Αγαπητέ αστυνομικέ!…

Σε λέω αγαπητό, παρότι…

Όταν έδινα εξετάσεις στο πανεπιστήμιο, με είχες φιλοδωρήσει με ένα φάκελο ικανό να φράξει το δρόμο τα ζωής μου.
Και φοιτητή στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου με μια παρέα συναδέλφων σου μας είχατε δείρει, όσο τραβούσε η όρεξή σας, γιατί φωνάζαμε για το δίκιο.

Σε λέω, λοιπόν, αγαπητό, γιατί μεγαλώσαμε μαζί. Γιατί φάγαμε μαζί το ψωμί της φτώχειας. Δουλεύοντας είκοσι ώρες το 24ωρο, για να καλοτρώει το τεμπελχανείο των πάσης φύσεως παρασίτων.

Πρέπει όμως να σου εξομολογηθώ ότι για ένα χρονικό διάστημα σε μισούσα.

Γιατί σε έβλεπα να κακομεταχειρίζεσαι τ’ αδέλφια μας: Τους αγρότες, τους εργάτες, τη φτωχολογιά. Με τα ροζιασμένα χέρια και τα πονεμένα πρόσωπα. Τη στιγμή, που φωνάζουν για το δίκιο τους. Που μονίμως καταπατούν τα παχύδερμα του κατεστημένου.
Σε μισούσα. Γιατί σε έβλεπα σαν τους γενίτσαρους. Που οι Τούρκοι τους άλλαζαν την πίστη, τη συνείδηση και την καρδιά. Και τα έκαναν τους φοβερότερους εχθρούς εκείνων, που τα γέννησαν. Για ν’ απολαμβάνουν ανενόχλητοι τα πλούτη, που άρπαζαν απ’ τους σκλαβωμένους λαούς. Όπως σήμερα απ’ τον ελληνικό λαό οι βδέλλες της ολιγαρχίας.

Μετά όμως έπαψα να σε μισώ. Γιατί κατάλαβα πως δεν είσαι ο θύτης αλλά το θύμα.

Αφού τ’ αφεντικά σε μεταχειρίζονται, όπως θέλουν, αλλά δεν σε πληρώνουν ανάλογα με τις ανάγκες σου. Και την επικίνδυνη, συνήθως, εργασία, που κάνεις.
Κι ακόμη, γιατί είσαι παγιδευμένος. Αφού έχουν ριζώσει μέσα στη συνείδησή σου την απατηλή πεποίθηση ότι είσαι ο εκπρόσωπος και ο εφαρμοστής του νόμου. Κι εσύ νιώθεις, ίσως, περήφανος γι’ αυτό.

Αναλογίστηκες όμως ποτέ τι, σε μεγάλο βαθμό, αντιπροσωπεύει ο νόμος;

Έπρεπε ν’ αντιπροσωπεύει τη δικαιοσύνη. Αυτή την όμορφη ιδέα και ορμή, που φύτεψε ο Θεός μες στις καρδιές μας. Για να καταλαβαίνουμε ότι οφείλουμε να απολαμβάνουμε όλοι τ’ αγαθά, που μας έδωσε ο Θεός.
Αλλά πλάι στη δικαιοσύνη φύτεψε και ο διάβολος τα δηλητηριώδη αγκάθια της αδικίας. Σύμφωνα με την οποία τ’ αγαθά πρέπει να τα ’χουν οι λίγοι. Για να μπορούν να καταδυναστεύουν το κοπάδι των πολλών.
Και αυτήν ακριβώς την πραγματικότητα αντιπροσωπεύει ο νόμος στην κοινωνική του διάσταση: Τα ληστρικά πλούτη των ελαχίστων και τη φτώχεια και τη δυστυχία των περισσοτέρων.

Ξημεροβραδιάζεσαι σε ατέλειωτες βάρδιες. Κουράζεσαι και διακινδυνεύεις. Για να εξιχνιάσεις κάποια εγκλήματα. Ή να συλλάβεις κάποιους ληστές ή διαρρήκτες.
Αναλογίστηκες όμως ποτέ πως οι μεγαλύτεροι κλέφτες και διαρρήκτες μπορεί να είναι αυτοί, που προστατεύει ο νόμος κι εσύ; Και που τόσο χειρότεροι μπορεί να είναι, όσο μεγαλύτερη κουστωδία αστυνομικών χρειάζονται. Κι ακόμη χειρότεροι μπορεί να είναι αυτοί, που κάνουν τους νόμους. Αφού οι νόμοι είναι «κατ’ εικόνα και ομοίωση δική τους. Δηλαδή σαρξ εκ της σαρκός της αδικίας.
Και γι’ αυτό ακριβώς δεν θα πρέπει να αισθάνεσαι καθόλου περήφανος.

Και σκέφτεσαι πόσο αστείο και συνάμα θλιβερό είναι να καταδιώκεις τους ψιλικατζήδες της εγκληματικότητας και να προστατεύεις τους χοντρέμπορους και επιχειρηματίες της κακουργίας!
Να δέρνεις τους μικροαπατεώνες. Κι από το άλλο μέρος να στέκεσαι προσοχή και να υποκλίνεσαι και να είσαι έτοιμος να δώσεις ακόμη και τη ζωή σου για την τιμή και το συμφέρον και την υπόληψη των μεγαλοαπατεώνων!…

Και το ακόμη χειρότερο, να χτυπάς απάνθρωπα τα’ αδέρφια σου και τους γονείς σου. Που φωνάζουν για το δίκιο τους. Που το καταπατούν οι εχθροί εκείνων και του εαυτού σου. Στο όνομα της αδικίας. Επιτήδεια τυλιγμένης με το χρυσόχαρτο της νομιμότητας. Για να εξαπατούν και να φοβίζουν εσένα και το λαό.

Και το πάντων φοβερότερο: . Να χτυπάς και δηλητηριάζεις με τα’ ασφυξιογόνα τους συμπολίτες σου. Επειδή διαμαρτύρονται-όπως τώρα- για την εφιαλτική προδοσία και το ξεπούλημα της πατρίδας. Που ήρωες και μάρτυρες πότισαν με το αίμα τους και λευτέρωσαν με τη θυσία της ζωής τους!

Αλλά ως πότε οι άνθρωποι του λαού θα χτυπιόμαστε και θα σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. Όχι απλά «για τα’ αφέντη το φαΐ», όπως λέει ο Βάρναλης. Αλλά, για να πλουτίζουν και να ασωτεύουν οι ντόπιοι κοπρίτες και οι διεθνείς μεγαλοαπατεώνες. Και να καγχάζουν σε βάρος μας!

Σε λέω, λοιπόν, αγαπητό, γιατί κατάλαβα.

Εύχομαι ολόψυχα κι εσύ να καταλάβεις. Και να βοηθήσεις. Για ν’ απαλλάξουμε το νόμο απ’ την αδικία και την πατρίδα μας απ’ την έσχατη προδοσία και την ανελέητη και καλπάζουσα, τώρα, λεηλασία.

Για να νιώθεις κι εσύ δίκαια περήφανος. Αλλά και αξιαγάπητος απ’ όλους τους τίμιους και πατριώτες Έλληνες!

Παπα-Ηλίας

https://papailiasyfantis.wordpress.com

45 Σχόλια

  1. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Ιουνίου, 2011 at 10:55 μμ

    Ο Andreas έγραψε: «Σεβαστέ καί πολύ αγαπητέ μου,πάπα-Ηλία,μπήκα στό blog σας καί διάβασα μέ προσοχή περισσή τό άρθρο σας.Πραγματικά προβληματίστηκα μέ τά γραφόμενα καί ντράπηκα,διότι κι εγώ τυγχάνω αστυνομικός..Θέλω νά πιστεύω,ότι η πλειονότητα τών συναδέλφων μου προερχομένη από τίς λαϊκές τάξεις,συμμερίζεται καί αφουγκράζεται τήν δικαία αγανάκτηση όλων καί τού κάθε Έλληνα ξεχωριστά,αφού καί εμείς οι ίδιοι υφιστάμεθα τά ίδια προβλήματα.Λυπάμαι πολύ γιά τά κακά παραδείγματα συναδέλφων στήν Ελ.Ασ καί ζητώ πρώτος από τούς συμπολίτες μας συγγνώμη.Εύχομαι ολόψυχα όλοι οι Έλληνες Αστυνομικοί νά καταλάβουμε επιτέλους ποιό είναι τό πραγματικό μας χρέος καί καθήκον..αρκεί νά θυμηθούμε τόν όρκο πού δώσαμε στόν Θεό τήν ημέρα πού καταταγήκαμε στό Σώμα.Ευελπιστώ,ότι σύντομα θά υπάρξουν αστυνομικοί πού θά αποθέσουν τίς ασπίδες καί τά γκλόπ τους καί θά ενώσουν τίς φωνές τους μέ αυτές τού υπολοίπου λαού..! Εύχεσθε..»

    Απάντηση

  2. Σε παρακαλώ να δεχθείς την εκτίμηση μου, όχι παπά, αλλά ιερέα – Ηλία.

    Απάντηση

  3. Posted by παπα-Ηλίας on 25 Ιουνίου, 2011 at 11:15 μμ

    @ DenTriv

    Ευχαριστώ για τα καλά σας τα λόγια.

    Απάντηση

  4. Εύχομαι ολόψυχα κι εσύ να καταλάβεις. Και να βοηθήσεις. Για ν’ απαλλάξουμε το νόμο απ’ την αδικία και την πατρίδα μας απ’ την έσχατη προδοσία και την ανελέητη και καλπάζουσα, τώρα, λεηλασία.
    ολοι ενωμενοι και στα ισπανικα αδελφια μας
    GRECIA ESPAÑA junto a todo el mundo unido. nuestra respuesta mañana y HERMANOS CORAJE Martes
    todos unidos
    ελλαδα ισπανια μαζι ενωμενοι ολοι. η απαντηση μας αυριο και την τριτη κουραγιο αδερφια
    ολοι ενωμενοι

    Απάντηση

  5. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ( http://groups.google.com/group/mauethnalhuia)

    ΤΟ ΞΑΦΝΙΑΣΜΑ
    402 α
    Στον ύπνο μου ακούω μια δυνατή φωνή.
    Είναι του θανάτου, ή του πόνου η κραυγή ;
    Ας ησυχάσω είναι άγνωστη φωνή , όχι δεν μπορεί
    Μοιάζει να είναι του παιδιού μου η φωνή
    403 α
    Μα τη σκέπτομαι ο κουτός είναι ξένο το παιδί
    Το δικό μου φορεί του νόμου την στολή
    Από βραδύς έγειρα με χαρά και μέθη.
    Έχω δικό μου στην βουλή και πείρε προαγωγή
    Και από την μέθη ακούω γνωστή , του πόνου την κραυγή
    404 α
    Πάλι ακούω την κραυγή πολλή πιο δυνατή
    Δεν είμαι από μέθη σε λήθαργο βαθύ
    Είναι πράγματι του παιδιού μου η φωνή
    Είναι η δυνατή του πόνου η κραυγή
    405 α
    ΜΑΝΑ που είναι το δικό μας το παιδί ;
    ΠΑΤΕΡΑ δυστυχώς είναι στην κλινική
    Το πυροβόλησαν τρεις αλλοδαποί σε συμπλοκή
    Και το παιδί μας χάνει αδίκως την ζωή
    406 α
    Μα τι έκαναμε σε τούτη την ζωή
    Χάνω άδικα και το άλλο μου παιδί
    Και το τρίτο είναι από διαφθορά στην φυλακή
    Παναγιά γιατί μου το στερείς και το άλλο μου παιδί ;
    407 α
    Μην αμαρτάνεις , άδικε ανεύθυνε πατέρα
    Και μην αποδίδεις αλλού την δική σου ευθύνη
    Πιστέψαμε ότι είναι άτρωτα τα δικά μας τα παιδιά
    Εμείς φταίμε για τα άσχημα τα χάλια μας
    Εμείς σκοτώσαμε τα παλικάρια μας
    408 α
    Θυμήσου τους φόβους του γέροντα παπά
    Όταν παλιά πηγαίναμε στην εκκλησιά
    Όταν είχαμε τα παιδιά μικρά
    Γελάγαμε κρυφά με τα λόγια του γέροντα παπά
    409 α
    Σταματήσαμε , δεν πηγαίνουμε στην εκκλησιά
    Μα δεν είπαμε και στα παιδιά
    Τα σοφά λόγια , τα λόγια , του γέροντα παπά
    Αυτά που μας έλεγε για τα παιδιά
    410 α
    Γυρίσαμε την πλάτη στην Παναγιά
    Πιστέψαμε τα λόγια τα παχιά
    Κλείσαμε με μίσος το κατηχητικό
    Απορρίψαμε τα λόγια του γέροντα παπά
    Και σκοτώσαμε τα δικά μας τα παιδιά
    411 α
    Αγκαλιάσαμε τα δήθεν δημοκρατικά
    Πιέσαμε και όλα τα παιδιά
    Να κυκλοφορούν μόνα και γυμνά
    Προσκυνώντας στον τρικομματισμό
    Πορνεία , εγκληματικότητα , διαφθορά
    412 α
    Τώρα ζητάμε ευθύνες θρασύδειλα και δυνατά
    Οι δειλοί από την Μητέρα Παναγιά
    Σκοτώσαμε κατά δεκάδες των διπλανών μας τα παιδιά
    Ψηφίζοντας για μια προαγωγή την διαφθορά
    413 α
    Τώρα ξέρουμε όλοι πολύ καλά για την πολιτική διαφθορά
    Ότι φταίνε τα πιόνια τα δημοσιογραφικά , τα βδελύγματα αυτά
    414 α
    Που προωθούν την διαφθορά
    Και μας καθοδηγούν σθεναρά
    Στα βρώμικα και μαύρα του σατανισμού νερά
    Σκοτώνοντας τα μορφώματα αυτά , με τα δικά μας χέρια
    Τα δικά μας τα παιδιά
    415 α
    Έκκληση κάνω σαν μητέρα στην Μητέρα Παναγιά
    Να μου δώσει πίσω τα τρία μου παιδιά
    Να τα σκοτώσω με τα χέρια μου ξανά
    Για το κοινωνικό όφελος ετούτη την φορά
    416 α
    Άκουσε με Μητέρα Παναγιά
    Δώσε μου πίσω τα τρία μου παιδιά
    Να τα σκοτώσω με τα χέρια μου ξανά
    Πολεμώντας τούτη την φορά του δικομματισμού
    Την βρώμικη του σατανά διαφθορά
    Να γλιτώσουν από τον θάνατο και την διαφθορά
    417 α
    ΒΟΗΘΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΑΝΑΓΙΑ
    Να σώσω κατά εκατοντάδες τούτη την φορά
    Από την λαίλαπα του τρικομματισμού
    Τα ξένα , του διπλανού μου τα παιδιά
    ΒΟΗΘΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΑΝΑΓΙΑ

    Απάντηση

  6. Στίχοι: Κώστας Βάρναλης
    Μουσική: Λουκάς Θάνου
    Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης

    Άλλες ερμηνείες:
    Νότης Σφακιανάκης

    Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
    κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
    Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
    ούλοι δούλοι αφεντικό και μ’ αφήναν νηστικό
    και μ’ αφήναν νηστικό

    Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι
    και με κάμα και βροχή ώσπου μου ‘βγαινε η ψυχή
    Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
    κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
    του χωριού την εκκλησιά

    Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
    αν ξυπνήσεις μονομιάς θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
    θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

    Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
    όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
    Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
    να σκοτώνονται οι λαοί για τ’ αφέντη το φαΐ
    για τ’ αφέντη το φαί

    Άιντε θύμα άιντε ψώνιο…

    Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
    άλλος ήλιος έχει βγει σ’ άλλη θάλασσα άλλη γη

    Απάντηση

  7. Καλή σου ημέρα, σίγουρα συναντιόμαστε στο Μανιτάρι αλλά και στο Facebooc, είμαστε και φίλοι τουλάχιστον στα χαρτιά, βλέπεις δεν γνωριστήκαμε από κοντά, ίσως γίνει και αυτό, άλλωστε όπως λέγει και ο Λαός μας, βουνό με βουνό δεν σμίγει.Τούτη η παρέμβαση μου, έχει να κάνει από τη μια μεριά, να τα πούμε θα έλεγα από κοντά και από την άλλη να εκφράσω την διαφωνία μου, ως προς το γενικό κάλεσμα προς τον αστυνομικό. Ο λόγος δεν είναι η υπεράσπιση του, δεν είναι ότι είναι μέρος του συστήματος και ομολογία του τελευταίου, στην αδυναμία του, να φτιάξει πολίτες που να είναι αχρείαστος ο ρόλος του αστυνομικού, δεν είναι ακόμη τα εμπόδια που βάνει στην ζωή μας, που σωστά βγάζεις στο φως. Η διαφωνία μας είναι στο ότι, κανένας μας, μα κανένας, δεν μπορεί να γίνει καλός και δεν είναι τα συστήματα που φταίνε, φταίει ότι είμαστε παλιάνθρωποι από μετά την πτώση μας, την πτώση των πρωτόπλαστων, την σεμπριά που έκαναν με τον αντικείμενο και που και σήμερα συνεχίζουμε, παρ’ όλο που σήμερα, μας δόθηκε η ευκαιρία μέσα από την ανάσταση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, η λύτρωση, που εμείς, όχι μόνον, δεν καταφέραμε να αρπάξουμε την ευκαιρία για σωτηρία, που απλόχερα μας δόθηκε, μας δίνεται. Αποτέλεσμα και αχάριστοι και αγνώμονες να είμαστε και το χειρότερο, να διώχνουμε μακριά την χάρη, το έλεος, αυτά που μπορούν να μας κάνουν καλλίτερους και λιγότερο ευάλωτους στο κακό και η αιτία είναι ότι η συμμετοχή μας είναι λειψή, ναι είναι λειψή, για να μην πω καθόλου στα μυστήρια που μας καλεί για συμμετοχή Ο Άγιος Θεός, αυτή η άρνηση που ξεκινά από την οικογένεια, που ξεκινά από το ενδοτικό μας, στην μέριμνα και την διαμόρφωση μας, σε φιλοτομαριστές και έτσι ευάλωτους στο κάθε σύστημα, ευάλωτους στον αντικείμενο, μακριά από την Χάρη Του Άγιου Θεού και έτσι γινόμαστε άνθρωποι ζώα που το κυρίαρχο για μας είναι το ένστικτο και την λογική χρήση, μόνον στα μεγάλα αδιέξοδα, το συναίσθημα μόνον αντικρίζοντας την αλήθεια, την καθάρια που μας δίνεται προς μετάνοια και εξομολόγηση, φυσικά αν και όταν η πώρωση δεν μας έχει διαπεράσει, δεν μας έχει αλλοιώσει. Συμπέρασμα ο ρόλος της οικογένειας του σχολείου και της Εκκλησίας θεωρώ ότι συμμετέχουν στην διαμόρφωση του καλού ή κακού πολίτη, του καλού ή του κακού συστήματος. Φυσικά πρέπει να δεχθούμε ότι δεν υπάρχει στην προκειμένη ΤΑΜΠΟΥΛΑ ΡΑΖΑ

    Απάντηση

  8. ΠΥΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ (41) Νέα τάξης πραγμάτων, και νέα τάξης πτωμάτων:
    Με ποιο δικαίωμα εσείς τρανή της γης μεγάλη,
    να θέλετε όλη τη γη και δούλοι νάν’ οι άλλοι.
    Γιατί επιβουλεύεστε την διπλανή σας χώρα,
    λες κ’ αν την αποκτήσετε αυτό στιγμής θα λύσετε
    τα άλυτα προβλήματα που είχατε ως τώρα.
    Μόνον για μια υπεροχή και μια πλεονεξία,
    δίνεται στην βλακεία σας τόση τρανή αξία.
    Ετούτο το δικαίωμα η τρέλα σας το δίνει,
    και πόλεμο ετοιμάζεται δήθεν για την ειρήνη.
    Πρόστιμο να σας βάζουνε για τους εξοπλισμούς σας,
    για τους τρελούς συμβούλων σας και τους πρωθυπουργούς σας
    Πόσο καιρό θα ζήσετε σ’ αυτή τη γη επάνω,
    εγώ τον επικήδειο άρχισα να σας φτιάνω.
    Όσο τρανοί κ΄ αν ήσαστε του πλούτου μεγιστάνες,
    το ίδιο θα χτυπήσουνε πένθιμα οι καμπάνες
    Κ΄ όσο επισημότατη θα και αν είναι η κηδεία,
    οι σκούληκες που θα σας τρων θα νιώσουν αηδία.

    Απάντηση

  9. […] ΠΗΓΗ: papailiasyfantis Επιστροφή στην αρχική     Αναρτήθηκε: ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ   […]

    Απάντηση

  10. Πάτερ Ηλία, ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω ανάρτηση.
    Σας αφορά προσωπικά.

    http://gianniotis.blogspot.com/2011/06/blog-post_1273.html

    gianniotis

    Απάντηση

  11. ΑΣΩΤΕ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΦΩΝΑΖΑΝ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΙΣΩΣ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

    Απάντηση

    • Ίσως να μην κατάλαβες το μήνυμα που στέλνω, αυτό μέσα από το σχόλιο μου, μια δεύτερη ανάγνωση, ίσως γίνω ποιο αντιληπτός, ποιο κατανοητός. Όσον αφορά για το πολυτεχνείο, θα σε παραπέμψω σε δυο ανθρώπινες φιγούρες, τραγικές κατά την γνώμη μου και οι δυο, στον Ντερτιλή από την μια και στον στρατιώτη, μετανιωμένο βασανιστή τον Πέτρου, όπου και οι δυο και ο καθένας χωριστά, στηρίζουν αυτό που γράφω. Όσον αφορά για το προφητικό σαφώς και είναι, είναι δε, διότι Ο Άγιος Θεός πάντα μας δείχνει με τον τρόπο Του και μέσω, της Θείας Οικονομίας, που χωρίς να παρεμβαίνει στο μεγάλο δώρο Του, αυτό προς τον άνθρωπο και ομιλώ για το αυτεξούσιο, δηλαδή το πως πρέπει να βλέπουμε τον αδερφό, όλον τον κόσμο, τον συνάνθρωπο, που αυτό όμως από μόνο του, δεν ακυρώνει την μελέτη, το αίτιο και αιτιατό. Καλή σου ημέρα σε εσένα και όλους τους φίλους και περαστικούς τούτου του όμορφου μπλοκ.

      Απάντηση

  12. Πατέρα Ηλία
    Η ανάρτησή σας αυτή απηχεί συναισθήματα που ίσως πολλοί από εμάς που θέλουμε να λεγόμαστε δημοκράτες αισθανθήκαμε, χωρίς να σκεφτούμε βαθύτερα το ρόλο που κλήθηκαν να παίξουν οι αστυνομικοί σ’ αυτό το κράτος που θέλουν να λένε ότι είναι η πατρίδα μας…
    Το άρθρο σας κηρύσσει την αδελφοσύνη και φανερώνει ότι η πατρίδα είμαστε όλοι εμείς μαζί, πολίτες, αστυνομικοί και στρατιώτες! και μακάρι οι αστυνομικοί να το καταλάβουν και να συναισθανθούν ότι το χρέος τους είναι να υπηρετήσουν την πατρίδα κι όχι το κράτος των εξουσιαστών της!

    Απάντηση

  13. ΓΙΑΝΙΩΤΗΣ αφού δεν μας έκανες την τιμή να μας απαντήσεις εδώ σου σχολίασα στην σελίδα σου και το αντιγράφω και ΕΔΩ
    ΙΑΣΩΝΑ η όπως αλλιώς σε λένε καταρχάς μην νομίσεις οτι στηρίζω τον παπά Ηλία επειδή είναι συντάκτης στους ενωμένους bloggerς
    το τελευταίο που θα ήθελα αυτή την περίοδο είναι σκυλοblogoμαχια διότι είμαστε όλοι στους δρόμους και δεν έχουμε πολύ χρόνο
    ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟς ισχύει σε όλους τους τομείς απο αστυνομικούς εως ιερείς
    θα σου πρότεινα κάτι γιατί δεν σχολιάζω καν το ανορθόγραφο άρθρο σου
    που προσπαθεί να πάρει λίγο αίγλη στην blogo σφαιρα γιατι δεν σχολίασες στην σελίδα του αλλά παρεπεμψες εδώ….
    να διαβάσεις το βιβλίο Χριστός ξανασταυρωνεται του Νικου Καζαντζακη
    απλά μιλάει για κάτω και πάνω χωριό
    για πεινασμένους και χορτάτους
    εκεί θα δεις έναν ήρωα και έναν χορτασμένο σαπιοκοιλια παπά η ιερέα αν προτιμάς
    αν το διαβάσεις ξαναμιλάμε
    και σε ευχαριστούμε για την ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΗ λάσπη που έριξες τον δυνάμωσες ακόμα πιο πολύ στην συνείδησή μας
    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ

    Απάντηση

    • Αγαπητέ anemos

      Είθισται, τα άρθρα που φθάνουν με mail να να αναρτούμε στο ιστολόγιο προς το οποίο απευθύνονται, όπως ακριβώς έγινε και με την παρούσα υπόθεση του Πατρός Ηλία.
      Όφειλα λοιπόν να ενημερώσω τον ίδιο για την συγκεκριμένη ανάρτηση η οποία τον αφορούσε προσωπικά.
      Δεν τίθεται λοιπόν θέμα να …»σας κάνω την τιμή» να σας επισκεφθώ στο χώρο σας, αφού έτσι κι’ αλλιώς έφθασα στο ιστολόγιο του Πατρός Ηλία πριν από …εσάς.
      Όπως διαπιστώσατε, δεν σχολίασα ούτε στο δικό μου ιστολόγιο.
      Προφανώς, άθελά σου με παρεξήγησες και εξέλαβες ως λάθος μου την ενημέρωση από μέρους μου του Πατρός Ηλία.
      Να ‘σαι καλά και καλή σου μέρα

      gianniotis

      Απάντηση

  14. Posted by papailias on 27 Ιουνίου, 2011 at 5:55 πμ

    Τις Κυριακές, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, δεν έχω τη δυνατότητα πρόσβασης στο ιντερνέτ.

    και γι’ αυτό ζητώ συγνώμη για την αδυναμία μου ν’ απαντήσω στον καθένα χωριστά.

    Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας. Και για τα καλά ή και για τ’ άσχημα κάποιου σχόλιά.

    Εκείνο, που προέχει αυτή τη στιγμή, είναι να μπορέσει ν’ αναχαιτίσει ο λαός την πλημμυρίδα της προδοσίας, που σαν οχετός ξεχείλισε και απειλεί με ασφυξία την πατρίδα μας.

    Απάντηση

  15. Posted by papailias on 27 Ιουνίου, 2011 at 5:57 πμ

    Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011

    Η «ιερωμένη» σταλινική …διακονία.!

