στη χώρα των Γεργεσηνών…

Ο Χριστός, μας λέει το Ευαγγέλιο (Μτθ: η, 28-θ,1) της αυριανής Κυριακής (27-6-10), επισκέφθηκε τη χώρα των Γεργεσηνών.
Κι εκεί τον υποδέχτηκαν δύο δαιμονισμένοι.
Είναι δε πολύ χαρακτηριστικά τα λόγια με τα οποία τα δαιμόνια «υποδέχτηκαν» το Χριστό:
-Γιατί, του είπαν, ήρθες να μας βασανίσεις!
Οι βασανιστές και οι δήμιοι, που βασάνιζαν τους δυο ανθρώπους, τις οίδε για πόσα χρόνια, κατηγορούν το Χριστό σαν δήμιο και βασανιστή. Επειδή κατάλαβαν ότι θα ελευθέρωνε τα θύματά τους….
Δεν ήταν όμως μόνο τα δαιμόνια, που ενοχλήθηκαν απ’ την παρουσία του Χριστού. Ήταν και η κοινωνία των Γεργεσηνών. Οι οποίοι, ούτε πολύ ούτε λίγο, ζήτησαν απ’ το Χριστό να εγκαταλείψει τη χώρα τους.
Και, βέβαια, η στάση αυτή των δαιμονίων και των Γεργεσηνών δεν αποτελεί κάποιο μεμονωμένο περιστατικό, που συνέβη μόνο… «τω καιρώ εκείνω»!
Είναι πάγια πρακτική των δήμιων και βασανιστών της κάθε εποχής.
Ή μήπως ο κόσμος, μέσα στον οποίο-εδώ και τώρα- ζούμε δεν είναι ακριβές αντίγραφο της χώρας των Γεργεσηνών;
Όπου καταβάλλεται δαιμονιώδης προσπάθεια να ενταφιαστεί το Ευαγγέλιο! Και να παραμερισθεί το οποιοδήποτε σύμβολο, θα μπορούσε να θυμίζει τον καταλυτικό λόγο της αλήθειας και της δικαιοσύνης!
Όπου κάποιοι δαιμονισμένοι σπέρνουν στους λαούς τον όλεθρο και τη φρίκη των πολέμων και της δυστυχίας!…
Όπου οι σύγχρονοι αρχιτρομοκράτες επιδεικνύουν την ίδια με τα δαιμόνια συμπεριφορά!
Όταν κατηγορούν, όσους αγωνίζονται για την τιμή και την αξιοπρέπεια τους, ως τρομοκράτες. Και χρησιμοποιούν το παμπόνηρο αυτό εφεύρημά τους, ως πρόσχημα, για να μπορούν να διαιωνίζουν τα βασανιστήρια και την καταλήστευση σε βάρος χωρών και λαών.
Ή μήπως κάποιες φωνές, που έρχονται να καταγγείλουν τα έργα και τις ημέρες των αρχιδημίων αυτών σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο δεν τις φιμώνουν τα διάφορα ΜΜΕ! Εφευρίσκοντας διάφορες αστείες και κουτοπόνηρες προφάσεις.
Μηδέ και του διαδικτύου εξαιρουμένου…
Όπου (στο διαδίκτυο, δηλ.), συνήθως, ακούγονται συχνά φωνές αλήθειας, που δεν ακούγονται από τα άλλα ΜΜΕ. Και διαφωτίζονται έτσι πολλές πτυχές της κοινωνικής και πολιτικής ζωής. Που διαφορετικά θα έμεναν στο ημίφως της συσκότισης και του αποπροσανατολισμού.
Αλλά, όταν οι Γεργεσηνοί και οι δαιμονισμένοι του κάθε τόπου και του διεθνούς πολιτικοοικονομικού κατεστημένου, θέλουν να κάμουν κάποια μεγάλη ατιμία σε βάρος του λαού, επιστρατεύουν και χρησιμοποιούν και το διαδίκτυο.
Όπως «κακή ώρα» συμβαίνει και τώρα στην περίπτωση του δικού μας λαού. Που υφίσταται την επιδρομή καταλήστευσης σε βάρος του, απ’ τη ληστοσυμμορία των ντόπιων εφιαλτών και των διεθνών τοκογλύφων…
Οι οποίοι, προκειμένου να παραστήσουν το κακούργημά τους ως περίλαμπρο κατόρθωμα ζητούν, «εδώ και τώρα», την, με κάθε τρόπο, φίμωση των ελαχίστων εκείνων μπλογκερς, που δεν κλείνουν τα μάτια τους και τ’ αυτιά τους και το στόμα τους μπροστά στο όργιο της βαρβαρότητας, που διαδραματίζεται γύρω τους.
Όπως συνέβη τις τελευταίες μέρες, με την, πέρα από κάθε λογική και συνείδηση, αναιτιολόγητη κατάργηση από το Google ορισμένων-μεταξύ των οποίων και του δικό μου (ΥΠΕΡΒΑΣΗ)- μπλογκς.
Γεγονός, για το οποίο διαμαρτυρήθηκα, με ανοιχτή επιστολή μου προς το Google (άρθρο «διάλογος ή βαρβαρότητα»).
Και προσέξτε κάποια σημεία του διαλόγου με κάποιον «Βαλέριο Πάρη», ο οποίος ανέλαβε (ή του ανέθεσαν-δεν γνωρίζω) να παίξει το ρόλο του «πολλά βαρύ» αυτόκλητου συνηγόρου:

Βαλέριος:

Ρε φίλε χαλάρωσε λίγο, δωρεάν υπηρεσία είναι. Σταμάτα να μυξοκλαίγεσαι…
Το Google είναι μια εταιρία και ο σκοπός των εταιριών είναι το κέρδος. Όλες οι λειτουργίες της εταιρίας υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο.
Οι εταιρίες αυτές λειτουργούν συνήθως προληπτικά. Από τη στιγμή που θα γίνει καταγγελία διακόπτουν την πρόσβαση στην υπηρεσία για να μη γίνουν συνένοχες οι ίδιες.
Φανταστείτε λόγου χάρη να καταγγελθεί ένα blog για παιδική πορνογραφία. Αν το Google δεν διακόψει τη λειτουργία του τη στιγμή που γίνεται η καταγγελία γνωστή σε αυτό γίνεται συνένοχος.
Είναι λάθος σας να βλέπετε πίσω από γνωστές, σύννομες και συνήθεις πρακτικές μια επίθεση στο δικό σας blog….

Παπα-Ηλίας: Φίλε Βαλέριε

Λέτε: «Το Google είναι μια εταιρία. Και όλες οι λειτουργίες της εταιρίας υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο»…
Και παράλληλα, φίλε Βαλέριε, μιλάτε για «δωρεάν υπηρεσία»…
Και προκύπτει το εύλογο ερώτημα: Πως είναι δυνατόν μια εταιρία, της οποίας «όλες οι λειτουργίες της υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο», να παρέχει τις υπηρεσίες της δωρεάν!…
Ενώ, εξ αντιθέτου, είναι υπερβέβαιο ότι πάμπολλοι μπλόγκερς, όχι μόνο ως πελάτες, αλλά και ως δημοσιογράφοι προσφέρουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους και προς το Google και προς το κοινωνικό σύνολο…

Ασφαλώς δεν χρειάζεται να σχολιάσω το ότι η κατάργηση κάποιων μπλογκς γίνεται σύμφωνα με τις “γνωστές, σύννομες και συνήθεις πρακτικές”. Γιατί και οι ναζί ξεπάστρεψαν κάπου πενήντα (50) εκατομμύρια ανθρώπους με “σύννομες” ενέργειες…

Υποχρεούμαι όμως να αναφερθώ στο σχετικό με την “παιδική πορνογραφία” ατυχέστατο παράδειγμά σας. Γιατί θυμίζει τα λεγόμενα του Σκωτσέζου δημοσιογράφου σε κάποια πρόποση για τον “ανεξάρτητο τύπο”:

«Η δουλειά του δημοσιογράφου, λέει ο Σκωτσέζος,, είναι να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται κατάφωρα, να διαστρεβλώνει, να διαβάλει, να κολακεύει το θεό του χρήματος και να πουλάει τη χώρα του και τους συνανθρώπους του για το καθημερινό του ψωμί. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω και δεν μπορώ να καταλάβω τι ανοησία είναι αυτή η πρόποση στον «ανεξάρτητο Τύπο».
Είμαστε υποτελείς και εργαλεία των πλουσίων ανθρώπων που βρίσκονται στο παρασκήνιο. Είμαστε μαριονέτες! Εκείνοι τραβάνε τα κορδόνια κι εμείς χορεύουμε. Τα ταλέντα μας, οι δυνατότητες και οι ζωές μας είναι όλα ιδιοκτησία άλλων ανθρώπων.
Είμαστε διανοούμενες πόρνες”

Τάδε Εφη ο Σκοτσέζος δημοσιογράφος John Swinton…

Η απαίτηση, συνεπώς, να καταργηθούν τα δικά μας τα μπλογκς, φίλε Βαλέριε, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ανήκουμε στις «διανοούμενες πόρνες». Επειδή, ακριβώς, ασκούμε δωρεάν και απαλλαγμένη από εξαρτήσεις δημοσιογραφία. Γιατί πάνω απ’ το μαμωνά και το κέρδος βάζουμε τον άνθωπο και τα δικαιώματά του.
Ο οποίος και τα οποία δολοφονούνται και θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους.
Γεγονός, που ενοχλεί τα αμαρτωλά συμφέροντα της ντόπιας και διεθνούς ληστοσυμμορίας.

Αυτή είναι η αλήθεια! Τα υπόλοιπα είναι σανός για το κοπάδι, που βόσκει το χόρτο της-σε μεγάλο βαθμό-εκπορνευμένης, δυστυχώς, δημοσιογραφίας…

Παπα-Ηλίας

https://papailiasyfantis.wordpress.com
e-mail: papailiasyfantis@gmail.com

Advertisements

8 Σχόλια

  1. Πολύ ωραία έδεσες το παρελθόν με το παρόν.
    Α) Για να πολεμήσεις κάποιον πρέπει να τον μελετήσεις πολύ καλά.
    Β) Εάν είσαι άοπλος να χρησιμοποιήσεις τα ίδια του τα όπλα.
    Γ) Όταν είναι ΑΟΡΑΤΟΣ (δέν τον βλέπουμε) και διοικεί απο ένα
    σκοτεινό παρασκήνιο να μήν του ξεμπροστιζόμαστε μόνοι μας,
    Η ενόχλησή τους και πέραν των blog δείχνει οτι χηριζόμαστε καλά
    τα όπλα τους, είμαστε «καλά πληροφορημένοι» και ακόμη ανώνυμοι.

    Απάντηση

  2. Posted by papailias on Ιουνίου 26, 2010 at 9:21 μμ

    σχόλιο του Θάνου

    Παπα Ηλία μου…
    Επρεπε να προσεχετε να μην προαγετε την «παιδική πορνογραφία» μεσα από το ιστολόγιό σας….
    Εχει δίκιο ο Βαλέριος….!!!

    Από την άλλη πάλι νομίζω ότι αν πραγματικά ασχολούσασταν με την παιδική πορνογραφία μάλλον δεν θα σας το έκλειναν….

    Με σεβασμό
    Την ευχη σας να εχουμε..
    ΘΑΝΟΣ

    Απάντηση

  3. Posted by papailias on Ιουνίου 26, 2010 at 9:25 μμ

    Φίλε Άδη

    Σωστές οι διαπιστώσεις σου.
    Στη φράση «είμαστε “καλά πληροφορημένοι” και ακόμη ανώνυμοι» ,δεν κατάλαβα το «ανώνυμοι».
    Ποια έννοια του δίνεις; Γιατί εγώ βέβαια, ως μπλόγκερ, εκών άκων, δεν είμαι ανώνυμος.

    Απάντηση

  4. Πάτερ Ηλία σε χαιρετώ.
    Εννοώ οτι ξέρουμε τί προσπαθούν (οι εκλεκτοί) να κάνουν
    και τους πολεμούμε αρκετά καλά με τα ίδια τους τα όπλα.
    Το ανώνυμοι αναφέρεται στο οτι εμείς είμαστε στην ουσία
    και απο φύσεως ανοιχτοί άνθρωποι που αγαπάμε το φώς
    και όχι το σκότος. Θεωρούμε παλληκαριά να βγαίνουμε
    και να δείχνουμε το πρόσωπό μας, να λέμε το όνομά μας
    χωρίς φόβο. Αυτό θέλουνε. Να ξέρουν εκ των προτέρων
    με ποιούς και ονομαστικώς με ποιούς έχουν να κάνουν.
    Όσο δέν ξέρουν πόσοι και ποιοί είναι οι μελλοντικοί μας
    Στρατηγοί, τόσο καλλύτερα για εμάς. Όλοι οι Έλληνες είναι
    Στρατηγοί και γι’αυτό δέν καταδεχόμαστε να παρελλάσουμε
    ο ένας δίπλα στον άλλον. Και γι’αυτό δέν έχουμε εννότητα.
    Ενώ αυτοί, κρυμμένοι στην ασφάλεια της σκιάς και της
    ανωνυμίας, πλέκουν τις εξελίξεις. Αγοράζουν με το χρήμα
    τους ψυχές ανθρώπων που τις έχουν ήδη πουλήσει και
    διαλλέγουν αυτούς που είναι πρόθυμοι να καταστρέψουν
    ανθρώπους και αξίες μόνον και μόνον για να έχουν
    «παρέα στην κόλαση τους».
    Θα σου αναφέρω τον Οδυσσέα που χρόνια περιπλανιόταν
    και όταν έφθασε στην πατρίδα του αντί να τρέξει και να
    αγκαλιάσει του δικούς του προτίμησε να περαμείνει ανώνυμος
    και ξένος ανάμεσά τους μέχρι να έρθει η κατάλληλη ώρα.
    Αυτό του διασφάλισσε την ίδια του την ζωή, ελευθέρωσε τους
    οικίους του και κέρδισε τον θαυμασμό της θεάς Αθηνάς.
    http://seegreek.blogspot.com/2010/05/blog-post_1504.html

    Απάντηση

  5. Πατερ ανησυχώ για την πατρίδα. Μπείτε μπροστάρηδες εσείς οι ιερείς να θεσμοθετήσουμε λαοσυνάξεις μπροστά στο Σύνταγμα κάθε Κυριακή απόγευμα. Να μαζευετεί κόσμος, ο ένας θα φέρει τον άλλον. Η μειοψηφία θα γίνει πλειοψηφία και λαοθάλασσα.

    Απάντηση

  6. Posted by papailias on Ιουνίου 30, 2010 at 9:31 πμ

    Πολλοί κια πολύ αμησυχούμε για την πατρίδα μας. Και η ανησυχία μας είναι βάσιμη και απόλυτα δικαιολογημένη.
    Το θέμα όμως είναι τι κάνουμε;
    Κάποιοι από μας βρισκόμαστε μακράν του άστεως και δεν μπορούμε να πάρουμε πρωτοβουλίας. Αλλά και αν ήμσταν εντός, η συντριπτική πλειονότητα των κληρικών δεν θα ακολουθούσε. Και ιδιαίτερα των πολεων. Που πατρίδα της θεωρεί «τα καλά και συμφέροντα»
    Στο παρελθόν πρωτοστατούσαμε. Μας έλεγαν μπράβο, αλλα δεν ακολουθούσαν.
    Συνεπώς το θέμα είναι, αν μπορούμε να αντλήσουμε απ’ τη δεξαμενή του απλού λαού. Και αυτό έγκειται στη φροντίδα και την προσπάθεια ολουνών μας.

    Απάντηση

  7. Είναι τιμή για σας που το GOOGLE σας λογόκρινε ξεδιάντροπα .
    Η εκκλησία του Χριστού είναι η διωκόμενη και η ταλαιπωρούμενη και η δακτυλοδεικτούμενη εκκλησία.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: