προς αγανκτισμένους

Αγαπητοί φίλοι

Δεν ξέρω για πόσες μέρες είστε αγανακτισμένοι. Εγώ είμαι μια ζωή. Και όχι, γιατί έχω κάποιο σύνδρομο αγανάκτησης. Αλλά γιατί από μικρό παιδί έζησα κάτω απ’ το ζυγό της ανάγκης και της φτώχειας.

Οι δυο μεγάλες χαρές της παιδικής μου ηλικίας ήταν, όταν στην προσχολική μου ζωή φόρεσα γουρουνοτσάρουχα και στη ν 4η του Δημοτικού φόρεσα πάνινα παπούτσια.
Η φτώχεια μας δεν ήταν αποτέλεσμα της τεμπελιάς μας. Γιατί δουλεύαμε μέρα νύχτα. Στα καπνά και σε όλα τα μέτωπα. Ήταν αποτέλεσμα της κλοπής και της ληστείας του κράτους, των βιομηχάνων και των μεσαζόντων.
Που σημαίνει ότι ήταν αποτέλεσμα της αλυσιδωτής αδικίας.

Η πολιτική και οικονομική ολιγαρχία μπορεί να κλέβει και να ληστεύει απεριόριστα. Παράνομα και νόμιμα. Χωρίς να φοβάται τίποτε.
Έχουμε μπουχτίσει να βλέπουμε και ν’ ακούμε απ’ τα παράθυρα των τηλεοράσεων τους κλέφτες και τους απατεώνες να βρίζουν οι μεν τους δε για τις κλοπές και τις ληστείες και τις απάτες τους.

Είδατε μήπως κανέναν να δικαστεί και να καταδικαστεί; Να μπει στη φυλακή και να επιστρέψει τα κλεμμένα; Κανένας!
Έχουν νομικά και συνταγματικά κατοχυρωμένη την ασυλία της αλητείας και της ασυδοσίας τους. Αλλά…

Η νομική και οικονομική αλητεία και ασυδοσία δεν είναι μόνο εθνικό, αλλά και διεθνές σπορ. Που σημαίνει ότι οι ντόπιοι κλέφτες και απατεώνες είναι συγκοινωνούντα δοχεία με τους διεθνείς. Και έχουν την αμέριστη αλληλεγγύη και συμπαράστασή τους
Με αποτέλεσμα να προαχθούν από κλέφτες και απατεώνες, σε εφιάλτες και προδότες. Έτσι που, όχι μόνο το λαό, να ληστεύουν, αλλά και την ίδια την πατρίδα να προδίδουν και να την ξεπουλάνε.

Και, γι’ αυτό, ακριβώς, σε συνεργασία με τους διεθνείς τοκογλύφους, μεθόδευσαν το τεράστιο χρέος.
Και, τώρα υποστηρίζουν τον παραλογισμό ότι, για να ξεχρεωθούμε, πρέπει να χρεωνόμαστε ολοένα και περισσότερο. Πληρώνοντας ολοένα και μεγαλύτερους τόκους.

Στο όνομα, λοιπόν, αυτού του παραλογισμού ψήφισαν, πριν ένα χρόνο, το μνημόνιο της εσχάτης προδοσίας και υπόγραψαν τη δανειακή σύμβαση της εθνικής δολοφονίας.
Σύμφωνα με την οποία αποφάσισαν την αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτηση της πατρίδας μας από τα κυριαρχικά της δικαιώματα και τα περιουσιακά της στοιχεία!…
Που σημαίνει ότι η μαφία των τοκογλύφων μπορεί να ξεπουλάει, ακόμη και τους αρχαιολογικούς μας χώρους και τις παραμεθόριες περιοχές. Ακόμη-ακόμη και τις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδας μας!…
Και υπάρχουν ακόμη Έλληνες που χειροκροτούν και ζητωκραυγάζουν την έσχατη αυτή προδοσία και δολοφονία της πατρίδας μας….

Και μπαίνει το ερώτημα: Εμείς τι κάνουμε;

Και ασφαλώς θα πούμε ότι εμείς, οι αγανακτισμένοι δεν ανήκουμε στους χειροκροτητές της προδοσίας. Μάλιστα ήρθαμε εδώ για να διαδηλώσουμε την αντίθεσή μας και την αγανάκτησή μας.

Αλλά αρκεί αυτό;

Πιστεύουμε ότι υπάρχει περίπτωση να συγκινήσουμε τους μεταλλαγμένους αυτούς ανθρώπους; Που είναι ολόιδιοι με το θάνατο! Τυφλοί, κουφοί και χωρίς σπλάχνα. Σαν τα ταριχευμένα πτώματα. Συνειδητά ασυνείδητοι και αποφασισμένοι! Για να υπηρετήσουν πιστά τα αφεντικά της παγκόσμιας διαβολοκυβέρνησης. Και ορκισμένοι να φέρουν σε πέρας την έσχατη προδοσία του ξεπουλήματος της πατρίδας μας!…

Ε, και λοιπόν-ίσως πείτε- και τι να κάνουμε; Να πάρουμε τουφέκια, μαχαίρια τσεκούρια και να επαναστατήσουμε;
Σε καμιά περίπτωση! Άλλωστε στην περίπτωση αυτή οι εφιάλτες και οι πάτρωνές τους διαθέτουν περισσότερα όπλα. Είναι προετοιμασμένοι. Και πιθανώς να το εύχονται κιόλας. Για να βρουν έτσι πάτημα και να κάμουν το ληστρικό τους καθεστώς τους ακόμη καταπιεστικότερο και ασφυκτικότερο.

Ο ασφαλέστερος και αποτελεσματικότερος δρόμος και τρόπος αντίδρασης είναι η άμεση και γρήγορη πολιτική οργάνωση.
Το 60% των Ελλήνων είναι εναντίον τους. Και, όπως αυτοί συνεννοούνται μεταξύ τους, για να επιβάλλουν το καθεστώς της έσχατης προδοσίας και του ξεπουλήματος, παρόμοια να βρούμε κι εμείς ένα minimum συναίνεσης. Για να ανατρέψουμε το προδοτικό τους καθεστώς και να αποτρέψουμε την καταστροφή της πατρίδας μας.

Γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να προκηρύξουν σύντομες εκλογές. Να δημιουργήσουν κυβέρνηση συναίνεσης. Και να προχωρήσουν στο ξεπούλημα και της διάλυση της κρατικής και εθνικής μας υπόστασης. Και στην οριστική υποδούλωση στο εφιαλτικό καθεστώς της χρεοκοπίας και της τοκογλυφίας.
Όχι, λοιπόν, παθητική ομφαλοσκόπηση απέναντι στο νεκροταφείο των συνειδήσεων της πολιτικής και οικονομικής ολιγαρχίας.
Αλλά άμεση και γρήγορη οργάνωση για την ανατροπή της εφιαλτικής χρεοκρατίας και την αποτροπή του εξευτελιστικού πλειστηριασμού των πλουτοπαραγωγικών πηγών της πατρίδας μας…

Έτσι ώστε να μην καταντήσει η Βουλή των Ελλήνων από ναός της δημοκρατίας, Βαστίλη της τοκογλυφίας….

Παπα-Ηλίας

https://papailiasyfantis.wordpress.com

Advertisements

33 Σχόλια

  1. Ο/Η ΔΩΔΩΝΗ λέει:
    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.

    4 Ιουνίου 2011 στις 11:51
    >>«ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ» ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΗΓΜΕΝΩΝ «ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΠΡΟΧΑΡΤΩΝ» ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ «ΠΛΑΤΕΙΑΣ»….
    http://logoplokies.blogspot.com/2011/06/blog-post_2179.html
    «….Στην πλατεία γίνεται μια πρωτοφανής διεργασία, με τη συμμετοχή άδολων συμπολιτών μας, πραγματικά αγανακτισμένων για την κατάντια της χώρας και τον τρόπο που επιχειρείται ν΄ αντιμετωπιστεί, οι οποίοι κι αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία και με την παρείσδυση κάθε είδους πλιατσικολόγων, επαγγελματιών της ιδεολογίας, μυαλοφυγόδικων της ζωής και της πολιτικής (κυρίως της γραφικής Αριστεράς), προβοκατόρων, κακοποιών στοιχείων κλπ, κλπ.

    Αυτή η διεργασία, είναι άγνωστο πόσο θα κρατήσει, αλλά ένα είναι σίγουρο : εξελισσόμενη με διαδικασίες σαν την παραπάνω, ποδηγητεμένη από κάθε είδους και μορφής μπαχαλάκηδες και εκδηλούμενη με γενικευμένες επιθέσεις κατά πάντων, δεν πρόκειται να πάει πολύ μακριά.
    Σύντομα, οι μεν κανακάρηδές μας θα διαπιστώσουν πως η Δημοκρατία είναι ένα δύσκολο σπορ, πολύ πιο δύσκολο και περίπλοκο από την κατανάλωση του φραπέ,….»

    [ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΔΩΝΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ]

    Απάντηση

  2. Posted by papailias on Ιουνίου 4, 2011 at 12:40 μμ

    Το κατεστημένο είναι πολυμήχανο και αδίστακτο. Επικίνδυνο ακόμη και για πεπειραμένους. Πόσο μάλλον για ενθουσιώδεις πρωτάρηδες.

    Το διαίρει και βασίλευε «παλιά του τέχνη κόσκινο»…

    Απάντηση

  3. Posted by Κ. ΠΕΡΙΓΙΑΛΗΣ on Ιουνίου 4, 2011 at 12:56 μμ

    ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΥΡΑ ΔΩΔΩΝΗ ; ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΙ ΕΞΑΝΙΣΤΑΣΑΙ ; ΣΑΝ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΣ, ΣΑΝ ΜΥΑΛΟΦΥΓΌΔΙΚΟΣ, ΣΑΝ ΠΟΡΒΟΚΑΤΟΡΑΣ Ή ΣΑΝ ΚΑΚΟΠΟΙΟΣ ; ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΔΟΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ;

    Απάντηση

  4. οκ παπαηλια
    και βεβαια έχεις δίκιο
    δεν πληρώνουμε κανένα χρέος αλλα τοκογλύφους
    οι άνθρωποι είναι τόσο στον κόσμο τους,που συνεχίζουν ακάθεκτοι το έργο τους,και όποιος τους μουτζώνει,και τους λέει κλέφτες ,απαντούν οτι τους διαβαλλουν διάφοροι κύκλοι
    μεταξύ των άλλων χρίζει και ψυχιατρικής παρακολούθησης
    δεν ξέρω αν υπάρχει μέλλον
    ίσως και συγκυβέρνηση να γίνει πάλι στα ίδια
    αλλά να γίνει άρση ασυλίας,έλεγχος λογιστικού χρέους,και όσοι τα φαγανε να τα δώσουν πίσω με δήμευση της περιουσίας τους

    Απάντηση

  5. Posted by papailias on Ιουνίου 4, 2011 at 6:58 μμ

    @ Κ ΠΕΡΙΓΙΑΛΗΣ

    Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε πάντα. Και οι διαφορετικές φωνές μας βοηθούν μερικές φορές να ιδούμε κάποιες πλευρές της πραγματικότητας, που ενδεχομένως δεν τις είχαμε σκεφθεί.

    Πάντως εμείς, ανεξάρτητα από το τι λένε οι άλλοι, πρέπει να συνεχίζουμε το δρόμο μας και να επιμένουμε σ’ αυτό, που πιστεύουμε σωστό.

    Απάντηση

  6. Posted by papailias on Ιουνίου 4, 2011 at 7:19 μμ

    Άνεμε

    Ευχαριστώ πρώτα-πρώτα για τη διόρθωση του τεχνικού λάθους. Κάτι πήγα να διορθώσω και τα ‘κανα χειρότερα.

    Δεν πρόκειται ούτε για τρελούς ούτε για ηλίθιους. Πρόκειται για διεστραμμένους. Που έχουν κάνει την προδοσία συνειδητή τους επιλογή.

    Κάποιοι επιμένουν να πιστεύουν ότι οι άνθρωποι αυτοί απλά δεν βλέπουν το λάθος τους. Και ότι μπορεί και ν’ αλλάξουν.

    Είναι ολοφάνερο ότι υπάρχει μακρόχρονο σχέδιο άλωσης και διάλυσης της Ελλάδας. Εγώ το είχα συνειδητοποιήσει απ’ τον καιρό, που κατέστρεφαν τη Γιουγκοσλαβία.

    Οι φωτιές, πριν απ’ τις εκλογές του ’07 και του ’09, προέρχονταν απ’ τα ίδια κέντρα αποφάσεων.

    Και φοβούμαι ότι είναι πολύ δύσκολο να ξεκολλήσει η λέπρα αυτή απ’ το σώμα της Ελλάδας.

    Γι’ αυτό η αντίσταση στα δολοφονικά τους σχέδια είναι μονόδρομος.

    Καλό κουράγιο!…

    Απάντηση

  7. Posted by papailias on Ιουνίου 4, 2011 at 8:17 μμ

    Από το PRESS.GR

    6 Σχόλια:

    politis είπε…

    Γειά σου ρε πάπα. Τέτοια ράσα θέλουμε, φουστανέλες και όχι φούστες…
    4 Ιουν 2011 5:04:00 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…

    γαμώ!
    4 Ιουν 2011 5:07:00 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…

    ΠΑΠΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΤΑ ΦΑΡΣΑΛΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ «ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΙΑΣ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.
    4 Ιουν 2011 5:39:00 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…

    παπαριες
    4 Ιουν 2011 6:52:00 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…

    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥΤΖΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ
    ΤΟΥ ΛΑΟΥ.ΜΟΥΤΖΩΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ
    ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
    ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ.
    ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ
    4 Ιουν 2011 6:54:00 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…

    Γεια στο στομα σου Παπα Ηλια..

    Εδω που εφτασαν τα πραγματα πρεπει ΟΛΟΙ να ξεχασουν κομματικες τοποθετησεις, ιδεολογιες και τα ρεστα, και να ενωθουν σε μια συμπαγη μαζα, με μονο σκοπο την απομακρυνση των επιορκων πολιτικαντηδων, κι οχι μονον αυτων που ειναι στην Βουλη τωρα.

    Ειναι πολλοι οι υπαιτιοι αυτης της καταστασης, και πρεπει να λογοδοτησουν. Αυτοι που φταινε λιγωτερο ειναι μερικα νεα παιδια που εκλεχτηκαν στις τελευταιες εκλογες, και βρεθηκαν μεσα στη δυνη του κυκλωνα, απειρα και ξεγελασμενα απο τους ‘νονους’ της πολιτικης.. Αυτοι εκαναν την μπαζα τους και ειναι εξω απ’ τον χορο τωρα.

    Ειναι απολυτη αναγκη, αριστεροι, δεξιοι, Πασοκοι, φασιστες ακομα και αναρχικοι, να ενωσουν τις δυναμεις τους γι’αυτον τον αγωνα.

    Υπαρχουν ανθρωποι φωτισμενοι, χωρις πολιτικες προκαταληψεις, με αγαπη για την Ελλαδα και τον λαο μας που μπορουν να δημιουργησουν μια κυβερνηση εθνικης σωτηριας, με μονον σκοπο την ανορθωση της οικονομιας και της εμπιστοσυνης του κοσμου.
    Επισης, η παραδειγματικη τιμωρια των ενοχων αυτης της καταστροφης θα ειναι αναγκαια, για να κατευνασθει η λαικη αγανακτηση.

    Ειθε, λοιπον!

    Απάντηση

  8. Posted by Philemon on Ιουνίου 5, 2011 at 11:54 πμ

    Καλημέρα παπά-Ηλία μου!
    Καλά τα λες αλλά βλέπεις η πλατεία έχει μεταβληθεί στο τηλεοπτικό ζωντανό σόου της εποχής, με έξοδα παραγωγής μηδέν… Τι σκάιδες, τι αντένες, τι ζούγκλες, τι μεγάλα και κρατικά κανάλια, θωπεύουν και γαργαλούν τους θαμώνες , προκαλώντας τους (συγγνώμη για την έκφραση) πρόωρους οργασμούς… Και φαίνεται ότι σε πολλούς αρέσει αυτή η «ανώνυμη δημοσιότητα» που απολαμβάνουν, κατασυκοφαντώντας τις (υποτιθέμενες;) ιδέες τους με βιντεογουόλ και ταρατατζούμ. Θέαμα και ξερό ψωμί…
    Δεν είμαι απόλυτος, μπορεί να κάνω λάθος στην εκτίμησή μου. Το εύχομαι!

    Καλή Κυριακή!

    Απάντηση

  9. Posted by Philemon on Ιουνίου 5, 2011 at 12:12 μμ

    ΥΓ. Αναφέρομαι στην Αθήνα. Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλού.

    Απάντηση

  10. ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ • 4 ΙΟΥΝΗ 2011 Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΗΣ “ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ” ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
    2011-06-04 22:53
    Η Περιεκτική Δημοκρατία, όπως και πολλοί άλλοι καλοπροαίρετοι στον ελευθεριακό και γενικότερα ριζοσπαστικό χώρο της Αριστεράς, υποδεχτήκαμε με θετικά σχόλια και ελπίδα τις “συνελεύσεις των Πλατειών” σαν ένα βήμα για μια πραγματική ειρηνική εξέγερση “από τα κάτω”, παρά την ύποπτη μαζική στήριξη που απολάμβαναν από την αρχή οι συνελεύσεις αυτές από τα ΜΜΕ. Τώρα όμως αποδείχνεται περίτρανα ότι εξαπατηθήκαμε από μια απόλυτα μεθοδευμένη ψευτο-δημοκρατία που εξευτελίζει και την ίδια την έννοια της άμεσης δημοκρατίας, η οποία, αν δεν καταγγελθεί ΑΜΕΣΑ από τους καλοπροαίρετους μέσα στη συνέλευση, θα οδηγήσει όχι μόνο στην οριστική υποταγή των λαϊκών στρωμάτων στην κατοχή των ντόπιων και ξένων ελίτ αλλά και στον ευτελισμό της Άμεσης Δημοκρατίας πριν ακόμη έχουν την ευκαιρία να δοκιμαστούν στη πράξη. Να πώς έγινε η μεθόδευση:
    1) Η συνέλευση, τόσο από έλλειψη πείρας σε παρόμοια εγχειρήματα, όσο και από τη σαφή μεθόδευση συγκεκριμένων συστημικών τάσεων εντός της συνέλευσης με καθοδηγητικό ρόλο σε αυτήν, οδηγήθηκε από την αρχή να παίρνει συνεχώς αποφάσεις σχεδόν επί παντός επιστητού και όχι για το μοναδικό θέμα που μαζεύτηκε ο λαός εκεί να συζητήσει: τα αίτια της κρίσης και να πάρει αποφάσεις για το πως θα οργανωθούν τα λαϊκά στρώματα ν’ανατρέψουν τη κατοχική Χούντα που επέβαλαν οι ντόπιες και ξένες ελίτ και να διώξει την Τρόικα ακυρώνοντας τα Μνημόνια. Γι’ αυτόν το λόγο ήταν και είναι επιτακτικό να ακουστούν αντισυστημικές απόψεις (τα συστημικά ψέματα, άπατες και τους υποστηρικτές τους τα ακούμε κάθε μέρα στα κανάλια!) με σκοπό να οργανωθεί ένα δημοψήφισμα ελεγχόμενο από τις συνελεύσεις στις πλατείες, τις γειτονιές, τα εργοστάσια, τα γραφεία κ.λπ. και μια γενική απεργία διαρκείας που θα ανέτρεπε τη Χούντα και θα επέβαλε μια κυβέρνηση Λαϊκής Ενότητας από εντολοδόχους των συνελεύσεων και όσους βουλευτές θα υιοθετούσαν τις αποφάσεις τους. Οι αντισυστημικές απόψεις δεν μπορεί παρά να έχουν ως ελάχιστο παρονομαστή την άμεση ανάγκη εξόδου από την ΕΕ (και όχι απλά την ΟΝΕ), η οποία επιβάλλει το παγκοσμιοποιημένο σύστημα στη χώρα μας, που δημιούργησε το Χρέος και την κρίση, ώστε να μπουν τα θεμέλια για μια πραγματική δημοκρατία των λαών, την οποία ευαγγελίζεται η συνέλευση. Αντ’ αυτού οργανώθηκε μια συνέλευση-χυλός που περνούσε αποφάσεις σχεδόν επί παντός επιστητού, τις οποίες κατόπιν ειδικές επιτροπές υποτίθεται έβαζαν σε εφαρμογή. Έτσι διασπάστηκε η Συνέλευση και αποπροσανατολίστηκε από τον μοναδικό στόχο της.
    2) Μέσα στη σωρεία των αποφάσεων αυτών, μεθοδεύεται από κάποιους στις 31 Μάη να παρθεί και μια δήθεν ανώδυνη απόφαση για “ΗΜΕΡΑ ΛΑΪΚΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ”, η οποία και περνά χωρίς ουσιαστική συζήτηση, παρά το γεγονός ότι προκαθόριζε τόσο τους στόχους του αγώνα όσο και τον τρόπο “ανάλυσης” τους. Δηλαδή, ουσιαστικά προκαθόρισε τη μορφή που θα έπαιρνε η ¨διαβούλευση¨ αυτή, ώστε να εκφράσει πιστά τις συστημικές απόψεις. Έτσι σύμφωνα με την απόφαση: «Πιθανότατα τα δύο μεγαλύτερα προβλήματα που απασχολούν τη συνέλευση στο Σύνταγμα, αλλά και όλη την κοινωνία είναι δύο και από αυτά πηγάζουν όλα τα άλλα: πρώτον, αντιμετώπιση του προβλήματος του δημοσίου χρέους, δεύτερον, η έλλειψη ή και απόλυτη απουσία δημοκρατικών διαδικασιών στη λήψη αποφάσεων σε αυτή τη χώρα (με δυο λέξεις αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς)». Στην πραγματικότητα, κανένα από αυτά τα “προβλήματα¨ δεν είναι αυτά που εκφράζουν τη σημερινή κρίση. Ούτε η οικονομική κρίση είναι απλά “θέμα δημόσιου χρέους” (όπως υποστηρίζει η συστημική άποψη και επαναλαμβάνει υιοθετώντας την η Λαϊκή Συνέλευση, αλλά είναι θέμα συνολικής κρίσης του καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος γενικά και του Ελληνικού μοντέλου ¨ανάπτυξης” ειδικότερα), ούτε η πολιτική κρίση είναι θέμα “απουσίας δημοκρατικών διαδικασιών στη λήψη αποφάσεων” (άποψη που έμμεσα θεωρεί τη δημοκρατία σαν ένα σύνολο διαδικασιών και όχι σαν πολίτευμα που εξασφαλίζει την πολιτική και οικονομική ισότητα μεταξύ όλων των πολιτών).
    3) Η ιδία η απόφαση μεθοδεύει και τον τρόπο “ανάλυσης” της κρίσης όταν δηλώνει «Για να αποκτήσει πλήρη γνώση ο λαός και να μπορεί να αποφασίσει δημοκρατικά και με καθαρή κρίση αποφασίσαμε: “Το συντομότερο δυνατό…να οργανώσουμε μία ημέρα λαϊκής διαβούλευσης και ενημέρωσης με 4-5 καλεσμένους ομιλητές που να αναπτύξουν όλες τις αντίστοιχες απόψεις σχετικά με την αντιμετώπιση του χρέους και τη δανειακή σύμβαση του μνημονίου.». Και τη μεθοδεύει, γιατί αυστηρά περιορίζει τη συζήτηση της οικονομικής κρίσης στη συστημική άποψη ότι το χρέος είναι η αιτία της κρίσης, αποκλείοντας την αντισυστημική άποψη πως το Χρέος αποτελεί απλά το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της κρίσης.
    4) Με βάση τη μεθόδευση αυτή, η ίδια απόφαση προβλέπει τη δημιουργία “ανοιχτής ομάδας οργάνωσής για την οποία συμμετοχές μπορούν να κατατίθενται στη γραμματεία” . Και φυσικά αυτοί που μεθόδευσαν την παραπάνω διαδικασία σχημάτισαν και την Ομάδα αυτή, η οποία “κατά σύμπτωση” επιλεγεί τους ομιλητές μεταξύ των συστημικών αστέρων της ρεφορμιστικής “αριστεράς¨ που μιλούν βέβαια μόνο για Χρέος κάθε μέρα στα κανάλια, χωρίς ν’αναφέρουν κουβέντα για έξοδο από ΕΕ, αλλά το πολύ κάποιοι από αυτούς για να μιλούν έξοδο από το Ευρώ, που βέβαια κάθε άλλο μας βγάζει από την βαθιά κρίση για γενιές στην οποία μας καταδικάζουν οι ντόπιες και ξένες ελίτ.
    5) Έτσι, χωρίς βέβαια να ρωτήσει καμιά συνέλευση η Ομάδα Οργάνωσης, καλεί για τη Δευτέρα 6/6 γενική συνέλευση όπου θα μιλήσουν οι γνωστοί συστημικοί «ειδικοί» και αστέρες των καναλιών (καθώς και κομματικά στελέχη κάποιοι από αυτούς) για να περάσουν μια δήθεν «εναλλακτική» άποψη για την κρίση, η οποία βέβαια δεν θίγει στο παραμικρό τα πραγματικά συστημικά αίτια της κρίσης και τους αντισυστημικούς τρόπους εξόδου από αυτή!
    Γιάννης Βαρουφάκης: Οικονομολόγος. Σχολιαστής του γνωστού αντιδραστικού site protagon του πασόκου Θεοδωράκη. Μέλος της Δημοκρατικής (γιαλαντζι) Αριστεράς του Κουβέλη.
    Ευκλείδης Τσακαλώτος: Μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και σύμβουλος του Τσίπρα.
    Δημήτρης Καζάκης: Πρώην μέλος της ΣΠΙΘΑΣ, εθνικιστής, υποστηρικτής της πατριωτικής αριστεράς του κεφαλαίου ( ο μόνος από τους συστημικούς “ειδικούς” αυτούς που μιλά για έξοδο από Ευρώ αλλά όχι βέβαια και από ΕΕ!)
    Γιώργος Κατρούγκαλος: Αναπληρωτής Καθηγητής Συνταγματολόγος στο πανεπιστήμιο της Θράκης. Μεσολαβητής του Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας, δηλαδή μεσολαβητής μεταξύ συνδικάτων και καπιταλιστών.
    6) Η ίδια μεθόδευση στήνεται και με πολλά αλλά μέσα, τα κυριότερα από τα οποία είναι να επιτραπεί το στήσιμο περιπτέρου της ΕΛΕ μέσα στη Συνέλευση (προφανώς γιατί θεωρείται… ακομμάτιστη), ενώ πολλά μέλη της συνέλευσης που διαμαρτύρονται γι αυτήν την κατάφωρη παραβίαση του δήθεν ακομμάτιστου χαρακτήρα της συνέλευσης (που δεν επιτρέπει την ανάρτηση ούτε συνδικαλιστικού πανό) αγνοούνται, καθώς και να επιτραπεί πάνω από την κεντρική πλατφόρμα η ανάρτηση πανό για την ΕΛΕ που αποτελεί βέβαια βασικό μέσο διαχείρισης της κρίσης και του χρέους, δηλαδή διαχείρισης του συστήματος!
    7) Προφανώς, ακόμη και να διοργάνωναν εκ των υστέρων (για να ικανοποιήσουν τους αφελείς αντισυστημικούς της συνέλευσης) και άλλη ημέρα διαβούλευσης όπου τυχόν θα καλούσαν ακόμη και κάποιον/ους εκφράζοντας αντισυστημικές απόψεις, θα φαίνονταν σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Αντί δηλαδή να καθιερώσει η Συνέλευση τη δημοκρατική ισηγορία που αποτελεί τη βασική αρχή της άμεσης δημοκρατίας και να καλέσουν ΤΟ ΠΟΛΥ και ένα εκπρόσωπο των συστημικών απόψεων (κανονικά δεν χρειαζόταν καν ν’ ακουστούν οι συστημικές απόψεις που τις ακούν όλοι κάθε μέρα στα κανάλια, ενώ φυσικά ποτέ δεν παρουσιάστηκε η αντισυστημική άποψη για την κρίση!) για ν’ αντιπαραθέσει την άποψη τους στην αντισυστημική άποψη, — ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ–, κάνουν το ακριβώς αντίθετο! Και μάλιστα χειρότερα, αφού σε άλλη συνέλευση (αν γινόταν) θα έπρεπε κάποιος να αντιπαραθέσει αντισυστημικές απόψεις στη μαζική προπαγάνδα που γίνεται στο Σύνταγμα για ΕΛΕ (και φυσικά όλη την αντίστοιχη προπαγάνδα των ΜΜΕ)! Δηλαδή η αντισυστημική άποψη αντί να είναι η κυρίαρχη άποψη και ο κανόνας σε μια λαϊκή συνέλευση που θέλει να αντιπαλέψει το σύστημα έχει καταλήξει, χάρη στη μεθόδευση αυτή, να είναι η εξαίρεση!
    8) Το δίκτυο Περιεκτικής Δημοκρατίας καλεί την ύστατη αυτή στιγμή τη γενική συνέλευση να σταματήσει άμεσα τη μεθόδευση αυτή, ακυρώνοντας την απόφαση για την πρόσκληση των συστημικών οικονομολόγων και, αντίθετα, να οργανώσει μόνο μια συζήτηση μεταξύ αντισυστημικών οικονομολόγων για τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης της κρίσης. Σε περίπτωση που δεν το κάνει αυτό η συνέλευση θα θεωρηθεί μια απόπειρα εξαπάτησης του λαϊκού κινήματος και θα καταγγελθεί δημόσια ως απόπειρα δημιουργίας συναίνεσης «από τα κάτω» για να περάσουν τελικά όλα τα ληστρικά μέτρα των ελίτ.

    4 ΙΟΥΝΗ 2011

    http://www.inclusivedemocracy.org/brochures/28_05_2011_ekklisi_laiki_sinelefsi_sintagma.html

    Απάντηση

  11. Posted by papailias on Ιουνίου 6, 2011 at 7:09 πμ

    Ασφαλώς και συμφωνώ μαζί σας. Αλλά η δυναμική των πραγμάτων οδηγεί προς την κατεύθυνση, που έχει διαμορφωθεί επί του παρόντος.

    Γιατί το σύστημα πρόβαλε κάποιους ανθρώπους και τις απόψεις τους.

    Ενώ η δική σας θέση μάλλον δεν έχει προβληθεί επαρκώς. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω, για παράδειγμα, τι σημαίνει ο όρος «περιεκτική δημοκρατία».

    Αλλά και η συντριπτική πλειονότητα του λαού δεν είναι οικονομολόγοι, πολιτειολόγοι, κλπ.

    Με αποτέλεσμα να μη μπορούν να κατανοήσουν τι τους λένε οι πάσης φύσεως ειδικοί στην απρόσιτη σ’ αυτούς γλώσσα τους.

    Και μάλιστα μέσα σε συνθήκες τέτοιου ασφυκτικού κομφούζιου.

    Απάντηση

  12. Posted by papailias on Ιουνίου 6, 2011 at 10:57 πμ

    Φιλήμονα

    Το ακομπανιάρισμα εκ μέρους των ΜΜΕ, μπορεί να είναι και προβοκάτσια. Δηλαδή: τους υποστηρίζουν αυτοί; Άραγε ύποπτος ο ρόλος τους…

    Κι απ’ την άλλη μεριά δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποια άλλη σοβαρή προσπάθεια.

    Το ΚΚΕ; Φοβούμαι ότι έχει εγκλωβιστεί μέσα στις διαχρονικές αγκυλώσεις του.

    Ο ρεαλισμός και ο πραγματισμός απαιτούν διακριτικότητα και αγώνα.

    Οι πάτρωνές τους έκαψαν τη μισή Ελλάδα και τόσους ανθρώπους, μέχρις να τους φέρουν στην εξουσία. Για να πετύχουν το ξεπούλημα ολάκερης της Ελλάδας.

    Είναι αδίστακτοι και σατανικοί. Που σημαίνει ότι δεν θα παραιτηθούν εύκολα απ’ τα δολοφονικά τους σχέδια…

    Απάντηση

  13. Posted by papailias on Ιουνίου 6, 2011 at 10:59 πμ

    Απ’ τους Ενωμένους Μπλοκερς:

    7 σχόλια:

    4 Ιουνίου 2011 3:09 μ.μ.
    Aνεμος είπε…

    οκ παπαηλια
    και βεβαια έχεις δίκιο
    δεν πληρώνουμε κανένα χρέος αλλα τοκογλύφους
    οι άνθρωποι είναι τόσο στον κόσμο τους,που συνεχίζουν ακάθεκτοι το έργο τους,και όποιος τους μουτζώνει,και τους λέει κλέφτες ,απαντούν οτι τους διαβαλλουν διάφοροι κύκλοι
    μεταξύ των άλλων χρίζει και ψυχιατρικής παρακολούθησης
    δεν ξέρω αν υπάρχει μέλλον
    ίσως και συγκυβέρνηση να γίνει πάλι στα ίδια
    αλλά να γίνει άρση ασυλίας,έλεγχος λογιστικού χρέους,και όσοι τα φαγανε να τα δώσουν πίσω με δήμευση της περιουσίας τους

    4 Ιουνίου 2011 6:41 μ.μ.
    παπαηλιας-υφαντης είπε…

    Πρόκειται για μαριονέτες, χωρίς καρδιά και συνείδηση, που οι καραγκιοζοπαίχτες του εξωτερικού, που τους κατευθύνουν, θέλουν να μας εξωθήσουν ή σε κάποια επανάσταση ή στην πλήρη εξουθένωση…

    Έτσι ώστε να φθάσουν στον απώτερο στόχο τους. Που, έτσι κι αλλιώς, είναι η διάλυση και η υποταγή της
    Ελλάδας.