    Από τον Ιάσωνα

    Πατερ Ηλια…

    Σε αποκαλω πατερ, μολονοτι τα γραφομενα σου (εδώ) ουδεμια σχεσι εχουν με το σχημα σου…
    Στον λογο σου διακρινεται το μισος, η εχθρα, η κακια και το ψευδος. Πουθενα σταγονα αγαπης, χριστιανικη καλωσυνη, νουθεσια, ευαγγελικη παραβολη, αλλα Κυμβαλο αλαλαζον…
    Επι της ουσιας πατερ του μισους, εχω να πω τα εξης:

    1. Ολοι οι αριστεροι, οι κουμμουνιστες και χωρις κανεις να τους εμποδισει, κατελαβαν ανωτατα αξιωματα μεχρι και εκεινο του Προεδρου της Δημοκρατιας σημερα, ενώ εσυ καθαροαιμος κομμουνιστης εγινες και «ιερευς». Βεβαιως υπηρξαν εποχες οπου οι σφαγεις και οι κατσπλιαδες τους οποιους μεροληπτικως υπερασπιζσεσαι, κατεδιωχθησαν και τιμωτηθησαν για τα εγκληματα τα τους, μεχρις οτου η πολιτεια να δωση χαρι στα ανομηματα τους μηπως τυχον και ενσωματωθουν στον εθνικο κορμο. Ομως η γαγραινα σαπιζει και τo υγιες σωμα όπως κι εσυ πραττεις με τα κειμενα σου καλυπτων την πρωταρχικη ιδιοτητα σου, εκεινη του κομμουνιστη, με το ιερατικο σχημα…
    2. Τα περι 24 ωρου εργασιας δεν υφιστανται πουθενα. Ισως στην παλαι ποτε κραταια σοβιετια του σταλινικου κομμουνισμου και των υποδουλων λαων. Ειναι σχημα λογου για να παραστησης τον σκληρα εργαζομενο.
    3. Η δικαιοσυνη συμβολιζεται να κρατει στο ένα χερι την πλαστιγγα με την οποια σταθμιζει το δικαιο, το δε άλλο χερι το ξιφος με το οποιο το υποστηριζει. Οι αστυνoιμικοι, κυριολεκτικως πάτερ Ηλια επι 24 βασεως διακινδυνευοντες την ζωη τους, την αρτιμελεια τους και την οικογενειακη τους γαληνη, υπερασπιζονται το διικαιο, περιφρουρουν τον νομο και τις περιουσιες του λαου και του κάθε πολιτη για ένα πενιχρωτατο μισθο χωρις καμμια ανγνωρισι. Ιδιως από κατι κουμμουναρια όπως και του λογου σου.
    4. Πατερ Ηλια, οσες φορες οι αστυνομικοι συγκρουσθησαν (ιδε φωτογραφια Παππουλη) και συγκρουονται με αναρχοβανδαλους που υποστηριζεις, δεχομενοι μολοτωφ, τουβλα, πετρες, μαρμαρα κ.λ.π. οικοδομικα υλικα, είναι φυσικο να σπρωξουν και κανενα φιλο σας ομοϊδεατη. Κατα τα αλλα, η λεξις παχυδερμα που χρησιμοποιειτε Παππουλη δεν ταιριαζει στο σχημα σας. Καλλιτερα να διαλεξετε μεταξυ του ιερεως και του κομμουνιστη ινστρουχτορα…
    5. Πατερ Ηλια, πώς εξηγεις το αθεραπευτο μισος σου; Πώς αποκαλεις τους αστυνομικους Γενιτασρους επειδη διακινδυνευουν την ζωη του εκετελουντες το καθηκον τους και υπερασπιζομενοι το δικαιο, τον νομο, την ταξι και την περιουσια του καθενμος μας; Οι εκφρασεις βδελλες ολιγαρχιας μας παραπεμπουν στον Ριζοσπαστη και στην Παπισσα του Περισσου που οινειρευεται λαικη εξουσια, ανατροπη του αστικου καθερσωτος και εγκαθιδριση λαικων διακστηριων. Αυτα γραφουν τα ευαγγελια της καινης διαθηκης πατερ; Αυτά διδαξε ο Χριστος μας πατερ;
    6. Πατερ Ηλια ολοι εργαζονται. Όχι μονο οι αγροτες ή οι εργατες. Σημερα είναι περισσοτεροι οι εξιδικευμενοι τεχνιτες υπαληλοι και λιγοτεροι οι εργατες, ενώ οι αγροτες χρησιμοποιουν μηχανηματα, πηγαινουν στα σκυλαδικα, στα καφενεια καθως και σε αλλους χωρουςοταν θελησουν να διασκεδασουν. Μαλλον ο,τι ονειρευσεια γραφεις. Ουτε παλι αυτοι οι αγροτες ερχονταις στις διαδηλωσεις. Μονο οι κοκουκοφοροι αναρχοβανδαλοι κακοποιοι, με μπαστουνια και παλουκια που καταστρεφουν βιτρινες, καταστηματα, τραπεζες και οι αστυνομικοι προστατευουν κι εσενα από την μανια αυτου του οχλου, πατερ.
    7. Πατερ Ηλια με την εξελιξι και την αναπτυξι ο κσμος εγινε πλουσιοτερος. Οι περισσοτεροι ελληνες το 85% εχουν δικο τους σπιτι, δυο αυτοκινητα, κινητα και χρηματα στην τραπεζα, ενω οι παχυσαρκοι στην Ελλαδα εχουν αυξηθει περισσοτερο απο οιανδηποτε αλλη ευρωπαικη χωρα. Βεβαιως και οι πλουσιοτεροι πατερ εγιναν ακομη πιο πλουσιοι. Αλλα αυτό δεν είναι δικο σου προβλημα, αλλα του ΚΚΕ. Εξ αλλου πατερ οι φιλανθρωπιες και οι δωρεες γινονται με τα χρηματα των πλουσιων, (Ωνασης, Νιαρχοςμ Βαρδινιγιαννης κ.λ.π.), ενώ στις δικες τους επιχειρησεις προσλαμβανονται εργαζομενοι και ζουν τις οικογενειες τους. Προς τι τοση χολη πατερ;
    8. Τελος πατερ Ηλια επειδη για τον Βαρναλη μας τα εχουν πη και οι φιλοι σου οι κουκουεδες, εμεις θα σου πουμε αυτό που γραφουν τα ιερα κειμενα της θρησκειας μας που υποτιθεται οτι διακονεις μηπως και στα γηρατειας σου βαλεις μιαλο..

    Α’ ἐπιστολὴ Παύλου πρὸς Κορινθίους (ιβ’ 27 – ιγ’ 13)

    Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον. καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι. καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι. Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται, οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν, οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ· πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

    Και γι αυτό πατερ Ηλια, κι εγω σε συγχωρω για την κακια, το μισος, την διαστροφη, και το ψευδος που μεταφερουν οι λογοι σου…
    Bookmark and Share
    Αναρτήθηκε από gianniotis στις 26.6.11
    2 σχόλια:

    Aνεμος είπε…

    ΙΑΣΩΝΑ η όπως αλλιώς σε λένε καταρχάς μην νομίσεις οτι στηρίζω τον παπά Ηλία επειδή είναι συντάκτης στους ενωμένους bloggerς
    το τελευταίο που θα ήθελα αυτή την περίοδο είναι σκυλοblogoμαχια διότι είμαστε όλοι στους δρόμους και δεν έχουμε πολύ χρόνο
    ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟς ισχύει σε όλους τους τομείς απο αστυνομικούς εως ιερείς
    θα σου πρότεινα κάτι γιατί δεν σχολιάζω καν το ανορθόγραφο άρθρο σου
    που προσπαθεί να πάρει λίγο αίγλη στην blogo σφαιρα γιατι δεν σχολίασες στην σελίδα του αλλά παρεπεμψες εδώ….
    να διαβάσεις το βιβλίο Χριστός ξανασταυρωνεται του Νικου Καζαντζακη
    απλά μιλάει για κάτω και πάνω χωριό
    για πεινασμένους και χορτάτους
    εκεί θα δεις έναν ήρωα και έναν χορτασμένο σαπιοκοιλια παπά η ιερέα αν προτιμάς
    αν το διαβάσεις ξαναμιλάμε
    και σε ευχαριστούμε για την ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΗ λάσπη που έριξες τον δυνάμωσες ακόμα πιο πολύ στην συνείδησή μας
    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
    26 Ιουνίου 2011 11:51 μ.μ.
    Aνεμος είπε…

    υστερόγραφο
    θα απαντούσα ενα ενα αυτά που λες αλλά όταν υβρίζεις ύβρεις θα λάβεις
    δεν κάνεις διάλογο
    και βέβαια λάσπη
    εγώ απλά έκανα μια παρατήρηση δεν έβρισα
    καλό ξημέρωμα από ενα που έχει φάει πολύ λάσπη

    Απάντηση

  16. Posted by papailias on 27 Ιουνίου, 2011 at 6:03 πμ

    *
    Εμφάνιση 12 σχολίων

    Ταξινόμηση Ενημερωθείτε για νέα σχόλια Εγγραφή σε RSS

    *

    STEVE/CHICAGO [Moderator] 23 ώρες πριν
    WRAIOS!

    OXI MONO H EKKLHSIA ALLA KAI H KOINWNIA MAS EXEI ANAGKH APO PAPAHLIES.
    TO ATYXHMA EINAI OTI OI PAPAHLIES SAN SPANIO EIDOS -TELON YPO EKSAFANISH- THA EPREPE OXI MONO NA PROSTATEUONTAI ALLA KAI NA PROVALLONTAI OI APOPSEIS TOUS PERISSOTERO,GIATI EXOUN ENA MONADIKO TROPO NA PROAGOUN TH SYMFILIWSH -KAI KATA SYNEPEIA KAI TO DYNAMWMA-THS KOINWNIAS MAS KONTRA S’AUTOUS POU XRHSIMOPOIWNTAS TO «DIAIREI KAI VASILEUE» EPIDIWKOUN TON EKSONTWSH MAS.
    Αναφορά
    4 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    ΙΩΝΑΣ ΜΑΧΗΤΗΣ [Moderator] 23 ώρες πριν

    ΤΕΛΟΙΟ…ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ…ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΡΕΣΕ ΣΕ 11.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!
    Αναφορά
    4 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    STEVE/CHICAGO [Moderator] 22 ώρες πριν in reply to ΙΩΝΑΣ ΜΑΧΗΤΗΣ

    EISAI SIGOUROS OTI STHN ELLADA KATOIKOUN 11.OOO.OOO ELLHNES?
    ENTAKSEI MH THYMWNEIS,PLAKA KANW,SYMFWNW KAI GW MAZI SO OTI TO KEIMENO TOU PAPAHLIA EINAI TELEIO.
    ME EPSILON-IWTA H LEKSH TELEIO ETSI?
    Αναφορά
    4 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    ????? [Moderator] 23 ώρες πριν

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΠΑΗΛΙΑ

    ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΤΙΜΩ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
    Αναφορά
    4 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    NNN [Moderator] 22 ώρες πριν

    ΠΑΠΑΗΛΙΑ

    Σημερα ειχα Κυριακη πρωι την καλυτερη λειτουργια,απο εναν ιερεα που τιμα τα ρασα του
    Σευχαριστω
    Αναφορά
    3 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    Aristeidis Moschou [Moderator] 18 ώρες πριν

    ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΘΕΟΣ…ΠΑΠΑ ΗΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΟ..ΜΕΝΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ……….
    Αναφορά
    2 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    NNN [Moderator] 18 ώρες πριν in reply to Aristeidis Moschou

    NAI ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΙΣΩΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΛΑΜΠΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΚΛΗΡΟ
    Αναφορά
    1 person liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    ????? [Moderator] 22 ώρες πριν

    AYTO TO KEIMENO ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ((ΛΙΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΥΣ)) ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΕ Μ Ο Ν Ο ΣΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙ ΑΛΛΩΝ,ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ
    ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ-………
    Αναφορά
    2 people liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    Α στα διάλα [Moderator] 16 ώρες πριν

    Παπά Ηλία ξέρεις κάτι ? Γαμώ το χριστό σου…
    Αναφορά
    1 person liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    λυτροτης [Moderator] 22 ώρες πριν

    τλοιος υμνος για την αξια του ανθρωπου του πολητι του οργανου που αν δεν το εχεις δει να κτυπα εγγυο κατα την διαρκεια διαδηλωσης(ετυχε να περνα η φουκαριαρα)η κοιλια τουρλα δεν εχεις δει τιποτα …………….
    Αναφορά
    1 person liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    Κώστας [Moderator] 22 ώρες πριν

    Μπράβο.Δυστυχώς όμως δεν θα αλλάξει τίποτα.Αυτοί που μας σαπιζουν στο ξύλο είναι διαλεγμένοι..ένας – ένας και πάνω απο ολα δεν διαβάζουν..
    Αναφορά
    1 person liked this. Μου αρέσει Απάντηση Απάντηση
    *

    STEVE/CHICAGO [Moderator] 22 ώρες πριν in reply to Κώστας

    MHN EISAI TOSO APAISIODOKSOS FILARAKO.NOMIZW PWS O TROPOS POU XRHSIMOPOIEI O PAPAHLIAS APODIDEI.
    «ME TO MELI PIANEIS PIO POLLES MYIGES PARA ME TA SKAT@» LEEI O THYMOSOFOS LAOS MAS.

    Απάντηση

  17. Posted by παπα-Ηλίας on 27 Ιουνίου, 2011 at 7:59 μμ

    Απαντήσεις σχετικά με τον Ιάσωνα και τα γραφόμενά του:

    Ο/Η Aνεμος είπε…

    υστερόγραφο
    θα απαντούσα ενα ενα αυτά που λες αλλά όταν υβρίζεις ύβρεις θα λάβεις
    δεν κάνεις διάλογο
    και βέβαια λάσπη
    εγώ απλά έκανα μια παρατήρηση δεν έβρισα
    καλό ξημέρωμα από ενα που έχει φάει πολύ λάσπη

    27 Ιουνίου 2011 12:13 π.μ.
    Blogger Ο/Η παπαηλιας-υφαντης είπε…

    Φίλε Γιαννιώτη

    Σ’ ευχαριστώ θερμά για την ενημέρωση.

    Με τον «Ιάσωνα» τα ‘χουμε πει πολλές φορές.

    Και, όπως είναι πασιφανές ούτε εγώ θα αλλάξω εκείνον ούτε εκείνος εμένα.

    Ανήκει σ’ αυτούς, που το Ευαγγέλιο-και όχι μόνο- το διαβάζουν ανάποδα.

    Και γι’ αυτό βλέπουν σ’ αυτούς, που το διαβάζουν απ’ την καλή κονσερβοκούτια και Πηγάδες του Μελιγαλά. Κλπ.

    Όσοι διαβάζουν αυτά, που γράφει αυτός και αυτά, που γράφω εγώ καταλαβαίνουν το μήκος κύματος της συνείδησης του καθενός…

    27 Ιουνίου 2011 5:47 π.μ.
    Διαγραφή
    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε…

    Αγαπητε Ανεμε
    Απαντω καισχολιαζω τον αυτοαποκαλουμενο Παπ Ηλια διοτι χρηασιμοιει το σχημα του για να εξαπατηση προσυλιτιση καλοπιστους θρησκευομενους παραφραζοντας και διαστρεφοντας.
    Εάν τα εγραφε η Παπαρηγα ή οιοσδηποτε άλλος θα το θεωρουσα δικαιωμα ελευθερας εκφρασεως σε μια Δημοκρατια.Εν τω προκειμενω προκειται περι κατηχησεως ενός κομμουνιστη που χρησιμοποει τι σχημα τουιερεως για να ξεγελαση όπως ο λυκος την κοκκινοσκουφιτσα….Συνεπως κατά την γνωμη μου χρειαζονται ορσισμενες διευκρινισεις που εγιναν στον σχολιασμο μου ώστε οι καλοπιστοι αναγνωστες να προβληματισθουν..
    Ποσως ενδιαφερομαι για «αιγλη» σχολιαζοντας τον ανθρωπο αυτό..Εξ αλλου είναι τοσα λιγα τα πραγματικως χρησιμα και ενδιαφεροντα διαδικτυακα ημερολογια που τα περισσοτερα από αυτά είναι αγνωστα..
    Τελος οφειλω να ομολογησω ότι ενιοτε γραφοντας πληκτρολογω παραπλησια οληκτρα ( επειδη π.χ το π ειναι διπλα από το ο ) κι ετσι υπαρχουν λεξεις ανορθογραφες..
    Όμως η ουσια είναι στο νοημα και όχι στην ορθογραφια..
    Χαιρε
    Ιασων
    Υ.Γ
    Εγω θα σου συνιστουσα να διαβασης αυτό..
    Είναι από τους “Δαιμονισμένους”*, βιβλίο το οποίο έγραψε στα 1872-1873. Mόνο μια μεγαλοφυΐα σαν τον Nτοστογιέφσκι θα μπορούσε με αφορμή μια δολοφονία το 1869 ενός σπουδαστή-μέλους ενός τρομοκρατικού πυρήνα με την καθοδήγηση του Nετσάγιεφ να πλέξει ένα μύθο που έμελλε να γίνει μια τρομερή πραγματικότητα.Ο αυτοαποκαλουμενος παπας Ηλιας είναι μερος αυτης τη πραγματικοτητος..

    «-Aκούστε, στην αρχή θα ξαμολήσουμε φασαρίες,- βιαζόταν τρομερά ο Bερχοβένσκι, αρπάζοντας κάθε λίγο και λιγάκι τον Σταυρόγκιν απ΄ τ’αριστερό μανίκι.- Σας το’χω ξαναπεί, θα τρυπώσουμε μέσα για μέσα στο λαό. Tο ξέρετε πως από τώρα κιόλας είμαστε τρομερά δυνατοί! Δικοί μας δεν είναι μονάχα κείνοι που σφάζουν και καίνε, ούτε κείνοι που πυροβολούν όπου τους καπνίσει ή εκείνοι που δαγκώνουν. Kάτι τέτοιοι μας είναι εμπόδιο και τίποτ’ άλλο. Eγώ δεν ανέχομαι τίποτα χωρίς πειθαρχία. Γιατί εγώ είμαι απατεώνας, δεν
    είμαι σοσιαλιστής, χα-χα-χα! Aκούστε, τους έχω κιόλας μετρήσει: ο δάσκαλος που περιγελάει μαζί με τα παιδιά το Θεό τους και το λίκνο τους, είναι
    κιόλας δικός μας. O δικηγόρος που υπερασπίζεται τον μορφωμένο δολοφόνο λέγοντας πως είναι πιο ανεπτυγμένος απ’ τα θύματά του και πως δεν είχε άλλο τρόπο ν΄αποκτήσει λεφτά παρά σκοτώνοντας, είναι κιόλας δικός μας. (…) Oι ένορκοι που αθωώνουν τους δολοφόνους, είναι δικοί μας. O εισαγγελέας που τρέμει στη δίκη μη τυχόν και δεν φανεί αρκετά προοδευτικός, είναι δικός μας, δικός μας.
    Oι διοικητικοί υπάλληλοι, οι λογοτέχνες, ω, είναι πολλοί οι δικοί μας, πάρα πολλοί, κι ούτε οι ίδιοι δεν το ξέρουν».

    27 Ιουνίου 2011 8:57 π.μ.
    Blogger Ο/Η παπαηλιας-υφαντης είπε…

    Η περίπτωση του Ιάσωνα είναι δυσίατη και μάλλον ανίατη!

    27 Ιουνίου 2011 2:10 μ.μ.
    Διαγραφή
    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε…

    Ο/Η παπαηλιας-υφαντης είπε…
    Η περίπτωση του Ιάσωνα είναι δυσίατη και μάλλον ανίατη!

    ****

    Παππουλη Ευχαριστω για τα σχολια σου και για τα «χριστιανικα» σου λογια..

    Εγω Παπουλη ελπιζω καποτε εσυ να καταλαβης την πλανη σου και να συγχωρεθης και απο τον εξομολογητη σου και απο τα θυματα σου.

    Ιασων

    27 Ιουνίου 2011 2:44 μ.μ.
    Blogger Ο/Η gianniotis είπε…

    Σεβαστέ Πάτερ Ηλία…
    Ομολογώ ότι η ιεροσύνη σας θα σάς «επέβαλλε» να αντιπαρατεθείτε στις απόψεις του κ. Ιάσωνα με επιχειρήματα τα οποία θα ήταν πολύτιμα και για εμάς τους λοιπούς κοινούς θνητούς.
    Αντ’ αυτού, σεις, με μια …μονοκονδυλιά τον προσπεράσατε με περισσή απαξίωση και τον κατατάξατε στην κατηγορία των διανοητικά …αναπήρων.
    Εκλαμβάνω ως ύβρη την τοποθέτησή σας και δεν σας κρύβω ότι εξεπλάγην απ’ αυτή, καθόσον θεωρώ ότι αυτές (ύβρεις) ουδέποτε υπήρξαν καλοί και σοβαροί επικοινωνιακοί σύμβουλοι.
    Σας ζητώ συγνώμη για την παρέμβασή μου.
    Δεν συνηθίζω να παρεμβαίνω στην μεταξύ αναγνωστών (και όχι επισκεπτών) επικοινωνία, αλλά θα περίμενα να …αποτινάξετε από πάνω σας τον όρο της …»σταλινικής διακονίας» που σας προσάπτει ο κ. Ιάσων.
    Και πάλι σας ζητώ συγνώμη για την παρέμβαση.

    Μετά τιμής
    gianniotis

    27 Ιουνίου 2011 6:38 μ.μ.
    Blogger Ο/Η παπαηλιας-υφαντης είπε…

    Φίλε Γιαννιώτη

    Ενδιαφέρουσα η παρέμαβασή σας.

    Όταν μιλώ για δυσίατη και ανίατη κατάσταση δεν αναφέρομαι στο διανοητικό επίπεδο, αλλά στο ιδεολογικό του κ. Ιάσωνα.

    Μήνες και μήνες έχω περάσει με άγονους και άσκοπους διαλόγους με τον κ. Ιάσωνα. Με επιχειρηματολογία. Αλλά ματαίως. Και πιστεύω ότι έχει τους λόγους του…

    Γιατί, κατά τη γνώμη μου, έχει αναλάβει διατεταγμένη-για λογαριασμό κάποιων-υπηρεσία.

    Προκειμένου να αποδείξει αυτό, που έχει και στην επικεφαλίδα των σχολίων του.

    Ότι επιτελώ «ιερωμένη σταλινική διακονία». Γιατί η τοποθέτηση αυτή βολεύει το φασιστικό και καπιταλιστικό κατεστημένο.

    Που καπηλεύεται και καπελώνει το Ευαγγέλιο και θέλει να το παρουσιάσει συνήγορο και υπηρέτη των εγκληματικών του συμφερόντων.

    Και ασφαλώς ενοχλείται απ’ τον παπά, που υποστηρίζει ότιτο Ευαγγέλιο είναι αντίθετα απ’ ο,τι διατείνονται οι διαστροφείς αυτοί ο υπέρτατος κώδικας κοινωνικής δικαιοσύνης.

    Δεν συνηθίζω να απαξιώνω κανέναν. Και πολύ περισσότερο να υβρίζω. Όπως εσείς λαθεμένα νομίζετε και διατείνεστε.

    Ξέρω με ποιον έχω να κάνω. Τον κανάκεψα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

    Και με βάση πάλι το Ευαγγέλιο («αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού») αναγκάστηκα να σταματήσω να ασχολούμαι μαζί του.

    Δεν πρόκειται για κάποια ψυχούλα, που σκανδαλίζεται. Ή που αγωνιά για τις ψυχές κάποιων άλλων, που-κατά την πονηρή και δόλια θέση του -σκανδαλίζονται απ’ τα γραφόμενά μου.

    Διότι σκοπός και πρόγραμμά του είναι να συκοφαντεί εμένα και τα γραφόμενά μου συστηματικά.

    Ευτυχώς όμως, διότι αυτοί, που διαβάζουν τα όσα εκείνος γράφει και τα δικά μου γραφόμενα καταλαβαίνουν περισσότερα π’ όσα ο κ. Ιάσωνας θα ήθελε να καταλβαβαίνουν…

    Και σχηματίζουν τη σωστή εικόνα και εντύπωση σχετικά με το ρόλο, που παίζει ο καθένας…

    Εκτός από εκείνους, οι οποίοι δεν θέλουν. Και που ούτε ο ίδιος ο Θεός δεν μπορεί να τους μεταπείσει.

    Άλλωστε και οι αρχαίοι έλεγαν ότι τη διεστραμμένη θέληση ούτε ο Δίας δεν μπορεί να την αλλάξει…

    27 Ιουνίου 2011 7:53 μ.μ.
    Διαγραφή

    Απάντηση

  18. Παπα-Ηλία μου!! Υφαντή

    Πάτερ συμπαθάμε αλλά δεν είμαι αυτός που εσύ νομίζεις , και το νόμο τον τηρώ και το δίκιο υπερασπίζω και το σπίτι την πατρίδα μας μονάχος το στηρίζω.
    Είμαι αυτός που ποτέ δεν αγάπησες αλλά πάντα καταριόσουν , μα στο σπίτι και στην εκκλησιά ο κλέφτης σαν θα έμπαινε έμενανε σκεφτόσουν.
    Είμαι αυτός που κάθε πρωί, τα παιδιά και η γυναίκα του τον χαιρετάνε, γιατί δεν ξέρουν το βράδυ αν πάλι μαζί θα κάτσουνε παρέα για να φάνε.
    Είμαι αυτός που ανέχεται τις ύβρης των πολιτικών τα ανεύθυνα τα λόγια, και την οργή των πολιτών που είναι όλο λόγια.
    Είμαι αυτός που επέλεξα το δίκαιο να προστατέψω, μα σαν την κατάρα που με κυνηγά υπόλογος για μία ζωή θα είμαι για τα αδικήματα των άλλων.
    Έμαθα εντολές να εκτελώ και νόμους να εφαρμόζω μόνο που ο νομοθέτης ο δικός μου θεός δεν είναι και οι νόμοι που έφτιαξε όλοι τέλειοι δεν είναι. Άλλα όπως και εσύ τους νόμους του θεού έμαθες να εφαρμόζεις και να υπερασπίζεσαι έτσι και εγώ τους νόμους του καίσαρα αλλά και του θεού έχω κληθεί να τηρώ και να στηρίζω.
    Εσένα το γιό σου δεν στον έφαγαν δύο δολοφόνοι αλλά έζησε ψάλτη να το δείς και εγγόνια να σου κάνει. Εμένα όμως ο πατέρας μου απαρηγόρητος τώρα κλαίει πάνω από το μνήμα μου για τον άδοξο θάνατο μου που όλοι των λησμόνησαν σαν πότε να μην συνέβη.
    Εγώ στο Άγιον Όρος κάθομαι και ξάγρυπνο μαζί με τους μοναχούς του, την εκκλησιά βοηθώ μακριά από την οικογένεια μου, και την σκέπη της παναγιάς έχω παρηγοριά μου.
    Έμενα πάτερ που κανείς δεν με υπολόγισε , παρά μόνο μετά τον θάνατό μου όλοι κατάλαβαν ότι και εγώ υπάρχω.
    Την μητέρα μου την ρώτησες αν το βράδυ ήσυχη κοιμάται όπως η δική σου η παπαδιά που στην αγκαλιά των αγγέλων τα παιδία της τα κοιμίζει.
    Με ρώτησες εγώ αν μπορώ την Κυριακή στην εκκλησιά να πάω μίας που έχω εντολή την πόλη το βράδυ του Σαββάτου να φιλάω.
    Μήπως θέλεις να μετρήσουμε τα δικά μου τα ξενύχτια…
    Μήπως πόσες τον χάρο αντίκρισα με τα ίδια μου τα μάτια…
    Μήπως πόσους σκοτωμένους, αποκεφαλισμένου, βιασμένους, ξεκοιλιασμένους ξυλοδαρμένους, αυτοκτονούντες πολίτες αντίκρισες σε όλη τη ζωή σου… γιατί εσύ στο φέρετρο τους έβλεπες ωραία στολισμένους.
    Πάτερ εσύ πρέπει να λειτουργείς και τον λόγου του θεού να κηρύττεις , και να δίνεις κε σε μας από την δύναμη σου, και μην μας κακολογείς αλλά να μας έχεις στην θύμησή και στην προσευχή σου, γιατί Πάτερ αυτό που θα σου πω καλά να το γνωρίζεις , ΛΑΟΣ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΡΧΟΝΤΕΣ και ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΝΕ ΑΦΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΖΟΥΝΕ.

    Το παιδί σου ο αστυνομικός !

    Απάντηση

  19. Posted by παπα-Ηλίας on 30 Ιουνίου, 2011 at 9:36 πμ

    Γιώτα

    Από μέσα οι γερμαναράδες ξεπουλούσαν την Ελλάδα, απ’ έξω οι γερμανοτσολιάδες, που δηλητηρίαζαν τους Έλληνες. Κι από μακριά οι παπάδες και οι δεσποτάδες αφοσιωμένοι στα χρυσωρυχεία τους (ναούς), που σχεδίαζαν τις διακοπές τους…

    Απάντηση

  20. Posted by παπα-Ηλίας on 30 Ιουνίου, 2011 at 10:05 πμ

    Γιάννη, αστυνομικέ

    Έχεις το δίκιο σου. Και είναι μεγάλο.

    Όπως δίκιο έχουν και πολλοί άλλοι.

    Αλλά κάποιοι άλλοι μας παίζουν με σημαδεμένοι τράπουλα.

    Και αντί για τη βασιλεία του Θεού,

    Εργάζονται για την πραγματοποίηση του σιωνιστικού μεγαλοϊδεατισμού…

    Απάντηση

  21. Είναι μακρύς και δύσκολος ο δρόμος της μετάννοιας και της αρετής !!!
    Μην ξεχνάμε πως κι ο Απ. Παύλος ξεκίνησε σαν «διώκτης» …
    Για να γράψει στο τέλος μιας μακράς και δύσβατης πορείας …
    » Εν κόποις περισσοτέρως, ἐν πληγαῖς ὑπερβαλλόντως, ἐν φυλακαῖς περισσοτέρως, ἐν θανάτοις πολλάκις· πεντάκις τεσσαράκοντα παρὰ μίαν ἔλαβον, τρὶς ἐραβδίσθην, ἅπαξ ἐλιθάσθην, τρὶς ἐναυάγησα, νυχθήμερον ἐν τῷ βυθῷ πεποίηκα· ὁδοιπορίαις πολλάκις, κινδύνοις ποταμῶν, κινδύνοις λῃστῶν, κινδύνοις ἐκ γένους, κινδύνοις ἐξ ἐθνῶν, κινδύνοις ἐν πόλει, κινδύνοις ἐν ἐρημίᾳ, κινδύνοις ἐν θαλάσσῃ, κινδύνοις ἐν ψευδαδέλφοις· ἐν κόπῳ καὶ μόχθῳ, ἐν ἀγρυπνίαις πολλάκις, ἐν λιμῷ καὶ δίψει, ἐν νηστείαις πολλάκις, ἐν ψύχει καὶ γυμνότητι … » !!!
    Την καλησπέρα μου …

    Απάντηση

  22. Posted by παπα-Ηλίας on 1 Ιουλίου, 2011 at 8:57 μμ

    Είναι όντως » μακρύς και δύσκολος
    ο δρόμος της μετάννοιας και της αρετής» !!!

    Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

    Και τη δική μου καλησπέρα.

    Απάντηση

  23. Posted by παπα-Ηλίας on 1 Ιουλίου, 2011 at 9:00 μμ

    Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011
    Κάπου μεταξύ παπα – Ηλία και Ιάσωνα.
    Με αφορμή την ανάρτηση από το ιστολόγιό μας και με τον τίτλο: Η «ιερωμένη» σταλινική …διακονία.!* λάβαμε το παρακάτω mail από φίλο αναγνώστη, το οποίο παραθέτουμε αυτούσιο και χωρίς καμία δική μας παρέμβαση ή προσθήκη.
    ______________
    Φίλε Γιαννιώτη
    Θα ήθελα να «παρέμβω» στο ..debate μεταξύ παπα – Ηλία και Ιάσωνα.

    Να μπώ λίγο στην συζήτηση; …
    Αν καί αδόκιμος, απάιδευτος στον τρόπο της θεωρητικής σκέψης σας, -σπούδασα γιατρός, την διάγνωση την κάνεις κάτω από την πίεση του χρόνου με μια σειρά πρακτικών συλλογισμών, χωρίς μακρυγορίες και θεωρητικά «αν».. , – κάπου θυμάμαι πρίν χρόνια τον παπα-Υφαντή σε μια κλινική του Αγρινίου, θαύμασα το βλέμμα του, την ζωή και φλόγα που εξέπεμπε… Κι ακόμα είχα την εμπειρια από τα 18 μου ταυτόχρονα με το Πανεπιστήμιο, της φοίτησης σε μια Στρατιωτική Σχολή επί «7ετίας» ή » χούντας» όπως θέλετε πέστε το.
    Κατ΄αρχήν, φυσικά κομμουνιστής με την όλη της ιδεολογική έννοια δεν μπορεί να είναι ο παπα – Ηλίας, σαν ιερέας, και ξερει τι εννοώ. Συμετέχει στα μυστήρια της ορθοδόξου εκκλησίας κτλ.
    Συγχωρέστε μου την …απλοϊκότητα, αλλά ο καθένας σας, ο παπα-Ηλίας και ο Ιάσωνας, μιλάει από την δική του σκοπιά, με την οποία βλέπει το ίδιο θέμα. Ο Ιάσωνας από την μια πλευρά, απλοποιεί την θέση τοποθέτησης του παπα- Ηλία, τον …δαιμονοποιέι, ενώ ο παπα- Ηλίας, ρεαλιστικά λέει την πραγματικότητα: κι ο αστυνομικός είναι άνθρωπος, διχάζεται κι αυτός, προβληματίζεται, ταλαιπωρείται, ναι… «κτυπάς τούς μικροαπατεώνες και να κάθεσαι προσοχή στούς μεγαλοαπατεώνες» κατά βάθος έτσι δεν είναι ;
    Μπορεί να συμφωνώ μαζί σου φίλε Ιάσωνα για τούς κομμουνιστές, Περισσό μεριά με ξεπερασμένη Σταλινική νοοτροπία και να με …τρελλαίνει η Παπαρήγα, ή και με τούς παληότερους, – ναι Μελιγαλά μεριά, – αλήθεια δεν είναι ;, αλλά ο παπα-Υφαντής μιλάει και για το κεφάλαιο, για την άλλη πλευρά του κομμουνισμού, – τι ειρωνία όμως διαφέρουν μόνο το προσωπείο, κατα βάθος εχουν τούς ίδιους στόχους…
    ΑΛΛΑ, φίλοι μου είμαστε στην φάση αυτή σε πλήρη αδιέξοδο σαν κράτος, σαν λαός συνολικά και προσωπικά. Εχετε συνειδητοποιείσει πού βρισκόμαστε; Κράτος «δικτατορίας», κυριολεκτικά και πολύ πιό δύσκολα, – σκόπιμα ή όχι μόνο ο Σαμαράς πήγε να το παίξει …αντιστασιακός έξω και σχεδόν του ήλθε η Ευρώπη στο κεφάλι, – καντε την σύγκριση με την στρατιά των αντιστασιακών επί «χουντας» που τούς τάιζαν στην Ευρώπη, Παπανδρέου, κτλ, κτλ, έκαναν καριέρα οι άνθρωποι, έγραψαν βιογραφικό. Εφαλτήριο για υπουργικούς και …πρωθυπουργικούς θώκους !
    Οι αστυνομικοί τώρα πρέπει να καταλάβουν. Ο Ελληνας διαμαρτύρεται για τον γολγοθά του, διαισθάνεται ότι πουλιέται η πατρίδα του, καταλαβαίνει το θέατρο που παίζεται στο πολιτικό σκηνικό, όλη αυτή η κατάσταση τον έκανε ξαφνικά να σκεφτεί σαν Ελληνας, Ελληνικά. Κατέβηκα Ελλάδα, γιατί ζώ έξω, πρό ημερών και Κυριακή πήγα στην πλατεία Συντάγματος. Θαύμασα τον απλό Ελληνα, πέρα από κόμματικές αγγυλώσεις και κουτοπονηρίες μικροσυμφερόντων.. Μετά από πολύ καιρό υπερήφανος κατέβηκε να διαμαρτυρηθεί, «δεν πάει πια», ενωμένος, αλλά και αισιόδοξος, «η Ελλάδα πρέπει να ζήσει», «μάθαμε να ζούμε ελεύθεροι» .. Ενα βήμα παραπέρα, αν αυτός ο κόσμος έμπαινε στην βουλή, την στιγμή εκείνη, όλα, ΟΛΑ θα άλαζαν, ή τουλάχιστον θα σταμάταγε η καινούργια Αλωση της Ελλάδας…
    Αλλά, φίλε μου Ιάσωνα, η περιοχή βρίσκονταν υπό Στρατιωτική κατοχή! Χιλιάδες οπλισμένοι σαν αστακοί αστυνομικοί, είχαν περιζώσει την βουλή, κι έριχναν, τα – παράνομα, δακρυγόνα πάνω σε όλους.. γυναικες ηλικιωμένους και παιδιά, – το είδα με τα μάτια μου… Εκτελούσαν «εντολές ; » δηλ. αυτό τους ..αθωώνει; κι αν τους δώσουν αύριο εντολή να πυροβολίσουν τους διαδηλωτές, θα υπακούσουν; Ενοιωσα, – εγώ, με 28 χρόνια αξιωματικός στον στρατό, ότι βρίσκομαι υπό Στρατιωτική κατοχή. Αυτό, πέρα από ..ηλικίες, αναπτύσει ένα μίσος ενάντια στο κράτος, σε κάνει ..»αναρχικό «, σου έρχεται να κάψεις το κάθε τι εκεί…
    Πέστε με ακραίο, ή αφελή, αλλά χρειάζεται μια νεα αρχή, σαν κράτος, σαν πολιτικό σύστημα, σαν λαός. Ολοι κατά βάθος λέμε «να καεί η βουλή» ή μόνη ..ελπίδα να φύγουν όλοι αυτοί! Αυτό ίσως πρέπει να γίνει, άλλωστε το κτήριο της Βουλής … είναι και εκτός εποχής, τουλάχιστον ..αρχιτεκτονικά. Χρειάζεται γιαυτό να γίνει αιματοχυσία; Οι περισσότεροι αστυνομικοί εκέι στην πλατεία συντάγματος ήταν νεαρά και άπειρα παιδιά, θα τα βάλλουν να σκοτωθούν με τον κόσμο; και μετά θα κατεβάσουν τον στρατό;, – το είπε ο Πάγκαλος στο πλαίσιο της αρχόμενης εγκεφαλικής του ατροφίας λόγω ηλικίας… του ξέφυγε του ανθρώπου…
    Ας αφήσουμε λοιπόν τίς θεωρίες, είναι μια ευκαιρία οι φωνές διαφορετικών ανθρώπων όπως ο Ιάσωνας , – δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, και ο παπα – Ηλίας, να ενώσουν τίς φωνές τους, κι οι αγωνιστές του 21, ..τρώγονταν, αλλά μπροστά στον κίνδυνο του κατακτητή σταματάγαν τίς διαφωνίες και παίρναν τα όπλα !
    Αντε μπράβο !
    ΝΚ
    _______________________
    * Για λόγους δεοντολογίας, οφείλουμε να ενημερώσουμε τους φίλους αναγνώστες μας, κι’ αυτό προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως εκ του Πατρός Ηλία, ότι ο τίτλος της επίμαχης ανάρτησης (Η «ιερωμένη» σταλινική …διακονία.!), ΔΕΝ ανήκει στον κ. Ιάσωνα, αλλά στον διαχειριστή του ιστολογίου, κι’ αυτό ως υποκειμενικά συμπερασματικό του περιεχομένου της, καθόσον πολλοί φίλοι αναγνώστες, εκ παραδρομής προφανώς, αποστέλλουν χωρίς τίτλο τα υπό δημοσίευση κείμενά τους.
    gianniotis
    Bookmark and Share
    Αναρτήθηκε από gianniotis στις 28.6.11
    15 σχόλια:

    Ανώνυμος είπε…

    ΠΛΗΡΩΝΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΥΣ ΣΟΥΡΟΥΚΛΕΜΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟΥΣ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΝΤΕΣ ΑΜΟΙΒΟΥΝ….

    Ξένοι μεταφραστές και ψυχολόγοι στην αστυνομία με 5.000 ευρώ μισθό!

    Την ώρα που ο ελληνικός λαός στενάζει υπό το βάρος των αβάσταχτων οικονομικών περικοπών σε μισθούς και συντάξεις και η ανεργία των Ελλήνων χτυπάει «κόκκινο», έρχεται άλλο ένα δείγμα της εμπαικτικής και περιφρονητικής συμπεριφοράς των πολιτικάντηδων και της ΕΛ.ΑΣ. Τα όσα διαβάσετε χρειάζονται ατσάλινα νεύρα, γι’ αυτό προσοχή. Τα νέα αφορούν τους νεοπροσληφθέντες αλλοδαπούς διερμηνείς αλλά και τους κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους στην ΕΛ.ΑΣ, οι οποίοι υπέγραψαν χρυσές συμβάσεις, προκειμένου να εργάζονται στους Ειδικούς Χώρους Παραμονής Αλλοδαπών (ΕΧΠΑ) για να μεταφράζουν διάφορα έγγραφα και να συνεισφέρουν στην ψυχική υγεία των λαθρομεταναστών

    (γιατί οι Έλληνες-θύματα των λαθρομεταναστών δεν έχουν ανάγκη!).

    Ακούστε και το πλέον εξοργιστικό: οι υπογεγραμμένες εργασιακές συμβάσεις αναφέρουν ότι οι αλλοδαποί μεταφραστές θα λάβουν για το διάστημα από τις 13 Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου 2011, το ποσό των 10.000 ευρώ. Δηλαδή, σχεδόν 5.000 ευρώ το μήνα! Δηλαδή οι είκοσι εφτά διερμηνείς προσελήφθησαν για δύο μήνες με μισθό 5.000 ευρώ ανά μήνα, αντί 2.500 ευρώ το μήνα για ένα εξάμηνο!

    Ερωτούμε, λοιπόν, εμείς οι αδαείς:

    Αφού η απόφαση της 15-12-2010 των υπουργών Εσωτερικών και ΠροΠο, κκ. Ραγκούση και Παπουτσή, αναφέρει ότι το χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το έργο – και το οποίο στοιχίζει συνολικά 450.000 (!!) ευρώ και συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ και τον κρατικό προϋπολογισμό– ορίζεται στους έξι μήνες, τους υπόλοιπους τέσσερις μήνες ποιοι θα καλύψουν τις εν λόγω ανάγκες και που θα βρεθούν τα χρήματα για την αμοιβή αυτών; θα προκηρυχθούν νέες θέσεις για τους αλλοδαπούς φίλους σας και με τις ίδιες υψηλές αποδοχές; ή μήπως ήδη έχουν βρεθεί οι εκλεκτοί αλλοδαποί υποψήφιοι και θα προσληφθούν άμεσα; και γιατί δεν επελέγησαν μεταφραστές που ήδη υπάρχουν στη λίστα των πραγματογνωμόνων της Εισαγγελίας και προφανώς, θα κόστιζαν πολύ λιγότερο;

    Αλλά τα ωραία νέα δεν σταματούν εδώ: επειδή ως φιλολαθρομεταναστευτική… χώρα φροντίζουμε πάνω από όλους τους λαθρο-επισκέπτες μας και αφήνουμε στην τύχη του τον ιθαγενή… λαουτζίκο, σας πληροφορούμε ότι προσελήφθησαν 54 κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι στη Διεύθυνση Αλλοδαπών, για την παροχή…. «ψυχολογικής υποστήριξης σε παρανόμως εισερχόμενους αλλοδαπούς που κρατούνται σε Ειδικούς Χώρους Παραμονής Αλλοδαπών ή σε οποιονδήποτε άλλο χώρο κράτησης της ΕΛ.ΑΣ». Το δε ποσό που θα δαπανηθεί, βάσει της Κοινής ΥπουργικήςΑπόφασης; Ένα εκατομμύριο ευρώ!

    http://ellinopsychos.blogspot.com/2011/06/5000.html
    28 Ιουνίου 2011 12:00 μ.μ.
    gianniotis είπε…

    Αγαπητέ φίλε 12.00 μμ.

    Αν παρακολουθείς το ιστολόγιο θα πρέπει είδες ότι σχετική με το σχόλιό σου ανάρτηση ανέβηκε εδώ:

    http://gianniotis.blogspot.com/2011/06/1.html

    Γι’ αυτό σε παρακαλώ, μην ρίχνεις άσχετα σχόλια όπου …βρεις.

    gianniotis
    28 Ιουνίου 2011 12:26 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ????
    ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑ ΗΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ????? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΠΛΟΚ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ. ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΠΑΠΑΗΛΙΑ. ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ. ΑΦΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ – ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΝΙΧΡΟ ΨΩΡΟΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ. Ο ΑΝΘΩΠΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΤΆΛΗΨΗ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΝΩ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΕΛΕΓΑΝ …ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΠΑΡΑΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΡΙΖΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ.
    ΑΛΕΞ. ΑΠΟ ΑΡΓΟΣ
    28 Ιουνίου 2011 12:57 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    1. Αγαπητε κ ε Ν.Κ αυτή τη στιγμη που μιλαμε εχουμε ηδη τρεις ι τραυματιες των 800 ευρω αστυνομικους καμενους από μολοτωφ με ανοιγμενα κεφαλια από «συμβολικες»ριψεις μαρμαρων,,

    Βεβαιως οι στυνομικοι που αυτή τη στιγμη ουσιαστικα και κυριολεκτικα είναι οι μονοι που υπερασπιζονται με αυτοθυσια την εννοια της Δημοκρατιας στην Ελλαδα, ενώ απο τους προοδευτικους και τους μεταμφιεσμενους ψευτοπαπαδες θεωρουνται αναλωσιμα ¨γουρουνια»…

    Ειδικως από τον αυτοαποκαλουμενο Παπα Ηλια δεν εχω διαβασει ποτε εστω και ένα κειμενο που να υπερασπιζεται τους αστυνομικους στην βια που δεχονται από τον κάθε ανωμαλο που του φταιει πανατ η κοινωνια .

    2. Όταν διαβασα το κειμενο σας κε ΝΚ διερωτηθηηκα: Είναι δυνατν ενας αξιωματικός να θετει τετοια ερωτηματα? Δηλαδη οι αστυνομικοι που λαμβάνουν μια διαταγη πρεπει κατά την γνωμη σας να κανουν» γενικια συνελευσι» και να εξετασουν αν πρεπει να την εφαρμοσουν ή όχι!!! Σας πληροφορω ότι ουτε οι «κομμουνσιρτες που ειναι οι «πραγματικοι» δημοκρατες εν Ελλαδισταν κατά την αποψι των ομοιδεατων του Ππα Ηλια δεν αποφασιζουν με γενικια συνελευσι.. Κε ΝΚ

    3. Εκει όμως που προς στιγμην παραγματικως αμφεβαλα για την ιδιοτητα σας αλλα και για την μορφωσι σας ηταν στο περι πυρπολησεως της Βουλης,.Ναι θα συμφωνησω με ολους ότι οι πολιτικοι μας, το κοινοβουκλιο εχει φτασει στο εσχατο σημειο καταπτω σεως,,Ποιο είναι το δικο μας καθηκον κε ΝΚ ΑΝ πιστευουμε στην ελευθερια κ αι την δημοκραττια ? Ν α καταστρεψουμε το κοινοβουλιο, όπως μα ς καθοδηγουνοι σταλινικοι κουμμουνιστες και τα παπαγαλακια τους ή να το αναμορφωσουμε?

    Οι συναδελφοι μηχανικοι κΑΛΩς γνωριζουν προτου ανατιναξουν την γεφυρα εχουν προνοησει και εχουν αναγειερει μια καινουργια ώστε η ελευεθερα διαΒΑΣΙς ( η δημοκρατια) να υφισταται ,,Εμει θα την γκρεμισουμε ώστε να μεινουμε στο κενο..?

    4. Περι Παπα Ηλια.

    Αρκει καποις να περιηγηθη το ιστολογιο του,Ένας απυλωτος λογος μισους,,Κατά κατα της πολιτειας , κατά ης αστυνοαμιας κατά της ελευθεριας πλην των φιλων του των κουνκουλοφορων.. Ας τους καταδικαση εστω μια φορα για ναα ποδειξη ότι δεν είναι φερεφωνο τους…

    5. Ο David Horowitz στο τελευταίο του -κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα στην Αμερική- βιβλίο με τίτλο, «Κατηχησις – Ο Πόλεμος της αριστεράς κατά της Ακαδημαϊκής ελευθερίας» θέτει το πρόβλημα απερίφραστα.

    «..’Ένας καθηγητής δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύεται την ανωριμότητα των σπουδαστών κατηχώντας τους, με τις προσωπικές του απόψεις, πριν εκείνοι έχουν την ευκαιρία επί ισοις οροις, δίκαια να εξετάσουν και την άλλη αποψι. Προτού αποκτήσουν επαρκή γνωσι, μεστωμένη κρισι ώστε να ειναι σε θεσι οι ίδιοι να σχηματίσουν την οποιαδήποτε οριστική δική τους αποψι… Αυτό το βιβλίο περιγράφει μια προσπάθεια να αφοπλισθεί η πολιτική έφοδος στα σχολεία μας και να αποκατασταθούν στις αίθουσες διδασκαλίας, οι αξίες της πολιτικής ουδετερότητας και ποικιλόμορφης διανόησης … αντικατοπτρίζει μια καθολική επιθυμία μεταξύ των σπουδαστών και της πλειοψηφίας του κοινού να αποκατασταθεί πλουραλισμός στην διανοησι και οργανωμένη ουδετεροτης στα ακαδημαϊκά ιδρύματα ώστε να προστατευθεί η συστηματική αποστολή τους…Εκφράζει την αποστροφή κατά της διαφθοράς στην αίθουσα διδασκαλίας από τους ακαδημαϊκούς, που σκοπίμως συγχέουν το εκπαιδευτικό σύστημα με τον ακτιβισμό και που αναζητούν να καταπνίξουν τις αντίθετες απόψεις στο όνομα των ‘‘προοδευτικών’’ ιδεών..»

    συνέχεια….
    28 Ιουνίου 2011 6:57 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Ευχαρίστως όμως να υπενθυμίσουμε. Ο David Horowitz παλαιός Μαρξιστής, μέλος της «Νέας Αριστεράς» στην Αμερική της δεκαετίας του 1960, σύμβουλος εξ απορρήτων της επαναστατικής οργανώσεως «Οι Μαύροι Πάνθηρες» ανένηψε μετά την δολοφονία, το 1974, του επιστηθίου φίλου του Betty Van Patter. Γνώστης εκ βαθέων της δράσεως και των μεθόδων της ριζοσπαστικής αριστεράς, διαπίστωσε – ότι βλέπουμε καθημερινώς όλοι μας κι εδώ- την υπαρξι ενός ακαδημαϊκού κινήματος για «κοινωνική δικαιοσύνη» που εισήγαγε το ριζοσπαστικό του πρόγραμμα επιβάλλοντας την «ορθοδοξία» των αριστερών απόψεων ως θρησκευτικό δόγμα – δηλαδή, ότι σωστό και αποδεκτό ειναι, ο,τι ειναι αριστερό- από τα σχολεία μέχρι τα πανεπιστήμια. Και εκφράζοντας την ομόθυμη κοινή συνισταμένη της συντριπτικής πλειοψηφίας των δημοκρατικών πολιτών, φοιτητών, καθηγητών, ανέλαβε την εκστρατεία για την στήριξη της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας στα Αμερικανικά Πανεπιστήμια. Έτσι συνέταξε τον γνωστό πλέον «Καταστατικό Χάρτη Ακαδημαϊκών Δικαιωμάτων» ως εν δυνάμει δεσμευτικό κανονισμό λειτουργίας των πανεπιστημίων- The Academic Bill of Rights- που καθορίζει μεταξύ άλλων, ότι « αποστολή των πανεπιστημίων στις Δημοκρατίες ειναι να δημιουργεί ελευθέρους και σκεπτομενους πολίτες και όχι να ενσταλάζει εγκεκριμένες ιδεολογίες …με προκαθορισμένα ‘‘ πολιτικώς ορθά’’ συμπεράσματα στις αίθουσες διδασκαλίας για αμφιλεγόμενα θέματα.» και ότι «… Η ακαδημαϊκή ελευθερία προϋποθέτει την ιδέα ότι η ανθρώπινη γνωσις αποτελεί αέναο επιδιωξι της αλήθειας και δεν υπάρχει ανθρωπίνως προσβασιμη αλήθεια μη επιδεχομενη αμφισβητησι. Συνεπώς ουδείς έχει το δικαίωμα της μονοπωλήσεως της σοφίας..».

    Δηλαδη κε ΝΚ

    Αν οι καθηγητες οι δασκαλοι δεν επιτρεπεται να χρησιμοποιυν την ιδιοτητα τος για να εκμεταλλεύονται την αγαθότητα και ευπιστια των νεων, θα επιτερπεται στους ιερεις να φορουν το ρασο για να διαδσκουν τον κομμουνισμο??

    6.Τελος κε ΝΚ δεν ειμεθα υπο κατοχην. Εκλεγμενη κυβερνησι εχουμε την ποιαν σας εξομολογουμαι οτι δεν ψηφισα ποτε , καθ’ότι δεν υπηρξα ποτε σοσιαλιστης ,Αυτό δεν σημαινει ότι υπαρχει αλλος τροπος να αλλαξουμε κυβερνησι πλην των δημοκατρικων εκλογων. Όχι με τουβλα όχι με μολοτωφ αλλα με τις ψηφους ελευθερων ανθρωπων

    Ιασων
    28 Ιουνίου 2011 6:58 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Φίλε Ιάσωνα,
    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πού βρισκόμαστε ! Κολλάς φίλε μου, και ζητώ συγνώμη αλλά έχεις εμμονές. Βασικά με τον κομμουνισμό. οκ. συμφωνώ μαζί σου, αλλά αστον αυτόν, τον ξεπέρασε η ιστορία. Τον κομμουνισμό και, αν θές τίς γειτονικές του » προοδευτικές» ομάδες που συνωστίζονται για να πάρουν την θέση που αφήνει. Εχουν όλοι ξεπεραστεί. ΑΛΛΑ φίλε μου, ταυτόχρονα έχει πέσει και το προσωπείο του κεφαλαίου που τόσα χρόνια υπόγεια εκμεταλεύονταν γεωγραφικά και προσωπικά την Ελλάδα και τούς Ελληνες. Με διάφορες μορφές και ιδεολογίες… Στρατιές ολόκληρες » αντιστασιακών» που επί 7ετίας τρυγυρνούσαν αργόσχολοι και ..ταιζόμενοι την Ευρώπη έγιναν άνθρωποι, μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν ακόμη…. Ασε τον Παπαδόπουλο και την πρώτη γενιά της 21ης Απριλίου, αυτοί ήταν οι ..αφελείς. Αυτοί πίστευαν στην Ελλάδα, – αν ο Παπαδόπουλος τον πρώτο χρόνο έκανε εκλογές θα ήταν ακόμα..Πρόεδρος της Δημοκρατίας…. Υπαρχει παρακράτος, – το είδες σήμερα με τούς κουκουλοφόρους.. Χούντα έχουμε φίλε μου, χούντα που τα πουλάει ΟΛΑ, – την διαφορά να σκεφτείς, μόλις είπε το πρωτο ΟΧΙ ο Παπαδόπουλος, επεσε…Ο τωρινός Αμερικάνος, παραμένει ακλόνητος..
    Δεν υπάρχει κράτος, σε λίγο καιρό θα με θυμηθείς, όταν οι μισθοί θα φθανουν στα 500 και στα 300 Ε, όταν θα αυξηθεί η ανεργία, όταν θα αρχίσει η πραγματική Αναρχία, τότε θα καταλάβεις την πραγματική σκληρότητα του κατοχικου κράτους. Να την κάψουμε την βουλή φίλε μου. Συμβολικά και πράγματικά. Να γίνει μιά νέα αρχή. Μην σε εκπλήσει που αξιωματικός 28 χρόνια τα λέω αυτά, ..κι εμείς μπορούμε να σκεφτόμαστε και να προβληματιζόμαστε, όσο για την μόρφωση που λες, τι σχέση έχει με όλα αυτα ; ….
    Οι εποχές εχουν αλλάξει κ. Ιάσωνα. Οι αγκυλώσεις έχουν τελειώσει. Ζω εξω και φοβάμαι πολύ περισσότερο τι προκειται να γίνει στην Ελλάδα. Ασε που οι συγκρίσεις ειδικά στο Νοσοκομείο με ..σκοτώνουν !
    Φιλοσοφισέ τα φίλε μου … αλλά λίγο πιό ελεύθερα, ο καιρός τρέχει …
    ΝΚ
    Και μην υπερβάλλεις με τον παπα – Ηλία. Τον προτιμώ από μια σειρά άχρωμων, αγευστων καί άοσμων δεσποτάδων, βολεμένων και καλοζωισμενων, – ουτε μαθητές του δεν θα τούς δέχονταν ο Κύριος !
    28 Ιουνίου 2011 9:38 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Αγαπητε ΝΚ
    1. Διαβασε λιγο το προγραμμα του ΚΚΕ για να καταλβης ότι εγω δεν εχω εμμονες εσυ εχεις αγνοια αδικαιολογητη,,( Ιδε στο τελος κε Αξιωματικε)
    2.Σχετικως προς το κεφαλαιο και τηνλυθερη οικονομια..Ειναι εξωφθαλμο ότι σημερα οι ανθρωποι πεθαιανου από την ευζωια και την παχυσρακια.Εχουν τρια τεσσαρα ζευγαρια παπουτσια όταν ενεος εινα με ένα τρυπιο.Εχουν κινηατ ατυτοκινηατ Μορφωνονται..Αυτα υ είναι η θετικη συνεισφορα του κεφαλαιου..
    Βεβαιως υπαρχουν και πτωχοι και δυστυχισμενοι που θα υπαρχουν εως οτου η τεχνολογικη προοδος κανετστησει το χρημα αχρηστο αφου οτιδηποτε θα παραγεται με ελαχιστο κοστος..
    3. Τα περι Καθεστως συνταγματαρχων και παπαδοπουλου σε παραπεμπω εδω
    http://hesiodes.blogspot.com/2011/04/21.html
    http://gianniotis.blogspot.com/2011/04/21_20.html

    4. Τα περι πυρπολησεως της βουλης και των αλλων ανοησιων κε ΝΚ πες τα στον Ριζοσπαστη. Και στα καλοπαιδα του ΠΑΜΕ του ΕΛΑ κλπ….,Εξ αλλου δεν νομιζω ότι χρειαζονται την βοηθεια σου για να την καψουν την βουλη οπως μετα θα καψουν ολη την ελλαδα..ενω εσυ θα σκεπετασι για αγκυλωσεις…
    5. Θελω να πιστευσω ότι εισαι αξιωματικος όπως λες αλλα τα λεγομενα σου δεν εχουν σχεσι με την παιδεια και την μορφφωσι που αποκτουν οι αξιωματικοι//Μαλλον Νέο –αξιωματθικος θα εισαι…
    6. Τελος σχετικως με τον αυτοαποκαλουμενο Ππα Ηλια..Δεν είναι συμαβτο το σχγμα του με την κομμουνιστικη ιδεολογια..Ηπαπας ή ζευγας.. ΟΠπαπ ηλιας εχει αποδειξει ότι είναι σταλινικος κομμουνιστης και εργαζεται ως ελευθερος σκοπευτης.
    Χαιρε..
    Ιασων
    29 Ιουνίου 2011 9:05 π.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    ke ΝΚ
    Παρ ολιγον να λησμονησωτο προγραμμα του ΚΚΕ οπως εχεθς σημερα ..
    Εντυπωιαζομαι πως ενας αξιψματικος αγνοει(?) το προγραμμα του ΚΚΕ.
    Εν πασει περιπτωσει διαβασε το ισως καταλαβγς οτι εμμονες εχοι το ΚΚΕ..Εμεις αμυνομεθα..

    Αποσπασμα απο το προγραμμα του ΚΚΕ

    http://www.ana.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=2619419
    Το Πρόγραμμα του ΚΚΕ
    Το ΚΚΕ σταθερά προσπαθεί να πείθει ότι δεν αρκεί να φύγουν τα αστικά κόμματα και οι σύμμαχοί τους από το τιμόνι της διακυβέρνησης. Πρέπει να ανατραπεί το αστικό κράτος και οι μηχανισμοί του. Να δημιουργηθεί μια νέα λαϊκή εξουσία, που δεν είναι άλλη από τη σοσιαλιστική.
    Σε συνθήκες κορύφωσης της ταξικής πάλης, επαναστατικής ανόδου του λαϊκού κινήματος, όταν η επαναστατική διαδικασία έχει ξεκινήσει, μπορεί να προκύψει κυβέρνηση, ως όργανο λαϊκής εξουσίας, που έχει την έγκριση και τη συγκατάθεση του αγωνιζόμενου λαού, χωρίς γενικές εκλογές και κοινοβουλευτικές διαδικασίες. Αυτή η κυβέρνηση θα ταυτίζεται, ή θα τη χωρίζει τυπική απόσταση από την εξουσία της εργατικής τάξης και των συμμάχων της.
    Ο ελληνικός λαός θα απαλλαγεί από τα δεσμά και τις συνέπειες της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, της ιμπεριαλιστικής καταπίεσης και εξάρτησης, όταν η εργατική τάξη με τους συμμάχους της πραγματοποιήσει τη σοσιαλιστική επανάσταση και προχωρήσει στην οικοδόμηση του σοσιαλισμού και του κομμουνισμού
    Η οικοδόμηση του σοσιαλισμού διέπεται από γενικές νομοτέλειες που ισχύουν για όλες τις χώρες. Αφετηρία για το πέρασμα της ελληνικής κοινωνίας στο σοσιαλισμό, κατώτερη βαθμίδα του κομμουνισμού, είναι: Η επαναστατική κατάκτηση της εξουσίας από την εργατική τάξη σε συνεργασία με τους συμμάχους της. Η κοινωνικοποίηση των βασικών μέσων παραγωγής
    Ανεξάρτητα από την μορφή που θα πάρει, το σοσιαλιστικό κράτος από την άποψη της ταξικής ουσίας θα είναι επαναστατική εξουσία της εργατικής τάξης, η δικτατορία του προλεταριάτου
    Η μορφή που θα πάρει το επαναστατικό εργατικό κράτος στην Ελλάδα θα λυθεί μέσα στην επαναστατική πάλη, μέσα στους σκληρούς ταξικούς αγώνες, σε συνθήκες που ξεσπάει και αναπτύσσεται η επαναστατική διαδικασία. Η ιστορία της ταξικής πάλης του εργατοαγροτικού κινήματος στην Ελλάδα, στις ειδικές συνθήκες της πάλης για την εθνική απελευθέρωση, όπως και η ιστορία των σοσιαλιστικών επαναστάσεων, ανέδειξε διάφορες μορφές θεσμών λαϊκής εξουσίας (σοβιέτ, λαϊκά συμβούλια άμυνας, ασφαλείας, επισιτισμού, λαϊκά δικαστήρια κλπ
    Ιασων
    29 Ιουνίου 2011 9:08 π.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Εμμονές φίλε μου Ιάσωνα,. Εμμονές… Βόλτα σε απολιθώματα του παρελθόντος, ίσως είχαν κάποια αξία όταν μου τα έλεγαν στην στρατιωτική σχολή, – αρχές δεκαετίας του ΄70… Ο Στάλιν πέθανε κι αυτός και οι ιδεολογίες του, η αστυνομία έπαψε να είναι το στήριγμα του Εθνους, είδες τι γινεται στο Σύνταγμα, – αυτούς πέστους νεο – αστυνομικούς..
    Οτι κατάλαβες κι ότι κατάλαβα από την συζήτηση εδώ φίλε Ιάσωνα. Νασαι καλά, είμαι σίγουρος ότι πέρα από τίς εμμονές σου είσαι ειλικρινής, – σπάνιο κι αυτό τίς μέρες μας…
    Καλό απόγευμα
    ΝΚ
    29 Ιουνίου 2011 4:35 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    ιασων ξερει οτι το κκε δεν εχει μπεσα. ουτε εξημερώνεται.εχει δικιο. το κκε ειναι οπως ο βακας. αντε να τα βαλεις με βλακα.
    29 Ιουνίου 2011 4:47 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Αγαπητε κε ΝΚ
    Εμμονες εχει το σταλινικο ΚΚΕ που εφαρμαζει σε μια υπνωττουσα αδιαφορη νεοεληνικη κοινωνια το προγραμμα του..
    Εμμονες επισης υπαρχουν από εκεινους που θελουν να αγνοουν.. Εσυ διαλεξε που ανηκεις . Εγω δεν μπορω να πιστευσω ότι ενας αξιωματικος είναι δυνατον να εχει τετοια αγνοια..Ιδεολογια , ιδεοληψια ισως..Αγνοια όμως?
    Οσον αφορα στην αστυνομια .Αν η αστυνομια ειχε μουλαρωσει και αφηνε τους βανδαλους να καψουν σημερα το κοινοβουλιο , να δειρουν τους βουλευτες , τοτε η Δημοκρταια στην ελλαδα θα ειχε καταρρευσει οριστικα.Αυτο επιδιωκουν οι εχθροι της.. Κατά την γνωμη μου ὸφειλουμε ευγνωμοσυνη σ αυτους τους ανθρωπους, τον ανωνυμο αστυνομικο που προσπαθει να υπερασπισθη την ελευθερια ενός λαου που είναι κοιμισμενος αφιονισμενος αφελης ξερολας..
    Μεταξυ αυτων και εμεις.Κε ΝΚ εσεις με τις «νεο- αξιωματικες» ιδεες , τις αποψεις σας κι εγω με τις δικες μου..
    Χαιρε
    Ιασων
    29 Ιουνίου 2011 5:02 μ.μ.
    gianniotis είπε…

    Αγαπητέ ΝΚ
    Γράφεις:

    α. στην ανάρτηση: «…Ενοιωσα, – εγώ, με 28 χρόνια αξιωματικός στον στρατό, ότι βρίσκομαι υπό Στρατιωτική κατοχή…»

    &

    β. στο σχόλιο (4:35 μμ): «…όταν μου τα έλεγαν στην στρατιωτική σχολή, – αρχές δεκαετίας του ΄70…»

    Συγχώρεσέ με για την παρέμβαση, αλλά αν ήσουν δόκιμος Στρατιωτικής Σχολής στις αρχές της δεκαετίας του ’70, θα έπρεπε να είχες αποστρατευθεί αυτεπαγγέλτως
    τουλάχιστον προ 10ετίας και δεν θα είχες σήμερα …28 χρόνια στρατιωτικής υπηρεσίας.

    Αγαπητέ ΝΚ…
    Ας είμαστε λιγάκι ειλικρινείς, τουλάχιστον μεταξύ μας και καλό είναι να κάνουμε και κάποιους μαθηματικούς υπολογισμούς.
    Κι’ αυτά σου τα λέει ο υποφαινόμενος που έτυχε να διδάξει τον Σ.Π.Κ. σε Στρατιωτικές Σχολές

    Μετά τιμής
    gianniotis
    29 Ιουνίου 2011 6:47 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Λέω αλήθεια : τελείωσα την Στρατιωτική Ιατρική Σχολή το 1975 και αποστρατεύτηκα αρχές του 2000, 2002. Δεν είπα ότι είμαι εν ενεργεία Στρατιωτικός ιατρός, εχω αποστρατευθεί και από το 2005 εργάζομαι στο εξωτερικό.

    Φυσικά έχω μία απορία : Γιατί σας εκπλήσουν οι απόψεις μου ; Ειλικρινά εχω την απορία !
    ΝΚ
    29 Ιουνίου 2011 8:04 μ.μ.
    gianniotis είπε…

    Αγαπητέ μου ΝΚ. (8:04 μμ)

    Αν απευθύνεσθε σε μένα, έχω να σας πω ότι δεν με εκπλήσσουν οι απόψεις κανενός.
    Ο καθείς μας δικαιούται να έχει τις προσωπικές του απόψεις, φτάνει αυτές να κινούνται εντός ορίων αισθητικής, ευπρεπείας και σεβασμού των επίσης – διαφορετικών ενδεχομένως – απόψεων με τον συν-διαλογιζόμενο.
    Φυσικά για εσάς δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
    Είστε καθ’ όλα ευπρεπής, τόσο στο περιεχόμενο του αναρτηθέντος κειμένου – άρθρου σας, όσο και αυτών που μέσω της φόρμας των σχολίων παραθέσατε μέχρι τώρα και σας ευχαριστώ θερμά γι’ αυτό.

    Μετά τιμής
    gianniotis
    29 Ιουνίου 2011 9:45 μ.μ.
    παπαηλιας-υφαντης είπε…

    Φίλε κ. Γιαννιώτη

    Γράψατε ένα άρθρο, που με αφορούσε άμεσα. Και δεν με ενημερώσατε. Όπως πράξατε με το σχόλιο του Ιάσωνα.
    Στο οποίο (σχόλιο του Ιάσωνα) βάλατε μια πολύ ατυχή επικεφαλίδα. Που μπορεί να έχει σχέση με τη διεστραμμένη σκέψη του.Αλλά όχι και με τα δικά μου πιστεύω.

    Με αποτέλεσμα κάποιοι εγκάθετοι μαφιόζοι και δολιοφθορείς να λένε ο, τι τους καπνίσει.

    Τα γραφόμενα τα δικά μου στηρίζονται στο Ευαγγέλιο. Το οποίο ασφαλώς αγνοούν. Ή σκόπιμα διαστρέφουν. Όπως διαστρέφουν και τα γραφόμενά μου. Βάσει των εντολών, που έχουν πάρει από τα κέντρα, που τους καθοδηγούν.

    Και, όπως εξήγησα και στα σχόλιά μου, αυτό γίνεται, γιατί το Ευαγγέλιο δεν συμφέρει στο τοκογλυφικό κατεστημένο και στο καθεστώς της εφιαλτοκρατίας, που καταπρόδωσε και ξεπουλάει την Ελλάδα.

    Και ο παπάς, που μιλάει στο όνομα του Ευαγγελίου του Χριστού και όχι του μαμωνά των ντόπιων εφιαλτών και και των διεθνών τοκογλύφων στέκεται απέναντι στον οχετό της προδοσίας και ενοχλεί φοβερά.

    Μέχρι τώρα το παρακράτος και οι δολοφόνοι πράκτορες πάτρωνές του μου έχουν καταργήσει δύο μπλογκ και δύο ιμέηλ. Επειδή ακριβώς δεν είχαν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν με λογικά επιχειρήματα τα γραφόμενά μου.

    Και βέβαια καλού-κακού έχουν και τους Ιάσωνες να πετάνε τη λάσπη τους.

    Εγώ, μαζί και με τον ξεροκέφαλο αρχαίο φιλόσοφο, που τον πότισαν το κώνειο, πιστεύω στη δύναμη της λογικής.

    Και, είμαι, ως εκ τούτου βέβαιος ότι αυτοί, που διαβάζουν τα γραφόμενα του καθενός καταλαβαίνουν και το ρόλο τους.

    Που σημαίνει ότι οι λασπιάδες ματαιοπονούν.

    Ακόμη και στις περιπτώσεις, όπως αυτή εδώ, που οι μαφιόζοι χτυπούν εν απουσία μου….

    Απάντηση

  24. Κρατάει χρόνια αυτή η «κολόνια»…

    Πρωτομαγιά 2002. Ο ασφαλίτης Χρ. Γιαννακούλης, οπλισμένος, εφοδιασμένος με ταυτότητα σπουδαστή των ΤΕΙ και με ειδικά «επιμελημένη κόμη», ώστε να περνά απαρατήρητος, τη στιγμή που, ο ίδιος και το όπλο του, παραδίδονται από τους διαδηλωτές στους ανωτέρους του. Λίγες μέρες αργότερα ο τότε πρωθυπουργός Σημίτης ανέλαβε την… υπεράσπισή του.
    «Kουκουλοφόροι» του συστήματος. Ο κόσμος τους έχει πάρει πλέον χαμπάρι. Γι’ αυτό και τα ψέματά τους ακούγονται τόσο κωμικά όσο ποτέ. Οπως αυτό το «αστείο» που είπε ο κ. Κοκαλάκης, ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Η Αστυνομία, ισχυρίστηκε, δε βάζει ανθρώπους της – ασφαλίτες, δηλαδή – μέσα στις εργατικές και λαϊκές διαδηλώσεις. Ποτέ – είπε ο κ. Κοκαλάκης – η Αστυνομία δεν χρησιμοποιεί προβοκατόρικες μεθόδους, για να συκοφαντήσει και να υπονομεύσει το εργατικό και λαϊκό κίνημα…

    *

    «Δεν» υπάρχουν, λοιπόν, ομάδες «πραιτόρων», με «φόρμες» και «κράνη» (χρώματος μαύρου κατά προτίμηση…) και με εντολή να υπονομεύουν τις κινητοποιήσεις…

    *

    «Δεν» υπάρχουν ασφαλίτες με πολιτικά, χωρίς διακριτικά της Αστυνομίας, με ειδικές «φόρμες εργασίας», με στόχο να παρεισφρέουν στις πορείες, να χαφιεδίζουν, να φακελώνουν, να δημιουργούν επεισόδια, να κατασκευάζουν «ενόχους» και να συνδράμουν τους ένστολους συμπαίχτες τους…

    *

    «Δεν» υπάρχουν ομάδες προβοκατόρων με άνωθεν νομιμοποίηση – δηλαδή, προβοκάτορες κανονικοί – εντεταλμένοι να παίζουν το ίδιο και το ίδιο παιχνίδι, παρέα με τους άλλους κουκουλοφόρους, τους «γνωστούς – αγνώστους» …συναδέλφους τους, σε αυτήν την ατέλειωτη παράσταση για «κλέφτες κι αστυνόμους».

    1/10/1997. Ασφαλίτης σε διατεταγμένη υπηρεσία που παρακολουθούσε σύσκεψη της ΕΣΑΚ, εντοπίζεται και αφοπλίζεται από τους συνδικαλιστές
    *

    Ελα, όμως, που το φαινόμενο των ασφαλιτών – χαφιέδων – προβοκατόρων, αυτό το κατασκεύασμα των φανερών και μυστικών υπηρεσιών, είναι μια μεθοδολογία τόσο παλιά, όσο και η μεθοδολογία της προβοκάτσιας εκ μέρους των κατασταλτικών μηχανισμών.

    Είναι μια «κολόνια που κρατάει χρόνια» στη Δημοκρατία τους και η αποφορά της είναι πια απόλυτα αναγνωρίσιμη. Αλλωστε, ως προς αυτό, υπάρχουν τα γεγονότα:

    *

    Υπάρχουν, για παράδειγμα, τα ντοκουμέντα (βίντεο, μαρτυρίες) που κατήγγειλε η «Δημοκρατική Συσπείρωση για τις Λαϊκές Ελευθερίες και την Αλληλεγγύη» στον ίδιο τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, για την σε διατεταγμένη υπηρεσία δράση των προβοκατόρικων μηχανισμών, που ξεπηδούσαν μέσα από τους κόλπους των «προστατών του νόμου», στην απεργία της 15ης Δεκέμβρη του 2010. Μέχρι σήμερα, ο κ. Παπουτσής – και παρά τις χτεσινές του «διαβεβαιώσεις» – δεν έχει απαντήσει.

    *

    Υπάρχει το μόλις πριν από ένα χρόνο περιστατικό (κάθε άλλο παρά «μεμονωμένο») και συγκεκριμένα στις 17/6/2010, όταν πιάστηκε κυριολεκτικά στα πράσα ο ασφαλίτης Χρήστος Τασσακόπουλος, στην πορεία του ΠΑΜΕ, να παριστάνει το διαδηλωτή και να επιχειρεί να προκαλέσει ιδανικές συνθήκες για την επέμβαση της Αστυνομίας (έγινε αντιληπτός από τους διαδηλωτές καθώς είχε ασύρματο με τον οποίο επικοινωνούσε με την Ασφάλεια. Οι διαδηλωτές τον ακινητοποίησαν, του πήραν ασύρματο και υπηρεσιακή ταυτότητα).

    Απάντηση

  25. παπα-Ηλία για μια φορά ακόμη με συγκίνησες και το άρθρο σου για μια φορά ακόμη θα βρεθεί στον τοίχο των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης που εμφιλοχωρώ. έχεις τα σέβη μου και την αγάπη μου

    Απάντηση

  26. Posted by παπα-Ηλίας on 2 Ιουλίου, 2011 at 1:02 μμ

    Γιώτα

    Ο Γιώργος Αυγερόπουλος λέει: «Ο κ. Παπουτσής θα πρέπει να ανάψει λαμπάδα στον Θεό που πιστεύει, καθώς μόνο στην καλή του τύχη θα πρέπει να αποδοθεί το γεγονός ότι δεν απολογείται σήμερα για θύματα»…

    Σε ποιον θεό ν’ ανάψει τη λαμπάδα; Και σε ποιον θα απολογιόταν, αν το ρεσιτάλ της πολιτικής και αστυνομικής αλητείας είχε και θύματα;

    Εδώ καταπροδίδουν και ξεπουλάνε την Ελλάδα και αισθάνονται και υπερήφανοι. Και κανένας δεν τους ζητάει λογαριασμό για τα πρωτοφανή εγκλήματά τους!…

    Απάντηση

  27. Posted by παπα-Ηλίας on 2 Ιουλίου, 2011 at 1:08 μμ

    Γιώτα

    Ο Μπογιόπουλος λέει:»Το φαινόμενο των ασφαλιτών – χαφιέδων – προβοκατόρων, αυτό το κατασκεύασμα των φανερών και μυστικών υπηρεσιών, είναι μια μεθοδολογία τόσο παλιά, όσο και η μεθοδολογία της προβοκάτσιας εκ μέρους των κατασταλτικών μηχανισμών».

    Περί αυτού δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία!

    Παρότι πιστεύω ότι εκτός απ’ τους χαφιέδες-ασφαλίτες-προβοκάτορες υπάρχουν και δρουν και ξένοι πράκτορες….

    Το ερωτηματικό είναι: Γιατί το ΚΚΕ κρατεί το φως υπό το μόδιο;

    Απάντηση

  28. Posted by παπα-Ηλίας on 2 Ιουλίου, 2011 at 1:16 μμ

    Έτσι μπράβο ορθά-κοφτά και ξεκάθαρα:

    «Το ποτέ του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ σημαίνει πάντα το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.»

    Είναι ξεδιάντροποι και οι νεκροθάφτες και οι ταγματασφαλίτες….

    Απάντηση

  29. Posted by παπα-Ηλίας on 2 Ιουλίου, 2011 at 1:19 μμ

    Γιώτα, παρομοίως!

    Και σ’ ευχαριστώ, που με τα κείμενα και τα βίντεο, που μου στέλνεις, με βοηθάς σχετικά με την ενημέρωσή μου.

    Απάντηση

  30. Posted by παπα-Ηλίας on 2 Ιουλίου, 2011 at 5:33 μμ

    Γιώτα

    Πληρώνουν, απ’ την τσέπη μας, για να μας δηλητηριάζουν.

    Ελλάς Ελλήνων εφιαλτών και δολοφόνων…

    Απάντηση

  31. Το σκοτάδι δεν είναι ανίκητο…
    2.200 (!!!) δακρυγόνα και κρότου-λάμψης έριξαν την Τετάρτη…
    900.000 ευρώ για χημικά και θεωρίες εισβολής στη Βουλή από το Χ. Παπουτσή

    Σε αγορά ύψους 900.000 ευρώ για 10 χιλιάδες τεμάχια δακρυγόνων και ασφυξιογόνων χημικών βομβίδων προχώρησε το Αρχηγείο της ΕΛ. ΑΣ την περασμένη Πέμπτη, μια μέρα μετά το σκηνικό «χημικού» πολέμου στο κέντρο της Αθήνας. Η ΕΛ.ΑΣ. κρίνει μάλλον ως «θετικές» τις αποδόσεις καθώς η προτεραιότητα της ήταν η προστασία της Βουλής ενώ θεωρίες συνωμοσίας περί οργανωμένου σχεδίου εισβολής στο Κοινοβούλιο διατυπώνει ο Χ. Παπουτσής χωρίς να δίνει λεπτομέρειες.

    Η εντολή για την αγορά των εφοδίων δόθηκε από στη Διεύθυνση Τεχνικών του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. και η αγορά έγινε από το Ισραήλ, τη Γαλλία και της ΗΠΑ.

    Την Τετάρτη 2.200 σχεδόν βομβίδες χημικών και κρότου λάμψης κατανάλωσαν οι άνδρες των ΜΑΤ, σύμφωνα με τη «Realnews». Η υπέρμετρη αυτή χρήση οδήγησε σε έλλειψη χημικών και έτσι η Ελληνική Αστυνομία ζήτησε δανεικά χημικά από τη Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της χώρας. Ο λόγος αυτής της αλόγιστης χρήσης χημικών δεν είναι η κατά βούληση απόφαση ρίψης τους από τους ανδρες της ΕΛ.ΑΣ. μεμονωμένα.

    Το σχέδιο του υπουργείου Προστασίας του πολίτη ήταν η εκκένωση της πλατείας Συντάγματος από τους Αγανακτισμένους την Τετάρτη, σύμφωνα με την «R». Συγκεκριμένα, από την Τρίτη είχαν πραγματοποιηθεί συσκέψεις σε επίπεδο στρατηγών της αστυνομίας, όπου δόθηκαν και οι βασικοί στόχοι για το χώρο έξω από τη Βουλή την επόμενη ημέρα: Σε καμία περίπτωση να μην εμποδιστούν οι βουλευτές κατά την προσέλευσή τους και οι συγκεντρωμένοι στην πλατεία Συντάγματος να περιοριστούν αριστερά από την Όθωνος και αν βρεθεί ευκαιρία να εκκενωθεί η λεωφόρος Αμαλίας.

    Από την πλευρά της η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. κρίνει μάλλον θετικά τις επιδόσεις του Σώματος στη διαχείριση των επεισοδίων, όπως αναφέρει η «Καθημερινή». Υποστήριξε δε ότι η απόφαση των ΜΑΤ ήταν να μην πραγματοποιηθεί γενικευμένη επιχείρηση μέσα στην πλατεία -όπου, όπως υποστηρίζουν, βρίσκονταν κουκουλοφόροι- υπό το φόβο σοβαρού τραυματισμού διαδηλωτών.

    Από τη μία ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ, σύμφωνα με την «Κ» υποστηρίζουν πως ο πρωταρχικός στόχος ήταν να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της Βουλής κατά τη συζήτηση και την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου.

    Από την άλλη χαμηλόβαθμοι αστυνομικοί των ΜΑΤ που συμμετείχαν στις επιχειρήσεις, ισχυρίζονται πως οι επικεφαλής τους είχαν δώσει εντολή για δυναμική αντίδραση μόλις η πίσεση του κόσμου στις διμοιρίες αυξηθεί επικίνδυνα. Ο λόγος; Ο φόβος πιθανής εισβολής διαδηλωτών στη Βουλή.

    Και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής υιοθετεί την ίδια θεωρία περί εισβολής στο Κοινοβούλιο. Μάλιστα μιλά για οργανωμένο σχέδιο αγνώστων να εισβάλουν στη Βουλή και να μετατρέψουν το κίνημα των Αγανακτισμένων σε σύγχρονο αντάρτικο πόλης την Τετάρτη, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα». Μένει βέβαια ένα λογικό ερώτημα να αιωρείται:

    Πώς το υπουργείο γνωρίζει ένα οργανωμένο σχέδιο και οι οργανωτές του παραμένουν άγνωστοι;

    http://tvxs.gr

    Απάντηση

  32. Posted by παπα-Ηλίας on 4 Ιουλίου, 2011 at 5:49 πμ

    Γιώτα καλημέρα

    Πρόκειται για την εβραϊκή προπαγάνδα.

    Της οποίας μαθητές είναι οι «δικοί» μας εεβραιόφορνες και εβραιόδουλοι εφιάλτες.

    Εφευρίσκουν σενάρια. Και τα κακουργήματα, που αυτοί σχεδιάζουν και πραγματοποιούν, τα αποδίδουν στους άλλους.

    Κάθε φορά, που οι Εβραίοι κακουργούν μας δείχνουν απ’ τα ξεπουλημένα «ελληνικά» κανάλια το «ολοκαύτωμα»….

    Απάντηση

  33. Posted by παπα-Ηλίας on 4 Ιουλίου, 2011 at 5:52 πμ

    Γιώτα καλημέρα

    Τα σχετικά με τους παπάδες τα έχω κρατήσει.

    Ο παπα-Ηλίας Κωνσταντόπουλος είναι φίλος μου και παλιός συναγωνιστής.

    Τον παπα-Νεκτάριο τον είδα στα βίντεο. Είναι θαυμάσιος!

    τ

    Απάντηση

  34. Posted by Siglitiki on 12 Ιουλίου, 2011 at 1:15 πμ

    Να ειδοποιούμαι μέσω mail για νέα άρθρα

    Απάντηση

  35. Posted by katerina palaiologou on 11 Ιανουαρίου, 2012 at 5:34 μμ

    giati na se pistepsoume papa hlia?otan EMEIS se plhrwnoume opws plhrwnoume OLOI thn ekklhsia?pou tosa xronia h synadelfoi sou mas exoun flomosei sto psema pou me8odeymena katasteletai ton lao k mas exete kanei upakoua pi8hkia etoima na reixtoun sthn maxh gia to kalo sas?pou h ekklhsia sas paei xeri xeri me to strato(o xrhstos htan eirhnisths alla sthn parelash mprosta apo ta armata einai o papas me thn eikona…)pou san tous politikous trwte k trwte k exete ginei toso xontrh pou de xwrate sthn mercedes?giati na pistepsoume esena papa hlia pou akoma k tous astynomikous symerizesai oi opioi (opws olo to systhma sas) 3eftilizoun thn an8rwpinh a3ioprepeia sthn prwth eykairia….makari na einai alh8ina ta logia sou…alla den mporw na empisteytw kanenan yphreth aytou tou sa8rou systhmatos.

    Απάντηση

  36. Posted by katerina palaiologou on 11 Ιανουαρίου, 2012 at 5:41 μμ

    epishs einai antixrhstianiko na metadideis to misos idios gia allous laous k 8rhskeies!3eftilo dhlwseis peri ebraiwn armozoun sta nazi oxi se ierwmeno.telika oxi mono de se pisteyw alla diakrinw k ena sataniko misos mesa sou.k sy allos enas 3eftilw apatewnas eisai pou spernei fasisto-agaph k dixotomois to lao se malakes k ypermalakes….aisxos !ntropi sas grammateis k farisaioi eiste ypokrites!

    Απάντηση

  37. Αυτα εχουν γινει και αν δεν κανουμε κατι θα ξαναγινουν….Τι καθομαστε????Τι περιμενουμε???Θελουμε να γινουν και αλλα???ΦΤΑΝΕΙ…….(((Και οσο για το τραγουδι που καποιοι μου ειπαν δεν μας αντιπροσωπαιυει ειναι αραβικο…..Να βαλω το τραγουδι τα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα…..Ε οχι δεν θα το βαλω ειναι φθαρμενο και χιλιοειπωμενο…..Και οι ντοποιοι καλλιτεχνες εχουν μουγκαθει δεν βγαλανε ενα νεο……))Ειναι αραφωνο Αιγυπτιακο…..Και λεει για την πατριδα που μας πονα… αυτη τη στιγμη πολλες πατριδες πονανε τα παιδια τους και πιο πολυ η δικια μας πατριδα…..Ειμαστε λιγοι και πανε να μας ξεπουλησουν……

    Μπορει σε καποιους να μην αρεσει… αλλα αρεσει σε μενα και σε αλλους πολλους……Και το βιντεακι μου κανει το γυρω του κοσμου…….Μεχρι και στη Γη του Πυρος στην πολη Πουντα Αρενας…που ειναι στην Παταγωνια!!!!! το ειδαν οι φιλοι μου…και τρομαξαν με αυτα που μας εκαναν και ισως τρομαξουν πιο πολυ με αυτα που θα μας κανουν ακομα…….

    Καλησπερα σας.

    Απάντηση

Αφήστε απάντηση στον/στην παπα-Ηλίας Ακύρωση απάντησης