τρικυμίες…

Τρικυμίες αλλεπάλληλες αντιμετώπισε ο Χριστός, πηγαίνοντας προς τη χώρα των Γεργεσηνών.

Και πρώτα πρώτα την τρικυμία-κατά τη διαδρομή-της θάλασσας. Την οποία πρόσταξε να ηρεμήσει. Για να τον υπακούσει αμέσως.

Ευθύς, μετά την άφιξή του, αντιμετώπισε την τρικυμία δυο ανθρωπίνων υπάρξεων, που χρόνια τους βασάνιζαν τα δαιμόνια.

Τα οποία, ξαφνιασμένα από την απρόσμενη άφιξη του Χριστού, τον αντιμετώπισαν με τη γλώσσα των αφεντάδων του κόσμου τούτου:

Ευθύς εξαρχής του μίλησαν για τους διακριτούς ρόλους ανάμεσα σ’ εκείνον και αυτούς:

Τι σχέση μπορεί να υπάρχει, του είπαν, ανάμεσα σε μας και σε σένα!

Όπως συνήθως κάνουν και οι πολιτικοί, όταν θέλουν να αποξενώσουν εμάς τους κληρικούς απ’ τα γήινα προβλήματα μας:

Γιατί ανακατεύεστε, μας λένε, εσείς οι κληρικοί με τα επίγεια; Αυτά ανήκουν στη δική μας αρμοδιότητα!

Η ζωή και τα βιοτικά είναι δική μας υπόθεση. Δική σας δουλειά είναι τα ουράνια και τα μεταθανάτια…

Γιατί βέβαια δεν έχουν προσέξει ότι εκεί στο «Πάτερ ημών» παρακαλούμε το Θεό να ’ρθει η ουράνια βασιλεία του και στη γη.

Και ότι ο μοναδικός δρόμος για την επίλυση των επίγειων προβλημάτων είναι ο αγώνας για την επικράτηση της δικαιοσύνης του Θεού.

Αλλά επιπλέον τα δαιμόνια κατηγόρησαν το Χριστό και σαν βασανιστή.

Χρησιμοποιώντας και, στην περίπτωση αυτή, τη γλώσσα των πραγματικών και μεγάλων βασανιστών. Ιδιαίτερα, μάλιστα, της εποχής μας.

Όπως είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα του αρχιτρομοκράτη Μπους. Ο οποίος, όταν θέλησε να καταστρέψει το Ιράκ, το κατηγόρησε για τρομοκρατία και πυρηνικά όπλα.

Ή οι αρχιτεμπέληδες τοκογλύφοι και τα μίσθαρνα όργανά τους, προκειμένου να αναγκάσουν εμάς τους Έλληνες να σκύψουμε κάτω απ’ την παγίδα του «χρέους»:

Μας στιγμάτισαν και επιμένουν να μας συκοφαντούν ως τεμπέληδες και διεφθαρμένους…

Οι αρχικακούργοι και διεθνείς συκοφάντες, που μοναδικό τους έργο έχουν τον όλεθρο και την καταστροφή των λαών!…

Αλλά ο Χριστός δεν συμμεριζόταν καθόλου τη δόλια και διεστραμμένη γλώσσα των δαιμονίων και των διαβολανθρώπων.

Τον ενδιέφεραν οι άνθρωποι, που δεινοπαθούσαν και όχι τα δόλια προσχήματα και οι διεστραμμένες προφάσεις των «αναξιοπαθούντων» δαιμονίων.

Και αυτό το κατάλαβαν πολύ καλά τα δαιμόνια, τα οποία άρχισαν να παζαρεύουν την έξοδό τους απ’ τους ανθρώπους. Για να ζητήσουν σαν αντίλυτρο την είσοδό τους στα γουρούνια, που ζούσαν στην περιοχή.

Μια και η χοιροτροφία ήταν, σύμφωνα με το μωσαϊκό νόμο, παράνομη. Δεδομένου ότι, λόγω του θερμού κλίματος της περιοχής, το χοιρινό κρέας είναι ιδιαίτερα ανθυγιεινό.

Πράγμα, που ο Χριστός τους το επέτρεψε.

Για να προκληθεί, έτσι, καινούργια τρικυμία. Που είχε σαν αποτέλεσμα το δαιμονισμό των γουρουνιών. Τα οποία έπεσαν στη θάλασσα και πνίγηκαν.

Για να επακολουθήσει, στη συνέχεια, η τρικυμία της έκπληξης των Γεργεσηνών, για την αναπάντεχη φουρτούνα, που τους βρήκε.

Το τι είχε συμβεί τους το είπαν οι χοιροβοσκοί. Αλλά το διαπίστωσαν και οι ίδιοι με τα ίδια τους τα μάτια:

Εκεί, που πρωτύτερα κυριαρχούσαν τα γρυλίσματα των γουρουνιών, τώρα υπήρχε νεκρική σιγή.

Ενώ οι πρώην δαιμονισμένοι, που ήταν ο φόβος και ο τρόμος της περιοχής, τώρα, «ιματισμένοι και σωφρονούντες», κάθονταν κοντά στο Χριστό. Και τον παρακαλούσαν να τους πάρει μαζί του.

Οι Γεργεσηνοί όμως δεν μπορούσαν να ανεχτούν την παρουσία του Χριστού και να γαληνέψουν.

Γι’ αυτό και τον παρακάλεσαν να εγκαταλείψει την περιοχή τους.

Πράγμα, που ο Χριστός έπραξε. Αφήνοντάς τους να προβληματιστούν απ’ τα διαδραματισθέντα και ν’ αποφασίσουν για την περαιτέρω ζωή τους…

Είναι περιττό, νομίζω, ύστερα απ’ τα όσα, μέχρι τώρα, είπαμε, να τονίσουμε πόσο ο κόσμος, μέσα στον οποίο ζούμε, είναι παρόμοιος μ’ εκείνον της χώρας των Γεργεσηνών.

Το να μιλούμε, βέβαια, στις μέρες μας, για παρανομία μοιάζει με αστειότητα. Δεδομένου ότι οι παράνομοι φαντάζουν, σε σύγκριση με τους νομιμόφρονες, αγγελούδια.

Θυμάστε μήπως τους αδελφούς Παλιοκώστα, που δραπέτευαν με ελικόπτερο απ’ την ταράτσα των φυλακών το Κορυδαλλού;

Και τους οποίους τα ΜΜΕ κάποιων αρχιλήσταρχων τους χαρακτηρίζαν, «κακοποιούς»…

Δεν είναι οι άνθρωποι αυτοί ασύγκριτα εντιμότεροι από μερικούς κολεγιόπαιδες, που άσκησαν και ασκούν, με αχαλίνωτα δολοφονικό οίστρο την εξουσία στον τόπο μας!

Αφού και οι πέτρες φωνάζουν ότι είναι ένοχοι εσχάτης προδοσίας και μυρίων άλλων εγκλημάτων, σε βάρος της πατρίδας μας…

Αν για κάτι πρέπει να μιλούμε και να ντρεπόμαστε είναι η νομιμότητά μας.

Η οποία έχει ξεπεράσει κάθε όριο βαρβαρότητας.

Και της οποίας οι διογκούμενες φουρτούνες συντρίβουν και καταποντίζουν την πατρίδα μας και το λαό μας.

Και κάθε έννοια δικαιοσύνης…

παπα-Ηλίας

22 Σχόλια

  1. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on 6 Ιουλίου, 2012 at 1:49 μμ

    Δημοσιογράφος: -«είπατε πως πρέπει οι απολαβές των βουλευτών να εξομοιωθούν, με αυτές των ανωτάτων δικαστικών;»

    Βουλευτής: -«Ναι, αυτό είναι το σωστό, υπάρχει το κόστος της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, βουλευτές με απαιτητική δουλειά, ευθύνες, υποχρεώσεις, υπάρχουν και βουλευτές με περιορισμένα εισοδήματα, ας μην λαϊκίζουμε»

    Δημοσιογράφος: -«Πόσες είναι δηλαδή οι απολαβές ενός δικαστικού;»

    Βουλευτής: -«Δεν ξέρω»

    (…)

    Φυσικά δεν θα σχολιάσω αυτό το τραγελαφικό απόσπασμα, ενδεικτικό της νοοτροπίας των εκφραστών (αυτού) του πολιτικού συστήματος.

    Θα παραθέσω τα σχόλια του παπα-Κώστα και του παπα-Ηλία κατά σειρά, που επιβεβαιώνονται, απολύτως:

    1.» Δεν πιστεύω ότι δεν ξέρουν την κοινωνική πραγματικότητα.Προκειμένου όμως να μη χάσουν τη βόλεψή τους σφυράνε αδιάφορα»

    2. «Δεν πρέπει να αυτπατώμαστε. Δεν είναι πως οι άνθρωποι αυτοί δεν επικοινωνούν με το περιβάλλον τους, ότι κάνουν λάθος, ή ότι,ότι…

    Πρόκειται για συνειδητά ασυνείδητους,πληρωμένους (έμμεσα ή άμεσα) δολοφόνους.

    Με το να δικαιολογούμε έτσι ή αλλιώς πρόσωπα ή καταστάσεις απλά εκοτονωνόμαστε και συντηρούμε την ίδια λαθεμένη πραγματικότητα…»

    Πόσο δίκιο έχετε!

    Απάντηση

  2. Posted by Παπα-Κώστας on 6 Ιουλίου, 2012 at 8:32 μμ

    Η νομιμότητα ήταν η δικαιολογία την Τουρκοκρατία,την Κατοχή,τη Χούντα όπως και τώρα,τον καιρό του ΔΝΤ.Τη νομιμότητα επικαλέστηκαν οι Φαρισαίοι εναντίον του Ιησού.Την ανθρώπινη νομιμότητα και δικαιοσύνη αντιμετωπίζει η Εκκλησία ως «ράκος αποκαθημένης»,μια και αυτές γίνονται εφαλτήριο για κάθε είδους ανηθικότητα.

    Απάντηση

  3. […] παπα-Ηλίας 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Αποκρατικοεκποίηση – Οσο μεγαλώνει το ξεπούλημα, τόσο μεγαλώνει το χρέος! […]

    Απάντηση

  4. Posted by Χρήστος Δημάρης on 7 Ιουλίου, 2012 at 12:39 πμ

    ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΕΛΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ: Αυτή η φράση ανήκει στον Ευγένιο Ιονέσκο. Η φράση αυτή περιγράφει, με απόλυτα εύστοχο τρόπο, την αρρωστημένη μας πραγματικότητα. Με αυτήν την λογική είναι φτιαγμένη η νομιμότητα και γι αυτό δεν έχει καμία σχέση με την δικαιοσύνη. ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΛΙΕ ΝΟΗΤΕ: http://www.youtube.com/watch?v=qyz3Obogmh0&feature=youtube_gdata_player

    Απάντηση

  5. Posted by papailias on 7 Ιουλίου, 2012 at 11:01 πμ

    @ παπα-Κώστα

    Τα γραφόμενά σου δεν θα τα σχολιάσω, γιατί θα έλεγα τα ίδια. Με αποτέλεσμα να πέσω σε ταυτολογίες.

    @ Ο Χρήστος, νομίζω ότι μας βάζει δύσκολα:

    Καταρχήν δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει «η λογική είναι η τρέλα των δυνατών»….

    Μήπως είναι λάθος να θεοποιούμε κάποια πρόσωπα, που κάποτε ήταν της μόδας, και ν’ απολυτοποιούμε τα λεγόμενά τους;

    Η δύναμη είναι λογικά και ηθικά αδιάφορη.

    Αυτό, που γίνεται η τρέλλα των δυνατών δεν είναι η λογική ,αλλά η πανουργία.

    Η οποία, όπως λέει κάποιος, δίνει στον άνθρωπο δύναμη να γίνεται κτηνωδέστερος απ’ όλα τ’ άλλα κτήνη.

    Η νομιμότητά μας δεν είναι καρπός της λογικής, αλλά της πανουργίας. Και γι’ αυτό σπέρνει τον όλεθρο και την καταστροφή.

    Όταν όμως ηλογική συνταιριάζεται με την ηθική πιστεύω ότι δεν υποκύπτει στον πειρασμό της δύναμης.
    .
    Η νομιμότητα, που είναι άδικη, είναι ταυτόχρονα και παράλογη.

    Και αυτό το βλέπουμε και στα λόγια και στα έργα των νομοθετών, αλλά και των λειτουργών της, λεγόμενης, δικαιοσύνης.

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on 7 Ιουλίου, 2012 at 11:37 πμ

      Ο ΙΟΝΕΣΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ: Καλημέρα πατέρα Ηλία. Συμφωνούμε απολύτως με αυτά που γράφεις. Η πρόταση του Ιονέσκο δεν αναφέρεται στην λογική του ανθρώπου. Αναφέρεται σε αυτο που η εξουσία μας λέει ότι είναι λογική. Για παράδειγμα αναφέρεται στον Σαμαρά στον Βενιζέλο και στον Κουβέλη οι οποίοι μας λένε πως τα μνημόνια είναι η μοναδική λογική λύση για την σωτηρία του λαού και της πατρίδας μας!!! Και τέλος θέλω να σημειώσω πως για την αρρωστημένη λογική της εξουσίας η δύναμη θεωρείται ότι είναι μια ηθική αξία!!!

      Απάντηση

  6. Posted by Χρήστος Δημάρης on 7 Ιουλίου, 2012 at 1:17 μμ

    ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ: Όταν οι ανομίες είναι λίγες τότε υπάρχει σαφής διάκριση για το τι είναι φυσιολογικό και τι είναι μη φυσιολογικό. Όταν όμως οι άνομοι γίνουν πλειοψηφία τότε αρχίζει το μπέρδεμα. Το μη φυσιολογικό θεωρείται φυσιολογικό και το φυσιολογικό θεωρείται μή φυσιολογικό! Στο επόμενο σχόλιο μου βάζω μια περίληψη ενός έργου του Ιονέσκο.

    Απάντηση

  7. Posted by Χρήστος Δημάρης on 7 Ιουλίου, 2012 at 1:21 μμ

    ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ: Το κεντρικό πρόσωπο του έργου, ο Μπερανζέ, εργάζεται στο τμήμα παραγωγής ενός εκδοτικού Οίκου νομικών συγγραμμάτων, σε μια μικρή ήσυχη πόλη όπου τίποτα δεν συμβαίνει ποτέ. Τίποτα δεν φανερώνει την ύπαρξη της αρρώστιας που πρόκειται να πλήξει την πόλη, αν και διακρίνονται κάποια συμπτώματα που θα επιτρέψουν την εκδήλωσή της: η πλήξη, η μετριότητα, ο εγωισμός, η αδιαφορία των ανθρώπων για τα πράγματα που δεν τους αφορούν προσωπικά.
    Ο Μπερανζέ είναι ερωτευμένος με τη συνάδελφό του Νταίζη και έχει ένα φίλο, τον Ζαν. Κάποια Κυριακή βλέπουν δύο ρινόκερους να περπατούν στον κεντρικό δρόμο της πόλης. Είναι το πρώτο δείγμα μιας μυστηριώδους ασθένειας, της «ρινοκερίτιδας», η οποία σιγά-σιγά εισβάλει στο γραφείο που εργάζεται ο Μπερανζέ και απλώνεται σε όλη την πόλη. Οι κάτοικοι μολύνονται από τη «ρινοκερίτιδα», που τους μεταμορφώνει σε ρινόκερους, δίνοντάς τους τα χαρακτηριστικά των δυνατών, επιθετικών και αναίσθητων παχύδερμων. Ο Ζαν, ο φίλος του Μπερανζέ, προσβάλλεται κι’ αυτός από την επιδημία της «ρινοκερίτιδας» και υπερασπίζεται την ρινοκερική ηθική, μέσα από την οποία ακούμε να κροταλίζουν τα συνθήματα του ναζισμού.
    Στην πόλη εμφανίζονται όλο και περισσότεροι ρινόκεροι. Οι γείτονες, ο θυρωρός, οι περαστικοί, όλοι οι κάτοικοι της πόλης μεταμορφώνονται σε ρινόκερους. Στην τελευταία πράξη, ο Μπερανζέ βρίσκεται στο επίκεντρο. Πάνω του συγκεντρώνεται η απειλητική επέλαση των ρινόκερων. Μόνο ο Μπερανζέ και η Νταίζη μένουν άνθρωποι σε ολόκληρη την πόλη, αλλά στο τέλος ούτε η Νταίζη μπορεί πια ν’ αντισταθεί στον πειρασμό. Ο Μπερανζέ μένει μόνος, το τελευταίο ανθρώπινο ον και διακηρύσσει με προκλητικό τρόπο την πρόθεσή του να μην υποκύψει ποτέ στην «ρινοκερίτιδα» και να μείνει για πάντα άνθρωπος. Αυτή η τελική του όμως προκλητική ομολογία πίστης στην ανθρώπινη κατάσταση, έπεται της δήλωσης του ότι έχει μετανιώσει πικρά που έχασε την ευκαιρία να γίνει ρινόκερος. Έτσι το τελικό νόημα του έργου απέχει πολύ από το να είναι μια ηρωική διακήρυξη αντίστασης. Το έργο δείχνει τόσο τον παραλογισμό του ηρωισμού και της πρόκλησης, όσο και τον παραλογισμό του συμβιβασμού. Το έργο ξεφεύγει από την υπεραπλούστευση της προπαγάνδας και γίνεται μια δήλωση του αδιέξοδου και του παραλογισμού της ανθρώπινης ύπαρξης. (Και για να μην δημιουργηθεί παρεξήγηση σημειώνω πως η παραπάνω περίληψη δεν είναι δική μου)

    Απάντηση

  8. Posted by papailias on 7 Ιουλίου, 2012 at 2:58 μμ

    Χρήστο

    Ωραίος ο «ρινόκερως». Πολύ σ’ ευχαριστώ.

    Βέβαια σ’ εμένα αρέσει να τ’ απλουστεύω όσο μπορώ τα πράγματα, με βάση το Ευαγγέλιο.

    Στον ελληνικό και στο χριστιανικό κόσμο βασικό στοιχείο είναι το μέτρο.

    Και η παραμορφωτική δύναμη είναι ο σατανισμός. Κάπως σαν τη ρινοκερίτιδα του Ιονέσκο.

    Πολλοί είναι αυτοί, στους οποίους αρέσει ο σατανισμός, με όλες του τις προεκτάσεις.

    Και αρκετοί αυτοί, που τον απορρίπτουν. Και ύστερα μετνοούν, γιατί άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη.

    Και λίγοι αυτοί, που παλεύουν να κρατήσουν, μέχρι τέλους, την ανθρωπιά τους…

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on 7 Ιουλίου, 2012 at 3:40 μμ

      Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΓΕΡΓΕΣΗΝΩΝ: Πήγε ο Χριστός στην πόλη τους και αυτοί Τον έδιωξαν!!! Συζητούσε ο πατέρας Άνθιμος με κάποιους δημοσιογράφους. Χρησιμοποιούσε και αυτός το λόγο του Ευαγγελίου και εξέφραζε τις διαμαρτυρίες του για το gay pride της Θεσαλονίκης. Οι δημοσιογράφοι από την μεριά τους μιλούσαν για το δικαίωμα των σεξουαλικών προτιμήσεων του ανθρώπου. Όταν όμως ο πατέρας Άνθιμος ρώτησε τους δημοσιογράφους αν θα πάρουν τα παιδιά τους για να πάνε και αυτοί στο gay pride τότε αυτοί του απάντησαν: Όχι προς Θεού! Μακρυά από εμάς! Ο δε Βαλιανάτος σε σχόλιο του έγραψε για epitapheio pride! Έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια!

      Απάντηση

  9. Posted by papailias on 7 Ιουλίου, 2012 at 9:22 μμ

    Από Μανώλη Σμυρνάκη:

    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΟΤΙ ΜΕΣΟΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΠΝΙΞΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ

    Απάντηση

  10. Posted by Γιώργος Μεσσηνία on 10 Ιουλίου, 2012 at 10:29 μμ

    ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ, Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ…

    Αυτές τις μέρες δεν το κρύβω πέρασα από μια μεγάλη φάση αμφισβήτησης του κατά πόσο αγαπαει ο Χριστός τους ανθρώπους…

    Αλλά, δόξα τω Θεώ, υπάρχουν αυτές οι σάπιες καταστάσεις, οι εσωτερικές αντινομίες, που με βοηθούν να συνειδητοποιώ κάπως τη κατάσταση…
    Ειδικά σε αυτή τη περίπτωση, αντιστρέφεται η παροιμία και ισχύει το «δείξε μου τον εχθρό σου,να σου πω ποιος είσαι…»!
    Και δυστυχώς αυτή η προτεσταντική ηθική, που διέπεται από το βίτσιο να ταυτίζει τον Χριστό με τον μαμμωνά, με εκλεπτυσμένο στυλ και εύλογα επιχειρήματα, αποκαλύπτεται…

    Αλλά ας πιάσουμε το νήμα από την αρχή…

    Αν δεν κάνω λάθος σε τούτο τον τόπο, συντελούνται εγκλήματα οικονομικού πολέμου, τις συνέπειες των οποίων διαπιστώνει κανείς από το καθημερινό δελτίο αυτοκτονιών και όχι μόνο…
    Και αν αυτό είναι «λαϊκισμός», τότε είμαι λαϊκιστής.

    Ας πάρω λχ το ζήτημα με τα νοσοκομεία:
    Εδώ ισχύει η ρήση -με το συμπάθειο και με όλη μου την αγάπη για το πνευματικό λειτούργημα του Ιερέα-, «βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντέξι»!

    Έπιασαν το νήμα από τα φακελάκια, τους συνδικαλισταράδες που λυμαίνονται το ΕΣΥ, τα πιράνχας, τη κακοδιοίκηση, την προκλητή συνταγογράφηση και όχι μόνο, την κατά γενική ομολογία αντιστοίχιση ενός γιατρού ανα κλίνη και παράλληλα την παραπομπή σε εξωτερικά ιατρεία, και ποια λύση βρήκαν τα τσακάλια;;;
    Το κλείσιμο 60 νοσοκομείων!
    Θεωρούν πολυτέλεια την ύπαρξη ενός νοσοκομείου ανά νομό!!!!
    Φυσικά, αντί να ασχοληθούν με τις παθογένειες του συτήματος υγείας και όχι μόνο, τις χρησιμοποιούν για να λεηλατήσουν το κράτος.

    Και η πατρίδα μας βρίσκεται στο μεταίχμιο της απόλυτης κατάρρευσης, ανάμεσα σε φριχτούς κρατιστές και νεοφιλελεύθερους ταλιμπάν.
    οι μεν δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα και να αφήσουν τη κατάσταση μέχρι να σαπίσει, οι δε να εφαρμόσουν πιστά το δόγμα «πονάει δόντι-κόψε κεφάλι».
    Οι πρώτοι επικαλούνται το λαό, οι δεύτεροι επικαλούνται την ηθικιστική τους αντίληψη.

    Αλλά για εξορθολογισμό του συστήματος δεν μιλά κανείς…

    Τώρα…
    Το ερώτημα ποιο είναι;;;;
    Πως και οι μεν και οι δε είναι κουτοί και απλά έχουν ιδεοληψίες;;;;
    Ή μήπως ανθρωπόμορφα βαμπίρ που πίνουν το αίμα των πολιτών για να γεμίσει η κοιλιά τους;;;

    Κατά τη γνώμη μου, έχει να πέσει τρελή μάσα!
    Και ειδικά με τις συνθήκες ζωής μας, όπου επανήλθε η ελονοσία εν έτει 2012, αποδεικνύεται περίτρανα, πως πλέον, ξεχνάνε να μας πετάξουν ακόμη και το ψαροκόκαλο, γιατί πολύ απλά έχουν αποθρασυνθεί για τα καλά.
    και κυρίως;;;
    Έχουν βρει χρυσές εφεδρείες σε κάθε περίπτωση!
    Άλλωστε η εξουσία και το χρήμα είναι πολύ ικανές καταστάσεις να συγκινήσουν έναν κόσμο που καταρρέει ηθικά…

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on 11 Ιουλίου, 2012 at 12:35 μμ

      Η ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ: Καλημέρα Γιώργο. Κοινωνικό πρότυπο των αριστερών είναι η κοινοκτημοσύνη ενώ κοινωνικό πρότυπο των Ορθοδόξων είναι η ακτημοσύνη. Κατά συνέπεια εκείνο που μας λείπει σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο είναι η ενασχόληση των Ορθοδόξων με τα κοινά. Όσο για τις αμφιβολίες σου να σου επαναλάβω μια φράση του Ντοστογιέφσκι (έστω και στο περίπου): Κόλαση είναι η έλλειψη της αγάπης!!! Αυτήν την κόλαση ζούμε σήμερα. (Αυτό το λέω εγώ)

      Απάντηση

      • Posted by Γιώργος Μεσσηνία on 11 Ιουλίου, 2012 at 3:16 μμ

        Γειά σου Χρήστο
        Και είναι η χειρότερη κόλαση, γιατί ίσως είναι συστατικό της δημιουργίας μας και το αγνοούμε. Προϊόν της αιώνιας εξέλιξης και εμπόδιο στην καταστροφή που επιφέρει ο ατομισμός σταδιακά, όπως γίνεται σήμερα.

      • Posted by Χρήστος Δημάρης on 11 Ιουλίου, 2012 at 4:45 μμ

        Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ: Αυτός είναι ο μοναδικός ορισμός του Θεού. Για την ακρίβεια πρόκειται για μιά ταυτολογία. Τώρα για την φύση του ανθρώπου: Είναι ο άνθρωπος φτιαγμένος για να είναι ατομιστής ή είναι στην φύση του να μοιράζεται τα υπάρχοντα του; Παρακολούθα το παρακάτω εκπληκτικό βίντεο: http://adontes.blogspot.gr/2012/05/video.html?m=1

  11. Posted by papailias on 12 Ιουλίου, 2012 at 10:05 πμ

    Ζητώ συγνώμη, για τί δεν μπορώ να πάρω μέρος μέρος στο διάλογο.

    Προσωπικά προβλήματα με έχουν καθηλώσει.

    Ευχαριστώ για τη συνεισφορά σας.

    Απάντηση

  12. Posted by papailias on 13 Ιουλίου, 2012 at 11:20 πμ

    παπα-Κώστα, Γιώργο, Χρήστο

    Ευχαριστώ για τις ευχές σας. Οι οποίες πιστεύω-με τη βοήθεια του Θεού- να εκπληρωθούν.

    Γιατί «ουκ εά με καθεύδειν» το των τροϊκανών-εξωτερικού και εσωτερικού-δολοφονικό σχέδιο…

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Δημάρης on 13 Ιουλίου, 2012 at 1:14 μμ

      Σε περιμένουμε πατέρα Ηλία. Πιο κάτω βάζω τις απόψεις του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς για την Ευρώπη. Το κακό ξεκίνησε από κει.

      Απάντηση

  13. Posted by Χρήστος Δημάρης on 13 Ιουλίου, 2012 at 1:14 μμ

    Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ: Η Δεσποτοκρατία μας δεν παίρνει θέση για τα μνημόνια που βασανίζουν τον λαό μας. Δεν παίρνει θέση όμως και για την ίδια την Ευρώπη. Το κακό που αφήσαμε να μας κάνει η Ευρώπη είναι τρομερό. Διαβάστε τις θέσεις του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς: Η ΛΕΥΚΗ ΔΑΙΜΟΝΙΑ: http://ahdoni.blogspot.gr/2012/07/blog-post_5601.html?m=1

    Απάντηση

Αφήστε απάντηση στον/στην papailias Ακύρωση απάντησης