμού.

      Για παράδειγμα, το ελληνικό υπόδειγμα της γύρω από την επαναστατική περίοδο (1789-1880) φάσης, αφορά -από τη σκοπιά της πολιτικής επιστήμης- την αντίστοιχη περίοδο ενός αμυτικού ή αλλιώς χειραφετητικού εθνικισμού.

      Αλλά πέρα από τις θεωρίες, οι κοινωνίες, όλοι εμείς, οφείλουμε να αναπτύσσουμε τα κατάλληλα εκείνα αντανακλαστικά που θα προστατεύουν τις κοινές μας καταβολές, την αυτοδιάθεσή μας ως λαού, μακριά από ανίερες συμμαχίες, οποιασδήποτε περιόδου και οποιουδήποτε στόχου, κυρίως οικονομικού επεκτατισμού.

      Και δυστυχώς εδώ που φτάσαμε Θοδωρή, οφείλουμε να εντοπίσουμε τη σάπια κατασταση που πάει να διεισδύσει στη πατρίδα μας και να αντιδράσουμε σωστά.
      Άλλωστε είναι σαν τη χάρυβδη, και η εθνική-κοινωνική μας ισοπέδωση ταυτίζεται αρμονικά με την οικονομική μας κατάρευση.
      Βλέπεις τι γίνεται γύρω μας έτσι και αλλιώς.

      Απάντηση

      • Posted by θεοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουλίου 30, 2012 at 10:20 πμ

        @ Γιώργο καλημέρα και καλή εβδομάδα
        Ο τίτλος ήταν «ανθελληνικό παραλήρημα» , αλλά το θέμα
        ήταν ο ρατσισμός . Ο εθνικισμός ,σαν αντικείμενο συζήτησης
        πρόεκυψε μοιραία, ως εκ του ότι, είναι αναπόσπαστα δεμένος
        με τον ρατσισμό, δλδ την εθνικιστική πίστη στην ανωτερότητα
        της φυλής .

        Επειδή συνήθως προηγείται η «λάιτ» μορφή της «αγάπης για
        την πατρίδα» έχουμε τη λάιτ εμφάνιση του εθνικιστή-πατριώτη
        και της ανωτερότητας της φυλής- ανωτερότητας της «πατρίδας»
        (έναντι των άλλων «πατρίδων» ή των πατρίδων.. «των άλλων»)
        Αλλά και στους «άλλους» το ίδιο συμβαίνει και η μεν «μορφή»
        του πατριώτη το αποσιωπά η «μορφή» του εθνικιστή,- που δεν
        είναι άλλος από τον πατριώτη- το δέχεται (!;) παρανοϊκά (είναι
        η παράνοια του φασιστοναζισμού)

        Οι ΡΙΖΕΣ, ασφαλώς, ΑΥΤΗΣ της παράνοιας δεν θα μπορούσε
        παρά να-(διατί να το κρύψομεν άλλωστε, που λέει ο ΚΜ)- είναι
        ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ (φευ, και κυριολεκτικά «ορθόδοξες»)

        «Μητρός τε και ΠΑΤΡΟΣ και των άλλων προγόνων τιμιώτερον εστίν η ΠΑΤΡΙΣ»

        Η ΠΑΤΡΙΣ «προϋπάρχουσα» ΚΑΙ ως ΜΗΤΕΡΑ(!!) γέννησε τον ΠΑΤΕΡΑ
        (εκ του ΟΝΟΜΑΤΟΣ της οποίας έλαβε και το ΟΝΟΜΑ,…ο ΠΑΤΕΡΑΣ!!)
        Της,δε, εννοίας των, μητρός-πατρός, υπολειπομένης,αυτής, της εννοίας,
        της πατρίδος. Ήτοι η «ΓΗ» δεν είναι «πατρώα» αλλά …«μητρώα» αλλά
        ονομάζεται… πατρώα επειδή ΑΥΤΗ έδωσε(!!) το όνομα της στον Πατέρα
        Η ,δε, έννοια της μητρός υπολείπεται της εννοίας της Πατρίδος, τής αν,
        και, ΜΗΤΡίΔΟΣ δυναμένης να ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ (Βοηθειαααααααααααα)

        Όπως ασφαλώς αντιλαμβάνεσαι ο καλύτερος τρόπος για να αποτρέψουν
        κάποιον να ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ (κριτικά) είναι να τον κάνουν
        να ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ (άκριτα δλδ…. Κρητικά…. όπως ο ΚΜ*)
        ΩΣΤΕ να καταπίνει αμάσητα ότι ….. του σερβίρουν

        (* ο ΚΜ έχει πει μεγάλες αλήθειες, αν και ως ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ της Αλήθειας
        – αυτός είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του ψεύτη – δηλαδή με τρόπο που να σε κάνει
        να ΜΗΝ τις πιστέψεις . «Λέει» ψέματα ακόμα και όταν λέει «αλήθεια», σε
        αντίθεση με τον μαφιόζο της κινηματογραφικής ταινίας που έλεγε ότι
        «εγώ λέω αλήθεια ακόμη και όταν λέω ψέματα» )

      • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Ιουλίου 30, 2012 at 3:16 μμ

        Καλή εβδομάδα Θοδωρή!

        Νομίζω πως περιπλέκεται η συζήτηση από ένα σημείο, το οποίο υπερτονίζεται, με συνέπεια να μπερδευτεί πάλι το κουβάρι.

        Με αφορμή το πως εξελίχθηκε η συζήτηση από τον ρατσισμό στον εθνικισμό, δες πάλι τι είπε, μεταξύ άλλων, ο παπα-Ηλίας:
        «διδασκόμαστε απ’ τον αντίκτυπο των όσων λέγονται.»

        Ταυτίζουν δηλαδή την διάθεση ενός λαού να προσταυτεύσει τη φυσιογνωμία (όχι την ανωτερότητά του) και τη παρουσία του στον χώρο και στο χρόνο, με ρατσιστικές προεκτάσεις και εθνικιστικές.

        Επίσης θέλω να κάνεις μια μικρή αναζήτηση για την έννοια του εθνικισμού, όχι όπως αναπτύσσεται εξαιτίας της ναζιστικής έξαρσης.
        Για παράδειγμα και η «γραφειοκρατία» ως έννοια είναι αρνητικά φορτισμένη, αλλά δεν είναι παρά ένα φαινόμενο ορθολογικής οργάνωσης των νεωτερικών κρατών.

        Σε κάθε περίπτωση, δεν θα ήθελα εσύ, ο Χρήστος, ο παπα-Κώστας, η Σοφία, η Μαριάνα, ο/η ενδελέχεια, ο παπα-Ηλίας, να ήμασταν ρομποτάκια κουρδισμένα σε μια ομοιόμορφη σκέψη, γιατί τότε δεν θα εξελισσόταν το ανθρώπινο είδος, θα νιώθαμε απίστευτη μοναξιά και θα ήμασταν μια ακραία συντηρητική κοινωνία ανθρώπων.
        Είμαστε όμως συνάνθρωποι, ίσοι, παιδιά του Θεού!
        Απλά οι κοινωνίες χρειάζονται τη διαφορετικότητα για να συνεργόζονται οι άνθρωποι καλύτερα μεταξύ τους, όπως σε μια οικοδομή, χρειάζεται ο υδραυλικός, ο ηλεκτρολόγος, ο χτίστης, ο μηχανικός κοκ..
        Αν ήταν όλοι ίδιοι δεν θα χτιζόταν η οικοδομή και θα έμενε γιαπί.

        Έτσι και οι πολιτισμοί, η διαφορετικότητα (όχι ανωτερότητα) των οποίων προάγει το ιστορικό παράδειγμα και την κοινωνική ανάπτυξη μέσα στο χώρο και στο χρόνο…
        Και εκείνοι που δίνουν το υγιές παράδειγμα επιβιώνουν ειρηνικά με το στίγμα της αγάπης και της συνεργασίας και όχι μέσα από προσχηματικές σταυροφορίες, βίαιους εκπατρισμούς και επίσης βίαιες συνταιριάξεις λαών, εξυπηρετικές της ασύδοτης διακίνησης κεφαλαίων.
        Επιχρισμένες με ωραίες λέξεις και ιδεολογήματα.

        Όσον αφορά στη χρυσή αυγή, τα είπε μια χαρά ο κ. Λυγερός στο βίντεο επάνω, θεωρώ.
        Στο τι είναι διαβολικό, ας μην ξεχνάμε τη φράση ότι «ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια».
        Πέρα από τη κορυφή του παγόβουνου, που είναι η εκλογική ενίσχυση της χρυσής αυγής, προτιμώ να εισχωρώ στο βάθος, όπου εκεί διαπιστώνει κανείς ότι υπάρχουν και οι «αιτίες» που την επέβαλλαν ως ανάγκη για σχεδόν μισό εκατομμύριο συμπολίτες μας.
        Και αν δεν εκριζωθεί αυτή, τότε θα είναι απλά άνευ περιεχομένου η συζήτηση του φαινομένου «χρυσή αυγή» και η λογική μην ψηφίζεις τον μπαμπούλα.
        Το πιο σωστό θα ήταν, το πολιτικό καθεστώς, να αποδιώξει τον μπαμπούλα, με το να αποκτήσει τσίπα και μπέσα, αλλά και φυσικά να αποδιώξει από τα σπλάχνα του βιτρίνες, δούρειους ίππους, και να βγάλει το κερί από τα αυτιά απέναντι στην κοινωνία την οποία αντιμετωπίζει με υψηλή περιφρόνηση.
        Η οποιαδήποτε άλλη εστίαση πάνω σε αυτό το θέμα, θεωρώ πως είναι ύποπτη και προβληματική.
        Του στυλ «δεν αλλάζω τακτική, καλά κάνω λαουτζίκο, άλλαξε εσυ όμως που ψηφίζεις κακούς σχηματισμούς».

        Το απαιτεί η ψυχοσύνθεσή τους το εκλογικό μαύρισμα θοδωρή, και άστους να ωρύονται με τα κροκοδείλια δάκρυά τους για την δημοκρατία, τον ανθρωπισμό, τα ανθρώπινα δικαιώματα κ.λ.π.
        Καλό είναι να αντικρίζουν τις συνέπειες της κοινωνικής αναλγησία τους, όσο πιο κοντά τους γίνεται, δεν με ενοχλεί καθόλου!
        Το πόσο δε διασκεδάζω με τον πανικό και την αμηχανία που επέδειξαν απέναντι σε νεαρές κοπέλες, όπως η Ελένη Λιάσκα, ή η Βούλα Παπαχρήστου, δεν περιγράφεται.
        Αυτό είναι που λένε: «διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους», σε μοντέρνα έκδοση.

  12. […] παπα-Ηλίας Μοιρασέ το:TwitterFacebookEmailPrintLike this:LikeBe the first to like this. […]

    Απάντηση

    • Γιώργο

      Πολύ ωραίο το παραπάνω σχόλιό σου ( Ιουλίου 30, 2012 at 3:16 μμ).

      Και σχετικά με την ιδιομορφία του καθενός και σχετικά με τους Χρυσαυγίτες.

      Στην πραγματικότητα φασίστες-και μάλιστα με αστρονομική διαφορά- είναι η ΝΔ, ο ΠΑΣΟΚ και οι συνοδοιπόροι τους….

      Απάντηση

    • Θοδωρή, καλημέρα

      Δεν ξέρω σε τι να σου πρτοαπαντήσω και τι ν’ αφήσω αναπάντητο. Και πού να βρω το ένα και που το άλλο.

      Ιδιαίτερα, όταν απαντήσεις, που αφορούν εμένα τις δίνεις σε σχόλιο, που απευθύνεται στο Γιώργο.

      Τέλος πάντων, θα προσπαθήσω:

      Και βέβαια οι Εβραίοι είναι άνθρωποι. Και μάλιστα κάποτε και υπεράνθρωποι,όπως η τιμιωτέρα των Χερουβίμ και ενδοξοτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ. Και θεάνθρωποι, όπως ο Χριστός, κατά την σνθρώπινη φύση του. Και πάμπολλοι άλλοι, παρά πολύ ανθρώπινοι. Σε κάθε εποχή.

      Αλλά υπάρχουν και οι απέναντι: Αυτοί, που, όπως η ελαχιστότητά μου συνηθίζει να λέει, έχουν θεό τους το μαμωνά, θρησκεί τους το σατανισμό και ηθική τους το έγκλημα.

      Και τέτοιοι δεν είναι μόνο οι όποιοι Εβραίοι, αλλά και τόσοι άλλοι. Που δείχνουν τους Εβραίους, αλλά μπορεί να είναι τρισχειρότεροί τους.

      Οι οποίοι έχουν αναγάγει την υποκρισία σε ύψιστη επιστήμη. Προκειμένου να μπορούν να εγκληματούν, χειρότερα ακόμη κι απ’ το σατανά, αλλά να είναι, σαν το σατανά, αθέατοι…

      Και με την ευκαιρία: Τα ελληνικά σύμβολα δεν μπορούν να θεωρηθούν σατανιστικά. Δεδομένου ότι οι αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν, με βάση τη θρησκεία τους, επίγνωση της δραστηριότητας του σατανά.

      Το αν οι χρυσαυγίτες είναι παγανιστές, δεν το γνωρίζω. Αλλα κι αν ήταν, θα ήταν πολύ τραβηγμένο να τους χαρακτηρίσουμε σατανιστές. Γιατί και οι παγανιστές μάλλον δεν είναι σατανιστές.

      Και βέβαια κάποιοι από εμάς εδώ, τους «πτωχούς των πνεύματι» (αφελείς), πιστεύουμε στην έννοια της πατρίδας, αλλά και της πίστης.

      Και αναγνωρίζουμε το δικαίωμα του καθενός ανθρώπου να έχει την πίστη του και την πατρίδα του, τά ήθη και τα έθιμά του.

      Και ασφαλώς να είναι διαφορετικός απο τους άλλους, αλλά και από μας. Γιατί, αν ήμασταν όλοι ένας σωρός άμμου ή κοπριάς, όπως μας θέλει η, χωρίς πίστη και πατρίδα, παγκοσμιοποίηση, θα πεθαίναμε από την πλήξη.

      Να γιατί οι Έλληνες ορθόδοξοι δεν μπορούν να συμβιβαστούν με τα τσιπαρίσματα και τα άλλα κοπαδιάσματα.

      Γιατί και ο ελληνισμός και η ορθοδοξία είναι πραγματικότητες δυναμικές και όχι στατικές.

      Και βέβαια και μεταξύ των Ελλήνων και των ορθοδόξων υπάρχουν διαφοροποιήσεις, αφού ο καθένας είναι μια ξεχωριστή και διαφορετική προσωπικότητα. Που ζει και δρα, μέσα στα πλαίσια της προσωπικής του ελευθερίας.

      Και βέβαια σ’ ευχαριστώ για τη δημιουργική συμμετοχή σου στο διάλογο.

      Απάντηση

      • Posted by θεοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουλίου 31, 2012 at 4:29 μμ

        14 ώρες ΠΡΙΝ από το 9:06 πμ 31.07.12.είχα προβλέψει την
        εξέλιξη, και ποστάρισα στις 7:10 μμ 30.07.1 το Ρωμ Ιδ 1
        Με βάση το νόημα του, δεν είχα σκοπό να συνεχίσω διότι
        αντιλαμβάνομαι ότι εκτρέπομαι και ειλικρινά δεν χαίρομαι

        Αλλά δεν μπορώ να «καταθέσω τα όπλα» του Ελευθέρως
        Σκεπτομένου Ανθρώπου- όποιας εθνικότητος και όποιου
        δόγματος- διότι ΠΙΣΤΕΥΩ πως ο ΚΥΡΙΟΣ ο και ΠΑΤΗΡ
        ημών τα μηνύματα του τα διοχετεύει μέσα απ Αυτόν(ΕΣΑ)

        Στη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ μου έχει ταυτιστεί οΔΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΟΥ
        με τον Ελεύθερα Σκεπτόμενο Άνθρωπο. Επειδή
        Ο ΠΑΤΗΡ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
        Διότι το Πνεύμα είναι Ελεύθερο και η Ελευθερία Πνευματική
        Το,δε, Πνεύμα Αλήθειά εστι κι’αυτό είναι Αληθινή Ελευθερία

        Δια της ΓΝΩΣΕΩΣ- ΑΥΤΗΣ -ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, που είναι
        Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ γινόμαστε ελεύθεροι.
        Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ,
        ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ
        ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ, και ΕΠΙΦΥΛΑΞΕ ΑΥΤΗΝ και ΑΥΤΟ
        στους ΤΟΥΣ ΥΙΟΥΣ ΤΟΥ αλλά και τους ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ
        και την δωρίζει σ αυτούς που γνώρισαν τον άρρηκτο δεσμό
        μεταξύ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

        διοτι ο ΠΑΤΗΡ ΗΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ, ΕΙΝΑΙ
        ΠΝΕΥΜΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ
        ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ
        ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

        ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ
        ΔΟΥΛΩΣΕΩΣ . ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΔΟΥΛΟΝ.
        ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΔΟΥΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ
        ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
        ΑΥΤΟ, ΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

        ΑΥΤΑ ΔΙΟΤΙ με το 9:06 πμ 31.07.12. μάλλον κάνουμε
        Παράλληλους μονόλογους πράγμα ανεπίτρεπτο για μένα
        που επικαλούμαι το Ρωμ Ιδ 1

  13. Θοδωρή, Γιώργο, Χρήστο

    Ζητώ συγνώμη για τις καθυστερημένες παρεμβάσεις. Αλλά τις Κυριακές δεν ασχολούμαι με το ιντερνέτ.

    @ Χρήστο

    Θέλω να σ’ ευχαριστήσω για το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο του π. Μεταλληνού. Και βέβαια για τα δικά σου περί «καρδιάς» σχόλιά σου.

    @ Θοδωρή

    Δεν μου άρεσαν ποτέ οι προεξάρχοντες ρόλοι. Οι οποίοι τόσο ανοήτως προβάλλονται στο χώρο της Εκκλησίας. «Το υψηλόν εν ανθρώποις, βδέλυγμα ενώπιον του Θεού», λέει το Ευαγγέλιο.

    Εκείνο, που έχει σημασία είναι-όπως κι εσύ παρατηρείς-πόσο άνθρωπος είναι ο καθένας μας. Κι αυτό το γνωρίζει μόνο ο Θεός.

    Το ηθικό και πνευματικό DNA; Δεν πρόκειται βέβαια για κάποιο αποτέλεσμα εργαστηριακής διαδικασίας.

    Αλλά για μια μεταφορά απ’ το χώρο της βιολογίας. Και είναι η συνισταμένη των πνευματικών και ηθικών καταβολών των διαφόρων λαών.

    Των οποίων την επίδραση αναπόδραστα υφίσταται.

    Άλλωστε εδώ δεν εκπονούμε επιστημονικές πραγματείες, απλά σχολιάζουμε. Και διδασκόμαστε απ’ τον αντίκτυπο των όσων λέγονται.

    Και βέβαια δεν σου προσήψα καμιά αιρετική απόκλιση. Απλά, ως καθ’ ύλην αρμόδιος, επεσήμανα μια λεπτομέρεια, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων από κάποιους τρίτους.

    @ Γιώργο

    Απλά θέλω να σ’ ευχαριστήσω για τον πολύ ενδιαγέροντα σχολιασμό και τη δημιουργική και γόνιμη συμμετοχή σου στη διεξαγωγή του διαλόγου.

    Το διάλογο οι αρχαίοι τον ανήγαγαν σε έργο υψηλής τέχνης. Κι εμείς προσπαθούμε να κάνουμε αυτό, που μποριούμε. Όσο γίνεται απλούστερα.

    Οι αρχαίοι έλεγαν: » ‘Εφυ απλά τα της αληθείας έπη».

    Απάντηση

  14. Posted by θεοδωρος Μπρατσιωτης on Ιουλίου 30, 2012 at 7:10 μμ

    Ρμ-Ιδ-1- Τὸν δὲ ἀσθενοῦντα τῇ πίστει προσλαμβάνεσθε,
    μὴ εἰς διακρίσεις διαλογισμῶν. ὃς μὲν πιστεύει φαγεῖν πάντα,
    ὁ δὲ ἀσθενῶν λάχανα ἐσθίει.

    Απάντηση

  15. Posted by Χρήστος Δημάρης on Ιουλίου 30, 2012 at 9:20 μμ

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΜΑΣ: Πατέρα Ηλία είχα εκφράσει τα παράπονα μου για την στάση του Αρχιεπισκόπου μας απέναντι στην κρίση που περνάμε. Και για να είμαι δίκαιος πρέπει να του πώ και ένα μεγάλο μπράβο για τις τελευταίες του δηλώσεις περί Ευρωπαίων τοκογλύφων.

    Απάντηση

  16. Χρήστο, καλημέρα

    Το βρήκα και το είδα. Προσωπικά δεν μένω ικανοποιημένος.

    Ίσως μου δοθεί ευκαιρία να γράψω κάτι σχετικά.
    \
    Ευχαριστώ και γι’ αυτό και για τη γενικότερη συμμετοχή σου στον εδώ διάλογο.

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Ιουλίου 31, 2012 at 2:07 μμ

      ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ: Ικανοποιημένος δεν είμαι ούτε και εγώ. Πάντως η αλήθεια που είπε έπρεπε να ειπωθεί και να επιβραβευθεί. Εκείνο που μένει είναι να ειπωθούν και οι αλήθειες για τις ευθύνες των εγχώριων «κυβερνητών» μας. Η Εκκλησία πρέπει να είναι πάντα στο πλευρό των ανήμπορων και των αδυνάτων.

      Απάντηση

  17. Θοδωρή

    Διαπιστώνω με μεγάλη μου ευχαρίστηση ότι δεν αναλισκόμαστε σε παράλληλους μονόλογους, αλλά σε γόνιμους διαλόγους, με ουσιαστικά αποτελέσματα.

    Τα ίδια με τα γραφόμενά σου πιστεύω και υποστηρίζω κι εγώ μια ζωή.

    Ότι δηλαδή ο Θεός είναι Θεός της αλήθειας και της ελευθερίας.

    Με την επισήμανση ότι αυτή την αλήθεια και την ελευθερία εγώ τη βιώνω και τη χαίρομαι μέσα στο χώρο της της πατρίδας και της ορθοδοξίας.

    Και χαίρομαι, όταν και ο οποιοσδήποτε άλλος μπορεί να τη χαίρεται μέσα στο χώρο της δικής του πίστης και της πατρίδας.

    Βέβαια ενδεχομένως κάποιοι άλλοι στις έννοιες της πίστης και της πατρίδας βλέπουν κάποια όρια και μπορεί να αισθάνονται ότι τους περιορίζουν.

    Αυτό συμβαίνει γιατί τις αντιμετωπίζουν θεωρητικά και όχι σαν ένα τρόπο ζωής.

    Ένα παράδειγμα: Εγώ βλέπω και ακούω, μέχρις εκεί, που φτάνει το μάτι μου και η ακοή μου.

    Ο Γέροντας Παΐσιος όμως έβλεπε και άκουε ως την άκρη του σύμπαντος. Και μπορούσε να συμπαραστέκεται σε ανθρώπους, που βρίσκονταν εκατοντάδες ή και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά του.

    Που σημαίνει ότι λόγω της βαθύτερης βίωσης της πίστης διέθετε μεγαλύτερο βαθμό ελεθερίας.

    Αυτή την ελευθερία κάποιοι άλλοι, ενδεχομένως, τη βρίσκουν στη δική τους πίστη. Δικαίωμά τους.

    Αλλά υποχρέωσή τους να σέβονται τη δική μου πίστη, όπως κι εγώ σέβομαι τη δική τους.

    Πιστεύω δε ότι, σε τελική ανάλυση, θα έχουμε ταυτόσημες θέσεις και σχετικά με το Ρωμ: ιδ,1. Παρότι δεν μπορώ να ξέρω με ποιο τρόπο εσείς το αντιλαμάνεστε και το αντιμετωπίζετε….

    Και πάλι ευχαριστώ.

    Απάντηση

  18. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Αύγουστος 1, 2012 at 6:04 μμ

    Τὸν δὲ ἀσθενοῦντα τῇ πίστει ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΣΘΕ ,
    μὴ εἰς ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ διαλογισμῶν…- ὁ Θεὸς γὰρ αὐτὸν
    ΠΡΟΣΕΛΑΒΕΤΟ*- .
    ὃς μὲν πιστεύει φαγεῖν…, ὁ δὲ ἀσθενῶν λάχανα
    ἐσθίει [ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ…..]
    Ρμ Ιδ-3 ὁ ἐσθίων τὸν μὴ ἐσθίοντα μὴ ἐξουθενείτω
    Ρμ Ιδ-20 [Ο ΕΣΘΙΩΝ ΘΕΩΡΕΙ] …πάντα μέν καθαρά,
    ΑΛΛΆ κακὸν τῷ ἀνθρώπῳ τῷ διὰ προσκόμματος
    ἐσθίοντι. Καλὸν τὸ μὴ φαγεῖν …..ἐν ᾧ ὁ ἀδελφός
    σου προσκόπτει ἢ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΤΑΙ Ή ΑΣΘΕΝΕΙ …
    ὁ δὲ ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΕΝΟΣ ἐὰν φάγῃ ΚΑΤΑΚΕΚΡΙΤΑΙ.
    ὅτι….. [ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ], …….ΟΥΚ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ·
    ΠΑΝ ,ΔΕ, Ό , ΟΥΚ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΣΤΙΝ

    Η τελευταία φράση του Παύλου παραπέμπει συνειρμικά
    στη προσωπική του Περίπτωση ο οποίος , κατά το δόγμα
    ήταν φαρισαίος και υπήρξε απηνής διώκτης του ΚΗΙΧ
    Ήταν δε μεταξύ των πρωτοστατούντων στον λιθοβολισμό
    του πρωτομάρτυρος Στεφάνου.
    Πρ Η-3 Σαῦλος δὲ ἐλυμαίνετο τὴν ἐκκλησίαν κατὰ τοὺς
    οἴκους εἰσπορευόμενος, σύρων τε ἄνδρας καὶ γυναῖκας
    παρεδίδου εἰς φυλακήν.
    Πρ Θ-1 ῾Ο δὲ Σαῦλος ἔτι ἐμπνέων ἀπειλῆς καὶ φόνου εἰς
    τοὺς μαθητὰς τοῦ Κυρίου, προσελθὼν τῷ ἀρχιερεῖ ᾐτήσατο
    παρ᾿ αὐτοῦ ἐπιστολὰς εἰς Δαμασκὸν πρὸς τὰς συναγωγάς,
    ὅπως ἐάν τινας εὕρῃ τῆς ὁδοῦ ὄντας, ἄνδρας τε καὶ
    γυναῖκας, δεδεμένους ἀγάγῃ εἰς ῾Ιερουσαλήμ.

    Ωστόσο ,θεωρήθηκε, από τον ΚΗΙΧ, ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ
    και σ αυτόν απεκαλύφθη
    -ὁ Θεὸς γὰρ αὐτὸν ΠΡΟΣΕΛΑΒΕΤΟ*-
    για να του αναθέσει την Αποστολή του Κηρύγματος του
    Ευαγγελίου εις τα ΕΘΝΗ
    Μια αποστολή την οποία επεφύλαξε για τον
    Παύλο από τους προηγηθέντες στην πιστή μαθητές
    Μτ Ι-5 Τούτους…ἀπέστειλεν ὁ ᾿Ιησοῦς παραγγείλας
    αὐτοῖς λέγων· εἰς ὁδὸν ἐθνῶν μὴ ἀπέλθητε…πορεύεσθε
    δὲ μᾶλλον πρὸς τὰ πρόβατα τὰ ἀπολωλότα οἴκου ᾿Ισραήλ.

    Πρ Θ-21 ἐξίσταντο δὲ πάντες, καὶ ἔλεγον· οὐχ οὗτός ἐστιν
    ὁ πορθήσας ἐν ῾Ιερουσαλὴμ τοὺς ἐπικαλουμένους τὸ ὄνομα
    τοῦτο, καὶ ὧδε εἰς τοῦτο ἐλήλυθεν, ἵνα δεδεμένους αὐτοὺς
    ἀγάγῃ ἐπὶ τοὺς ἀρχιερεῖς ; -26 Παραγενόμενος δὲ ὁ Σαῦλος
    εἰς ῾Ιερουσαλὴμ ἐπειρᾶτο κολλᾶσθαι τοῖς μαθηταῖς· καὶ
    πάντες ἐφοβοῦντο αὐτόν, μὴ πιστεύοντες ὅτι ἐστί μαθητής.

    Αυτά τα γράφω για να επισημάνω το αμφίδρομο του Θειου
    Πνεύματος (Ελευθερίας) από το μονόδρομο του πονηρού
    (δουλείας)και αν γνωρίζετε κάποιους που το επικαλούνται
    και ομνύουν σ αυτό ΦΑΝΕΡΑ . Διότι ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ
    ΚΟΠΤΟΜΕΝΟΙ .ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ;;
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ «Ο ΕΣΘΙΩΝ» ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο «ΑΣΘΕΝΩΝ»
    Καθως και

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ
    Ο ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΜΕΝΟΣ
    Επιτρέψτε μου να θεωρώ τον υποφαινόμενο ως
    σκανδαλισθεντα διοτι , Συμφωνα με το σχολιο σας :

    «Και βέβαια κάποιοι από εμάς εδώ, τους “πτωχούς των πνεύματι”
    (αφελείς), πιστεύουμε στην έννοια της πατρίδας, αλλά και της
    πίστης.Και αναγνωρίζουμε το δικαίωμα του καθενός ανθρώπου
    να έχει την πίστη του και την πατρίδα του, τά ήθη και τα έθιμά του.
    Και ασφαλώς να είναι διαφορετικός απο τους άλλους, αλλά και
    από μας. Γιατί, αν ήμασταν όλοι ένας σωρός άμμου ή κοπριάς,
    όπως μας θέλει η, χωρίς πίστη και πατρίδα, παγκοσμιοποίηση,….

    …..ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΠΛΗΞΗ»………διότι

    …ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ, -ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ
    ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ – ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΣΩΡΟΣ ΚΟΠΡΙΑΣ
    αφού δεν θα υπάρχουν, δόγματα ,έθνη ,πατρίδες ,ήθη ,έθιμα.
    Αυτά θα τα έχει καταργήσει, Ο, κατά την παρουσίαση σας,
    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΗΣ Θεος …..ΜΑ(τ)Σ;;

    Προβληματίστηκα πολύ και δυσάρεστα πριν το ποστάρω

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 1, 2012 at 7:48 μμ

      ΤΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΔΩΡΕ; Να με συγχωρείτε αλλά είμαι υποχρεωμένος να σας γράψω με αυτόν τον τρόπο αφού διαφορετικά θα αφήσω την πίστη μου ανυπεράσπιστη. Είναι δυνατόν ένα δημιούργημα του Χριστού να θεωρείται από τον Χριστό σκεύος; Είναι δυνατόν η Βασιλεία του Θεού να λέγεται ότι είναι σωρός κοπριάς; Προφανώς δεν έχετε την παραμικρή σχέση με την Ορθοδοξία. Γιατί όμως γράφετε του κόσμου τις ανοησίες;

      Απάντηση

      • Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Αύγουστος 2, 2012 at 1:31 πμ

        Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τον τρόπο που μου
        γράφετε και σας συγχαίρω για το θάρρος της γνώμης σας

        Σας συγχαίρω επίσης διότι αναλάβατε το βάρος της ευθύνης
        της υπεράσπισης της πίστεως σας,έστω,στη ΜΗ δηλουμένη
        ως ενδεχομένως , εβραϊκή, μουσουλμανική, ή όποια άλλη,
        ορθοδοξία (σκέτη) Ώστε να πλανάται το ερώτημα εάν αυτή
        (η σκέτη) έχει την παραμικρή σχέση με την χριστιανική

        Μάλλον η «παράληψη» να συνοδεύεται η «ορθοδοξία» με
        την διευκρίνιση «χριστιανική» δεν είναι τυχαία και ακριβώς
        πολύ σωστά παρατηρήσατε ότι δεν έχω την παραμικρή σχέση
        με αυτήν,την σκέτη,«ορθοδοξία» (και ούτε θέλω να έχω)
        Αυτό μου παρέχει το δικαίωμα να διατείνομαι ότι εσείς αν
        και ζηλωτής της «σκέτης ορθοδοξίας» δεν
        έχετε την παραμικρή σχέση με την «χριστιανική ορθοδοξία»
        ΕΠΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ :
        Πρ Θ-15 εἶπε δὲ πρὸς αὐτὸν ὁ Κύριος· πορεύου, ὅτι
        σκεῦος ἐκλογῆς
        μοί ἐστιν οὗτος (ο Παύλος) τοῦ βαστάσαι τὸ ὄνομά μου
        ἐνώπιον ἐθνῶν καὶ βασιλέων υἱῶν τε ᾿Ισραήλ·

        Όσο για «τον σωρό κοπριάς» προσέξτε παρακαλώ τα
        ερωτηματικά στο τέλος της προτάσεως
        Επίσης προσέξτε ότι ο επίμαχος χαρακτηρισμός είναι
        απόσπασμα του σχολίου του ΠΗΥ με όλα τα
        χαρακτηριστικά της Ουρανίου Βασιλείας
        ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ σήμερα

        Όσον αφορά την κατακλείδα του σχολίου σας και με βάση
        ότι δεν γνωρίζετε σε τι συνίσταται η πίστη σας στην
        «σκέτη ορθοδοξία» υποθέτω ότι αποκαλείτε
        «του κόσμου οι ανοησίες»
        όλα τα αποσπάσματα του ευαγγελίου, και όχι μόνο,
        που έχω παραθέσει όλο το διάστημα της επικοινωνίας μου
        με την ιστοσελίδα

        Παρ όλα αυτά το θάρρος σας να απαντήσετε έστω και
        ατυχώς είναι καθ όλα επαινετό και εύχομαι να αποτελέσει
        παράδειγμα για υπευθυνότερους από εσάς (εκτός αν
        παίζετε τον ρολό του λαγού . Αν δεν ξέρετε τι είναι αυτό
        ρωτήστε τον Γιώργο τον Μεσσήνιο .Ξέρει από «πολιτική» )

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 2, 2012 at 12:33 μμ

        Κύριε Θεόδωρε προσπαθώ να βάλω την ζωή μου σε μια τάξη. Προσπαθώ να γίνω μέλος της Εκκλησίας μας. Και προφανώς ούτε ξέρω όλα τα κείμενα απέξω και ανακατωτά. Και ότι κακοδοξία λέω είναι χωρίς την πρόθεση μου. Ότι γράφω βγαίνει μέσα από την καρδιά μου και δεν είμαι λαγός κανενός. Και σε καμιά περίπτωση αυτά που γράφω δεν είναι εξυπνάδες για να περνά η ώρα μου.

  19. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 2, 2012 at 8:57 πμ

    Καλό μήνα, ο μήνας της Παναγίας, εύχομαι να μας δίνει πνεύμα συγχώρεσης και ενδυνάμωσης της πίστης Στον Θεό.
    Αλλά και υγεία σε όλους μας, καθώς έχουμε ανάγκη τη βοήθειά της!

    Προσωπικά παρακαλώ να μου δίνει δύναμη, να μην είμαι οξύθυμος και επιπόλαιος.

    Ηλίας Ηλιάδης (χάλκινος πρωταθλητής τζούντο):
    -«Τι να πω, Ευχαριστώ Τον Θεό, αυτό το μετάλλιο, το ξέρω ότι πάει για Άγιο Όρος»
    -«Τώρα μας χρειαζόταν αυτό το μετάλλιο, το αφιερώνω πρώτα στον Θεό και σε όλους τους έλληνες που ζουν εδώ αλλά και μας περιμένουν εκεί, στην κόρη μου και στο αγόρι μου στη Χαλκιδική»
    -«Μπορώ όταν πέσω, να σηκωθώ, γι’ αυτό είμαστε πρωταθλητές. Όταν πέφτουμε, πρέπει να σηκωνόμαστε.»
    -«το σημαντικότερο δεν είναι να είσαι μεγάλος αθλητής, αλλά μεγάλος άνθρωπος».

    Υ.Γ Εάν είχε μπουκάρει κατά τη διάρκεια των ελληνικών ολυμπιακών αγώνων που διεξήχθησαν στην Ελλάδα, όπως συνέβη στην αποστολή της Ινδίας στο Λονδίνο, κάποιος άγνωστος στην παρέλαση μετά της ολυμπιακής φλόγας και μοίραζε χαιρετίσματα στην κάμερα προς συγγενείς και φίλους, ακόμα θα ήμασταν στιγματισμένοι και θα γινόταν ατέρμονη συζήτηση για την έλλειψη μέτρων ασφάλειας.
    http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=46058&category_id=541
    Αλλά ας είναι….

    Άλλωστε σε αυτό τον τόπο ρίζωσαν Άγιοι, όπως ο Άγιος Νεκτάριος, να μας δίνουν το παράδειγμα της υπομονής και της μαχητικότητας.

    Καλημέρα!

    Απάντηση

  20. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 2, 2012 at 1:32 μμ

    Παραθέτω απόσπασμα, από το βιβλίο του κ. Μαρκεζίνη «Η Ελλάδα των κρίσεων» -σελ. 169-.

    {…ο μακαρίτης ο Δημήτρης Τσάτσος εκφράστηκε με απόλυτη ευστοχία όταν έγραψε στο Βήμα ότι στη χώρα μας -ο διάλογος καθορίζεται από τους οπλοφορούντες. Με τους οπλοφορούντες συμφωνείς ή εκτελείσαι. Χυδαιογραφούντες και χυδαιοπραγούντες, αλλά και έμμεσα όσοι τους στηρίζουν […] γενικεύουν τον διάλογο καθιστώντας έτσι πολλούς τμήμα μιας διαδικασίας που θυμίζει και μυρίζει χοιροστάσιο-. Απομένει να δούμε μήπως με τα σύγχρονα μέσα διακίνησης των ιδεών, τα οποία δεν ελέγχονται και τόσο εύκολα* όσο ο παραδοσιακός Τύπος, μπορούμε να αντισταθούμε στους «οπλοφορούντες».}

    Πιο πάνω δε, σε άλλο σημείο της ίδιας σελίδας του βιβλίου του, ο συγγραφέας, έκανε λόγο για «δολοφονίες χαρακτήρων».

    *Πάντως το blog του παπα-Ηλία, είναι όπως έχω ξανα-αναφέρει, μια από τις διαδικτυακές οάσεις, κυρίως επειδή τα κείμενα μιλούν ανόθευτα στην ψυχή μου, συνδυάζοντας την εκφραστική αμεσότητα και την ευρηματικότητα, αλλά και γιατί προάγει τον διάλογο, χωρίς λογοκρισία.
    Δηλαδή μιλάει ο απλός κόσμος, οι άνεργοι, οι βιοπαλαιστές, οι φοιτητές, οι συνταξούχοι, κλπ… κάτι που αποτελεί ενοχλητικό προνόμιο είναι η αλήθεια.
    Και που συνεπάγεται πως θα πρέπει ο διάλογος, να θυμίζει χοιροστάσιο, να θολώνονται τα νερά, να υπάρχει αποπροσανατολισμός, ώστε να χάνεται η ουσία της συζήτησης και φυσικά να εκτρέπεται αυτή η ελευθερία, σε φτηνό ξεκατίνιασμα.

    Όπως θεωρώ περιττό να αναφέρω αν είμαι …λαγός, έτσι και εσύ φίλε Χρήστο, δεν έχεις να απολογείσαι σε κανέναν, γιατί και ευγενής είσαι και συζητήσιμος, αλλά και ντόμπρος.
    Κάτι που εκτιμώ όσο λίγα, στους ανθρώπους.
    Δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνούν οι απόψεις μας, αν κάνω ή κάνουν λάθος ή λέω ανοησίες, όσο η αυθεντικότητα και η ειλικρίνεια.

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 2, 2012 at 9:40 μμ

      ΝΑ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΤΟΠΑΡΙΣΜΑ: Καλησπέρα Γιώργο. Εκτός από τις δηλώσεις του Ηλιάδη διάβασε και τις δηλώσεις του Στέργιου Παπαχρήστου που είναι μέλος της τετράκωπου ανευ πηδαλιούxου : «Είναι η πρώτη φορά που σε βαριά κατηγορία η Ελλάδα μπαίνει τελικό σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Θέλω να αναφερθώ στον πατέρα Ιωσήφ από το Άγιο Όρος. Μας έστειλε ένα γράμμα, με σοφά λόγια, το οποίο το είχαμε μαζί μας σήμερα και μας βοήθησε πολύ. Πιστεύουμε στο Θεό, πιστεύουμε σε όσους ανθρώπους είναι δίπλα μας. Θα τα δώσουμε όλα τώρα στον τελικό». Καλή επιτυχία παιδιά!!!

      Απάντηση

  21. Θοδωρή, Χρήστο,Γιώργο,

    Ζητώ συγνώμη, γιατί, λόγω του 15νθημέρου της Παναγίας, δεν μπορώ να συμμετέχω ενεργότερα στο διάλογο. Που , σε κάθε περίπτωση, γίνεται χωρίς «λαγό»….

    Στο διάλογο ο καθένας μπορεί να συμμετέχει ελεύθερα, έστω κι αν διαφωνεί ριζικά και κάθετα, σχετικά με τα λεγόμενα τα δικά μου.

    Όντως τα περί «κοπριάς» είναι δικά μου. Και αναφέρονται στην παγκοσμιοποίηση. Το τέρας αυτό, που επιδιώκει να κατασπαράξει λαούς και πολιτισμούς και να τους μεταβάλει σε πνευματική και ηθική κοπριά.

    Και ασφαλώς δεν έχει καμία σχέση με τη βασιλεία του Θεού. Η οποία σε κάθε περίπτωση, αφήνει κάθε λουλούδι ν’ ανθίσει και να προσφέρει τη δική του ομορφιά και ευωδιά. Που σημαίνει την προσωπικότητα, κάθε λαού και ανθρώπου.

    Η πορεία της βασιλείας του Θεού είναι πορεία ελευθερίας και δικαιοσύνης. Ο Χριστός λέει σχετικά με τα ανθρώπινα προβλήματα: «Ζητείτε πρώτα τη βασιλεία του Θεού και τη δικαιοσύνη αυτού» . Και θα λυθούν όλα τα προβλήματά σας.

    Τι διαφέρει η χριστιανική ορθοδοξία από τις άλλες; Προϋποθέτει ένα βαθμό ωριμότητας, στον οποίο οψέποτε θα φτάσουν και οι άλλες ορθοδοξίες. Έτσι ώστε η παγκόσμια κονωνία να γίνει μία ποίμνη με έναν ποιμένα.

    Μπορεί να έχει καμιά σχέση το όραμα αυτό της βασιλείας του Θεού με το σατανιστικό καθεστώς της παγκοσμιοποίησης των τοκογλύφων;

    Το οποίο θέλει μια συντριπτική μειονότητα να ληστεύει τη συντριπτική πλειονότητα, για να ζει σκανδαλωδώς και ασώτως!

    Και βέβαια να ‘ναι καλά ο συνονόματός μου Ηλιάδης, που έκαμε να χαμογελάσει, έστω για λίγο το πικραμένο χειλάκι μας…

    Σας ευχαριστώ όλους για τη γόνιμη συμμετοχή στο διάλογο.

    Απάντηση

  22. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Αύγουστος 2, 2012 at 7:10 μμ

    @ κύριε Χρήστο
    Έχω δηλώσει επανειλημμένα ότι σας θεωρώ όλους αγαθής
    προαιρέσεως ανθρώπους και δεν αλλάζω γνώμη από έστω
    και ατυχείς αυθορμητισμούς. Εκτιμώ τον αυθορμητισμό ο
    οποίος αποκαλύπτει μια αγνότητα καρδιάς και τον προτιμώ
    από τον αυτοέλεγχο στην τήρηση ενός κώδικα «ευγενείας»
    κατά κανόνα υποκριτικής. Εξ άλλου αυτό φάνηκε από τον
    -ατυχώς- αυθόρμητο χαρακτηρισμό «λαγό»,τον όποιο ελπίζω
    να μου συγχωρήσεις.
    Ρμ Ια-32 συνέκλεισε γὰρ ὁ Θεὸς τοὺς πάντας εἰς ἀπείθειαν,
    ἵνα τοὺς πάντας ἐλεήσῃ.-33 *῏Ω βάθος πλούτου καὶ σοφίας
    καὶ γνώσεως Θεοῦ! ὡς ἀνεξερεύνητα τὰ * κρίματα αὐτοῦ
    καὶ ἀνεξιχνίαστοι αἱ ὁδοὶ αὐτοῦ!
    Το ότι, ό,τι γράφεις βγαίνει μέσα από την καρδιά σου, είναι
    ευδιάκριτο και επαινετό και εκτιμάται δεόντως. Ο απόστολος
    Παύλος διώκοντας τον Χριστό ΠΙΣΤΕΥΕ ότι προσέφερε
    υπηρεσία στον Θεό και αυτό έβγαινε μέσα από την καρδιά του.
    Αυτό «βάρυνε στην ζυγαριά» της κρίσεώς (= *κρίματα) του
    Κυρίου, και επήλθε το αποτέλεσμα της επιλογής του. Αυτό
    τον κάνει να αναφωνεί : * ῏Ω βάθος πλούτου καὶ σοφίας καὶ
    γνώσεως Θεοῦ! ….ἀνεξιχνίαστοι αἱ ὁδοὶ αὐτοῦ!

    Οσο για τις «κακοδοξίες» δεν μπορώ να κρίνω, διότι δεν είμαι
    «δοξολόγος» ούτε -πολύ περισσότερο- «ορθοδοξολόγος»
    Ενώ πολλάκις χαρακτηρίζομαι «παραδοξολόγος» από επιεικείς,
    ομολογουμένως, κριτές, αναφερόμενους στην «κακοδοξία» μου
    Παρ όλα αυτά όμως
    Επίτρεψέ μου να παρατηρήσω ότι το να : «προσπαθείς να βάλεις
    τη ζωή σου σε τάξη» αποκαλύπτει μια, συγχωρητέα μεν, επίδραση
    δε, προτεσταντισμού. Οι προτεστάντες έχουν αγιοποιήσει την
    «ευταξία» εκμεταλλευόμενοι ένα ,-κατά την ταπεινή μου γνώμη-
    «κενό», μια «απορία», στα άλλα δυο «μεγάλα» δόγματα
    Όπως το, επίσης, προτεσταντικό : «προσπαθώ να γίνω ΜΕΛΟΣ
    της εκκλησίας … ΜΑΣ»
    [Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ….. και όχι ΜΑΣ.
    Εδώ καλά καλά δεν ξέρουμε ποιοι είμαστε…. ΕΜΕΙΣ ,
    αποκτήσαμε και εκκλησία …ΜΑΣ;; ]
    Πρόκειται για ακραιφνώς προτεσταντικής αντιλήψεως της
    εννοίας της εκκλησίας, ΩΣ ΚΛΑΜΠ, που εγγράφει ΜΕΛΗ
    (μέμπερς) με …διαπεπιστευμένη ΚΑΡΤΑ….. «ΕΙΣΟΔΟΥ»
    Το: ΕΙΣΟΔΟΥ το τονίζω διότι
    κατά την ΕΚ-ΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ
    ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΕΞ-ΟΔΟΣ … ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΕΞ-ΕΛΘΕΙΣ
    Β Κρ Στ17 ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε,
    λέγει Κύριος, …..κἀγὼ [κατόπιν] εἰσδέξομαι ὑμᾶς,

    Εάν θεωρείς ότι : «αυτά που γράφω είναι εξυπνάδες για να
    περνά η ώρα μου», δεν θα σε αντικρούσω

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 2, 2012 at 9:19 μμ

      ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ; Κύριε Θεόδωρε, για την ακρίβεια θα έπρεπε να γράψω το εξής: Προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου και να διορθώσω όση ζημιά έχω κάνει σε όλους τους ανθρώπους ακόμα και σε εκείνους που αγαπώ. Αυτό δεν είναι καθόλου προτεσταντικό. Και εκεί που γράφω «μέλος της Εκκλησία μας» θα μπορούσα να γράψω «μέλος του Χριστού μας». Ούτε αυτό είναι προτεσταντικό. Είσαστε πάνω από εβδομήντα χρονών. Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για το νόημα της ζωής. Σας το ζητώ αυτό γιατί, εκτός των άλλων, θα είναι χρήσιμο και για μένα και για όλους μας. Και τελειώνοντας το σχόλιο μου σας ζητώ και εγώ συγνώμη γι αυτό που έγραψα για τις εξυπνάδες.

      Απάντηση

  23. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 3, 2012 at 2:20 πμ

    Πονοκεφάλιασα και λυπήθηκα με την ένταση, αλλά εκτός από ορθόδοξοι χριστιανοί, είμαστε και μεσογειακός λαός, είναι η αλήθεια.

    Καληνύχτα παπα-Ηλία, Θοδωρή, Χρήστο και σε όλους τους συν-σχολιαστές.

    Υ.Γ Πολύ ενθαρρυντικό το τελευταίο σχόλιο Χρήστο, ευχαριστώ

    Απάντηση

  24. Σας καλημερίζω όλους.

    Θα ήθελα όμως ιδιαίτερα να αποταθώ στο Χρήστο, ο οποίος φαίνεται περιδεήςγια πολλά και διάφορα.

    Επειδή, για παράδειγμα, λέει δεν «ξέρει τα κείμενα απέξω κι ανακατωτά».

    Και ποιος τα ξέρει;

    Κι αν τα ξέρει απέξω, μπορεί να μην τα ξέρει από μέσα. Γιατί, για να τα ξέρουμε από μέσα χρειάζεται η φώτιση Θεού. Γιατί, όπως λέει ο Παύλος, «το μεν γράμμα αποκτείνει, το δε πνεύμα ζωοποιεί». Και, για να ‘ρθει η φώτιση, χρειάζεται ταπείνωση.

    Όταν πλησιάζουμε τα κείμενα, χωρίς ταπείνωση, αρνούνται να μας πούνε το παραμοκρό.

    Και από δω ξεκινάει η πανσπερμία των αιρέσεων.

    Οι αιρετικοί, για να «ταπώνουν» το λαό κανουν επίδειξη πολυγνωσίας. Αλλά, όπως λέει και ο αρχαίος Ηράκλειτος «πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει». Ιδιαίτερα στο χώρο της πίστης.

    Ας θυμηθούμε το παράδειγμα των ερημιτών, που έλεγαν ανάποδα τις προσευχές, κι όμως περπατούσαν πάνω στα νερά.

    Από το άλλο μέρος με εντυπωσιάζουν οι «παπικές» περί προτεσταντισμού αποφάνσεις του Θοδωρή:

    Κάθε λαός έχει την τάξη του. Κι όταν μιλούμε για τάξη δεν γινόμαστε αυτόματα ούτε προτεστάντες ούτε εσκιμώοι ούτε βεδουΐνοι.

    Γιατί χονδρικά οι τάξεις έχουν δύο βασικούς προσανατολισμούς: Το Θεό ή το Σατανά.

    Η τάξη του Σατανά αποβλέπει στο να υπηρετήσει το Μαμωνά, ενώ η τάξη του Θεού στο να υπηρετήσει τον άνθρωπο.

    Από αυτή την οπτική γωνία η τάξη των Προτεσταντών και των Εβραίων, υπηρετεί το Μαμωνά και κατά προέκταση το καθεστώς του Σατανά.

    Αλλά και, πέρα απ’ αυτούς, και οποιοσδήποτε άλλος θυσιάζει τον άνθρωπο στο βωμό του Μαμωνά. Και καθολικοί και ορθόδοξοι.

    Το κάθε δένδρο κρίνεται από τους καρπούς του και όχι απ’ τις ταμπέλες, με τις οποίες κυκλοφορεί στην πιάτσα.

    Το μέλος της Εκκλησίας είναι και μέλος του Χριστού. Γιατί, σύμφωνα με τον άγιο Αυγουστίνο, «Η Εκκλησία είναι ο Χριστός παρατεινόμενος στους αιώνες».

    Και ασφαλώς ο Χριστός την Εκκλησία δεν τη θέλει τσιφλίκι του. Την ίδρυσε για μας. Και στο βαθμό, που συμμετέχουμε στο έργο της, είναι και δική μας.

    Απάντηση

  25. Posted by θεόδωρος Μπρατσιωτης on Αύγουστος 3, 2012 at 11:06 πμ

    Συμφωνώ με όλους και σε όλα. Όσον αφορά στο «νόημα
    της ζωής» όπως έγραψα εδώ ,δεν γνωρίζω ποιος είμαι,
    θα ξέρω και ποιο είναι το νόημα της ζωής;;

    Απάντηση

  26. Posted by Παπα-Κώστας on Αύγουστος 3, 2012 at 4:33 μμ

    Παπα-Ηλία καλησπέρα!Λόγω προβλημάτων με τη Μητρόπολη δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τους διαλόγους που αναπτύχθηκαν.Με μια γρήγορη ματιά διαπιστώνω ότι με κάθε ανάρτηση ανεβαίνει το επίπεδο.Χαίρομαι που επέστρεψες δυναμικός.Όσο για το νόημα της ζωής,υποθέτω ότι κρύβεται κάπου ανάμεσα στην αγάπη προς τον Τριαδικό Θεό και τον πλησίον αλλά και στην απλότητα του τρόπου ζωής,έτσι έχω καταλάβει με τις λιγοστές δυνατότητές μου διαβάζοντας τους Πατέρες της ερήμου.

    Απάντηση

  27. Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 3, 2012 at 8:44 μμ

    ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΞ: Καλώς ήλθες και συ πατέρα Κωνσταντίνε. Να γράψω πως είναι η ζωή όταν δεν αγαπάμε τον Θεό. Μας το λέει ο Λιαντίνης που πίστευε πως ο θάνατος είναι το πέρασμα στην απόλυτη ανυπαρξία. Διηγείται λοιπόν πως όταν ο Όμηρος ρωτήθηκε ποιό είναι το μεγαλύτερο καλό για τον άνθρωπο τότε αυτός απάντησε: Να μην γεννηθεί! Και όταν ρωτήθηκε ποιό είναι το μεγαλύτερο δεύτερο καλό τότε ο Όμηρος απάντησε: Μόλις γεννηθεί να πεθάνει! Σημειώνω επίσης πως η αγάπη προς τον πλησίον χωρίς την αγάπη προς τον Θεό δεν υπάρχει. Οι πρώτοι κομμουνιστές νόμισαν πως υπάρχει και αντικατέστησαν τον Θεό με τον διαλεκτικό υλισμό και την σοσιαλιστική συνείδηση. Τα αποτελέσματα τα είδαμε όλοι μας. Σκέφτομαι καμιά φορά: Πως θα ήταν τα πράγματα αν ο Μάρξ ήταν ένας Χριστιανός Ορθόδοξος και έγραφε τις κοινωνικές του αναλύσεις μέσα στα πλαίσια της πίστης του;

    Απάντηση

    • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 3, 2012 at 10:21 μμ

      Καλησπέρα και από μένα παπα-Κώστα, έλειψε πολύ η συμμετοχή σας στη συζήτηση!

      » Σκέφτομαι καμιά φορά: Πως θα ήταν τα πράγματα αν ο Μάρξ ήταν ένας Χριστιανός Ορθόδοξος και έγραφε τις κοινωνικές του αναλύσεις μέσα στα πλαίσια της πίστης του;»

      Καλησπέρα Χρήστο.

      Απαντώ αλλά βλέποντας ό, τι θα ήθελα να δω ως ονειροπόλος:

      Η αριστερά από γραφική και περιθωριοποιημένη, με ουτοπικά σχεδιάσματα και συνθήματα ή αφορισμούς, θα ήταν κυρίαρχη πολιτική ιδεολογία, δίχως όμως αγγυλώσεις, ιδίως απέναντι στην έννοια του κεφαλαίου.
      Μη ξεχνάμε ότι ο Μαρξ, τηρούσε μια αμφιθυμική τάση απέναντι στο κεφάλαιο, κρίνοντας τον τρόπο παραγωγής, αλλά αγαπώντας τη τεχνολογία.

      Αν το καλοσκεφτούμε, η τεχνολογία, οι επιστήμες, τα γράμματα, οι τέχνες, είναι όλα προϊόντα της ανθρώπινης δημιουργικότητας, δηλαδή, της Θείας δημιουργίας.

      Αν από αυτοσκοπό, τα είχαμε οριοθετήσει στην υπηρεσία των στοιχειωδών ανθρώπινων απαιτήσεων, δίνοντας βαρύτητα στη ζωή μας ως κοινωνίες ανθρώπων, άρα ακολουθώντας ηθικές αξίες, όπως μας τις μετέφερε ο ενσαρκωμένος Λόγος Του Θεού στη γη, όλα θα ήταν καλύτερα.

      Πολλοί, παραμυθιαζόμαστε, ότι η γνωσιολογία, θα επιβάλλει τις λύσεις στα ανθρώπινα προβλήματα και τις ανάγκες, αγνοώντας ότι από μόνη της δεν έχει κανένα περιεχόμενο.
      Για παράδειγμα στη τρέχουσα δεινή επικαιρότητα, υπάρχουν επιστήμονες και επιστήμονες.
      Όλοι τους διαθέτουν λόγια πειθαρχία, αλλά δεν εκφράζουν στο σύνολό τους, την αξία της, όντας στρατευμένοι στην υπηρεσία ενός κυρίαρχου πολιτικού-οικονομικού (υπό-)συστήματος.
      Άλλοι χρησιμοποίησαν την επιστήμη για να αναδείξουν την ματαιοδοξία τους και πατώντας επί πτωμάτων, και άλλοι για να ενημερώσουν τους πολίτες διαπνεόμενοι από υψηλή αίσθηση καθήκοντος.

      Εν κατακλείδι, πολύ σωστά, Χρήστο τοποθέτησες, το πρόβλημα θέτοντας το -πλέον- κρίσιμο και συντριπτικό ερώτημα
      «…μέσα στα πλαίσια της πίστης του;;»

      Γιατί έξω από αυτήν, είδαμε, όπως είπες, τι συμβαίνει!

      Απάντηση

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 3, 2012 at 11:40 μμ

        ΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ: ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, ΤΡΑΝΤΑΦΥΛΛΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ: Καλησπέρα Γιώργο. Αυτά που μόλις έγραψες και αυτά που έγραψε ο πατέρας Ηλίας νωρίτερα μου θύμισαν το παρακάτω καταπληκτικό βίντεο. Μπορούμε να δούμε την τάξη του Σατανά για την οποία έγραψε πιο πάνω ο πατέρας Ηλίας. Μην το χάσετε. Δεν διαρκεί και πολύ ώρα. ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ ΛΑΟΙ: http://player.vimeo.com/video/37169808

      • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on Αύγουστος 4, 2012 at 12:03 πμ

        Συγκλονιστικό το βίντεο!

        Ο λεγόμενος «τρίτος κόσμος», είναι προικισμένος και πάμπλουτος, αλλά η στυγνή εκμετάλλευση από τους «αναπτυγμένους» δυτικούς τους έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση…
        Και αντί να κάνουμε ακτιβισμό, για να ζήσουν όπως θα τους άξιζε οι άνθρωποι εκεί, γίναμε το αποχωρητήριο του καπιταλισμού, που με τις ευλογίες της «αριστεράς», καλύπτουμε τις ενοχές της άπληστης πλευράς της δύσης, ώστε εκατομμύρια ψυχές να μεταναστεύσουν στα ήδη ξεχειλισμένα κράτη, για να ζουν αθόρυβα και πάμπλουτα τα πραγματικά τους αφεντικά στις επιδρομές κατασπατάλησης του παγκόσμιου πλούτου.

        Σαν κάτι πλούσιους που συνέλεξαν τον πλούτο τους με χίλια-δυο άθλια μέσα και πρακτικές, και μετά το έριξαν στην φιλανθρωπία….

        (όχι όλοι όσοι είναι πλούσιοι φυσικά)

  28. Όντως συγκλονιστικό βίντεο!

    Σας ευχαριστώ όλους σας για τη συμμετοχή στο διάλογο.

    Επειδή εδώ την πήγαμε πολύ μακριά τη βαλίτζα, προσπάθησα με τη βοήθεια του Θεού να πάμε λίγο παραπέρα: Στο «Ζητείται Μακάριος»!….

    Και βέβαια να καλωσορίσουμε τον παπα-Κώστα, που επανήλθε, αφού μπόρεσε να απεμπλακεί απ΄τα εκκλησιαστικά προβλήματα.

    Απάντηση

  29. Με όλο το σεβασμό πάτερ,τα’χετε μπλέξει λιγάκι τα πράγματα.Καταρχήν,η κυρία που με τόσο πάθος υπερασπίζεστε έχει πολλά πάρε-δώσε με τους ναζιστές δολοφόνους της Χ.Α και σίγουρα δεν είναι μια απολιτίκ νεαρή ξανθούλα,όπως παρουσιάζει τον εαυτό της.Δεύτερον,μπροστά στον κίνδυνο να χάσει τα φράγκα των κατά τα άλλα «κακών» και «ανθελλήνων» χορηγών της διοργάνωσης,άφησε τα «πατριωτικά» της αισθήματα στην πάντα και προέβη σε μια μεγαλοπρεπέστατη κωλοτούμπα,σβήνοντας τα επίμαχα σχόλια και ζητώντας ψευτοσυγνώμες.Αν αυτό δε δείχνει μικροψυχία και δειλία,αφήνω σε εσάς να βρείτε από την πλούσια γλώσσα μας καταλληλότερους χαρακτηρισμούς.Τρίτον,όσο απεχθείς κι αν είναι οι επικεφαλής του σύγχρονου πανηγυριού που ονομάζεται Ολυμπιακοί Αγώνες,δεν παύουν να ακολουθούν ορισμένους διαχρονικούς κανονισμούς,οι οποίοι στην προκειμένη περίπτωση παραβιάστηκαν.Μπορούμε να συζήτησουμε την ορθότητα ή μη των κανόνων, αλλά μέχρι και αν αλλάξουν, αν δεν τους αποδέχεσαι,απλά δε συμμετέχεις.Για παράδειγμα,αν κάποιος δε θέλει να υπηρετήσει στρατιωτική θητεία δηλώνει αντιρρησίας συνείδησης και ακολουθεί την εναλλακτική προβλεπόμενη οδό,δεν γίνεται να παρουσιάζεται στο στρατόπεδο και να πίνει καφέ την ώρα της υπηρεσίας. Προς ενημέρωση σας,για συναφές σχόλιο κατά των Νοτιοκορεατών αποβλήθηκε από τη διοργάνωση Ελβετός ποδοσφαιριστής,ενώ τα, κατά τα άλλα «ανθρωπόμορφα τέρατα», οι Γερμανοί,έδιωξαν με δική τους πρωτοβουλία από την αποστολή τους κωπηλάτρια που είχε δεσμό με στέλεχος του νεοναζιστικού κόμματος.Επομένως, δύσκολα διαφαίνεται «ανθελληνικός δάκτυλος» στην περίπτωση Παπαχρήστου,μιας και δεν προκύπτει παρόμοια περίπτωση που να κρίθηκε με άλλα μέτρα και σταθμά.

    Τέλος,το ίδιο το αστειάκι δεν είναι καθόλου «αθώο»,όπως πάτε να το περάσετε,όταν λέγεται από άτομο με φιλοναζιστικά χαρακτηριστικά.Αναρωτιέμαι η εν λόγω «κυρία» έχει γνωρίσει ποτέ της κάποιον άνθρωπο από αυτούς που τόσο εύκολα εύχεται να γίνουν «φαγητό» για κουνούπια;Έχει δει τι ζωή περνάει,τι κρύβει στη ψυχή του,τι όνειρα,ελπίδες και φόβους έχει κάποιος που έκανε χιλιάδες χιλιόμετρα για να τον κυνηγάνε οι καραφλοί,μπρατσωμένοι μπράβοι που συναγελάζεται η κ.Παπαχρήστου;Οι περιπτώσεις παρόμοιων ανεκδότων με Πόντιους κλπ που επικαλούνται οι αυτόκλητοι υπερασπιστές της δεν είναι διόλου συγκρίσιμα μεγέθη,μιας και δεν υπάρχει καμιά οργάνωση που να προβαίνει σε πογκρόμ εναντίον τους,ούτε λέγονται συνήθως από άτομα που αποδέχονται τέτοια κοσμοθεωρία.Στο τέλος-τέλος,όσοι επικροτούμε τον αποκλεισμό της δεν το κάνουμε για μια υποτιθέμενη ευγένεια,αλλά για στοιχειώδη προστασία της ανθρωπιάς.Προσωπικά πιστεύω στη δύναμη της παιδείας σαν πρόληψη εναντίον του ρατσισμού,αλλά από τη στιγμή που τα κτήνη φόρεσαν βουλευτικά κουστουμάκια εξαιτίας της άγνοιας,της αμορφωσιάς και της αδιαφορίας μας,η καταστολή,έστω σε κάποια στοιχειώδη σημεία,της κτηνωδίας τους,είναι το ελάχιστο.

    Απάντηση

  30. @ Φώντα

    Δεν είδα έγκαιρα το σχόλιό σας. Και λόγω ασχολιών και επειδή προχώρησα σε επόμενη ανάρτηση, το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε.

    Σχετικά με τα γραφόμενά σας, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

    Η πραγματικότητα φωνάζει, πως «ναζιστές δολοφόνοι»-στην πράξη και όχι στα λόγια- και μάλιστα του χειρίστου είδους είναι τα κτήνη, που έφεραν την Ελλάδα στο κατάντημα, που την έφεραν.

    Οι οποίοι έχουν στο ενεργητικό τους μερικές χιλιάδες δολοφονίες. Που βέβαια χαρακτηρίζονται, επιφανειακά, ως αυτοκτονίες.

    Και οι οποίοι έχουν, όπως και πάλι η πραγματικότητα φνάζει ως απώτερο, εν ενεργεία, σχέδιό τους, την δολοφονία ολόκληρης της Ελλάδας, από κάθε άποψη.

    Κι όσο για τους χρυσαυγίτες δεν έχω ακούσει ότι διέπεραξαν κάποιες δολοφονίες. Και τα λέω αυτά, χωρίς να έχω μαζί τους κάποια ιδεολογική σχέση. Ούτε βέβαια και με την αθλήτρια.

    Σχετικά με τους νόμους και τους κανόνες των, λεγόμενων, ολυμπιακών αγώνων;

    Απέχουν, από κάθε άποψη, παρασάγγες απ’ το αληθινό ολυμπιακό ιδεώδες.

    Και η εφαρμογή των κανόνων τους σε βάρος κάποιων αθλητών θυμίζει το ευαγγελικό, που λέει, για τις σχετικές περιπτώσεις ότι «διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο».

    Και σχετικά με το ρατσισμό και την ανθρωπιά; Εδώ βρισκόμαστε μπροστά στο απόγειο της υποκρισίας και της διαστροφής.

    Αν ληφθεί υπόψη ότι οι Ηρακλείς της, σχετικής, με τους ολυμπιακούς αγώνες, «ευνομίας» και «δικαιοσύνης» προέρχονται από χώρες, οι οποίες απεργάζονται τη δολοφονία εκατομμυρίων ανθρώπων των τρίτων χωρών.

    Σέβονται το χρώμα του δέρματός τους, αλλά πίνουν με την κάνουλα το αίμα της ζωής τους.

    Οι αξιότιμοι αντιρατσιστές!

    Απάντηση

    • Πολλά θα μπορούσα να προσκομίσω σαν απάντηση σχετικά με την επίπλαστη άγνοια σας περί της δράσης των χρυσαυγιτών και περί των άτοπων συμψηφισμών που επιχειρείτε για να τους αθωώσετε,αλλά πιστεύω πως πραγματικά δεν έχει νόημα οποισδήποτε αντίλογος.Έχετε ήδη διαμορφώσει ένα νοητικό σχήμα της μορφής» είμαστε όλοι καλοί και αθώοι,εκπροσωπούμε τα ίδια πράγματα και τις ίδιες αξίες(από τους αναρχικούς μέχρι τους ακραίους χουντικούς και φασίστες,τους οποίους άλλωστε έχετε υπερασπιστεί παλαιότερα),ενωνόμαστε άπαντες κάτω από την ελληνοχριστιανική σημαία, αποτελούμε τον ομφαλό της Γης και όλος ο κόσμος νυχθημερόν συνωμοτεί να μας καταστρέψει»,το οποίο δε σας αφήνει να δείτε τίποτα που να αντιβαίνει σ’αυτό.Ακόμα κι αν βιάζεται η ίδια η πραγματικότητα,πάντα θα είστε έτοιμος να πετάξετε τη μπάλα στην εξέδρα με μια βολική ατάκα συνωμοσιολογικής χροιάς,συνοδευόμενη από κάποιο ριζοσπαστικό, αριστερόμορφο, τσιτάτο, το οποίο υποτίθεται πως κρύβει την πλήρη ιδεολογική σύγχυση σας.Από την παρακολούθηση της διαδικτυακής σας δράσης θεωρώ πως είστε καλοπροαίρετος άνθρωπος,έχετε όμως παγιδευτεί στα ζωτικά σας ψεύδη κι έχετε χάσει αρκετά την αίσθηση του μέτρου και της αποστολής σας.Αν ξεδιαλύνατε κάπως, που αρχίζει και που τελειώνει η ιερατική,η πολιτική και η εθνική σας ταυτότητα και μέχρι ποιού σημείου η μια λειτουργεί εις βάρος της άλλης,πιστεύω θα είχατε περισσότερα να προσφέρετε..

      Απάντηση

  31. Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 8, 2012 at 3:09 μμ

    Καλημέρα Φώντα. Εγώ πιστεύω πως η Χρυσή Αυγή είναι και αντιχριστιανικό και αντιδημοκρατικό κόμμα. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτε για τα πολιτικά δικαιώματα των Χρυσαυγιτών που είναι τα ίδια με όλων των Ελλήνων. Και αν η Παπαχρήστου ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής τότε αυτό δεν θα ήταν λόγος για να της απαγορέψουμε την συμμετοχή της σε οποιουσδήποτε αγώνες. Και τέλος το «αποφασίζουμε και διαγράφουμε και λογαριασμό δεν δίνουμε» του Κούβελου είναι ο ορισμός του φασισμού και του ναζισμού.

    Απάντηση

    • Aγαπητέ Χρήστο,αντί για μένα,αφήνω να απαντήσει μια από τις ηγετικές μορφές τους:»Θα μπούμε στο Ράιχσταγκ για να εφοδιαστούμε από το οπλοστάσιο της δημοκρατίας με τα όπλα της. Θα γίνουμε βουλευτές για να εξουδετερώσουμε το πνεύμα της Βαϊμάρης χρησιμοποιώντας το ίδιο. Εάν η δημοκρατία είναι τόσο ηλίθια ώστε να μας δώσει το ελεύθερο, και μάλιστα και βουλευτική αποζημίωση για αυτό, είναι θέμα δικό της. … Κάθε νομικό μέσο μάς είναι ευπρόσδεκτο για την ανατροπή των σημερινών καταστάσεων. Εάν πετύχουμε στις εκλογές να βάλουμε εξήντα έως εβδομήντα αγκιτάτορες του κόμματος στα διάφορα κοινοβούλια, μελλοντικά το ίδιο το κράτος θα εξοπλίσει και θα υποστηρίξει οικονομικά τον αγώνα μας. … Και ο Μουσολίνι είχε μπει στο κοινοβούλιο. Κι όμως δεν άργησε να οργανώσει την πορεία προς τη Ρώμη. … Ερχόμαστε ως εχθροί! Όπως ο λύκος που πέφτει σε κοπάδι προβάτων, έτσι ερχόμαστε. Τώρα δεν είστε πλέον μεταξύ σας! Και δε θα έχετε μεγάλη χαρά με εμάς!“

      Γ. Γκαίμπελς,επικεφαλής της Προπαγάνδας του Ράιχ,εφημερίδα Der Angriff 30 Απριλίου 1928

      Απάντηση

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 9, 2012 at 8:57 μμ

        Ο ΑΝΘΩΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΚΑΝΘΩΝΑΣ: Καλησπέρα Φώντα. Κάποιος γέροντας μας (δεν θυμάμαι ποιός) λέει ότι η ψυχή μας έχει έναν ανθώνα και έναν αγκανθώνα. Και για να διώξουμε τα αγκάθια της ψυχής μας πρέπει να φροντίζουμε τον ανθώνα της ψυχής μας. Με παρόμοιο τρόπο πρέπει να αντιμετωπίζουμε και τα φαινόμενα τύπου Χρυσής Αυγής. Να είμαστε εμείς εντάξει, να προβάλλουμε τις ωραίες ιδέες μας, να λέμε θαρρετά την γνώμη μας για τις λάθος απόψεις τους και να μην είμαστε καθόλου εκδικητικοί απέναντι τους.

  32. Δε μιλάμε για εκδίκηση,μιλάμε για στοιχειώδη αυτοπροστασία.Η κοινωνική και πολιτική απομόνωση τους,όπως και η ποινικοποίηση της κομματικής τους δράσης,είναι τα αυτονόητα μέτρα διαφύλαξης της όποιας ελευθερίας μας έχει απομείνει.

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 10, 2012 at 5:49 μμ

      Η κάθε δράση μας θα πρέπει να έχει σαν αιτία την αγάπη μας προς τον Θεό. Έτσι θα πρέπει το κράτος μας να φροντίσει για την ασφάλεια του απλού λαού. Και επιλέον θα πρέπει φροντίσει για μιά σωστή μεταναστευτική πολιτική. Αν γίνουν αυτά τότε δεν χρειάζεται ούτε η απομόνωση και ούτε η ποινικοποίηση της δράσης κανενός κόμματος. Τα κόμματα όμως δεν έχουν κανένα σχέδιο της προκοπής στον νου τους και για να καλύψουν την πολιτική τους γύμνια αντιδρούν με τρόπους που ενισχύουν την εκλογική απήχηση της Χρυσής Αυγής.

      Απάντηση

      • Αγάπη προς τον Θεό δε σημαίνει «σφάξε με Αγά μου να αγιάσω»,ούτε άκριτη αποδοχή των αρρωστημένων ιδεωδών του καθενός.Μίλησα για κοινωνική και πολιτική απομόνωση,δεν παρότρυνα σε εφόδους στα γραφεία τους,ούτε σε επιβουλή κατά της ζωής τους.Από την άλλη,οι ίδιοι έχουν επιβουλευτεί,απειλήσει και αφαιρέσει επανειλημμένως ζωές άλλων,οπότε δε βλέπω τι δουλειά έχουν στη πολιτική ζωή του τόπου και τι όφελος προκύπτει με το να έχουν την ευχέρεια να λαμβάνουν αποφάσεις για το μέλλον το δικό μου και εκατομμυρίων άλλων συνανθρώπων μου με βάση τις άρρωστες πεποιθήσεις τους.Σήμερα είναι οι μετανάστες ο στόχος τους,αύριο θα είμαστε όλοι όσοι δεν υπακούμε τυφλά στα κελεύσματα τους.Προσωπικά,όσο περνάει από το χέρι μου,θα προσπαθήσω να μη φτάσουμε σε αυτό το σημείο,έστω κι αν αυτό μου αποδώσει τον χαρακτηρισμό του «ελλειματικού» πιστού από κάποιους.Ο ναζισμός αποτελεί ποινικό αδίκημα σε πολλές χώρες,ας μιμηθούμε επιτέλους κάτι καλό από τους ξένους,όχι μόνο τα παρελκόμενα κάθε υποκουλτούρας τους.Φοβάμαι οτι ο υπερβολικός ιδεαλισμός σου δε σε αφήνει να δεις τα πράγματα στις πραγματικές διαστάσεις τους και σε ωθεί να αγνοείς την ιστορική πείρα της ανθρωπότητας.Να θυμάσαι όμως, οτι η ιστορία επαναλαμβάνεται,κάποτε ως φάρσα και κάποτε ως τραγωδία..

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on Αύγουστος 10, 2012 at 9:58 μμ

        ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑ: Αν η αντίσταση του Γκάντι ήταν ιδεαλιστική τότε και οι θέσεις μου είναι ιδεαλιστικές. Πάντως εκείνο που μετρά είναι το αποτέλεσμα. Γι αυτό ας σκεφτούμε τι αποτέλεσμα θα έφερνε η εφαρμογή των δικών μου θέσεων και τι αποτέλεσμα θα έφερνε η εφαρμογή των δικών σου θέσεων. Και τέλος σημειώνω πως χωρίς την πίστη μας προς τον Θεό η πραγματικότητα δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ προς το καλύτερο.

  33. Είναι πλημμελής η συμμετοχή μου στο σχολιασμό. Αλλά ωστόσο οφείλω μια κάποια απάντηση στο φίλο Φώντα.

    Απ’ τα πολλά, που αποδίδει στους χρυσαυγίτες, δεν αναφέρει ούτε ένα.

    Και για μένα λέει ότι υπερασπίζομαι τους «ακραίους χουντικούς και φασίστες», αλλά δεν αναφέρει κάτι το συγκεκριμένο.

    Βέβαια λέω συχνά-και το επαναλαμβάνω-ότι οι χειρότεροι, με αστρονομική διαφορά, χουντικοί και φασίστες και αναρχικοί είναι τα καθάρματα των μνημονιακών κυβερνήσεων.

    Οι οποίοι έφθασαν στο κατάντημα να κατοχυρώσουν ακόμη και συνταγματικά το καθεστώς της ανυπέρβλητης αλητείας και κακουργίας τους.

    Στο χριστιανισμό δεν ισχύουν οι ταμπέλες, που χρησιμοποιούν κάποιοι ή που τους αποδίδουν οι άλλοι. Αλλα τι λέει η πραγματικότητα. «Καθένα δέντρο, λέει ο Χριστός, κρίνεται απ’ τους καρπούς του».

    Προσωπικά δεν γνωρίζω πολλούς Έλληνες, που πιστεύουν και ισχυρίζονται ότι αποτελούμε τον «ομφαλό της Γης».

    Κάτι τέτοιο πιστεύουν και με όλα τα καταχθόνια μέσα το επιδιώκουν κάποιοι άλλοι.

    Οι οποίοι τον άκρατο ρατσισμό τους και την κακουργία τους συνηθίζουν να αποδόδουν στα θύματά τους. Και οι οποίοι όντως, έχουν καταστρώσει και πραγματοποιούν δολοφονικό σχέδιο καταστροφής της Ελλάδας.

    Εγώ δεν θα σας καταλογίσω «ιδεολογική σύγχυση» και κανενός είδους «παγίδευση», αλλά εμπρόθετη διαστροφή της πραγματικότητας.

    Τη σχέση ανάμεσα στην ιερατική, την πολιτική και την εθνική μου ταυτότητα, την ξέρει ο Θεός. Κι αυτό μου αρκεί…

    Απάντηση

  34. Τον δογματισμό και την ιδεοληψία σας π.Ηλία την έχω αντιληφθεί εγκαίρως και φροντίσατε να μου την επιβεβαιώσετε και στην απάντηση στο αρχικό μου σχόλιο.Εκείνο που δεν είχα αντιληφθεί εγκαίρως είναι η αλαζονία σας, η οποία φαίνεται πως αρέσκεται μόνο σε σχολιαστικούς λιβανωτούς και αρνείται την, σκληρή ίσως, αλλά τεκμηριωμένη και εντός των ορίων ευπρέπειας κριτική.Εκτός και αν δεν οφείλεται σε αλαζονία,αλλά σε δολιότητα με σκοπό τη μείωση του αντιπάλου,η απόκρυψη της ανταπάντησης μου(εστάλη 2 φορές) στο τελευταίο σας σχόλιο, με το οποίο μου προσάπτετε διαστροφή της πραγματικότητας και έλλειψη συγκεκριμένων επιχειρημάτων.Όπως και να΄χει,είτε δημοσιεύσετε,είτε όχι το παρόν σχόλιο,η ενασχόληση μου με τον συγκεκριμένο ιστότοπο έχει λάβει τέλος, για λόγους ιδεολογικούς, αισθητικούς, αλλά και δεοντολογικούς. Μπορείτε να συνεχίσετε τους ατέρμονους αλληλοθαυμαστικούς διαλόγους με τους γνώριμους θαμώνες, μακριά από ενοχλητικούς παρείσακτους σαν του λόγου μου..

    Απάντηση

  35. Η αλαζονεία είναι όντως η αχίλλειος πτέρνα του καθενός ανθρώπου και μπορεί, κάποτε, να είναι και δική μου.

    Και ασφαλώς οι «σχολιαστικοί λιβανωτοί» και οι «αλληλοθαυμαστικοί διάλογοι» δεν προάγουν τη σκέψη και δεν βοηθούν στη διερεύνηση της αλήθειας.

    Αλλά, στην προκειμένη περίπτωση, δεν έχουμε να κάνουμε με το προσωπικό «εγώ» αλλά με το συλλογικό «εμείς».

    Το οποίο, στις μέρες μας, διατρέχει τον έσχατο κίνδυνο από καταχθόνιους υπονομευτές. Και στο ιδεολογικό, αλλά και στο βιωτικό επίπεδο.

    Οπότε οι αφελείς ψευτοευγένειες και οι άκαιρες υποχωρήσεις και οι διπλωματικές υπαναχωρήσεις, στην ώρα της μάχης, απέναντι σε σκόπιμες αποφάνσεις και ενέργειες, δεν είναι, κατά τη γνώμη μου, ενδεδειγμένες.

    Όπως, ακριβώς τα περί δολιότητας, σχετικά με το σχόλιο,που μου αποδίδεις, και για τα οποία δεν έχω την παραμικρή ιδέα.

    Η πείρα με έχει διδάξει πως στο χώρο του ιντερνετ υπάρχουν δολιοφθορείς, οι οποίοι διαθέτοντας τη σχετική τεχνογνωσία παρεμβαίνουν στα μπλογκς και τα ιμέηλ.

    Προκειμένου να προκαλέσουν αντιδράσεις και να αποπροσανατολίσουν και εκτρέψουν το διάλογο σε αλλότριους ή ανούσιους διαξιφισμούς.

    Και διακατέχονται από τόση δολιότητα-για να επαναλάβω το χαρακτηρισμό σας-ώστε, ενώ είναι θύτες, να παρουσιάζονται, συχνά, και ως θύματα….

    Ένας τέτοιος, για παράδειγμα, προ ημερών-γνωστός από προηγούμενες συζητήσεις- μου αφαίρεσε τη φωτογραφία των σχολίων-και παρουσιάστηκε-όπως τον περίμενα-και, ως υπεράνω πάσης υποψίας, συνομιλητής….

    Γεγονός, που σημαίνει ότι δεν αφηνόμαστε να ναρκισσευτούμε με τα κολακευτικά σχόλια των φίλων μας, αλλά φροντίζουμε να διδασκόμαστε επαρκώς κι απ’ την πονηρία και πανουργία κάποιων άλλων….

    Πέραν αυτών, ασφαλώς και ο διάλογος είναι ελεύθερος. Και ισχύει το «όσοι πιστοί» (στο δίκιο και στην αλήθεια)!….

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: