στον αγύριστο…

Λένε για τους πολιτικούς
ότι «δεν έχουν μπέσα»…
Μ’ αν, σ’ όσα λεν, τ’ αντίθετα
Πιστεύεις, «θα ’σαι μέσα»!…

Δεν έλεγαν: «Στους Έλληνες
Ανήκει η Ελλάδα»!
Και τώρα, για πατρίδα μας,
Μας δείχνουν τον Καιάδα;

Το δίλημμα «σοσιαλισμός
(Θέταν), ή βαρβαρότητα»!
Και τώρα με φασιστική
ληστεύουν αγριότητα…

Των κλεφταράδων έλεγαν
Θα πλήρωνε το σόι…
Και τώρα πάλι γδέρνονται
Τα θύματα, οι αθώοι!

Όλοι «σεμνοί και ταπεινοί»
Δεν λένε ότι θα ’ναι;
Κι άρπαγες λύκοι γίνονται,
Όταν μας κυβερνάνε!….

Κι ύστερα απ’ την τόση τους
Βάναυση χυδαιότητα,
Για…ευνομία μας μιλούν
Και…δημοκρατικότητα!

Ποια σκέψη εφιαλτική
Κι άρρωστη φαντασία
Θα ’κρυβε τόση διαστροφή
Και τέτοια προδοσία!…

Χαιρόταν η Ελλάδα άλλοτε
Αθηναίους και Σπαρτιάτες…
Κι έφτασε να την κυβερνούν
Μαφιόζοι κι εφιάλτες….

Ως πότε αυτό το καθεστώς
Θ’ ανέχεστε το χείριστο;
Εδώ και τώρα διώξτε τους!
Στείλτε τους «στον αγύριστο»!…

Παπα-Ηλίας
https://papailiasyfantis.wordpress.com

Υ.Γ. Κυκλοφορήθηκε, προεκλογικό διαφημιστικό έντυπο (20Χ28), 85 σελίδων, για λογαριασμό του συνδυασμού «Σύγχρονο Αγρίνιο» του νυν Δημάρχου Αγρινίου.
Πόθεν και γιατί η δαπάνη για την πολυτελή αυτή έκδοση; Που κατά πάσα πιθανότητα θα μοιράστηκε σε, χιλιάδες αντίτυπα (στα σπίτια)-και όχι μόνο-τους αχανούς πλέον Δήμου του Αγρινίου.
Όταν οι δημότες δεινοπαθούν να τα βγάλουν πέρα. Και χρυσοπληρώνουν ακόμη και το νεράκι του Θεού και του Αχελώου!…

παπα-Ηλίας

5 Σχόλια

  1. ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ για δημόσιο διάλογο και έκφραση!

    Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010
    ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    Γράφει η ΕΝΕΔΡΑ
    Σύμφωνα με το Υπ. Εσωτερικών http://ekloges-prev.singularlogic.eu/v2009/pages/index.html στις βουλευτικές εκλογές του 2009 τα τελικά αποτελέσματα είχαν ως εξής:
    Στο σύνολο των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων (9.933.385)ψήφισαν το(70,92%).
    Δηλαδή ψήφισαν 7.044.756 ψηφοφόροι.
    Από αυτούς το ΠΑΣΟΚ έλαβε 3.094.056 ψήφους.
    Δηλαδή έλαβε το 43,92% των ψήφων από τους 7.044.756 που ψήφισαν.
    Στο σύνολο των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων (9.933.385) αντιστοιχεί μόνο στο 31,14% του εκλογικού σώματος!!!! (Κάτι ανάλογο ισχύει και για τα άλλα κόμματα) —>>>

    Aποχή = 26.44% των εγγεγραμένων ή αλλιώς δεν ψήφισαν 2.626.386 εκ. ψηφοφόροι.
    Όπως καταλαβαίνετε, αν η αποχή ήταν πολύ μικρότερη οι συσχετισμοί των κομμάτων θα ήταν πολύ διαφορετικοί και το οποιοδήποτε ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε να περάσει τόσο εύκολα την πολιτική του.
    Γι’ αυτό την Κυριακή όλοι βουρ για τις κάλπες.
    Μην τους νομιμοποιείς με την αποχή σου.
    Μην τους δίνεις λευκή επιταγή να κάνουν στο όνομά σου ό,τι θέλουν.
    Η ημέρα των εκλογών είναι η μόνη ημέρα που ιδρώνει το αυτί τους .
    Μην τους την χαρίσεις.
    Απόλαυσέ την!!!
    Αναρτήθηκε από ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ στις 11/05/2010 01:02:00 πμ
    Ετικέτες ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΠΑΗΛΙΑ ΜΟΥ

    Απάντηση

  2. Τὴν εὐχή σας, πάτερ-Ἡλία.

    Πολὺ θὰ χαιρόμουν τὰ γεγονότα νὰ ἐπέτρεπαν στἡν πένα σας νὰ γράφῃ ἐγκώμια.

    Ὁ Ἅγιος Χριστοφόρος, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ ἐν Βραχωρίῳ καὶ ὁ Ἅγιος Ἠλίας ὁ Ἀρδούνης νὰ πρεσβεύουν γιὰ τὴν ἐνορία σας, γιὰ τὸ Βραχώρι κι ὅλη τὴν ἐπίγεια Πατρίδα μας.

    Απάντηση

  3. Γιώτα καλό μεσημέρι

    Πολύ ευχαριστώ για την ενημέρωση.

    Θα ήθελα μετεκλογικά να ήξερα ποια θα είναι τα ποσοστά, που θα πάρουν οι απατεώνες επί του συνόλου των ψηφοφόρων και όχι μόνο των ψηφισάντων.

    Δεν είμαι καλός στα μαθηματικά, για να κάμω τους σχετικούς υπολογισμούς.

    Και πάλι ευχαριστώ.

    Απάντηση

  4. Διονύση, καλό μεσημέρι

    Είμαι συνταξιούχος.

    Έχω γράψει σε στιχούργημά μου για
    τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη,
    με αφορμή το θάνατό του:

    Για να μπορέσεις κάποιονε
    να τον εγκωμιάσεις
    σε ύψη, που Εκείνος έφτασε
    πρέπει κι εσύ να φτάσεις…

    Πολύ αγαπάω του-θεωρητικά- μικρούς αγίους,
    που σε καιρούς άγριους
    κράτησαν ολόρθη την ψυχή τους.

    Πολύ ευχαριστώ για την επικοινωνία.

    Και για το κουράγιο, που όλοι σας μου δίνετε.

    βρίσκω αδύναμες τις φτερούγες μου,
    για να πετάξω στα ύψη, που έφτασαν
    οι άγιοι της Εκκλησίας μας.

    Απάντηση

  5. Αγαπητέ μου παπα-Ηλία, με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένω κάθε τόσο τις υπερήφανες παρεμβάσεις σου. Μου τονώνουν το ηθικό και τις στέλνω και σε άλλους για να τονώσουν και το δικό τους.
    Τώρα κάτι άλλο, που αφού δεν βλέπω να έχεις δώσει ηλεκτρονική διεύθυνση, θα σου το πω εδώ:
    Είμαι ένας άνθρωπος αρκετά δοκιμασμένος. Πρόσφατα πέρασα μια πολύ σοβαρή περιπέτεια με την υγεία μου, που με «ταρακούνησε». Αλλά μου έδωσε και την ευκαιρία να καταλάβω ότι οι φιλοσοφικές μου αποσκευές και η κάπως αφηρημένη θρησκευτικότητα-πνευματικότητά μου δεν επαρκούσαν.
    Δεν μου λείπουν οι γνώσεις. Η βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων μου λείπει, κάτι που βρίσκεται πέρα από τον «εργαλειακό» λόγο. Σκέφτηκα λοιπόν να βρω, έστω και τώρα, στα εξήντα μου, έναν πνευματικό, έναν ανθρώπινο αγωγό που να μπορέσει να με φέρει σε καλύτερη επικοινωνία με την ψυχή μου.
    Πριν από δέκα χρόνια επισκέφτηκα ένα γέροντα στο μοναστήρι του και το μόνο που μου ζήτησε να κάνω είναι να γίνω πιο πολύ ο εαυτός μου. Δεν νομίζω ότι τα κατάφερα.
    Να ελπίσω ότι ίσως εσύ, που εξαιτίας των άρθρων σου μπόρεσα να σε εμπιστευτώ (όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται), θα μπορούσες να μου προτείνεις έναν πνευματικό ή ακόμα και βιβλία που κρίνεις ότι θα μπορέσουν να με βοηθήσουν; Μένω στην Αθήνα.
    Σ΄ ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σου στην έκκλησή μου.

    Απάντηση

Σχολιάστε