    4 Ιουνίου 2011 7:42 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…

    Παπά μου, είσαι σπάνια περίπτωση! Θαρρώ πως σε είδα ένα βράδυ εκεί, στην Πλατεία μας και χάρηκα πολύ! Έχεις αληθινή Πίστη μέσα σου και δε φοβάσαι να τη δείξεις! Κι η πίστη σου είναι στον άνθρωπο και στην πατρίδα! Με το να είσαι εκεί δίνεις κουράγιο και κάνεις το βήμα που όλοι αυτοί οι άνθρωποι του θεού δεν κάνουν και ντροπή τους! Αλλά, δεν έχουν ντροπή!
    Εγώ δεν ξέρω αν πιστεύω πια σε Θεό, αλλά ξέρω ότι μπορώ να πιστέψω σε ανθρώπους γενναίους! Προσωπικά, σ’ ευχαριστώ που είσαι Έλληνας και που είσαι κοντά μας!

    4 Ιουνίου 2011 8:26 μ.μ.
    παπαηλιας-υφαντης είπε…

    @ ανώνυμος

    Αν εννοείτε στην πλατεία Συντάγματος, όχι δεν ήμουνα.

    Δεν διαμένω στην Αθήνα.

    Ήμουνα στην πλατεία Δημοκρατίας του Αγρινίου.

    Ευχαριστώ για τα καλά σας τα λόγια.

    Και πιστεύω μαζί σας ότι, αν η Εκκλησία ήταν ζωντανή, και έπαιζε τον αληθινό ρόλο της, δεν θα μπορούσαν οι εφιάλτες και οι τοκογλύφοι να στήνουν παγίδες ολέθρου για την πατρίδα μας…

    4 Ιουνίου 2011 10:08 μ.μ.
    Aνεμος είπε…

    τυφλοί, κουφοί και χωρίς σπλάχνα. Σαν τα ταριχευμένα πτώματα.
    οντως σημερα το πιστευω

    5 Ιουνίου 2011 12:40 π.μ.
    marianaonice είπε…

    Πατέρα Ηλία
    άλλη μια φορά μας συγκινείτε και μας εμψυχώνετε!
    Το σχήμα σας αποκτά νόημα και αξία από την ανθρωπιά σας, το θάρρος σας και την αλήθεια σας!!

    Απάντηση

  14. Posted by π.Σεραφείμ on Ιουνίου 6, 2011 at 11:23 πμ

    Nα σε έχει ο Θεός καλά αδελφέ μου!
    πατήρ Σεραφείμ.

    Απάντηση

  15. Posted by Σατύριος Κάπας on Ιουνίου 6, 2011 at 12:58 μμ

    Μήπως παπά-Ηλία θα έπρεπε πριν γράψεις,ό,τι τελος πάντων γράφεις,
    να διάβαζες και λίγη ελληνική ιστορία.Κι ο Ηρόδοτος,αλλά και οι άλ-
    λοι μεγάλοι ιστορικοί όλο για ρεμούλες,προδοσίες και κλεψιές μιλάνε
    Τώρα μόνο τις βλέπεις;Επίσης αισθάνεσαι ΑΘΩΟΣ για όλη αυτή την κατά
    σταση;Δεν έβαλες καθόλου το χεράκι σου και πουθενά;Λυπάμαι,αλλά ο
    πρώτος ΕΝΟΧΟΣ όλων όσων κατηγορείς είσαι ΕΣΥ κι ΕΓΩ!!Αν με κεντρί-
    σεις θα σου απαγγείλω τέτοιο κατηγορητήριο και για τους δυο μας που δε θά χεις ΠΟΥ να κρυφτείς!!
    Υ.Γ. Ελπίζω να ξέρεις το του Παύλου:»Τοιούτοι ημίν έπρεπον αρχιε-
    ρείς, ως οι υπό σου περιγραφόμενοι»…!!!

    Απάντηση

  16. Posted by papailias on Ιουνίου 6, 2011 at 1:17 μμ

    Πατέρα Σεραφείμ

    Εύχομαι κι εσάς να σας έχει ο Θεός καλά. Για να δίνουμε κουράγιο ο ένας στον άλλο. Μήπως τυχόν και καταφέρουμε να αποδράσουμε απ’ τον Καιάδα, στον οποίο οι εφιάλτες μας έχουν παγιδεύσει.

    Ευχαριστώ για την επικοινωνία

    Απάντηση

  17. Posted by Philemon on Ιουνίου 6, 2011 at 2:57 μμ

    Παπά-Ηλία μου,
    Αν όμως άκουγαν το ΚΚΕ θα ήταν προετοιμασμένοι –θα ήξεραν… Τα είχε πει από το 1999 και υπάρχουν πρακτικά συνεδρίου, όπως μας θύμισε πρόσφατα η Κανέλλη. Αλλά ποιος έδινε και ποιος δίνει σημασία σ΄ αυτά. Εδώ δεν είναι γνωστές οι θέσεις του για τον εργατοπατερισμό και για την πλήρη κατάργηση των …βολευτικών συντάξεων… Αν το άκουγαν -–ακόμα και τώρα— θα αντλούσαν πολύτιμη γνώση, χωρίς να ενταχθούν σε αυτό.

    Φοβάμαι ότι δεν είναι προβοκάτσια αλλά άριστα οργανωμένη παγίδευση.
    Παρεμπιπτόντως, βρήκα ένα ενδιαφέρον κείμενο στο «ΡΕΜΠΕΛΟ BLOG» (6/4/11), αποσπάσματα του οποίου μεταφέρω εδώ:
    “…Για να καταλάβουμε τι έγινε, (σ.σ.: και για την ακρίβεια για να καταλάβουμε «πού θέλουν να το πάνε» αυτό που γίνεται), αξίζει να σταθούμε σε όσα λένε οι «φίλοι των αγανακτισμένων».
    1) Καμία άλλη έννοια, καμία άλλη λέξη δεν έχει αποθεωθεί από την περασμένη Τετάρτη στα ΜΜΕ όσο δύο λέξεις: «Αγανακτισμένοι» και «αυθόρμητο». Το αποκορύφωμα ήρθε από τον Πεταλωτή: Κι αυτός δήλωσε, χτες, λάτρης των «αγανακτισμένων». Κι αυτός εμφανίστηκε οπαδός του «αυθορμητισμού» τους!
    «Ζήτω η αγανάκτηση των μαζών» (!), λοιπόν, με μια, όμως, προϋπόθεση: Οτι η αγανάκτηση δε θα οργανωθεί, δε θα έχει στόχευση, δε θα αποκτήσει ορίζοντα, αλλά θα παραμείνει στον αστερισμό του… «αυθόρμητου». Σε αυτή την περίπτωση θα έχει στο πλευρό της από την κυβέρνηση μέχρι τη ΝΔ, από το MEGA μέχρι τον ΣΚΑΪ!
    Οσο, επομένως, η «αγανάκτηση» είναι «αυθόρμητη», έχει καλώς. Αλλά γιατί σπεύδουν να θωπεύσουν το «αυθόρμητο» και να το αντιπαραβάλουν με το «συνειδητό»; Γιατί επαινούν τον «αγανακτισμένο», αλλά πετροβολούν τον «συνειδητοποιημένο»; Γιατί κολακεύουν τον «αγανακτισμένο», αλλά συκοφαντούν τον «οργανωμένο»; Και γιατί δεν πρέπει ο «αγανακτισμένος» να εκδηλώνει την αγανάκτησή του «οργανωμένα»;…
    Σήμερα, συνεπώς, αφού οι υπεύθυνοι των λαϊκών δεινών δεν μπορούν να αποτρέψουν την «αγανάκτηση», δίνουν όλο το βάρος τους ώστε να σκοτώσουν το «έμβρυο» του μετασχηματισμού της αγανάκτησης σε συνειδητή οργάνωση και σε συντονισμένη πάλη ενάντια σε όσους και σε όσα προκαλούν την αγανάκτηση.
    «Μείνετε… αυθορμήτως αγανακτισμένοι», συνιστούν στην πλατεία οι «φίλοι των αγανακτισμένων». Και επιμένουν: «Κρατήστε την αγανάκτησή σας μακριά από κάθε οργάνωση». Πασχίζουν να κρατήσουν μακριά την αγανάκτηση ή ακόμα και να την στρέψουν ενάντια στο οργανωμένο εργατικό – λαϊκό κίνημα.
    Λογικό: Οσο ο «αυθορμήτως αγανακτισμένος» διατηρείται σε κατάσταση «ανοργάνωτου αυθορμητισμού», τόσο μειώνονται και οι κίνδυνοι να μετατραπεί σε «συνειδητοποιημένο», σε «χειραφετημένο», σε «αποφασισμένο», σε «εξεγερμένο» και σε «επαναστατημένο».
    Το θέμα, λοιπόν, είναι να αποτρέψουν τη μετατροπή της «αγανάκτησης» σε συλλογική δράση. Θέλουν να καπηλευτούν τη δίκαιη «αγανάκτηση». Να την ενσωματώσουν μετατρέποντάς την σε ένα ανώδυνο, ξεστρατισμένο άχτι. …
    3) Οι χτεσινοί «εισαγγελείς» της «ανομίας», της «αναρχίας», της «κοινωνικής αταξίας» που προκαλούν οι διαδηλώσεις, μεταμορφωμένοι πλέον, ξεκινούν τη θωπεία και την κολακεία προς τους «αγανακτισμένους» εξηγώντας ότι η «λατρεία» τους οφείλεται στο εξής γεγονός:
    «Στην πλατεία είναι όλη η κοινωνία», «στην πλατεία είναι και οι επιχειρηματίες», όπως διαλαλούσε χτες ο ΣΚΑΪ.
    Φανταστείτε, δηλαδή, τη χαρά τους αν κατάφερναν να μετατρέψουν την πλατεία σε «πανεθνικό σύμβολο συναίνεσης», όπου θα κατέβαινε μέχρι και ο Παπανδρέου, ο ίδιος δηλαδή που όταν τον ρωτούν δεν έχει πρόβλημα να απαντά ότι αν ήταν εργαζόμενος θα κατέβαινε κι αυτός στις πορείες (!) ή ο Σαμαράς που χτες πήρε επ’ ώμου στην κοινοβουλευτική του ομάδα τους «αγανακτισμένους»!
    Αλλά πόσο «ακηδεμόνευτος» είναι ο χαβάς των βάρδων του «Λαός και Κολωνάκι»; Τελικά, πόσο «ακηδεμόνευτο» είναι το κήρυγμα που ξεχειλίζει από τη λογική του «όλοι το ίδιο είμαστε»; Μήπως αυτή δεν είναι η άλλη όψη του «όλοι μαζί τα φάγαμε»;…”

    ΔΗΛΑΔΗ, ΠΡΟΣΘΕΤΩ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ «ΕΝΟΧΟΙ»,…
    ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΑΥΘΜΗΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΕΘΥΝΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΣΤΟΧΩΝ, ΜΟΥΝΤΖΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ…
    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΧΝΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΟΥΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ! ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ…
    ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ…

    Απάντηση

  18. Posted by papailias on Ιουνίου 6, 2011 at 6:48 μμ

    Φιλήμονα

    Το πρόβλημα με το ΚΚΕ είναι ότι ναι μεν έχει σωστές θέσεις, αλλά είναι φορτωμένο με τις προκαταλήψεις δεκαετιών, που διαμόρφωσε το εθνικόφρον κατεστημένο σε βάρος του.

    Κι από το άλλο μέρος είναι, όπως και παραπάνω έγραψα, οι κάποιες εγγενείς (θέμα θρησκείας, κλπ)αγκυλώσεις.

    Όσο για το «Ρέμπελο μπλογκ»; Λέμε περίπου τα ίδια πράγματα…

    Απάντηση

  19. Posted by papailias on Ιουνίου 6, 2011 at 6:56 μμ

    Φίλε Σατύριε Κάπα.

    Τα γραφόμενά σου μου θυμίζουν το «μαζί τα φάγαμε» του Πάγκαλου. Ισχυρισμός, που, στην περίπτωσή του, διαψεύδεται απ’ τα ίδια του τα κιλά.

    Απάντηση

  20. Posted by Σατύριος Κάπας on Ιουνίου 6, 2011 at 10:53 μμ

    Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε π.Ηλία είναι η απάντησή σου,οπότε δε χρειάζεται ούτε να ξανασχοληθώ μαζί σου και πολύ περισσότερο να σε
    υποχρεώνω να διαβάζεις τα γραφόμενά μου και να απαντάς επιδερμικά!!

    Απάντηση

  21. Posted by Philemon on Ιουνίου 7, 2011 at 10:28 πμ

    Καλημέρα παπά-Ηλία,
    Επειδή «Συλλογάται καλά όποιος συλλογάται λέφτερα», στέλνω και τον παρακάτω σύνδεσμο ως συμβολή στον προβληματισμό που αναπτύσσεται στο ιστολόγιό σου:
    http://teddygr.blogspot.com/2011/06/blog-post_07.html

    Απάντηση

  22. Posted by Philemon on Ιουνίου 7, 2011 at 10:38 πμ

    Να με συγχωρέσεις για το δεύτερο «σεντόνι». Ξέρεις, ο λόγος που επιμένω τόσο, είναι το «Δεν ξέρω για πόσες μέρες είστε αγανακτισμένοι. Εγώ είμαι μια ζωή.» Έτσι νιώθω κι εγώ.
    Σχετική είναι και η παρακάτω επιστολή:

    Γράμμα στον Γιώργο για το ψήφισμα της Πλατείας

    Φίλε και συναγωνιστή Γιώργο,

    Ας μη μασάμε πια τα λόγια μας. Αυτό το ψήφισμα της 30ης Μαΐου, της «Συνέλευσης της Άμεσης Δημοκρατίας» από τον Λ. πύργο, που δημοσίευσες, δεν είναι ψήφισμα του Λ. Πύργου, ούτε είναι ακαπέλωτο. Είναι ολόιδιο με της Αθήνας και η Αθήνα το συνέταξε κάτω από τρόμο και υποκρισία μη και την πούνε καπελωμένη από κόμματα! Ούτε ένα πραγματικό πολιτικό αίτημα, πέρα από ευχές και όμορφα λόγια μη και μας παρεξηγήσουν, περιέχει.

    Λυπάμαι ειλικρινά για τους αριστερούς που είναι εκεί και μεταμφιέστηκαν σε ακομμάτιστους, βάζοντας κάτω από τα σκέλια τους την ιδεολογία και το κόμμα τους. Λυπάμαι που υποτάσσοντας την πείρα και τις ιδέες τους στο δήθεν αυθόρμητο, συνηγορούν σε ψηφίσματα που είναι φτυστά η συνταγή του Πεταλωτή και του ΣΚΑΪ.

    Ας παρακάμψουμε προς στιγμή το πόσο φταίει η Αριστερά . Τώρα θα φταίνε και αυτοί οι αριστεροί που αντί να απαντήσουν μαχητικά στην εξουσία, στηριζόμενοι στην ιδεολογία τους που δοκιμασμένα είναι η μόνη που μπορεί να δώσει νέα πολιτική διέξοδο στη κοινωνία από τη κρίση, προσκυνούν στις προδιαγραφές της πλατείας που έβαλε η αστική τάξη.

    Εκεί στο Λ. Πύργο είναι όλοι βαθιά πολιτικοποιημένοι, το ίδιο όπως στην Αθήνα. Ας αφήσουν τα περί αυθόρμητου. Όλοι ξέρουν τι κάνουν και το κάνουν συνειδητά. Και κάποιοι αριστεροί, επειδή η Αριστερά δεν έκανε, λένε, έγκαιρα δυστυχώς αυτό που έπρεπε, κατέληξαν να αρνούνται τον εαυτό τους και να εκχωρούν το έδαφος στους δήθεν απολίτικους.

    Πέρασα ώρες στο Σύνταγμα μελετώντας από κοντά τους ανθρώπους του. Δεν ξεγελιέμαι για τίποτα. Άνθρωποι των χθεσινών διαδηλώσεων το έπαιζαν ακομμάτιστοι! Δεν ήταν μόνο οι απατημένοι του δικομματισμού που νοιώθουν προδομένοι και θέλοντας να κρύψουν την ατομική ενοχή, εφορμούν ενάντια σε όλα τα κόμματα αλλά στη πράξη σημαδεύουν τα κόμματα της Αριστεράς. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ανένταχτοι κομμουνιστές και αριστεροί είναι εκεί και κρύβουν το πρόσωπό τους. Ντροπή!

    Γιώργο, μεγαλύτερη ξευτίλα για αριστερούς δεν ξαναγνώρισα. Να ντρέπονται γι αυτό που είναι! Στρίμωξα πολλούς και όταν τους έφερα προ των ευθυνών τους άρχισαν να «θυμούνται» ότι είναι αριστεροί και το πρόβλημα απαιτεί αριστερή λύση και παρέμβαση. Όμως δεν λύνεται έτσι το θέμα των πλατειών. Ολόκληρος μηχανισμός της αστικής τάξης τις ελέγχει. Για εμάς στενοχωριέμαι. Ούτε μετά τον εμφύλιο ούτε επί χούντας που ήταν άκρως επικίνδυνο, δεν έκρυβαν οι αριστεροί έτσι τη ταυτότητα τους.

    Παρατηρώντας την δήθεν «Άμεση Δημοκρατία» που θέλει να καταργήσει/αντικαταστήσει δημοκρατικούς θεσμούς, κόμματα και συνδικάτα κατακτημένα με αγώνες και αίμα, στο όνομα της διαφθοράς των ανθρώπων της άρχουσας τάξης που τα κατέλαβαν και, εξομοιώνοντας τα κόμματα, τα συνδικάτα και τους συνδικαλιστές που μάχονται και χύνουν αίμα για το συμφέρον του λαού, με τους καταπιεστές του λαού, μου έρχονται τρομακτικοί συνειρμοί στο νου. Δεν είναι τόσο μακριά η ιστορική μνήμη για το πώς χρησιμοποίησαν παρόμοιες, καλά προετοιμασμένες από πριν, διαθέσεις του κόσμου, οι μηχανισμοί του ολοκληρωτισμού και της άρχουσας τάξης. Δεν πρέπει να ρίξουμε εμείς ποτέ νερό σε έναν τέτοιο μύλο.

    Συγνώμη Γιώργο, αλλά «έχω σαλτάρει» και εγώ. Δεν γίνεται να τα δικαιολογούμε όλα κάτω από τα λάθη της Αριστεράς. Και εμείς σαν αριστεροί έχουμε ευθύνη και μάλιστα μεγάλη.

    31/5/11

    Πηγή: aristeripolitiki.blogspot.

    Απάντηση

  23. Posted by Philemon on Ιουνίου 7, 2011 at 10:42 πμ

    @Σατύριος Κάπας
    Είναι όντως απαράδεκτα επιδερμικός ο παπά-Ηλίας. «Πετσί και κόκαλο» που λέμε.

    Απάντηση

  24. Posted by papailias on Ιουνίου 7, 2011 at 2:29 μμ

    Φιλήμονα

    Πρόκειται για ωραία κείμενα. Που βρίσκονται μέσα στα πλαίσια του προσωπικού μου προβληματισμού. Και γι’ αυτό πολύ σ’ ευχαριστώ.

    Βέβαια η συμπαράταξη των δολοφόνων και προδοτών (πολιτικών, δημοσιογράφων.κλπ) με τους «αγανακτισμένους» δεν με πείθει ότι σώνει και καλά είναι όργανά τους.

    Γιατί στην καπηλεία και στα καπελώματα είναι «μανούλες».

    Και βέβαια ένα ακέφαλο κίνημα χωρίς προσανατολισμό και μπροστάρη δεν λέει τίποτε. Σιγά-σιγά θα ξεφουσκώσει.

    Αλλά από το άλλο μέρος διαφαίνεται ο προβληματισμός σχετικά με την πολιτική της Αριστεράς. Που μαρτυρεί ότι κι εκεί κάτι δεν πάει καλά. Αλλά που μπορεί κανείς να μην το επισημαίνει ή να μην τολμάει να το πει.

    Και βέβαια πρέπει να λαβαίνουμε υπόψη μας και την αντικειμενική πραγματικότητα. Ότι δηλαδή η κοινωνία αυτή θέλει ν’ αλλάζει κάθε φορά το χρώμα του τέρατος. Αλλά χωρίς κάποιο τέρας δεν κάνει.

    Και ότι μπορεί να βλέπουν το καλό, αλλά σε τελική ανάλυση να μην το θέλουν. Να μην τους συμφέρει…

    Που σε τελική ανάλυση σημαίνει ότι η παγίδα, που μας έχουν στήσει οι ντόπιοι εφιάλτες και οι διεθνείς δολοφόνοι, είναι πολύ καλά μελετημένη. Ώστε να μη μπορούμε εύκολα να αποδράσουμε…

    Απάντηση

  25. Posted by Philemon on Ιουνίου 7, 2011 at 3:16 μμ

    Αγαπημένε και σεβαστέ μου φίλε παπά-Ηλία,
    Δεν λέω ότι είναι όργανά τους –δεν μου αρέσει το τσουβάλιασμα και το ξέρεις– αλλά ακριβώς αυτό που λες κι εσύ: Ότι η παγίδα είναι πολύ καλά στημένη. Και μένα με προβληματίζει αυτό το συγκλονιστικό που γράφεις: « Ότι δηλαδή η κοινωνία αυτή θέλει ν’ αλλάζει κάθε φορά το χρώμα του τέρατος. Αλλά χωρίς κάποιο τέρας δεν κάνει.»
    Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση πάντως μια σημαία που είδα στο Σύνταγμα: Μέσα στον κύκλο των αστεριών της ΕΕ ένας αγκυλωτός σταυρός –μια σημαία που ελάχιστους εκπροσωπούσε και που προκάλεσε την οργή αυτού του ζωντανού μνημείου του γερμανικού …πολιτισμού που ονομάζεται «Μπιλντ»!
    Και να σκεφτείς ότι αυτή τη στιγμή στις Βρυξέλλες ετοιμάζονται να αποφασίσουν, οι εθνικοί προϋπολογισμοί να παίρνουν υποχρεωτικά έγκριση από την Κομισιόν…. Το άκουσα από φιλομνημονιακό παράγοντα , που το επιδοκίμαζε, σε κατά τα άλλα «φιλο-αγανακτισμένο» κανάλι.
    Μέγκενη δηλαδή!
    Γι΄ αυτό ο ΓΑΠ εμπαίζει απροκάλυπτα την «πλατεία». Γιατί έχει πολλούς (φανερούς και κρυφούς ) συμμάχους και το ξέρει…
    Λέει λοιπόν:
    «Δικαίως πολλοί αγανακτούν με όσα βιώνουν. Αυτό το κίνημα να εξελιχθεί σε ένα πραγματικό κίνημα πολιτών που αντιδρούν σε κάθε ανομία, κάθε παρανομία, κάθε ρουσφέτι, κάθε χαριστική μεταχείριση, κάθε περιστατικό διαφθοράς, αυθαιρεσίας, αδικίας. Κάθε φακελάκι, κάθε συναλλαγή κάτω από το τραπέζι, κάθε πρακτική που μας υποτιμά και δεν μας σέβεται. Eμείς είμαστε αντιεξουσιαστές στην εξουσία. Και σύμμαχός μας ο λαός που ζητά την αλλαγή. Σήμερα εκδηλώνουν την αγωνία τους και το καταλαβαίνουμε όλοι καλά. Ακόμα καλύτερο είναι αυτή η αγωνία να γίνει πρόταση και δράση, συμμετοχή για να βρούμε μαζί με τους πολίτες συγκεκριμένες λύσεις. Σ’ αυτό προσθέτω και την αρχή που έχω διατυπώσει από το ξεκίνημα της θητείας μας. Η αλλαγή της πατρίδας μας είναι υπόθεση όχι μιας κυβέρνησης, αλλά ενός ολόκληρου λαού».

    ΥΓ. Προβληματισμός σχετικά με την πολιτική της Αριστεράς, ιδίως αυτής που δεν πιστεύει σε ευρωμονόδρομους (και από την οποία ως πολίτης, ποτέ οπαδός, έχω περισσότερες απαιτήσεις), πρέπει πάντα να υπάρχει!

    Απάντηση

    • ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΗΣ «Μπιλντ»! ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΒΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΣΟΣΜΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΙ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ- BILDERBERG ;
      ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 300 ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΟΠΟΣ ΟΙ ΔΥΣΟΣΜΕΣ ΒΛΕΝΕΣ :
      Ο Γιώργος Παπανδρέου,
      Ο Κώστας Καραμανλής,
      Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης,
      Η Ντόρα Μπακογιάννη,
      Ο Γιώργος Αλογοσκούφης,
      Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος,
      Ο Μιχάλης Παπακωνσταντίνου,
      Ο Αντώνης Σαμαράς,
      Ο Άννα Διαμαντοπούλου,
      Ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
      Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου.
      ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΟΠΟ ;;;

      Απάντηση

  26. Posted by papailias on Ιουνίου 8, 2011 at 5:29 πμ

    Κι όμως, Φιλήμονά μου, και πάλι εγώ δεν πείθομαι ότι οι «αγανακτισμένοι» είναι με το μέρος των μεταλλαγμένων. Των ταριχευμένων, απ’ την Μπίλντεμπεργκ, πτωμάτων.

    Είναι εναντίον τους. Κι όπως αυτοί, οι ξεδιάντροποι, προσπαθούν να καπελώσουν το λαό, το ίδιο κι εμείς να παλέψουμε να απαλλάξουμε αυτούς τους ανθρώπους απ’ το οποιοδήποτε καπέλωμα.

    Βέβαια χρειάζεται να τοους ρωτήσει κάποιος για το πού πήγε εκείνο το εκατομμυριάκι το Τσουκάτου. Και τα τόσα άλλα. Πάνω ή κάτω απ’ τα τραπέζι τα σουφρώνουν..

    Γιατί και τώρα τσεπώνουν αυτοί, που μιλούνε για «τιτανικούς», κλπ, απ’ τους διεθνείς τοκογλύφους τιτάνιες μίζες…

    Απάντηση

  27. Posted by Philemon on Ιουνίου 8, 2011 at 9:19 πμ

    Καλημέρα παπά-Ηλία μου,
    Δεν τσουβαλιάζω, όπως είπα και παραπάνω. Σίγουρα ο πολύς κόσμος που πάει τις Κυριακές –και καλά κάνει– είναι άδολος. Αυτοί που την έχουν στημένη εκεί κάθε μέρα και αποτελούν την «αόρατη ηγεσία» όμως, είναι …άλλο ανέκδοτο. Αυτά που γράφω ισχύουν μόνο για το Σύνταγμα. Και σίγουρα δεν πιστεύω ότι έχουν την οποιαδήποτε σχέση με αυτά που συμβαίνουν στις άλλες πόλεις. Αν ερχόσουν εδώ και περιδιάβαζες το Σύνταγμα τις καθημερινές κι εσύ τα ίδια συμπεράσματα θα έβγαζες, αβίαστα.

    Πέρα από αυτά, πάντως, που ίσως έχουν δευτερεύουσα σημασία, έχω αρχίσει να πιστεύω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ότι χωρίς αποδέσμευση από την λεγόμενη «Ευρωπαϊκή Ένωση» δεν μπορεί να γίνει τίποτα που να μας βγάλει από το καθεστώς της νεοαποικιοκρατίας. Δύσκολο; Βουνό! Αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Πάντως ο Κορέα στον Ισημερινό έδιωξε κακήν κακώς τους τοκογλύφους, όπως ξέρεις. Όταν φτάνει το μαχαίρι στο κόκκαλο χρειάζονται κότσια.

    Απάντηση

    • ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ

      Η «πλατεία» έχει τη δική της ιστορία και ξέρει ποιοι «είναι ίδιοι»

      ΑΛΛΑ!!!
      ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΕΙΚΤΗΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΣΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΓΙΑ ΣΦΑΓΗ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΜΑΙΑ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΝΤΡΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΑΝΤΡΙ

      ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΥΓΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ .

      ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ!!!

      ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΗΧΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ !!!
      ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ !!!

      ΚΑΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥ ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ!!!

      ΠΑΡΟΛΟ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΕΚΟΥΣΙΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΜΑΣ- ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

      ΤΟ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΑΝ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΦΑΣΙΣΤΩΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε ΩΣ ΥΠΟΣΤΥΛΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ..

      ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ .ΚΑΙ ΙΣΟΣ ΘΕΩΡΗΣΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!

      Η ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΗΞΗΣ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ!!!

      ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΟΙΤΑΤΑ ΠΑΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ’’ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ’’
      http://blackblogofcommunism.blogspot.com/
      BLACK BLOG OF COMMUNISM

      http://sfoulidis.landofheroes.org/ethniki02/antistasi03.htm
      ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΑΜ – ΕΛΑΣ – ΚΚΕ

      http://sfoulidis.landofheroes.org/ethniki02/boulgaroi09.htm
      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ

      http://sfoulidis.landofheroes.org/symfonia/symfonia1.htm
      ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΚΕ – ΓΕΡΜΑΝΩΝ
      ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ
      Ε.Λ.Α.Σ. (Ο.Μ.Μ.) και Γερμανικής Ανωτάτης
      Στρατιωτικής Διοικήσεως Μακεδονίας-Αιγαίου.

      ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ;;;

      ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΥΣΙΚΑ !!!
      ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟ Κ.Κ.Ε !!!

      ΟΠΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑ .
      ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΜΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΜΟΥ !!!

      ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΟΛΑ!
      ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ!!!
      ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΗΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!!!

      ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΗΧΗΣΗΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ !!!

      ΔΙΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!
      ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΤΙ ΙΔΗ ΕΧΕΙ ΣΤΕΝΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
      ΙΣΑ ΠΟΥ ΧΩΡΑΜΕ .
      ΣΤΥΛΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ !!!

      Απάντηση

  28. Posted by papailias on Ιουνίου 9, 2011 at 6:55 μμ

    Φιλήμονα, καλησπέρα

    Ο Νίκος Μπογιόπουλος είναι σίγουρα μαι πολύ δυνατή πέννα. Και ασφαλώς πιάνει το σφυγμό της πραγματικότητας.
    Το «όλοι ίδιοι είναι» είναι ασφαλώς εφεύρημα των μαφιόζων του δικομματισμού. Για να ψαρεύουν στα θολά.
    Σχετικά με το προηγούμενο σχόλιό σου έχω να πω ότι εγώ αυτόν τον καιρό είμαι καζακικός. Που σημαίνει ότι η επιστροφή στη δραχμούλα είναι ίσως η σωτηρία μας. Αλλά η έξοδος απ’ την ΕΕ είναι πιθανώς επικίνδυνη, δεδομένου ότι καιροφυλακτούν οι Τούρκοι. Και ενδεχομένως και άλλοι…

    Απάντηση

  29. ( Η ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ
    ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ !!!

    1) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ( ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ) ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΙΤΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ !!!

    2) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ !!!

    3) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΤΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ

    4) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΛΑΝΟ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 300 !!!

    5)ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΞΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΘΛΙΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟΑΤΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΩΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΤΩΣΕΙ ΜΥΤΗ

    6) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΤΗ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ

    7) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ( ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ )

    8) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟΥΣ 300 ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    9)ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ( ΟΛΑ!!! ) ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1974 – 2011 ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!!!

    10) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΙ

    http://www.nwo.gr/story.php?title=mia-anakalypsi-poy-me-ekane-na-min-mporo-na-koimitho-to-illuminati-game-mas-mila-apeytheiasi-apolyti-syndesi-me-to-kinima-aganaktismenoi

    11) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ( ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ! )ΝΑ ΤΟΝ ΘΕΩΡΗΣΗ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ !!!

    13) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΠΑΙΤΕΣ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΠΙΝΑΜΕ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ !!!
    14) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΙΤΗ !!! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ !!!

    15) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΕΙ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ . ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΔΑΕΙΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΒΟΛΕΨΑΚΟΙΔΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ;

    16) Η ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ;

    17 ) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΗΝ Ν.Τ.Π ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΙΜΑ !!!

    18 ) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΟΤΙ ( ΑΔΙΚΩΣ!!! ) ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΗ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ

    19) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΙΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ.!!!

    20 )ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΙΝΙ !!!ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΑΡΙ !ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ!!!

    21) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ 300 ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ !!!

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ:
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!
    ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΟΥΝ !!!

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ !!!
    ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ!

    ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥΣ ;
    ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ;

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ !!!
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

    ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
    ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ;;;

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ !!!

    ΑΥΤΑ ΤΑ 300 ΠΕΡΙΤΤΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΡΕΓΞΑΝ ΣΤΟ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ !!!

    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!

    ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ !!!

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ .

    ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΥΝ ΟΙ 300 ΔΟΥΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ !!!

    ( ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΕΝΕΞΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ !!!

    ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ
    ΚΑΙ ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ !!! ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !!!
    52.51.87.4
    ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΑ…. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΕΛΊΔΑ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΈΝΩΝ
    http://real-democracy.gr/fora/afypnisi-toy-kinimatos
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ ΤΗΝ ΛΈΩ ΑΡΙΣΤΕΡΉ;

    Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΣΑΪΤ ΛΕΕΙ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ!!!
    ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ.

    ΔΕΙΧΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΚΥΚΛΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΧΩΡΕΙΣ ΔΙΕΞΟΔΟ !!!

    ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΒΟΥΛΗ ΜΑΖΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ !!!

    ( ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΤΗ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΣΗΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;;;;;;;; )

    ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΚΟΜΟΝΟΦΑΣΙΣΤΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ !!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: